test

Opinie o State Street Bank Polska - Kraków

Korzystałeś z usług State Street Bank Polska - Kraków? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Aplikant
Data: 2009-10-06 09:21

Wizyt: 22137
Komentarzy: 3771
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
06.10.2009 (9 lat temu)
06.10.2009 (9 lat temu)

State Street Bank Polska - Kraków

State Street Kraków - sprawcie tutaj informacje o aplikowaniu do State Street w Krakowie
autor
7 gru (3 dni temu)
7 gru (3 dni temu)
po oddzwonieniu dowiedziałam się, że jestem sellected, a po spytaniu czy ta data to dzień rozpoczęcia pracy nie mogliśmy się już dogadać, gdyż przerwało połączenie, oczywiście przyjdzie jakiś e-mail z informacjami co dalej? badania lekarskie itd?
użytkownik
7 gru (3 dni temu)
7 gru (3 dni temu)
Dramat k....wa. Jak tak moze wygladac rekrutacja? Zadzwonia, nie zadzwonia, isc, nie isc, zalatwic cos, nie zalatwic.

Tak z boku ta firma to jakies posmiewisko.
autor
7 gru (3 dni temu)
7 gru (3 dni temu)
w zeszłym tygodniu miałam rozmowę w biurze, dziś dzwonił do mnie pan z hr z indii z jakąś informacją, z całej rozmowy udało mi się tylko usłyszeć datę 2 stycznia i czy się zgadzam na nią, odpowiedziałam tak, tak xD byłam w centrum handlowym, mało słyszałam i z ekscytacji myślałam, że mnie przyjęli xD pan był dość formalny i szybko zakończył rozmowę i teraz mam dylemat - przyjęli, czy nie xD
użytkownik
7 gru (3 dni temu)
7 gru (3 dni temu)
Również poproszę [email protected]
Dziękuję
użytkownik
7 gru (3 dni temu)
7 gru (3 dni temu)
Ja tez proszę o pomoc [email protected]
Dziękuję
użytkownik
7 gru (3 dni temu)
7 gru (3 dni temu)
Jeżeli byś otrzymała ofertę pracy to by zadzwonili raczej z Polski z informacja od kiedy umowa i jaka stawka + e mail z potwierdzeniem tych informacji.
użytkownik
8 gru (2 dni temu)
8 gru (2 dni temu)
Do mnie zadzwonili z Indii, ze się dostałam, mail ze stanowiskiem, stawka i data rozpoczęcia tez był z Indii. Dopiero tuż przed rozpoczęciem pracy były maile z Polski z NHP i informacjami odnośnie badań oraz odebrania umowy.
użytkownik
8 gru (2 dni temu)
8 gru (2 dni temu)
*rekrtuacja*

Otrzymałam do wydrukowania i odesłania dokumenty o przebiegu zatrudnienia. Stąd pytanie, czy świadectwa pracy również należy zeskanować i wysłać do Hr-u w Indiach? Nie znalazłam takiego wymogu bezpośrednio w treści maila. W mailu była również informacja o dwóch mailach, które otrzymam od myworkday. Na razie dotarł jeden, zrobiłam taski, czekam na następny. To normalne, że kolejny mail przyjdzie w późniejszym czasie? Zostałam poinformowana, aby wykonać to wszystko do końca weekendu, dlatego martwi mnie brak tego drugiego maila, a pracę chciałabym zacząć już planowo - 2 stycznia.
użytkownik
8 gru (2 dni temu)
8 gru (2 dni temu)
Tak, byłam poproszona o przesłanie skanów świadectw pracy i dokumentów potwierdzających wykształcenie. Odnośnie odpowiedzi, to odżywania OW do mnie tylko wtedy, gdy coś się nie zgadzało lub trzeba było jeszcze dosłać. Jak wszystko było Ok, to zero odzewu ze strony hr ;-)
użytkownik
8 gru (2 dni temu)
8 gru (2 dni temu)
* przepraszam, telefon mnie „poprawił”. Miało być, ze odzywali się do mnie tylko wtedy, gdy czegoś brakowało.
użytkownik
8 gru (2 dni temu)
8 gru (2 dni temu)
Hej, czy możesz podzielić się informacją na temat tego, jak długo czekałaś na feedback po wysłaniu wypełnionych dokumentów o zatrudnieniu? Również mam pytanie, czy byłaś poproszona o przesłanie skanów świadectw pracy, dyplomów itp? Z góry dziękuję za odpowiedź
użytkownik
8 gru (2 dni temu)
8 gru (2 dni temu)
Ok, a czy od razu otrzymałaś dwa maile od myworkday? Ja na razie mam tylko jeden. Wypełniłam taski i czekam.
użytkownik
8 gru (2 dni temu)
8 gru (2 dni temu)
Dostałam dwa maile: w jednym był link do Workday, a w drugim link do ustawienia hasła. Po zalogowaniu się czekały na mnie taski. Zrobiłam to, czego wymagano i po prostu czekałam aż ktoś się do mnie odezwie. Tydzień przed zatrudnieniem dostałam maila od SS z informacjami odnośnie pierwszego dnia: od której godzinie mamy być, co nas czeka, przypominajka odnośnie dress code.
użytkownik
8 gru (2 dni temu)
8 gru (2 dni temu)
Cześć,

mam mieć w poniedziałek rozmowę o pracę w siedzibie firmy. Czy myślicie, że jeśli wydrukuje swoje cv i ewentualnie przykładowe pytania do rekruterów to wyjde na jakiegoś nieprzygotowanego ? (po prostu wole mieć ściągę w razie gdybym zapomniał o czymś powiedzieć)
użytkownik
8 gru (2 dni temu)
8 gru (2 dni temu)
Dzięki za szybką odp. To jest bardzo ciekawe. Ja zalogowałam się na konto, którego użyłam do wysłania aplikacji na myworkday i tam czekały na mnie taski. To by wyjaśniało brak pierwszego maila z danymi do logowania.
użytkownik
wczoraj 21:53
wczoraj 21:53
Jak wygląda praca w dziale AML? Jaki poziom Excela jest wymagany na poziomie Associate 1?
użytkownik
wczoraj 10:54
jak wygląda praca na stanowisku financial reporting accountant, a1
użytkownik
wczoraj 13:09
Część, prosze o wysłanie materiałów na adres [email protected] Z góry bardzo dziękuję:)
użytkownik
wczoraj 17:01
wczoraj 17:01
Czy również mogę prosić o przesłanie materiałów na maila [email protected] Z góry dziękuję bardzo za pomoc.
użytkownik
11:48 (9 godzin temu)
11:48 (9 godzin temu)
Dzień dobry,

Jeżeli byłaby taka możliwość, również proszę o przesłanie notatek oraz informacji. Z góry dziękuję.
[email protected]
użytkownik
15:21 (6 godzin temu)
15:21 (6 godzin temu)
Hej dzisiaj dzwonili do mnie że zaczynam pracę 7 stycznia miałem po rozmowie dostac maila z informacjami niestety nie dostałem nic, czekać czy dzwonić ?

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Pronet

targi poznanskie

besthillwork

lucbel

Art-bud

almus

komandor gdansk

Aberit rzeszów

węglostal

efes-pol

pfw

sushi

sushi factory

andpol

Mondelez płońsk

leader

Citronex pruszcz gdański

paweł kaźmierczak

trw gliwice

kasa stefczyka

alten

stefczyk finanse

wody polskie

Colian bydgoszcz

Wody
Alpla

Wiking Graf

Stocznia marynarki wojennej

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin