test

Opinie o State Street Gdańsk

Korzystałeś z usług State Street Gdańsk? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Mickey
Data: 2016-06-09 23:35

Wizyt: 2831
Komentarzy: 170
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
09.06.2016 (2 lata temu)
09.06.2016 (2 lata temu)

State Street Gdańsk

Słuchajcie kto jest po szkoleniu lub wybiera się na nie? To prawda że w zamian że wyślą cię na szkolenie odtrącają pozniej z wypłaty za koszty szkolenia, diety, zakwaterowania itd. Wychodzi na to że nawet po tysiąc miesięcznie. Ma ktos wiedzę na temat szkoleń? Jak to wyglada, jak to jest na miejscu , jak jest z kosztami? Czy sami musimy sie tam utrzymywać??
autor
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Macie wypłaty grudniowe ?
użytkownik
22.12.2018 (miesiąc temu)
22.12.2018 (miesiąc temu)
Tak
użytkownik
22.12.2018 (miesiąc temu)
22.12.2018 (miesiąc temu)
W jakim czasie firma zaprasza po odbiór skierowań na badania? Pracę rozpoczynam w pierwszej połowie stycznia, a jak wszyscy wiemy zbliża się okres świąteczny.
użytkownik
22.12.2018 (miesiąc temu)
22.12.2018 (miesiąc temu)
zatrudniają hindusów do rekrutacji telefonicznej, nie idzie ich zrozumieć, to jakieś żarty są. Nie licz na normalną rozmowę
użytkownik
23.12.2018 (miesiąc temu)
23.12.2018 (miesiąc temu)
Miałem właśnie jedna rozmowe, ma dzwonić drugi raz, bardzo ciężko ich zrozumieć. Mam rozmawiać o pojęciach finansowych
użytkownik
26.12.2018 (miesiąc temu)
26.12.2018 (miesiąc temu)
Czy wy tez macie lub mieliście problem z tymi hindusami ? Mam mieć trzecia rozmowe przez telefon, za każdym razem dzwonią o innej godzinie niż sie umawiamy . Tez tak przebiegała wasza rekrutacja ?
użytkownik
27.12.2018 (miesiąc temu)
27.12.2018 (miesiąc temu)
Nie polecam, po półtorej pracy w fa jestem wrakiem człowieka. Niekompetencja osób zarządzających i brak przekazywania wiedzy co się w ogóle robi. Klikaj aż będzie „zielone”. Robią z ludzi małpy.
użytkownik
27.12.2018 (miesiąc temu)
27.12.2018 (miesiąc temu)
Niestety wiekszosc negatywnych opinii to niestety prawda. Kilka etapów rekrutacji, pięknie opakowany onboarding, wydaję się być ok. Zaczynają się szkolenia ( mówię o tych bardziej szczegółowych) i już widać, że coś jest nie tak. Pomimo prawie całego tygodnia na nie przeznaczonego, są prowadzone po łebkach, a Ty zostajesz z górą materiału..ale to nic. Przychodzisz do teamu i nikt się tobą nie interesuje, jesteś niczym powietrze, siedz , czytaj szkolenia i o nic nie pytaj, bo mamy deadline'y. Pomoc w adaptacji nowego pracownika - pojęcie nieznane. Pracowałem już w korpo, ale spośród wszystkich (pomimo optymistycznego nastawienia) ta jest największym nieporozumieniem. Jestem pewny, że spośród nowego nabytku, który można zauwazyć co jakis czas na parterze, po kilku miesiącach zostaje z 10 % (a juz na pewno w FA). Moze lepszym rozwiazaniem byloby zatrudnianie na stanowiska menagerskie osób z wiekszym doswiadczeniem , umiejetnoscia zarzadzania zespołem i zwykłą ludzką empatią, a nie tworzyć miejsce znerwicowanych "klepaczy"
użytkownik
28.12.2018 (miesiąc temu)
28.12.2018 (miesiąc temu)
To samo mialem. Umowilem sie na 13, a dzwonili o 9
użytkownik
28.12.2018 (miesiąc temu)
28.12.2018 (miesiąc temu)
Hej, jakie mieliście pytanie rekrutacyjne F2F w biurze.
użytkownik
30.12.2018 (miesiąc temu)
30.12.2018 (miesiąc temu)
To nie jest FA. Trzeba mieć dobry angielski i wiedzę z finansowa. Bez wiedzy się do client service nie dostaniesz.
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Czy to prawda, że do takiej FA przyjmują z dość słabym angielskim? Wiem, że ten dział to straszny rak, ale jestem zdesperowany obecnie szukając pracy a mój angielski średnio mi pozwala na robotę w jakimś porządnym korpo. Prawda to?
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Hej wszystkim.
Aplikuję na Depository Analyst, Associate 1 w Gdańsku, czy ktoś ma jakiekolwiek informację na tematy?
1. Proces rekrutacji
2. Co to za dział, czy trzeba mieć dużą wiedzę finansową i czy angielski średniozaawansowany styknie? (szybko się uczę, ale chodzi o to żeby nie mieć pod górę od początku
3. Zarobki i opinię o klimacie w pracy.
Będę wdzięczna za info
użytkownik
3 sty (miesiąc temu)
3 sty (miesiąc temu)
Rekrutacja to przebrnięcie przez Indyjski dział HR, potem rozmowa w biurze . Pytania masz na grupie
użytkownik
3 sty (miesiąc temu)
3 sty (miesiąc temu)
Hej Ludzie !
Skończyłem pogaduszki z Indiami, dostałem maila od hindusa, z czego mam się przygotować na interview i cisza .... Napisałem do niego i cisza ... To normalne ?
użytkownik
3 sty (miesiąc temu)
3 sty (miesiąc temu)
To jak się przygotujesz do rozmowy skoro nie wiesz co to za dział ?
użytkownik
4 sty (miesiąc temu)
4 sty (miesiąc temu)
Prosze pomóżcie mi. Jestem zdesperowana, by znaleźć prace. Mam trzeci etap już 8 stycznia. Czego się spodziewać na rozmowie? Jakim angielskim muszę operować? FA A1.
użytkownik
5 sty (miesiąc temu)
5 sty (miesiąc temu)
P.1 - Odpowiedź już uzyskałaś, P.2 W ogłoszeniu zawarte są dość szczegółowe wytyczne dotyczące stanowiska, dodatkowo poczytaj o Dyrektywach UCITS V i AIFMD, Angielski musisz mieć na poziomie swobodnej komunikacji. P3. O zarobkach jest mowa na tym forum, klimat zależy od teamu, więc trudno powiedzieć.
użytkownik
5 sty (miesiąc temu)
5 sty (miesiąc temu)
A długo czekałaś po rozmowach z hindusami na telefon ?
użytkownik
5 sty (miesiąc temu)
5 sty (miesiąc temu)
hindus na drugiej rozmowie od razu zaprosił mnie na 3

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

vegan

malinex

dar group wrocław

dar group

komodus

WSP

pbsz bytom

accenture

sindbad

thales

Opoczno Mila

Darboven

tmf

Instal Complex

levis

port lotniczy bydgoszcz

fideltronik

gsk

gsk poznan

atem

color graf

budostal

Ohp

eva hotel

eva

hotel eva

COTY

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin