test

Opinie o Tele Trade sp zoo - Warszawa

Korzystałeś z usług Tele Trade sp zoo - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): analityk
Data: 2012-09-03 12:28

Wizyt: 1872
Komentarzy: 89
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
03.09.2012 (6 lat temu)
03.09.2012 (6 lat temu)

Tele Trade sp zoo - Warszawa

Firma Tele Trade w Warszawie, która poszukuje pracownika na stanowisko Tradera to wielkie nieporozumienie. Namawiają na szkolenia za 600 zł niesprawdzając kwalifikacji.
Szkoda czasu na spotkanie - osoba prowadząca nieprzyjemna a pozostali pracownicy wydają się dziwni.
autor
03.08.2016 (2 lata temu)
03.08.2016 (2 lata temu)
Tele Trade sp zoo oczywiście że chce ludzi, którzy ogarniają, to chyba nikogo nie powinno dziwić, firma żeby się rozwijać, żeby się rozrastać poszukuje po prostu osób, niech to nikogo nie dziwi, to i rotacja jest
użytkownik
28.02.2017 (rok temu)
28.02.2017 (rok temu)
Dziwne, bo w moim przypadku poszukiwali osoby na stanowisko maklera i na miejscu juz dowiedzialem sie, ze glownie na takie stanowiska zatrudniaja. Czy ktos byl u nich na rozmowie jako makler / doradca inwestycyjny? Firma jest czlonkiem gieldy i praca wydaje sie bardzej interesujaca niz w sztywnych bankowych DM.
użytkownik
25.04.2017 (rok temu)
25.04.2017 (rok temu)
Cześć! Mi się bardzo podoba poziom usług w biurze w Warszawie, byli ze mną bardzo mili, z wypłatami też nigdy nie było problemów. Pozdrawiam.
użytkownik
18.05.2017 (rok temu)
18.05.2017 (rok temu)
Chcę powiedzieć, że spotkanie z doradcą w biurze TeleTrade w Warszawie okazało się bardzo przydatne. W Internecie jest sporo informacji, jednak są chaotyczne. Na spotkaniu dostałem szczegółową i konkretną informację, jak zarabiać na rynku Forex, jak budować swoją strategię. Polecam.
użytkownik
16.06.2017 (rok temu)
16.06.2017 (rok temu)
Słaba firma, nie warto tracić czasu.
użytkownik
19.06.2017 (rok temu)
Współpraca przy prowadzeniu konta jest dla mnie baaaardzo ważna. Kiedy mam świadomość, że mogę zawsze zadzwonić do mojego opiekuna od finansów, jestem spokojniejszy. Tak też jest w TeleTrade. Nie mogę narzekać na obsługę klienta.
użytkownik
20.06.2017 (rok temu)
20.06.2017 (rok temu)
Syf i naganiacze w komentarzach. Ciekawe ile wam płacą za te zachwyty nad tą żałosną firmą.
użytkownik
23.06.2017 (rok temu)
23.06.2017 (rok temu)
https://www.fxmag.pl/artykul/policja-w-moskiewskim-biurze-teletrade
A na ich stronie info o problemach technicznych
użytkownik
26.06.2017 (rok temu)
26.06.2017 (rok temu)
@---H--- co sprawia, że masz taką negatywną opinię na temat Tele Trade? Mógłbyś powiedzieć coś więcej na temat Twoich doświadczeń z pracy w firmie?
użytkownik
17.07.2017 (rok temu)
17.07.2017 (rok temu)
Ściemniacze. Żal czasu.
użytkownik
18.07.2017 (rok temu)
18.07.2017 (rok temu)
Chciałbym zapytać na jaką Kwotę osoba J.J. Oszukała, okradła swojego Pracodawcę Firmę TeleTrade poprzez ukrywanie depozytów klientów, w jaki sposób zarabiał pieniądze w Firmie Profit Point...??? Ciąg dalszy nastąpi...
użytkownik
02.08.2017 (rok temu)
02.08.2017 (rok temu)
Unikajcie!!!
użytkownik
10.08.2017 (rok temu)
10.08.2017 (rok temu)
Te ich webinary to cyrk zalewski... tylko mniej śmieszy....
użytkownik
22.08.2017 (rok temu)
22.08.2017 (rok temu)
Czy ktoś może potwierdzić czy na stanowisku maklera 5 brutto podstawy podlega negocjacjom?
użytkownik
25.08.2017 (rok temu)
25.08.2017 (rok temu)
jak dostaniesz 2k netto to max
użytkownik
06.09.2017 (rok temu)
06.09.2017 (rok temu)
nikt poza szefem tam długo nie pracuje... Nie bez powodu...
użytkownik
07.09.2017 (rok temu)
07.09.2017 (rok temu)
@Była czyli jaki jest powód? Ludzie sami się zwalniają czy są zwalniani? Twoja wypowiedź nie jest jednoznaczna, dlatego poproszę o wyjaśnienie dla osób zainteresowanych firmą Tele Trade.
użytkownik
08.09.2017 (rok temu)
08.09.2017 (rok temu)
Nie polecam. Szef, który przeprowadził ze mną rozmowę na stanowisko marketingowca był totalnie obojętnym gnojkiem, a jego nastawienie wskazywało, że patrzy na wszystkich z góry. Przed rozmową nawet nie był łaskaw rzucić okiem na moje CV, co już świadczy o tym, że firmie nie zależy na niczym. Na koniec rozmowy usłyszałem "Przeprowadziłem rozmowę z wieloma osobami i wybrałem 5, w których jest i Pan. Proszę zarezerwować sobie poniedziałek, żeby przyjść do firmy na drugi etap rozmowy. Proszę spodziewać się telefonu ode mnie w poniedziałek rano, wtedy podam godzinę spotkania." Oczywiście w poniedziałek ten typek nawet nie odbierał telefonów, a Pani Sekretarka nie była na tyle kompetentna, żeby odpowiedzieć mi jasno, czy deklaracja jej szefa jest nadal aktualna. Straciłem czas i jestem przekonany, że czas tracą wszyscy, którzy tam przychodzą na rozmowę. Niestety Szef jest kiepskim szefem, skoro nie dba o dobry wizerunek firmy. Serdecznie nie polecam ani przyszłym potencjalnym pracownikom, ani tym bardziej klientom, szkoda waszego cennego czasu.
użytkownik
21.09.2017 (rok temu)
21.09.2017 (rok temu)
Po szkoleniach ludzie nie robili targetów, dlatego taka rotacja.
użytkownik
21.09.2017 (rok temu)
21.09.2017 (rok temu)
@Była a targety są jakieś duże do wykonania, za duże czy po prostu źle pracowały tamte osoby? Możesz powiedzieć czym to było spowodowane. Osoby same się zwalniały czy pracodawca je zwalniał?
użytkownik
22.09.2017 (rok temu)
22.09.2017 (rok temu)
Większość zwalnia się sama. Firma niemal nie odsiewa ludzi bo wiecznie ich brakuje ze względu na złe warunki finansowe które oferuje.
użytkownik
22.09.2017 (rok temu)
22.09.2017 (rok temu)
Targety to bzdety. Atmosfera w firmie, nastawienie zarządu do pracowników i marne wynagrodzenia to kluczowe elementy. Oczywiście nie należy traktować poważnie obietnic kierownika co do premii, stałej umowy itp. No i to co tam robić trzeba - szukać / namawiać ludzi na pseudo inwestycje. Człowiek uczciwy się tam nie odnajdzie.
użytkownik
29.09.2017 (rok temu)
29.09.2017 (rok temu)
@był @b pracownik i co firma nie zauważa, że ludzie się zwalniają i przydałyby się podwyżki lub chociaż jakaś premia? Prowadziliście jakieś rozmowy na ten temat w Tele Trade sp zoo? Myślicie, ze warto?
użytkownik
16.10.2017 (rok temu)
Szanowna sisi,

Serdecznie przepraszamy za powyższą sytuację.
Dokładamy największych starań aby tego typu sytuacje w przyszłości nie miały już miejsca.



Zespół TeleTrade Polska,
użytkownik
30.12.2017 (rok temu)
30.12.2017 (rok temu)
Ta firma to zupełna strata czasu.
użytkownik
12.01.2018 (rok temu)
12.01.2018 (rok temu)
Kryptofachowcy od kryptowalut
użytkownik
15.01.2018 (rok temu)
15.01.2018 (rok temu)
Zaszczytna praca polegająca na szukaniu inwestorów na fotele. Cienka oferta, słabe warunki i dziwni ludzie. Nie warto.
użytkownik
15.01.2018 (rok temu)
15.01.2018 (rok temu)
Byłem na szkoleniu z krypto, prelegent jest na poziomie.
użytkownik
18.01.2018 (rok temu)
18.01.2018 (rok temu)
Dziś idę do nich na Euforia na Bitcoin
użytkownik
19.01.2018 (rok temu)
19.01.2018 (rok temu)
Szacun dla Panów Bartłomieja i Zbigniewa :)

Biuro spoko ale małe na taką ilość osób ))
użytkownik
18.02.2018 (11 miesięcy temu)
18.02.2018 (11 miesięcy temu)
pan od kryptowalut to najprzystojniejszy fachowiec jakiego widziałam
użytkownik
08.03.2018 (10 miesięcy temu)
08.03.2018 (10 miesięcy temu)
Czy to jest jakaś rosyjska firma?
użytkownik
14.03.2018 (10 miesięcy temu)
14.03.2018 (10 miesięcy temu)
@Madkom SA czemu według Ciebie firma TeleTrade-DJ International Consulting Ltd to strata czasu? Możesz tą opinię uzasadnić? @miła to nie miejsce na takie komentarze. Opisujemy tutaj pracę w tej firmie. Ktoś może się na ten temat wypowiedzieć?
użytkownik
14.03.2018 (10 miesięcy temu)
14.03.2018 (10 miesięcy temu)
Ja mogę. Ale lepiej będzie dla wszystkich jak się nie wypowiem.
użytkownik
19.04.2018 (9 miesięcy temu)
19.04.2018 (9 miesięcy temu)
Jaki jest powód, że ostatnio tak sporadycznie zaglądacie na forum?
użytkownik
23.04.2018 (9 miesięcy temu)
23.04.2018 (9 miesięcy temu)
wystarczy przeczytać wywiad z dyrektorem teletrade żeby mieć pełny obraz tej firmy. xxxxxxx
użytkownik
14.05.2018 (8 miesięcy temu)
14.05.2018 (8 miesięcy temu)
Z całą pewnością praca w firmie jest dla osób ambitnych. Pewnie nie każdy tu się odnajdzie!
użytkownik
24.05.2018 (7 miesięcy temu)
24.05.2018 (7 miesięcy temu)
@Silber, może jednak zdecydujesz się na kilka słów? Na pewno w ten sposób pomożesz kilku osobom, które rozważają pracę w firmie.
@Wiktor, jakie jeszcze według Ciebie należy mieć cechy, by pracować w TeleTrade? Za co Ty najbardziej cenisz to miejsce?
użytkownik
19.08.2018 (5 miesięcy temu)
19.08.2018 (5 miesięcy temu)
Poprawna nazwa powinna brzmieć:Tele Syf

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Twinings

Inoutic

Eko taxi Kraków

Eko taxi

Befa

Niezapominajka

Panek szczecin

Carnet szczecin

Goleniów geofizyka

Winkhaus

pgd warszawa

Lublin komis

pracownicy pracownicy info

foxjobs

LIVIOON

ubs

elraf

Mostva

Styler

Praca wola warszawa

Diagnostyka

Budimex Poznań

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin