test

Opinie o Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. Holding - Bydgoszcz

Korzystałeś z usług Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. Holding - Bydgoszcz? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Tomek
Data: 2012-06-16 11:28

Wizyt: 10892
Komentarzy: 3468
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)

Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. Holding - Bydgoszcz

No żeśmy wygrali Kraków. Macie szczęście. Co byscie bez nas robaczki zrobili. Micha bedzie pełna.
autor
23.12.2018 (miesiąc temu)
23.12.2018 (miesiąc temu)
Nie sądzę. Ja bym się zastanowiła nad tą firmą skoro do KRS wrzucili dokumenty finansowe, gdzie sprawozdanie finansowe jest zapisane w pliku o dziadowskim rozszerzeniu (że niby podpisano elektronicznie) i problem jest żeby to odczytać, a reszta w pdf (z podpisami złożonymi na papierze) . Coś chcą ukryć.
Zresztą lepiej zająć się swoim podwórkiem.
użytkownik
25.12.2018 (29 dni temu)
25.12.2018 (29 dni temu)
Nie platnych ma sie rozumiec
użytkownik
27.12.2018 (27 dni temu)
27.12.2018 (27 dni temu)
Pompa rucha w magazynie
użytkownik
28.12.2018 (27 dni temu)
28.12.2018 (27 dni temu)
Po galotach dostałeś że wiesz? :D
użytkownik
28.12.2018 (26 dni temu)
28.12.2018 (26 dni temu)
Jurcyś
użytkownik
29.12.2018 (25 dni temu)
29.12.2018 (25 dni temu)
Rysiu xD
użytkownik
30.12.2018 (24 dni temu)
30.12.2018 (24 dni temu)
Lista na nadgodziny!! Śmieszni mistrze biegali po hali bo się bali.. mimo że lodzik był
użytkownik
30.12.2018 (24 dni temu)
30.12.2018 (24 dni temu)
hmm 1000 zł na rękę piechotą nie chodzi
użytkownik
31.12.2018 (23 dni temu)
31.12.2018 (23 dni temu)
Wstydu nie maja ... tylko ta kasa za nic brana- a o pracowniku nikt nie pomyśli żeby mu dołożyć za ciężką prace w nadgodziach no bo przecież po co... lepiej mistrzom dać oni przeciez tak ciężko pracują .....
autor
31.12.2018 (23 dni temu)
31.12.2018 (23 dni temu)
Jakby Mistrzowie potrafili planować, organizować i kontrolować postęp prac to by nie było nadgodzin. A gdzie te chłopiny miały się tego nauczyć skoro najpierw mamusia za nich myślała i jeszcze wszystko robiła, a potem żona przejęła pałeczkę. Czekam na ten moment kiedy odzyskają jaja.
użytkownik
31.12.2018 (23 dni temu)
31.12.2018 (23 dni temu)
A który chociaż ma papiery mistrzowskie czy to ludzie z nadania?
użytkownik
31.12.2018 (23 dni temu)
31.12.2018 (23 dni temu)
no i jak tam wielcy podbydgoscy biznesmeni z kolesiami? korki od szampana będą dzisiaj strzelały? to był udany rok.....udało się wam zbankrutować z przytupem i stracić potężne majątki. Ja będę pił za to wiekopomne wydarzenie.....
autor
31.12.2018 (23 dni temu)
31.12.2018 (23 dni temu)
Przeżywasz jak stonka oprysk. Najważniejsze, że wiedzieli kiedy zejść ze stołków i przed kapitulacją jednak udało im się odbić firmę od dna, co w Polsce jest rzadkością. Męskie ego niejedną firmę już zabiły w naszym Polaczkowie. Panowie trzeba się zdecydować czy chce się być szefem czy kolegą wszystkich.
W Nowym Roku życzę wszystkim lepszej współpracy zespołowej i większej empatii.
użytkownik
31.12.2018 (23 dni temu)
31.12.2018 (23 dni temu)
No właśnie czy oni mają papiery czy porostu wszyscy korzystamy z tego samego papieru?
autor
2 sty (21 dni temu)
2 sty (21 dni temu)
Każdy papier ma coś takiego jak termin przydatności do spożycia. Świat się zmienia, w związku z czym wiedzę trzeba aktualizować. Przykład. Ja bym wolała żeby mi wynagrodzenie naliczyła osoba bez papieru za to na bieżąco śledząca zmiany przepisów niż osoba która zrobiła papier 10 lat temu i od tego czasu nawet nie zajrzała do przepisów.

Papiery mistrzowskie dają jedynie potwierdzenie wiedzy do wykonywania danej pracy. Robiąc papiery mistrzowskie nie nauczysz się dogadywania z innymi ludźmi, motywowania innych do pracy, radzenia sobie ze stresem itp. To są tzw. kompetencje miękkie które, uczymy się od innych ludzi m.in podczas obserwacji ich w działaniu, uczestniczenia w szkoleniach na dany temat, czytania książek czy internetu.
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
2 sty (21 dni temu)
W zakładzie dalej bez wielkich zmian. Nie zdrowa atmosfera, mobbing na Z-4 Tramwaje przez "Mistrza" Mikołaja J. Brak kompetencji, znajomości dokumentacji technicznych, żenada. Jest postacią dwulicową i nie zorganizowaną. Jest furiatem wszystko bierze na krzyk nie potrafi komunikować się z ludźmi normalnie. Kadra nie interesuje się tymi sprawami do puki nie ma rażących strat w firmie. Na stanowiskach często są osoby po układach bez żadnych kwalifikacji którzy mają zarządzać ludźmi.
Miałem nadzieję że jeśli zmieni się właściciel "zejdzie" na zakład i chociaż zorientuje się dlaczego wielu fachowców się pozwalniało i dalej odchodzą. Z poważaniem mobbingowany .
autor
2 sty (21 dni temu)
2 sty (21 dni temu)
Z dnia na dzień nie da się rozwiązać wszystkich wieloletnich problemów.
Z tego co widzę w papierach to osoby od nowego właściciela oficjalnie nadzór nad firmą sprawują dopiero od 31 grudnia 2018.
Po drugie między sobą gadacie o problemach, a jak ktoś się pyta oficjalnie to nabieracie wody w usta. Po trzecie problemy to się rozwiązuje na bieżąco, a nie zamiata pod dywan, bo nigdy się same nie rozwiążą tylko wybuchają. Po czwarte Zarząd myśli jak to technicznie zorganizować, żeby każdy pracownik mógł się wypowiedzieć lub zgłosić problem.
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
2 sty (21 dni temu)
Oficjalnie owszem 31 grudnia 2018 nastąpiło przejęcie. Jednak trzeba także rozważyć jak do tego doszło. Dopuki układy nie upadną nic się nie zmieni. Należałoby się zweryfikować co niektórych „zarządców” z byle plastyka nie zrobi się technika.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Twinings

Inoutic

Eko taxi Kraków

Eko taxi

Befa

Niezapominajka

Panek szczecin

Carnet szczecin

Goleniów geofizyka

Winkhaus

pgd warszawa

Lublin komis

pracownicy pracownicy info

foxjobs

LIVIOON

ubs

elraf

Mostva

Styler

Praca wola warszawa

Diagnostyka

Budimex Poznań

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin