test

Opinie o SGS Polska Sp. z o.o. - Gdynia

Korzystałeś z usług SGS Polska Sp. z o.o. - Gdynia? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Patryk
Data: 2014-10-04 19:27

Wizyt: 12391
Komentarzy: 56
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
04.10.2014 (4 lata temu)
04.10.2014 (4 lata temu)

SGS Polska Sp. z o.o. - Gdynia

Korporacja, która nie dba o pracowników
autor
30 sie (3 miesiące temu)
30 sie (3 miesiące temu)
Wszystko zależy od team leadera np. Sgs gbs.
Jeżeli poufną informację o śmierci bliskiego przekazaną w salce w związku z urlopem okolicznościowy, minutę pózniej bez zgody głośno ogłasza na open spacie to ratunku co to za firma.
użytkownik
27 wrz (2 miesiące temu)
27 wrz (2 miesiące temu)
@Itka, Twoja opinia dotyczy przykrego doświadczenia jeżeli chodzi o empatię innych osób, ale to forum to obszar w którym powinny znajdować się opinie o pracodawcy. Czy możesz powiedzieć coś więcej na temat warunków zatrudnienia oferowanych przez tego pracodawcę? Czy można liczyć na jakieś benefity pozapłacowe?
użytkownik
5 paź (2 miesiące temu)
5 paź (2 miesiące temu)
beznadziejna atmosfera zarobki nawet nie na poziome najniszej godzinowki w przypadku umowy o dzielo umowa o dzielo dwa tygodnie a reszte pracujesz na czarno kierownitwo okrada cie z kasy nie polecam tej firmy w Gdyni
użytkownik
5 paź (2 miesiące temu)
5 paź (2 miesiące temu)
przestan pisac glupoty zatrudnij sie w Gdyni w sgs to zobaczysz swoja wyplate juz dawno tam podziekowalem tej firmie za wspolprace nie polecam tej pracy nawt studentom
użytkownik
5 paź (2 miesiące temu)
5 paź (2 miesiące temu)
Grazynka przestan pisac takie glupoty no chyba ze chcesz robic za miske ryzu to polecam
użytkownik
29 lis (12 dni temu)
29 lis (12 dni temu)
Grażyna, już dosyć dawno dodałaś tu swój komentarz jednak mam nadzieje, że zajrzysz tu jeszcze raz i odpowiesz na parę moich pytań odnośnie pracy w SGS Polska. Napisałaś, że ta firma jest dobra. Dlaczego tak uważasz? Czy zechcesz proszę podać parę argumentów świadczących o tym, iż SGS to dobry pracodawca?

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Julita szymanowska

cukiernia chmielewscy

axa polska

kia marvel

pramerica

Jasło
nordea

promotech

visset

danfoss tuchom

derksen

demotrans

holbox

inter-team

dybiak

inter team

pikul

trusted shops

Netland

warsaw media house

OKNOPLAST

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin