test

Opinie o Ruch S.A - Warszawa

Korzystałeś z usług Ruch S.A - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): anonim
Data: 2009-02-09 09:02

Wizyt: 10975
Komentarzy: 2428
Sortowanie: najnowsze najstarsze
użytkownik
wczoraj 13:10

Ruch S.A - Warszawa

Hej, bedziesz czekac przez kolejne kilka miesięcy. W końcu kierownik przyniesie ci dokument do podpisu, ale UWAGA, TO TY CHCESZ ROZWIĄZAĆ UMOWĘ, dokument będzie wykazaywal ze to RUCH ROZWIĄZUJE UMOWĘ TOBIE! Jezeli to podpiszesz, tym samym wezmiesz na siebie „winę”, ze to Ty jesteś powodem rozwiązania umowy. Po jakimś czasie dostaniesz pismo z ruchu z inwentaryzacji zdawczej (ostatniej, która Ci zrobią po rozwiązaniu umowy) a w tym piśmie obciąża Cię za towar którego „brakowało”,
a nawet za towar którego nigdy przez cała swoją karierę w tej „firmie” nie widziałaś na oczy. (Bo przecież podpisałaś wypowiedzenie umowy TOBIE PRZEZ RUCH, a wiec dopiszą Ci takie manko, ze będziesz spłacać przez 3 lata.)
Ja miałam kiosk półtora roku, pracowałam sama, bez dnia wolnego. Ostatnie 5 miesięcy miałam wstrzymana wypłatę „z powodu niedopłaty utargów w całości do banku”, prosiłam się o zamknięcie tego gó*na przez 3. Później dostałam pismo z inwentaryzacji na kwotę do zapłaty 33tys zł. Podpisałam wypowiedzenie umowy MI PRZEZ RUCH? Podpisałam. Tym samym nieświadomie wzięłam winę na siebie. 3 lata spłacałam w kosmicznych ratach. A jak już po wszystkim wysłałam pismo o zwrot weksla? Zero odzewu, a jak dzwonisz to Pani jest tak „miła” ze powie swoje ze nie odsyłają weksli, możesz sobie sama osobiście odebrać po czym się rozłączy „bo ma drugi tel”... :/
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Kiosek, polecam naukę czytania ze zrozumieniem
autor
19 wrz (2 dni temu)
19 wrz (2 dni temu)
Z tym kims jest cos nie tak. Obserwuje to od paru tyg.
użytkownik
20 wrz (2 dni temu)
20 wrz (2 dni temu)
Ja nie przyjmuje dużych paczek z poczty polskiej już od dawna. Piszę im na kartce że brak miejsca i tyle. Nikt się nigdy nie czepiał
użytkownik
20 wrz (2 dni temu)
20 wrz (2 dni temu)
Naprawdę tak ciężko zrozumieć, że każdy kto się nie podpisze ma taki nick?
użytkownik
20 wrz (2 dni temu)
20 wrz (2 dni temu)
Proponuję żebyś zaczął się podpisywać. To takie proste. Zwłaszcza,że na innych forach też występuje jeden tylko anonymus.Mnie też to popada.
użytkownik
20 wrz (2 dni temu)
20 wrz (2 dni temu)
Ja też odmawiam .Kiedyś przynieśli pakę z ramą rowerową.Czego ci ludzie nie zamawiają do kiosku,można by książkę napisać.
użytkownik
20 wrz (2 dni temu)
Mam nadzieję że czyta to ktos z kierownictwa...co z tego ze dostawa towaru jest całkiem ok choć pomijam fakt ze od roku nie mam sporo asortymentu to od kilku dni jest brak biletów.....klienci juz się z nas śmieją ze jak fajki są to gazet nie ma jak gazety są to fajek nie ma jak są gazety i fajki to biletów nie ma.....śmieją się i tylko kiwają głowami....wiec kochane kierownictwo jak sobie wyobrażacie nasze utargi i robienie waszych zegarów skoro spory %klientów juz nie wroci a jak wroci to minie sporo czasu....ja juz widzę jak wiele osob mija moj kiosk i idzie dalej.....po gazete bilet fajki itd....co na październik tez dacie z kosmosu plan do wykonania prawda ? I oczywiście znowu dostaniemy ochłapy i jeszcze pare zakazów i kar co ?
użytkownik
20 wrz (2 dni temu)
20 wrz (2 dni temu)
Mam to samo nawet moi stali klienci mnie mijają
użytkownik
wczoraj 19:25
Jestem nauczycielką, która w wyniku różnych decyzji życiowych została „starą Panią w kiosku”. Z Ruchem związana byłam na dobre i – od dłuższego czasu – na złe. To prawie 40 lat, czyli szmat czasu a raczej kawał mojego życia. Chce mi się płakać. Myślałam, że spokojnie poprowadzę swój kiosk do późnej starości ale jak widać spokój nie jest mi dany. Lubię ludzi, dlatego ta praca sprawiała mi dużo przyjemności. Pieniądze nie są wielkie ale da się żyć. Przyzwyczaiłam moich klientów, że mam dla nich każdą gazetkę, a teraz … Sami Państwo wiedzą: „Masza” na teczki - nie ma, „Viva” – „przepraszam nie mam”, Polityka „przepraszam przed chwilą mi się skończyła”, „Znaczki świata” – „przepraszam nie ma ale na pewno mi doślą”, a gdzie Murator, Prawna, Olsztyńska, Wyborcza i wiele innych. Mam kochanych klientów i czasem ktoś zapyta dlaczego jestem jakaś inna.
A od Pana Prezesa dostaję pismo, że wszystko jest dobrze i nie upadł. Z tego co czytałam o wynagrodzeniach „naszych” Panów Prezesów to może Ruch nie upadł ale Oni upadli bardzo nisko. Tyle milionów, które zabrali. To wtedy Panowie mogli myśleć o naszej długoletniej współpracy a nie teraz pisać „Mam nadzieję, że obecna sytuacja nie zakłóci tej relacji”.
To nie jest już mój Ruch i teraz to zrozumiałam. Pamiętam czasy, że dzwoniło się od oddziału i miałam swoje Panie, które załatwiły mi wszystko ale one dawno minęły. Teraz to każą mi się przedstawiać numerem. Jestem dla nich tylko numerem. Dodzwonić można nawet pół dnia.
Jest mi ciężko i nie mam już się ale jeszcze ten raz coś zrobię. Dla samej siebie. Mam do wyboru:
1) Kolportera – dzwonili do mnie po 4 razy dziennie, chcieli przychodzić. Jak Pani mi powiedziała „jestem w ich targecie”, z rozmowy wywnioskowałam, że dostanę „dobry numer”, a Ruchu „to już nie ma” a Garmond zły.

2) Gamronda - przyznam, że po przeczytaniu w gazecie brałam od nich Superka no i dali (sprzedali) mi nieszczęsną Maszę na teczki. Spodobało mi się, że byłam raczej Panią Marią i jak mi powiedziała dziewczyna to nie ma u nich przedstawiania się numerem. Tylko nie są tacy wielcy jak Kolporter. Do tej pory to o nich więcej słyszałam od Kolportera niż od nich samych.

3) Zostać z Ruchem i „nie zakłócić dobrej relacji” z Panem Prezesem – już nie Panie Prezesie

4) Zamknąć kiosk.

Kiosku nie zamknę. Dostawcę zmienię, bo to nie jest już mój Ruch. Taka jestem stara, że zajęło mi trochę czasu zrozumienie, że „mojego Ruchu” to dawno już nie ma. Umowy jeszcze nie podpisałam.
Wybaczcie ale musiałam się wyżalić. Pomogło mi przelanie tego wszystkiego – o ironio – na papier.

Maria „stara Pani z kiosku”, człowiek ze swoimi uczuciami, problemami, wydatkami ale nie tylko numer
użytkownik
wczoraj 21:26
wczoraj 21:26
Jestem młodą osobą i zmiana pracy z jednej na drugą nie jest dla mnie problem. Próbuję jednak wczuć się w Pani sytuację i współczuję. Niestety sama czasem muszę w pracy traktować klientów jako cele sprzedażowe. Życzę Pani podjęcia dobrej decyzji. Zmiany owszem przynoszą trochę stresu ale zawsze wychodzą na lepsze. I jeszcze jedno: u większego jest Pani mniej ważna, a u mniejszego jest Pani ważniejsza. Monika.
użytkownik
wczoraj 9:44
Piękna, chociaż smutna historia. Teraz prezes powinien poczytać i powiedzieć: "O matko i córko, co ja narobiłem ?", a potem odkręcić sytuację, ale wątpię, że tak się stanie.
użytkownik
wczoraj 9:45
wczoraj 9:45
Od dłuższego czasu jestem załamany dostawami i jestem gotowy podpisać umowę nawet z diabłem tylko jak się wyplątać z umowy z RUCHEM
użytkownik
wczoraj 20:41
wczoraj 20:41
Praca na Annopol to jedna wielka pomyłka. Dwie młode kierowniczki nowych pracowników mają za nic, jedna z nich uwielbia jak pracownicy jej donoszą, chora atmosfera. Bardzo bardzo NIE POLECAM
użytkownik
wczoraj 10:33
https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/ruch-dogadal-sie-z-wydawcami-gazety-wracaja-do-ofe,49565
użytkownik
wczoraj 11:11
wczoraj 11:11
Pic na wodę , dostaw prasy jak nie było tak nie ma , półki z prasą świecą pustkami.
użytkownik
wczoraj 11:24
Słyszał ktoś pogłoskę ,że Ruch może Poczta przejąć?
użytkownik
wczoraj 13:11
Witam jak wyplątać się z umowy z ruchem . Do dziś nie dostałam wypłaty towaru również nie mam . Jestem w 7 mies ciąży i nr wiem co robić bo jeżeli zrezygnuje to zostanę bez niczego bo ciężarnych do pracy nie przyjmą.
użytkownik
wczoraj 18:40
wczoraj 18:40
Napisz j.g17 @interia.pl coś ci napisze, ale chyba będzie już zapozno.
użytkownik
wczoraj 13:19
wczoraj 13:19
Od Października w kioskach Ruchu ma nie być gazety Fakty i Mity. Pozdrawiam Igora Ch.
użytkownik
wczoraj 14:23
Skąd takie informacje?
użytkownik
wczoraj 14:32
Fakty i mity str 2,naglowek na okladce
użytkownik
wczoraj 14:34
wczoraj 14:34
W dzisiejszych faktach i mitach jest taka informacja
użytkownik
wczoraj 14:50
Eeksel traci ważność po rozwiazaniu umowy.
użytkownik
wczoraj 15:49
Traci ważność - nie traci. Pojęcie względne. Kiedy się wkopałam z Ruchem dużo czasu spędziłam odwiedzajac różnych doradców prawnych itd. Każdy jeden doradzał aby po spłacie jak najszybciej odzyskać weksel, by nie trafił gdzieś gdzie nie powinien.

Po spłacie zobowiązania zabezpieczonego wekslem powinniśmy bezwzględnie żądać zwrotu dokumentu weksla. Z uwagi na abstrakcyjność zobowiązania wekslowego oraz ułatwienia w dochodzeniu roszczeń wekslowych teoretycznie możliwe jest uzyskanie tytułu wykonawczego oraz wszczęcie egzekucji przeciwko wystawcy weksla. I to nawet mimo spłaty zobowiązania, które weksel zabezpieczał.

Warto o tym wiedzieć i zawsze pamiętać. Dlatego tak ważne jest, aby podpisany przez nas weksel nie trafił w niepowołane ręce.

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 28 kwietnia 1936 r. Prawo wekslowe (tekst jednolity; Dz.U. z 1936 r. Nr 37, poz. 282, z 2006 r. Nr 73, poz. 501.)
użytkownik
wczoraj 19:35
wczoraj 19:35
Ale tracimy klientów przez te gazety
użytkownik
5:39 (10 godzin temu)
5:39 (10 godzin temu)
Gdzie te porozumienie z wydawcami dzisiaj mam 1szt wyborcza ,1szt super ekspres i dwa fakty normalny cyrk na Zus nie zarobię
użytkownik
6:51 (9 godzin temu)
6:51 (9 godzin temu)
Komedia poyrzebuję 8-wybotczych dostalłam jedną sztukę. Panowie z Ruchu kończmy ten cyrk
użytkownik
7:22 (8 godzin temu)
No to dzis moi drodzy kioskarze i wspaniale zarządzające kierownictwo "ruch"poszaleję na sprzedaży gazet...2 szt faktu 2 szt supera przegląd 3 szt 0 szt wyborczej.....1 szt gazeta Polska codzienna i to wszystko na dzis gdzie o godz 7 juz zadnej gazety nie mam haaaaaa brawo WY Kierownictwo bo nie ja. Smiech nie na sali tylko śmiech w kiosku a raczej przed nim bo klienci juz mają z nas polewkę konkretną i co boli najbardziej to to ze ich frustracje lecą prosto w nas.....i od kilku dni widzę jak juz omijają moj kiosk nawet nie pytając się czy bilet mozna doładować czy gazeta ich jest itd itd......upadamy na ryjka a góra i tak ma na to wyj......ne tyle w temacie moi drodzy

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Polli Partner

virtus

atm marklowice

orsay

KATALIZATORY.PRO

KATALIZATORY

Seito Warszawa

zortrax

Modelski

gaz system gaz sabre

oddział diament zielona góra

Bakaland

Zbroja

lumesse

acs

Mit media

grand parade

lux med

collabera

Cex

Castorama radom

Geberit

Kirchhoff

krakow

prevac

hotel piaskowy pszczyna

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin