test

Opinie o Scandagra Polska Sp. z o.o - Osielsko

Korzystałeś z usług Scandagra Polska Sp. z o.o - Osielsko? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): michał
Data: 2016-01-20 17:07

Wizyt: 14920
Komentarzy: 86
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
20.01.2016 (2 lata temu)
20.01.2016 (2 lata temu)

Scandagra Polska Sp. z o.o - Osielsko

Szukałem jakiegoś info o firmie, ale ciężko z tym... ktoś tam pracował wiecie jakies sa zarobki, warunki, da sie popracowac dłużej niz miesiąc? Podobno ta firma zmieniła nazwę z Hagie Polska czy jakoś, szczerze to nei wiem co myśleć a praca potrzebna. Jakby ktoś, coś - będzie fajnie dowiedzieć się czegos od praktykow
autor
22 kwi (5 miesięcy temu)
22 kwi (5 miesięcy temu)
I dobrze zrobiłaś odchodząc, zresztą nie Ty pierwsza i nie ostatnia. Ludzie odeszli, bo mieli dosyć tej całej "wspaniałości" dla wybranych. Miejsc idealnych nie ma, ale gorzej trafić to już naprawdę ciężko.
użytkownik
22 kwi (5 miesięcy temu)
22 kwi (5 miesięcy temu)
Takim stwierdzeniem obraziła bym tych , którzy tam pracują. Faktycznie firma miała swoje zawirowania, ale wspomnienia mam dobre a jak już wspomniałam nigdzie nie jest idealnie.
użytkownik
22 kwi (5 miesięcy temu)
22 kwi (5 miesięcy temu)
Ty jesteś niezła, raz piszesz jako "była", raz "anonymous", tiaaa. Róża to też możesz być Ty. Pewnie te wszystkie w miarę przychylne komentarze są od jednej i tej samej osoby :)) Nie ma się co bawić w eufemizmy, zachowania i czyny niektórych pracowników (oby już niedługo byłych) tej firmy nie mają wiele wspólnego z człowieczeństwem, o ile w ogóle coś. Mało takich osób, ale są i nic na to nie poradzisz. Pisz dalej jacy wszyscy są świetni, może poczujesz się lepiej, choć faktów i tak nie zmienisz.
użytkownik
25 kwi (5 miesięcy temu)
25 kwi (5 miesięcy temu)
Podpowiedzcie jakie wyposażenie otrzymuje w firmie przedstawiciel handlowy?
użytkownik
25 kwi (5 miesięcy temu)
25 kwi (5 miesięcy temu)
Pracuje i nie narzekam, nie wiem skąd te złe opinie na temat firmy. Zarobki fajne i przede wszystkim atmosfera mega na prawdę. Mam świetnego dyrektora regionalnego. Nie jest prawdą to, że scandagra upada, bądź jest sprzedawana, większej głupoty nie dało się wymyślic. Firm idealnych nie ma i widzę, że konkurencja robi niezła robotę pisząc te głupie komentarze. Chcesz zacząć prace spróbuj w scandagrze, moim zdaniem warto, na prawdę. Jeśli chodzi o wyposarenie to każdy pracownik dostaje sluzbowe auto, laptopa i telefon.
użytkownik
26 kwi (5 miesięcy temu)
26 kwi (5 miesięcy temu)
Super wyposażenie handlowca, inne firmy z branży pewnie dają rower, liczydło i kartę telefoniczną ;)
użytkownik
26 kwi (5 miesięcy temu)
26 kwi (5 miesięcy temu)
To jest odpowiedź na zadane pytanie przez Grzegorza Panie nie mający innego zajęcia niż obserwacja , kto dodał komentarz dotyczący Scandagry na portalu. Weź się chłopie do roboty, albo babę sobie w końcu znajdź, bo to już jest nudne.
użytkownik
27 kwi (5 miesięcy temu)
27 kwi (5 miesięcy temu)
Weź Ty z łaski swojej z tych zarobków świetnych kup w końcu słownik j. polskiego, a i angielskiego też się przyda. W taniej książce jakieś znajdziesz jakby co. A chłopa to swojego pilnuj czy mu jakaś baba kontroli jakości w gaciach nie robi. Typowo scandagrowskie zachowanie, innym w majty patrzeć :P
użytkownik
7 maj (5 miesięcy temu)
7 maj (5 miesięcy temu)
"Każdy pracownik dostaje auto służbowe" - naprawdę każdy? Raczej w to wątpię, a nawet wiem, że nie każdy. I potem przyjdzie ktoś nowy do pracy, powoła się na ten nieostrożny wpis i klops. Ten otwarty sklepik to jakoś nazwijcie konkretnie, "Detal i ihar" czy coś. Akcja weekend bez VAT też się przyda. Do boju Scandagro!
użytkownik
17 maj (5 miesięcy temu)
17 maj (5 miesięcy temu)
Auto dostaje każdy handlowiec terenowy, pracowałam więc wiem, na zarobki też nie ma co narzekać. Narzekać to można na zarząd. Ludzie kochani. Praca fajna o ile nie przejmujesz się polityką firmy.
użytkownik
20 maj (4 miesiące temu)
20 maj (4 miesiące temu)
Słyszałem sporo dobrego o firmie. Pracownicy z zasady będą narzekać na zarząd!
użytkownik
21 maj (4 miesiące temu)
21 maj (4 miesiące temu)
Witam. Czy mogę się dowiedzieć czym wasza firma wyróżnia się na tle innych? Sprzęt dajecie jak każdy, pensja na początek taka sobie z tego co tu wyczytałem, atmosfera w biurze mnie nie interesuje, i tak bym się tam pewnie pokazywał góra raz na miesiąc. Polityka firmy to już co innego moim zdaniem, jak jest słaba to za jakiś czas może się to odbić na firmie, i dlaczego ten zarząd jest niby taki zły? Macie jakiś argument, który może mnie do was przekonać? Co macie lepszego do zaoferowania niż inne firmy z branży agro? Jeżeli ktoś słyszał coś dobrego o firmie, to w takim razie co dokładnie? Raz jeszcze podkreślam, że atmosfera gdzieś w administracji, zła czy dobra, zbytnio mnie nie obchodzi. Proszę o konkrety w miarę możliwości.
użytkownik
22 maj (4 miesiące temu)
22 maj (4 miesiące temu)
Kiedyś to padało pytanie co pracownik wniesie do firmy . Myślę, że niejeden chciałby zarabiać te " takie sobie " pieniądze. hmmm a co handlowiec może jeszcze otrzymać oprócz telefonu , laptopa i samochodu... teraz to ja jestem bardzo ciekawy?
użytkownik
6 cze (4 miesiące temu)
6 cze (4 miesiące temu)
Witam.
W firmie nie pracuję już od jakiegoś czasu .Przyznam, że to nie było dobre doświadczenie na szczęście mam to już za sobą. Narzędzia pracy jakie dostaje PH są standardowe ,samochód, telefon, laptop itd. Produkty ( oczywiście nie wszystkie) też się bronią. Atmosfera też jest ok. Niestety firma ma olbrzymi problem z zarządzaniem. W tej branży to podstawa!!! Klienci nie dostają towaru nawet po dwa tygodnie, towar nie dociera, błędy w fakturach, problem z korektami itp. już nie wspomnę o błędach w wywózce towaru z magazynu. Moi klienci potrafili dostać nie to, co zamawiali. Te problemy były notoryczne co nie buduje pozytywnych relacji z klientem. Ja miałem już tego serdecznie dość i ręce mi opadały. Jeżeli złożyłem zamówienie na jakiś deficytowy towar jako pierwszy to często i tak go nie dostawałem, mimo że był na stanie. Był rozpisywany starszym pracownikom bądź po koleżeńsku.I tak właśnie działa w tej firmie KOLESIOSTWO. Przykre ale prawdziwe. ...... Apelowanie do kierownika o problemie nie pomagało.
Co do traktowania klienta jeżeli nie spłacił w terminie, ja nie miałem z tym większych problemów ale niestety firma podchodzi do tego bardzo rygorystycznie, moim zdaniem przesadza i tym też bardzo traci w terenie. Były przypadki podawania rolnika do sądu , naliczanie dużych odsetek itp. Reasumując ....... przez problemy o których wspomniałem potraciłem klientów z którymi wcześniej współpracowałem. Na szczęście teraz w nowej firmie odbudowałem na nowo relacje i jest ok. Jeżeli ktoś musi to można zaryzykować w Scandagra .Jeżeli nie masz noża na gardle, zastanów się zanim podejmiesz decyzję.
użytkownik
22 maj (4 miesiące temu)
22 maj (4 miesiące temu)
Jeszcze kiedyś to pracownicy zadawali sobie pytanie, co mogą z firmy wynieść, ale wiele z tego nie wynika. Czasy się zmieniły. Szkoda, że Pan mi odpowiedział pytaniem na pytanie. Nigdzie nie stwierdziłem, że w kwestii sprzętu inne firmy dają coś więcej. Zresztą napisałem, że dajecie dokładnie tyle co inni, jeśli chodzi ścisłość. Ale sprzęt to nie wszystko w firmie. Jeżeli ja czytam takie coś: "Dajcie sobie spokój zero celu windykacja to lipa obowiazków bardzo dużo, musisz handlować windykować załatwiać stertę dokumentów i nie masz pewności że Grazia puści ci zamówienie a jak się klient ślizgnie koniec świata telefony dawaj kase i to już, klient płaci i mówi dziekuje już z wami niechcę mieć nić wspólnego", no to co mam pomyśleć? Że handlowcy mają u was wspaniałe życie? Chciałem się coś więcej dowiedzieć, nie dowiedziałem się, trudno.
użytkownik
2 cze (4 miesiące temu)
2 cze (4 miesiące temu)
Kolejny wieloletni pracownik odszedł właśnie z firmy, ale to na pewno z powodu świetnej atmosfery itd. Niedługo zostaną tylko te pseudogwiazdy, które żyją w jakiejś alternatywnej rzeczywistości. Koniec jest już bliski, rozwalić taką firmę, szok.
użytkownik
7 cze (4 miesiące temu)
7 cze (4 miesiące temu)
Nie ma ludzi niezastąpionych. Czasami zmiany dobrze robią!
użytkownik
7 cze (4 miesiące temu)
7 cze (4 miesiące temu)
Widzę w mojej szklanej kuli, że Ciebie i kilka innych osób również niedługo czekają spore zmiany. Szykujcie się do wylotu, niekoniecznie do ciepłych krajów :-)
użytkownik
7 cze (4 miesiące temu)
7 cze (4 miesiące temu)
Dziwie się że, ta firma jeszcze funkcjonuje. To jedna z najgorszych w których pracowałem.
A to że mają być kolejne czystki w śród ludzi, nic nowego.......
Fakt ..... tak naśmiewali się z Polisch Agro a obecnie lepiej tam, niż w Scandagrze.
użytkownik
7 cze (4 miesiące temu)
7 cze (4 miesiące temu)
Widzę same wpisy zwolnionych i nieudaczników ????ludzie możecie iść do innej pracy gdzie będziecie spać do 12:00 i czekać na telefon od kontrahenta ????.
Nierobą mówimy STOP ????
Mamy przykłady gdzie ludzie pracowali tu miesiące a u innych tygodnie ???? pracować trzeba wszędzie i nikt nie będzie tolerował lenistwa .
użytkownik
9 cze (4 miesiące temu)
9 cze (4 miesiące temu)
A Ty co osiągnęłaś w życiu? Założyłaś konto na profilu społecznościowym i dodałaś zdjęcia? Chyba tylko tyle. Dospać nie możesz żeby odpowiedzieć na te komentarze negatywne? Jeszcze pracuję w Scanda i Twoje wpisy szkodzą firmie! "NieudacznikĄ", serio? Nie jesteś żadnym rzecznikiem firmy i nie umiesz napisać nic mądrego, więc nie pisz nic. Inaczej pogadam z kim trzeba i ustalimy kim jesteś, chociaż ja już się domyślam koleżanko "M." Zajmij się robotą, a nie wypisujesz tu brednie i obrażasz byłych pracowników firmy bez sensu. Narobiłaś już dosyć różnych smrodów i ludzie w firmie o tym wiedzą. Chcesz dalej pracować to zajmij się swoimi obowiązkami! Ostrzegam pierwszy i ostatni raz.
użytkownik
8 cze (4 miesiące temu)
8 cze (4 miesiące temu)
Przecież na pierwszy rzut oka mozna dostrzec , że większość tych negatywnych wpisów jest od tej samej , pod różnymi pseudonimami ( już dawno zwolnionej osoby o prawdziwym imieniu Adam????). Kto pracuje w tej firmie , wie jak jest a jest dobrze.
użytkownik
18 cze (3 miesiące temu)
18 cze (3 miesiące temu)
@Pracownik2 Mógłbyś rozwinąć swoją wypowiedź? Myślę, że jest wiele osób zainteresowanych również rzeczami, które w Scandagra Polska można zaliczyć na plus. Na swojej stronie https://www.scandagra.pl/kariera/ firma pisze, że daje szanse rozwoju oraz wynagradza kreatywność. Czy możesz potwierdzić te informacje?
użytkownik
26 cze (3 miesiące temu)
26 cze (3 miesiące temu)
Jaka cisza po twoim pytaniu. Może to dlatego, że wspomniane przez ciebie slogany o kreatywności czy uczciwych zasadach rekrutacji pisał właśnie ten rzekomy nieudacznik Adam. Cóż za ironia losu, facet pisał te wszystkie rzeczy w dobrej wierze, a potem sam został wywalony z firmy w skandalicznych okolicznościach. Ale nie on pierwszy i nie ostatni. Ze 100 osób przez ostatnie 2 lata się przewinęło, tylko według Scandagry wszyscy odchodzili z zadowoleniem a jeden pracownik się uwziął. Hipokryzja tej firmy nie zna granic.
użytkownik
16 lip (3 miesiące temu)
16 lip (3 miesiące temu)
Już tam nie pracuję od kilku miesięcy i to był strzał w dziesiątkę. W nowej firmie widzę co to profesjonalizm, w tej tylko o nim słyszałam. Trafiłam z piekła do nieba, polecam innym taki sam ruch.
użytkownik
1 wrz (miesiąc temu)
1 wrz (miesiąc temu)
xxxxxxx
użytkownik
10 wrz (miesiąc temu)
10 wrz (miesiąc temu)
Słyszałem, że zarządca folwarku chciał zabłysnąć i zrobił grilla dla pracowników. W sumie tańsze to niż impreza integracyjna w mieście kuracjuszy... Załoga kurczy się z tygodnia na tydzień, a podobno w najbliższych dniach kolejne niespodzianki mają spaść :)
użytkownik
23 wrz (24 dni temu)
23 wrz (24 dni temu)
@JoE To dosyć pomysłowe ze strony tego pracodawcy. A z czego konkretnie wynika konkretnie tak duża rotacja pracowników Scandagra Polska, o której nadmieniasz?
@Mi Przykro mi, że akurat ta firma nie była w stanie spełnić stawianych przez Ciebie wymagań oraz oczekiwań. A jak długo i na jakim stanowisku pracowałaś w wyżej wspomnianej firmie? I dlaczego właściwie masz tak złe mniemanie o niej?
użytkownik
23 wrz (24 dni temu)
23 wrz (24 dni temu)
Rotacja? To chyba nie jest dobre słowo.
Tutaj mamy do czynienia z odpływem pracowników. Część zwolniliśmy, część sama odchodzi.
A to że odchodzą, to wynika z kiepskiej atmosfery w firmie, podejścia do ludzi...
W ostatnim czasie ubyło kilku handlowców, wkrótce w biurze także zrobi się luźniej.

Równia pochyła w dół...
użytkownik
24 wrz (23 dni temu)
24 wrz (23 dni temu)
I dlatego najlepiej pojechać w Bieszczady, pobiegać, popływać, oderwać się od tego badziewia :) Lepiej nie będzie, a gorzej z pewnością. A dlaczego źle się pracuje to tu było wyjaśnione w niektórych, całkiem merytorycznych wpisach. Trzeba było ich nie usuwać bez powodu w całości. Adios Muchachos.
użytkownik
24 wrz (23 dni temu)
24 wrz (23 dni temu)
Już niedługo kolejny wierszyk o Adrianku ....
Stare skasowane wpisy też dodam...
użytkownik
25 wrz (23 dni temu)
25 wrz (23 dni temu)
Dajesz...
użytkownik
25 wrz (23 dni temu)
25 wrz (23 dni temu)
Tak jak mówisz - taki wyjazd w Bieszczady z pewnością pomaga poczuć się lepiej. Ciekawe czy firma zapłaciła za paliwo na ten wyjazd.
Szkoda, że tak wiele wpisów jest tu kasowanych przez moderację, bo potencjalny pracownik miałby lepszy pogląd na sytuację w firmie.
użytkownik
25 wrz (22 dni temu)
25 wrz (22 dni temu)
Jeśli jechali samochodem lepszego biegacza to pewnie paliwko było firmy, ale nie wiem jak to było dokładnie. Ale ciekawe jest to, że pewna osoba płci żeńskiej jeździ sobie na wakacje do różnych SPA, które to SPA znajdują się w miejscowościach, gdzie firma robiła imprezy. Ciekawa sprawa. Chodzi np. o tę miejscowość z dużym kościółkiem, albo taka nadmorska, a i może w tej zdrowotnej też była. Pewnie jakieś talony na pobyt wpadły w podzięce, ale ciiii, to tajemnica.
użytkownik
25 wrz (22 dni temu)
25 wrz (22 dni temu)
A co z tym Volvo V90 cross country? Wasz szefuńcio takim pomykał niedawno. Dawno go pod firmą nie było. Skasowany? Czy zmieniony na XC90 w ramach oszczędności?
użytkownik
26 wrz (21 dni temu)
26 wrz (21 dni temu)
Skasowane albo obite samochody to też temat rzeka. Zresztą prawie każde rzucone hasło ma tutaj jakiś odzew ;)

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

sad

Kirchhoff gniezno

Pod gołębiem

ispot

SAD POlska

salesmanago

poznań

tsl chełm

zre katowice

euro labora

kubrak

LACROIX

pronobel

wrocławski park wodny

siemens

metrix

grządka

sena

pneumat system

pneumat

orkla care

green center

polsuper

pol super

Toyota bielany

Instytut Morski

Pizza hut wrocław

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin