test

Opinie o Smakmak Woźniczak Sp.J. - Kąkolewo

Korzystałeś z usług Smakmak Woźniczak Sp.J. - Kąkolewo? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): zainteresowany
Data: 2013-04-07 09:40

Wizyt: 4578
Komentarzy: 117
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
07.04.2013 (5 lat temu)
07.04.2013 (5 lat temu)

Smakmak Woźniczak Sp.J. - Kąkolewo

Witam, widziałem ogłoszenie do pracy w firmie smakmak. Mógłby mi ktoś napisać jakie są warunki pracy ? Targety, trasy, długość pracy przedstawiciela handlowego. Czy zarobki są adekwatne do wykonywanej pracy ??? Z góry dziękuję za odpowiedz.
autor
14.11.2017 (10 miesięcy temu)
14.11.2017 (10 miesięcy temu)
W tym roku Smak Mak został sponsorem Biegu w Rydzynie, który odbywał się z okazji obchodów Święta Niepodległości. Czy firma często sponsoruje takiego typu wydarzenia? Podoba Wam się, że firma angażuje się w takie inicjatywy?
użytkownik
10 sty (8 miesięcy temu)
10 sty (8 miesięcy temu)
Widziałem ogłoszenie że poszukują pracownika do biura do Kąkolewa . Czy ktoś może napisać jakie zarobki i czy atmosfera ok? Szanują pracowników?
autor
11 sty (8 miesięcy temu)
11 sty (8 miesięcy temu)
@Bury a gdzie szukasz ogłoszeń o pracę do firmy Smak Mak ? Czy, jeżeli już znalazłeś ogłoszenie to może warto spróbować i zaaplikować. O wszystkie szczegóły już byś dopytał na spotkaniu rekrutacyjnym. Będziesz czekał na odpowiedź i czasem będziesz chciał się na własną rękę dowiedzieć coś na temat tych pytań, które zadałeś.
użytkownik
11 sty (8 miesięcy temu)
11 sty (8 miesięcy temu)
Na elka.pl znalazłem ogłoszenie
autor
25 sty (7 miesięcy temu)
25 sty (7 miesięcy temu)
@BURY dziękuję za informację. @Ktostaki sugerujesz, że inne uzgodnienia są prowadzone na rekrutacjach do firmy Smak Mak niż potem są w praktyce? No i generalnie trochę nie ma sensu odpowiadać na tak stare komentarze, bo wiadomo, że od tamtego czasu mogło zajść dużo zmian w firmie.
użytkownik
26 sty (7 miesięcy temu)
26 sty (7 miesięcy temu)
Tak jest cały czas. Pracuje tu x lat. Weekendy niby nie są obowiązkowe. A jak przyjdzie co do czego to trzeba się tłumaczyć dlaczego chce się wolne. Z pracowników sobie tu nic nie robią. Tak duże zmiany zaszły. Ale chyba na gorsze . Dużo obiecują mało robią
autor
2 lut (7 miesięcy temu)
2 lut (7 miesięcy temu)
@Ktostaki czyli wolicie przyjść w weekend do pracy niż się tłumaczyć czemu nie chcecie wtedy przyjść? I jak dużo osób zgadza się na przychodzenie do pracy w firmie Smak Mak w weekendy, mimo, że wolałaby mieć je wolne?
użytkownik
15 mar (6 miesięcy temu)
15 mar (6 miesięcy temu)
Dzień dobry.Może nie jest to opinia lecz pytanie.Kupuję Wasze flaki od dośc dawna a to z tego względu ,że maja ładny biały wygląd choć nawiasem / znajomy rzeznik mówił,że sa białe bo moczone w soli kaustycznej / .Za każdym razem myślę,że nie bedzie to sieczkaa jednak się mylę , ok.10% odpada przy w pierwszej fazie gotowania.Po raz enty się nabrałam, pytanie moje brzmi : Dlaczego te przedżoładki sa tak cienko krojone,że po ugotowaniu trzeba wędki by je w talerzu złowić bo nie sztuka zagęścić je na stojacą łyżkę ale flaki to maja być flaki a nie woda i warzywa.Pozdrawiam
użytkownik
14 wrz (7 dni temu)
14 wrz (7 dni temu)
Zacznijmy od tego że firma SM nie produkuje flaków tylko trawieniec wołowy w paczce 900g jest 70% trawieńca( dla ludzi nie z branży odsyłam do wikipedii co to jest trawieniec i 30% przedżołądków wołowych czyli prawdziwych flaków. Wszystko to robione jest aby obniżyć koszty surowca. Przedżołądki na dzień dzisiejszy kosztuja 9-11 zł a trawieniec 4-7zł. Flaki wołowe są wybielane w wodzie utlenionej. Im flaki ciemniejsze tym lepsze.
autor
16 mar (6 miesięcy temu)
16 mar (6 miesięcy temu)
@zawiedziona gospodyni to nie miejsce, by pisać o jakości produktów firmy Smak Mak Sp. z o.o. Sp. k. Nikt też tutaj nie odpowie Ci na to pytanie. To forum opinii o pracodawcach i na tym będziemy się skupiać. Zatem proszę o takie opinie. Każda może kogoś zainteresować, a szczególnie osoby, które szukają pracy.
użytkownik
20 kwi (5 miesięcy temu)
20 kwi (5 miesięcy temu)
Czy jest jakiś powód tej ciszy?
użytkownik
20 maj (4 miesiące temu)
20 maj (4 miesiące temu)
Karolina ty tam pracujesz ze tak bronisz tej firmy. Kieronik M jak ma dzień to jest super a jak przyjdzie co do czego to się o glupote doczepi. Z ludzi sobie nic nie robia. Chyba , że wchodzisz kierownictwo w d.. Niech szefofie wezma i zobacza jak jest tam i co sie dzieje
użytkownik
20 maj (4 miesiące temu)
20 maj (4 miesiące temu)
Kierownik ma zawsze kiepsko ponieważ musi wymagać a to się nie podoba!!!
użytkownik
25 maj (3 miesiące temu)
25 maj (3 miesiące temu)
Wiesz ale jak masz uslyszec od kierownika że musi kogos dla przykladu zwolnić. To super wymaga
użytkownik
3 cze (3 miesiące temu)
3 cze (3 miesiące temu)
To nie wiesz że najlepiej jest bronić tych, w których jest jakiś interes do ugrania, jakie to prawdziwe i altruistyczne. Dobrze że nie każdy człowiek temu zachowaniu ulega a kroczy ścieżką prawdy
autor
5 cze (3 miesiące temu)
5 cze (3 miesiące temu)
@Pracownik, nie jestem pracownikiem firmy Smak Mak. Jestem moderatorem tego forum i dbam o aktywność na wątku oraz zachęcam pracowników do wypowiedzi. Nie wiem również co masz na myśli pisząc że w jakikolwiek sposób bronię firmy - w żadnym miejscu nie podważyłam ani nie zaprzeczyłam jakiejkolwiek opinii. Nie znam tej firmy i nie mogę się wypowiadać na jej temat - jedynie zachęcam osoby zamieszczające ogólne, pozbawione konkretów komentarze do wypowiedzi bądź proszę o rozwinięcie raz poruszonego tematu, tak żeby osoby które odwiedzają ten wątek i chcą dowiedzieć się czegoś o Smak Mak miały możliwość poznać konkretne, merytoryczne opinie.
użytkownik
26.01.2016 (2 lata temu)
26.01.2016 (2 lata temu)
co jeszcze wymyślisz ? afera ? widać ze nie masz co robić? zajmij się sobą na początek a potem oceniaj innych. ja robię w smakmak już sporo czasu i jak dla mnie jest spoko. a ze robią spotkania ? no robią i się bawią ale nie tak jak piszesz, nie oceniaj innych swoją miarką
użytkownik
12 sty (8 miesięcy temu)
12 sty (8 miesięcy temu)
Każdy kto tam pracuje wie jak jest. Inaczej mówiąc na rozmowie kwalifikacyjnej. A jak przyjdzie co do czego to trzeba cały tydzień robić

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Polli Partner

virtus

atm marklowice

orsay

KATALIZATORY.PRO

KATALIZATORY

Seito Warszawa

zortrax

Modelski

gaz system gaz sabre

oddział diament zielona góra

Bakaland

Zbroja

lumesse

acs

Mit media

grand parade

lux med

collabera

Cex

Castorama radom

Geberit

Kirchhoff

krakow

prevac

hotel piaskowy pszczyna

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin