test

Opinie o QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O Kraków

Korzystałeś z usług QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O Kraków? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): A.
Data: 2016-10-17 01:22

Wizyt: 16319
Komentarzy: 233
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)

QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O Kraków

Boże, ale ja sobie dałam głupi nick, ale przechodząc do rzeczy:) Benefity to Luxmed, łącznie z dentystą w jakimś tam ograniczonym zakresie, ubezpieczenie chyba pełne (nie tylko w pracy i w drodze), ale głowy nie dam - czego innego tym bardziej:) Multisport jest też w całości pokrywany przez QVC.

Mój team, a tak dokładnie ten, w którym jestem bo tak do końca jeszcze nie jestem w nim TL'ką - ale zamierzam (tyle że oni jeszcze o tym nie wiedzą) zajmuje się clearowaniem kasy - jest się blisko hajsu, a to w życiu najważniejsze. Dzienna zmiana 8/9-16/17, ale czasem siedzimy dłużej bo jest konferencja z USA, a oni jak na złość mają inną strefę czasową. No ale ujdzie jest to wtedy jakiś wieczór, a nie już noc, poza tym koledzy są przystojni to miło koło nich posiedzieć;)

Na opis rekrutacji brak mi inwencji jest po prostu zwyczajna, jak w każdej innej firmie

PS: jesteś przystojny? :D
autor
14 paź (miesiąc temu)
14 paź (miesiąc temu)
dołączyłem do firmy kilka miesięcy temu i długo myslalem czy to dobra firma czy nie, bo opinie tu mnie nie zachwyciły. Po tym czasie mogę powiedzieć, że jest git, mam fajnych ludzi w zepsole, lider jest ok. Ludzia dzialaja w różnych akcjach charytatywnych, wellbeing i takie tam. nie ma sztywniactwa, super nowoczesne biuro, organizacja się rozwija, w ciągu 2 lat urośli do 400 luda. Pewnie wpadki gdzieś są przy tak szybkim działaniu, mnie tam jeszcze nie dopadły.
użytkownik
24 paź (miesiąc temu)
24 paź (miesiąc temu)
Ile placa Jesli ktos umie dwa jezyki ..angielski bardzo dobrze i niemiecki dobry? Bo wiem ze za sam angielski to marnie pracodawca placi, zreszta ja to rozumiem co w tym nadzwyczajnego jak nawet cala Afryka gada po angielsku.
użytkownik
31 paź (miesiąc temu)
31 paź (miesiąc temu)
Bardzo proszę o informacje- o co pytają w biurze? Czego moge sie spodziewać?
Pilne! :)
użytkownik
15 paź (miesiąc temu)
15 paź (miesiąc temu)
@maximax, dziękuje za informacje na temat warunków pracy i zatrudnienia w firmie. Cóż opinie, choć potrzebne i niejednokrotnie bardzo pomocne to tylko wskazówki. Jak rozumiem, nie żałujesz, że mimo niepochlebnych komentarzy zdecydowałeś się podjąć pracę w QVC POLAND GLOBAL SERVICES?
użytkownik
17 paź (miesiąc temu)
17 paź (miesiąc temu)
NIE SZKALUJ QVC!!!!
użytkownik
27 paź (miesiąc temu)
27 paź (miesiąc temu)
Z tego co wiem to płacą w miarę na tym samym poziomie... Czy znasz języki czy nie.
Koleżanka z niemieckim, która ze mną pracowała miała mniej niż ja z samym angielskim.
Super dodatków bym się nie spodziewała.
użytkownik
29 paź (miesiąc temu)
29 paź (miesiąc temu)
Lipa
użytkownik
31 paź (miesiąc temu)
31 paź (miesiąc temu)
Być może liczy się także poziom umiejętności języka obcego? Czy możesz powiedzieć nam coś więcej na temat warunków finansowych? Być może wiesz coś na temat "widełek finansowych" jakie są oferowane na różnych stanowiskach? Pytane o zarobki to najbardziej nurtujący temat dla osób, które planują podjąć zatrudnienie w firmie.
użytkownik
1 lis (miesiąc temu)
1 lis (miesiąc temu)
Dostałam dwie oferty pracy do QVC do działu księgowego i do Lidla na kasę. W Lidlu lepsza podstawa, a w QVC lepsze benefity. Co wybrać, gdzie lepsza atmosfera i szansa na szybki awans? Pilne muszę po weekendzie potwierdzić jedną z ofert.
użytkownik
1 lis (miesiąc temu)
1 lis (miesiąc temu)
Lepiej w Lidlu bo można awansować.
użytkownik
2 lis (miesiąc temu)
2 lis (miesiąc temu)
Idz do Lidla, przynajmniej nikt nie bedzie robil tam prania mózgu, no chyba że jestes naiwną studentką to w QVC znajdziesz co kochasz bo ci to złatwością wmówią.
użytkownik
2 lis (miesiąc temu)
2 lis (miesiąc temu)
Na czym polega to pranie mózgu w QVC? Czy tam jest jakoś inaczej niż w stereotypowym korpo? To by była moja pierwsza praca więc nie mam bladego pojęcia. A na Lidla niby ludzie też jadą a kase proponują tam 2 stówy lepszą.
użytkownik
6 lis (miesiąc temu)
6 lis (miesiąc temu)
Skąd tyle negatywnych emocji w Twojej wypowiedzi? Czy zdajesz sobie sprawę ze znaczenia słowa 'pranie mózgu'? To termin używany na określenie działań przymusowych lub takich o charakterze dobrowolnym, mających na celu zmianę poglądów lub zachowań jednej lub większej liczby osób. Czy Twoja opinia na pewno dotyczy pracy w firmie QVC POLAND GLOBAL SERVICES? Użytkownik @Niezdecydowana szuka podpowiedzi, zatem proszę udzielaj się w sposób rzetelny i merytoryczny by ktoś kto pyta, dzięki Twojej odpowiedzi poznał warunki pracy w firmie.
użytkownik
6 lis (miesiąc temu)
6 lis (miesiąc temu)
Pracowałam w tej firmie blisko 2 lata. W porównaniu z innymi krakowskimi korpo naprawdę świetna atmosfera, mili ludzie do okoła, można pogadać, pożartować.
Plusy:
-Brak obowiązkowych nadgodzin - ewentualne tylko jeśli ktoś chce - do wypłaty lub do odbioru (czyli w piatekecz kończyny wcześniej)
-zaufanie ze strony przełożonych - nie ma ciągłego siedzenia nad głową i sprawdzania każdej sekundy twojego życia
- atmosfera
-częste wyjścia i imprezy integracyjne
- ładne nowoczesne biuro, dookoła drewno, skóra, len, przyjemne kolory, duże, jasne kuchnie - nie ma ścisku, wygodne krzesła
- darmowa kawa (4 rodzaje) mleko, owoce 1 w tygodniu, różne herbaty, czekolada, yerba matę, cytrynka w plasterkach, zima miód
- blisko sklep wiec można tez coś kupić
-150 na my benefit co miesiąc
- szkolenia na które naprawdę można chodzić w tym kursy językowe, excel czy szkolenia zewnętrzne
- elastyczny czas pracy (w moim dziale) można zacząć miedzy 6:30-10 i po prostu robić swoje
- jest bilard i play stadion
- well beeing i csr jeśli ktoś chce się angażowac (piłka, buisness run, akcje dla schronisk , szlachetna paczka itd)

Minusy
- roszczeniowi studenci bez doświadczenia, psujący atmosferę i płaczący o podwyżki
- powtarzane procesy, dużo klepania, mały wpływ na zmiany, problem z uczeniem się nowych zadań, szufladkowanie do konkretnych procesów, przez to brak specjalistów)

- „chłopcy” noszący latem krótkie spodenki mimo oficjalnych komunikatów, ze to biuro i jednak nie pasuje
- problemy z klimatyzacja (chyba typowe dla biur)
- podwyżki: dla mnie neutralne, inflacyjne
- firma jest dość nowa wiec jest mało możliwości awansu,
- ostatnio: rosnąca rotacja pracowników: dużo osób z doświadczeniem odeszło, w zamian sporo studentów

Stawki - jak wszędzie - zależą od tego co się wynegocjuje na początku.

Dla mnie bardzo dobra firma, chociaż czuć, że afmosfwra siada, a brak stanowisk dla osób z większym doświadczeniem napędza kolejne odejścia.
Dla mnie firma naprawdę warta polecenia, niestety bardziej dla osob bez doświadczenia.
użytkownik
6 lis (miesiąc temu)
6 lis (miesiąc temu)
Nie szkaluj QVC!!!
użytkownik
12 lis (28 dni temu)
12 lis (28 dni temu)
Czyli rekrutują duzo studentow bez doswiadczenia, ale czym sie kierują wybierając ich? Cechami charakteru? :D
użytkownik
13 lis (27 dni temu)
13 lis (27 dni temu)
Dziękuje za wyczerpującą odpowiedź. Przedstawiłeś szczegółowe zestawienie plusów i minusów pracy w firmie. Odpowiedzi takie jak Twoja są bardzo istotne na tym forum i pomagają wielu użytkownikom. Ilość benefitów w firmie jest duża, a to dość istotne, szczególnie dla potencjalnych kandydatów. Jeśli chodzi o zatrudnienie studentów, czy nie uważasz, że może być to także zaleta? Młode osoby są często kreatywne, gotowe do działania i mogą wnieść dużo dobrego do firmy, nie sądzisz?. Na podstawie tego co piszesz, chciałabym zapytać, czy w czasie Twojego dwuletniego stażu pracy zaszły w firmie jakieś zmiany. Jak oceniasz progresywność QVC POLAND GLOBAL SERVICES?
użytkownik
21 lis (18 dni temu)
21 lis (18 dni temu)
HRy w natarciu widzę
użytkownik
7 lis (miesiąc temu)
7 lis (miesiąc temu)
Podsumowanie mojej zbyt długiej przygody z qvc.

Oczywiście dział działowi nie równy. Skupie się na Fraud.

Minusy:
1. Systemy starsze od większości pracowników (około 1991), które nie przydadzą się już w innych firmach. Jedynie dział niemiecki dorobił się Sapa.
2. Rotacja, rotacja.... W końcu każdego można zastapic nieskończoną liczbą studentów.
3. Nie docenianie pracowników, którzy chcą pracować i się starają. Można robić swój target 3 razy większy, przychodzić na czas, nie spędzac połowy czasu pracy na przerwach, a i tak premie roczną i podwyżkę dostać taka samą jak ci co nie robią nic.
4. Jak się jest na mniejszym rynku niz usa to mało kogo interesuje, że w ogóle istnieje twój proces.
5. Kłamstwa podczas rozmowy rekrutacyjnej. Niby praca od poniedziałku do piątku plus święta wolne, a potem się okazuje, że jednak nie. Mi również obiecywano elastyczny czas godzin pracy co nigdy nie nastąpiło.
6. Często można odnieść wrażenie, że spora cześć liderów jest na swoim stanowisku z czystego przypadku. Zalando, pudelek... Czy oglądanie meczów lub skoków narciarskich na kompie.
7. Brak kultury pracy.
8. Wprowadzenie jakiś innowacji jest niemożliwe.
9. Wydarzenia na imprezach firmowych...ŻAL....

Plusy:
1. Ładne biuro.
2. Jak ktoś jest leniwy i nie ma zbyt dużych ambicji to jest to świetne miejsce. Czy się stoi czy się leży...
3. Nikt nie liczy czasu pracy. Jak się spoznisz nie trzeba tego odrabiac.
4. Awans hejtera z najlepszyfachowiec.pl na lidera
użytkownik
8 lis (miesiąc temu)
8 lis (miesiąc temu)
Sory pomylone firmy nie QVC ale KFC,ale i tak poszłam do Lidla. Sorki za bajzel:)
użytkownik
9 lis (miesiąc temu)
9 lis (miesiąc temu)
Ubaw po pachy... Tutaj minusy
użytkownik
11 lis (28 dni temu)
11 lis (28 dni temu)
W QVC znajdziecie wszystko czego Wam do szczęścia potrzeba, ciekawe i rozwijające stanowiska, które pozwolą wam rozwijać Waszą kreatywność. Oczywiście nie zabraknie miłej atmosfery tworzonej przez wspaniałych ludzi wspieranych przez wyrozumiałych liderów oraz doświadczonych menadżerów. W czasie przerw możecie ulżyć sobie i zrelaksować się w relax roomie, albo przy PlayStation, czy też rozgrywając partyjkę w bilborda. Trudno o drugą tak dobrą firmę, gdzie każda obietnica jest spełniania, a slogan Fun Along The Way nie jest pustymi słowami ale tym ci firma daje bezinteresownie nie oczekując nic w zamian. Zapraszamy do QVC.
użytkownik
13 lis (27 dni temu)
13 lis (27 dni temu)
„W czasie przerw możecie ulżyć sobie i zrelaksować się w relax roomie” dobry slogan, lepszy od „Fun Along The Way” !
użytkownik
16 lis (24 dni temu)
Wiadomo teraz dlaczego skrzypi sofa i zasloniete zaslony
użytkownik
14 lis (26 dni temu)
14 lis (26 dni temu)
Tym czy się spodobasz czy też nie.
Preferowany wizerunek... Radość szczęście gotowość do nadgodzin i pomocy każdemu...
Nastawienie rzygam tęcza
użytkownik
21 lis (19 dni temu)
21 lis (19 dni temu)
Dziękuje, że podzieliłeś się z nami informacjami na temat pracy w firmie. Przedstawienie plusów i minusów pracy w konkretnym dziale jest bardzo istotne dla użytkowników forum. Możesz jednak doprecyzować punkt 4 z listy pozytywów? Co wspólnego z pracą w firmie ma portal najlepszyfachowiec.pl?
użytkownik
22 lis (18 dni temu)
22 lis (18 dni temu)
Jak tam w QVC? Rekrutacje wewnętrzne działają? Grejdy już są? Czy dalej jak w lesie?
użytkownik
22 lis (18 dni temu)
22 lis (18 dni temu)
Tak jest grejdy, awanse, podwyżki, może jeszcze frytki Pan chce?
użytkownik
23 lis (17 dni temu)
23 lis (17 dni temu)
Zawsze były grejdy, awans z menadżera fraudow na menadżera customer finance tego jawnie dowodzi
użytkownik
24 lis (16 dni temu)
To już jest szczyt wszystkiego mam dość tych pyskatych studentów! Jest Black Friday wchodzę na Zalanado poluje na najlepsze dile w drugim oknie oczywiście Answerek i to samo. Polowanie na okazje w najlepsze nagle z zaskoczenia za plecami ktoś wyskakuje. No cała podskakuje bo się normalnie przestraszyłam nienormalni ludzie jacyś czy co tu są? Pyta mnie bezczelnie dlaczego w pracy robie prywatne zakupy. Co za tupet i bezczelność zamiast klepać swoje kejsy będzie kontrolował liderów studenciak jeden. No zagotowało się we mnie po prostu dobrze ze typek jest jeszcze na próbnym. Opamietajcie się ludzie!
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Chyba degresywność
użytkownik
30 lis (10 dni temu)
30 lis (10 dni temu)
Co konkretnie dzieje się na imprezach firmowych i czy można znaleźć to na jutubie?
użytkownik
1 gru (9 dni temu)
1 gru (9 dni temu)
Tak można, wpisz tytuł ..ludzie z kijami w d

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Pronet

targi poznanskie

besthillwork

lucbel

Art-bud

almus

komandor gdansk

Aberit rzeszów

węglostal

efes-pol

pfw

sushi

sushi factory

andpol

Mondelez płońsk

leader

Citronex pruszcz gdański

paweł kaźmierczak

trw gliwice

kasa stefczyka

alten

stefczyk finanse

wody polskie

Colian bydgoszcz

Wody
Alpla

Wiking Graf

Stocznia marynarki wojennej

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin