test

Opinie o State Street Bank Polska - Kraków

Korzystałeś z usług State Street Bank Polska - Kraków? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Aplikant
Data: 2009-10-06 09:21

Wizyt: 24083
Komentarzy: 3866
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
06.10.2009 (9 lat temu)
06.10.2009 (9 lat temu)

State Street Bank Polska - Kraków

State Street Kraków - sprawcie tutaj informacje o aplikowaniu do State Street w Krakowie
autor
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Dzis jeszcze otrzymalam prosbe o przeslanie skanu dyplomu
autor
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Czy State moze w kazdej chwili rekrutacji zrezygnowac z przyszlego pracownika? Prace powinnam.zaczac w poniedzialek, jednak do dzis nie otrzymalam umowy ani skierowan na badania lekarskie. Ewentualnie, czy termin zatrudnienia moze ulec zmianie
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Dzwoń do TA ja dostałem wszystko 3-4 dni po tym jak dowiedziałem się o tym, że zostałem przyjęty ( pracę zaczynam 7 stycznia ) te dokumenty wysłał mi TA z siedziby w której będę pracować.
autor
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
TA?
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
dział talent acquisition oni mi wysyłali umowę i skierowanie więc to oni musieli zawalić na twoim miejscu dzwonił bym do recepcji i prosił o przełączenie do ich działu.
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
mam taką samą sytuację jak @Marta, zero jakichkolwiek dalszych informacji
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
i dodatkowa TA z siedziby w Polsce, przekazało, że to Indie będą się ze mną dalej kontaktować w sprawie pierwszych dni
autor
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Dzwon na recepcje
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
PS : gdzie i kiedy zaczynacie pracę ? ja na Kazimierzu ;) 7 styczeń
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Marta pomogło ? dział TA wysłał mi umowę i skierowanie więc dlaczego Indie mają się tym zajmować skoro jesteś już przyjęty
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
ktoś cos?
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Jak usunąć swój profil na myworkdayjob? Nigdzie nie mogę znaleźć tej opcji. Dzięki.
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
około 2500 na rekę
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Każdemu odradzam pracę w Fund Accounting Ireland. Nie mamy tutaj przerw, tyle co pójść na biegu do toalety. Pracy po uszy, non stop problemy z systemem, cały czas coś nie działa i nikogo to nie interesuje, że nie działa ma być zrobione na czas. Jeśli ktoś z was się tam dostanie, nie idźcie, taka dobra rada.
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Ja ze swojej strony bardzo polecam. Człowiek naczyta się takich rzeczy i ma negatywne wyobrażenie, a taka jest prawda, że niezadowolony prawie zawsze napisze, a zadowolona osoba z małym prawdopodobieństwem będzie wyrażała swoją opinię na tego typu portalu. Napiszę tutaj, bo sam sporo czytałem i wiele się nauczyłem z waszych wypowiedzi. Po pierwsze jak ktoś chce to się spokojnie przygotuje z dostępnych materiałów (rozmowy + to co ludzie wysyłają na @) trzeba się przygotować na opóźnienia w przekazywaniu odpowiedzi z HR +. Odnośnie pracy to są działy gdzie szkolenie trwa nawet 6 miesięcy. Na początku macie szkolenie (tak mi się wydaje) minimum 3 miesiące, pierwszy miesiąc to same webexowe i classromowe szkolenia. Spokojna atmosfera, można się wiele nauczyć, systemy działają, na dostępy trzeba niekiedy trochę poczekać. Ogólnie ze swojej strony bardzo polecam - ludzie w teamie też są bardzo ok, pomocni i jest z kim pogadać. Pracujesz 7,5h, masz płacone jak za 8 - kawy, herbaty, wiele benefitów. Nie bazujcie na opiniach tylko sami sprawdźcie.
autor
3 sty (miesiąc temu)
3 sty (miesiąc temu)
Tak, otrzymałam skierowanie, jednak nigdzie nie mogę zapisać się na badania.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

vegan

malinex

dar group wrocław

dar group

komodus

WSP

pbsz bytom

accenture

sindbad

thales

Opoczno Mila

Darboven

tmf

Instal Complex

levis

port lotniczy bydgoszcz

fideltronik

gsk

gsk poznan

atem

color graf

budostal

Ohp

eva hotel

eva

hotel eva

COTY

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin