test

Opinie o Silvan Logistics - Poznań

Korzystałeś z usług Silvan Logistics - Poznań? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Logistyk
Data: 2013-05-28 12:28

Wizyt: 16114
Komentarzy: 464
Sortowanie: najnowsze najstarsze
użytkownik
28.05.2013 (5 lat temu)
28.05.2013 (5 lat temu)

Silvan Logistics - Poznań

Byłem na rozmowie i podziękowałem. xxxxxxx Najzabawniejsze ,że Pan na rozmowie poinformował mnie ze nie jest potrzebny angielski bo korzysta się tylko z polskich przewoźników :) i ze pracują na dwóch giełdach xxxxxxx Generalnie biuro piękne ale wydaje mi się ze za dużo tam się nie zarobi i że praca u nich to ostateczność.
użytkownik
13 lis (27 dni temu)
13 lis (27 dni temu)
Jeżeli jesteś świeżo upieczonym studentem, to rzeczywiście nie warto, ponieważ na studiach nie uczą wytrwałości, komunikatywności oraz podejmowania decyzji- to zdobywa się w pracy. Jeżeli jesteś popierdółką, ktora po każdej porażce biegnie wypłakać się w mamusiny rękaw, to nie nadajesz się do tej pracy. A zwłaszcza do tej firmy. Tu są zatrudniani spedytorzy z prawdziwego zdarzenia, którzy w jakiś szczególny sposób się wyróżniają
autor
13 lis (27 dni temu)
13 lis (27 dni temu)
Myślę, że przesadzasz i nie doceniasz tego, że w tej firmie można zdobyć cenne doświadczenie, które jest niezbędne w tym zawodzie.
użytkownik
13 lis (27 dni temu)
13 lis (27 dni temu)
Może trochę zbyt ostro tu napisałeś, ale zgodzę się z Tobą z tym, że spedytorzy, którzy tu pracowali i pracują mogą czuć się dumni z wpisu w CV. Nie pracuję tu niestety z powodu przeprowadzki, ale dużo zawdzięczam tej pracy. Dzięki tej pracy mogę śmiało powiedzieć, że mój obecny pracodawca bardzo chwali moje doświadczenie (które tak na prawdę zdobyłem właśnie tutaj).
użytkownik
16 lis (24 dni temu)
16 lis (24 dni temu)
O Boże jakbym czytał siebie :D. Ktoś ma praktycznie identyczne poglądy jak ja na temat tego cyrku. Dodam od siebie, że pewien pan w kaszkiecie robił mi pod górkę gdy dzwoniła inna spedycja w sprawie mojej pracy w silvanie gdzie pomówił moją osobę jednak na nic się to zdało, bo i tak dostałem pracę. Za to na pewno są paragrafy i naprawdę żałuje, że nie nagrywałem jak pszemko wydzierał się na innych spedytorów, bo to był mobbing w czystej postaci. Ze mną niestety nie zatańczył jak chciał i tak też musiałem odejść na tarczy z tej firmy, nie dość, że płacą marne pieniążki nowym to jeszcze obelgi są na porządku dziennym. I tak jak tutaj kolega wyżej napisał wszystko się zgadza w 100%.
użytkownik
17 lis (23 dni temu)
17 lis (23 dni temu)
Pracowałem w tej firmie tylko kilka miesiecy i do tej pory nie potrafie sobie wyjasnic dlaczego. Ze znalezieniem pracy nie mialem problemu, jednak faktem jest, ze w kazdej firmie, ktora w mniejszy lub wiekszy sposob jest zwiazana z transportem zaznaczala, ze nie jest to najlepszy punkt w CV. Na szczescie moglem się zawsze posmiac, bo ze spedytorami mialem stycznosc i wiem, ze nie byli to najinteligentniejsi ludzie, a juz na pewno nie byli najlepsi w tym fachu. Pieniadze w tej firmie sa smieszne, szczegolnie jesli spojrzymy na zarobki pracownikow administracyjno-biurowych, jesli ktos nie potrafi zawalczyc o swoje to bedzie pracował za minimalna krajowa, bo jest przeciez premia, ktora w rzeczywistosci jest potracana na kazdym mozliwym kroku. Znam osoby, ktore musialy dwukrotnie powiedziec "NIE" przy proponowanej pierwotnie stawce by dostać tyle co wszyscy, po czym niewiadomo po co i dlaczego zatrudniono osoby za ta sama stawke. W oczy razi tez zagranie szanownego KRÓLA i zezwolenie na platne nadgodziny dla administracji, ktore ostatecznie wyplacane byly w 2 ratach dla wiekszosci (oczywiscie po klotniach i ciaglym przypominaniu o sprawie), a część osob nadal nie otrzymala calosci i niewiadomo czy otrzyma. Potracenie z premii wykorzystane zostaly do super rozdania nagrod, szkoda ze bon nie byl np.do Biedronki lub Zabki, pracownicy mogliby zrobic przydatne zakupy. W firmie na kazdym dziale wojna miedzy pracownikami, na poziomie administracyjnym wystarcza 3 osoby, ktore psuja wszystko i uwazaja, ze zawsze wiedza lepiej. Szanowna Pani w blond wlosach przyczynila sie w najwiekszym stopniu do rotacji na pewnych stanowiskach, pol dnia siedzi udajac, ze pracuje, rozmawiając ze swoimi super przyjaciolkami przez tel, czytając pudelka badz po prostu obgaduje innych pracownikow, uwaza ze praca, ktora wykonuja inni nie jest wazna, bo ta firma wszystko zawdziecza właśnie jej. I nie ma w firmie lepszego wyznacznika 15:30.Druga Pani rowniez wlosy ma koloru jasnego, choc nieco ciemniejsze, uwaza sie za najlepszego pracownika, bo przeciez skończyła studia na tak wspanialej uczelni. Kazda sprawe zglasza kierownikowi, A czego nie wie to sobie dopowie, kierownikowi tez przy okazji. Zastepcy kierownika i KRÓLOWI tez, bo przeciez szkoda by bylo, gdyby umknął komus jakis fakt. Trzecia osoba jest bardzo charakterystyczny Pan, ktory ma zdecydiwanie za duze ego, kazdy pracownik przed pojsciem do niego dostaje bialej goraczki, a najlepszą odpowiedzia na wszystko jest "napisz mi w tej sprawie meila". Wiecej nie ma sensu o tym pisac, ale co to za zastepca, ktory nie potrafi nic zalatwic, nic nie rozumie i trzeba z nim rozmawiac jak z osoba niedorozwinieta? Smieszy tez fakt utrzymania pewnego pracownika w Katowicach, ktory mimo tak dlugiego stazu pracy nie wie, ze MAHNUNG i PRZYPOMINAJKA to wezwanie do zaplaty. Poza tym moze lepiej zamiast inwestowac w pseudo marketing, dostep do najlepszyfachowiec.pl, aby moc usuwac komentarze i te cudowne wywiady, nie powiem, bo sie usmialem, ale mimo wszystko, moze warto przeznaczyc te pieniadze na zalegle platnosci aby przewoznicy nie musieli czekać na smieszne 700 zl po kilka miesiecy? Chcialem tylko przekazac jeszcze wielki szacunek dla dziewczyny, która te telefony odbiera i zbiera wszystkie obelgi, bo to nie jest jej wina, ze znow jest jakis problem. Smiano sie tu kiedys ze Silvan ma jurne dziewczyny w administracji, a przeciez to spedytorzy maja odwieczny problem i przewoznikowi nie sa w stanie wytlumaczyc dlaczego odeslano im dany dokument, a wystarczyloby wiedziec w jakiej firmie pracuje i jaka firma przewoz zleca. Mimo wszystko po kilku miesiacach poznalem kilka osob, ktore bylo szkoda zegnac, ale ciesze sie, ze w koncu powirdzialem dosc temu cyrkowi.
użytkownik
21 lis (19 dni temu)
21 lis (19 dni temu)
Całe szczęście, przedszkolaki wróciły do piaskownicy. Jeszcze mama komputer musi wyłączyć
użytkownik
24 lis (16 dni temu)
24 lis (16 dni temu)
Z tego co widziałem, to nie padają nazwiska ani tym bardziej nie zostały podane dane wrażliwe, a fakt, że wiecie o którego cyrkowca w waszej firemce chodzi nie oznacza, że cały świat o tym wie. Udowodnijcie w sądzie, że ktoś został personalnie obrażony xxxxxxx i wtedy usuwajcie wpisy. Jesteście xxxxxxx i nic nikomu nie możecie udowodnić- dlatego usuwacie wpisy. Dla przypomnienia: Żwirki i Wigury to NIE jest miejscowość, to nazwiska pilota i konstruktora, a obecnie tak nazywa się ulice w polskich miastach- ich imieniem. I życzę powodzenia na kursie języka angielskiego (przyda się mocno) oraz spełnienia marzenia kiero opero i kupieniu mu maca- będę sprzedawał swojego starego, mogę odstąpić w dobrej cenie, niech się łysy cieszy, że ma jabłko :D :D
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Jakbyście nie traktowali mnie z buta i słuchali kierowniczki LTL to nie byłoby tych negatywnych komentarzy.
autor
22 wrz (2 miesiące temu)
22 wrz (2 miesiące temu)
Witam! Jestem świeżo upieczonym absolwentem studiów o profilu logistycznym. Zastanawiam się czy w świetle tak dużej liczby negatywnych opinii w ogóle do tej firmy aplikować?
autor
13 lis (27 dni temu)
13 lis (27 dni temu)
Jest to dobre miejsce na zdobycie cennego doświadczenia, na pewno po samych studiach nie będziesz miał tyle praktyki co tutaj, bo w pracy spedytora liczy się nie tylko wiedza, ale również praktyczne podejście do różnych sytuacji, a przede wszystkim odpowiedzialność za podejmowane decyzje
użytkownik
13 lis (27 dni temu)
Rozumiemy Twoje wątpliwości.
Opinie, to zdania na jakiś temat, które są wyrażane subiektywnie. Mogą się różnić od siebie w zależności od indywidualnych doświadczeń, stanów emocjonalnych oraz znajdowania się w różnych sytuacjach. Pamiętajmy, że zawsze warto próbować, ponieważ jedna sytuacja z różnych perspektyw, może wyglądać nieco inaczej.
Bardzo zachęcamy młodych ludzi do współpracy z nami, ponieważ dbamy o to, aby te osoby pozyskały cenne doświadczenie zawodowe, dzięki któremu będą mogli się spełniać i tym samym wspierać firmę w rozwoju.
użytkownik
21 lis (19 dni temu)
21 lis (19 dni temu)
Jeżeli stwierdza się dany fakt (a nie opiniuje/ocenia przedmiotu dyskusji) to nie wyraża się poglądu na jakiś temat, a tylko przywołuje prawdziwe wydarzenia z przeszłości. Nie mają tutaj znaczenia stany emocjonalne czy doświadczenia podmiotu zaangażowanego w sytuację. Zaprezentowane sytuacje i zdarzenia (np. propozycja pokrycia kosztów kradzieży przez pracowników) mają charakter autentyczny, a ich podważenie jest niemożliwe.
użytkownik
24 lis (16 dni temu)
24 lis (16 dni temu)
Drogi silvanie, czy twierdzenie przez kiero opero, że Żwirki i Wigury to nazwa miejscowości jest również spowodowana jego stanem emocjonalnym, xxxxxxx Pytam z ciekawości :D
użytkownik
29 lis (10 dni temu)
29 lis (10 dni temu)
Zwyczajnie G Ł u p i- to usunął Silvan
autor
24 wrz (2 miesiące temu)
24 wrz (2 miesiące temu)
Dziękuję za wyrażone opinie!
użytkownik
13 lis (27 dni temu)
13 lis (27 dni temu)
Również dołączam się do dyskusji i zdecydowanie odradzam. Nie będę już wchodził w szczegóły, bo wszystko jest już powiedziane. Ale tyle negatywynych opinii się poprostu nie mylą. Nie idź do tej chorej firmy !

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Pronet

targi poznanskie

besthillwork

lucbel

Art-bud

almus

komandor gdansk

Aberit rzeszów

węglostal

efes-pol

pfw

sushi

sushi factory

andpol

Mondelez płońsk

leader

Citronex pruszcz gdański

paweł kaźmierczak

trw gliwice

kasa stefczyka

alten

stefczyk finanse

wody polskie

Colian bydgoszcz

Wody
Alpla

Wiking Graf

Stocznia marynarki wojennej

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin