test

Opinie o Telepromo - najgorsze call center.

Korzystałeś z usług Telepromo - najgorsze call center.? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2018-08-01 15:46

Wizyt: 1366
Komentarzy: 27
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
1 sie (2 miesiące temu)
1 sie (2 miesiące temu)

Telepromo - najgorsze call center.

To dawne eco vital, masakra, kary, kary, zakompleksiona kadra, niepewni wypłat pracownicy, ponoć już się przenoszą na Ukrainę. Nie polecam a wręcz odradzam.
użytkownik
2 sie (2 miesiące temu)
2 sie (2 miesiące temu)
Prawda! firma dla masochistów.
użytkownik
2 sie (2 miesiące temu)
2 sie (2 miesiące temu)
Nic więcej, tylko fakty: 1. To dawne eco vital, "słynne" ze zwolnienia z dnia na dzień swoich pracowników, nie wiem jak skończyły się ich boje o należne im pieniądze ale myślę, że niezbyt dobrze. 2. Kary za błędy są duże (nawet 50 pln) a co jest błędem nie jest sprecyzowane. 3. Kadra nerwowa i sprawiająca wrażenie albo chorej na adhd albo wciągającej proszek absolutnie nie mająca pojęcia o prowadzeniu skutecznej rozmowy. 3. Podobno już otworzyli oddział na Ukrainie więc pewnie zamkną wszystko w Polsce starym zwyczajem zostawiając "swoich" pracowników z ręką w nocniku.
użytkownik
3 sie (2 miesiące temu)
3 sie (2 miesiące temu)
Tele-DNO, moja opinia.
użytkownik
6 sie (2 miesiące temu)
6 sie (2 miesiące temu)
Podobno już wkrótce znikną z Polski a przeniosą się na Ukrainę, pewnie znowu kilkaset osób obudzi się z ręką w nocniku... Odradzam z całego serca. Nie popełniajcie mojego błędu. Teraz dalej pracuje na słuchawce ale w prawdziwym call center a nie krzaczorku zmieniającym nazwy i traktującym ludzi jak zera.
użytkownik
7 sie (2 miesiące temu)
7 sie (2 miesiące temu)
naprawdę gorszej firmy telemarketingowej chyba nie ma, wszystko na minus "kadra", lęk o wypłatę, stres, na szczęście są firmy gdzie na normalnych zasadach można pracować na słuchawce ale na pewno nie jest to tele-promo...
użytkownik
8 sie (2 miesiące temu)
8 sie (2 miesiące temu)
Takiego dziadostwa, stresu, negatywnego ciśnienia na wynik i braku szacunku do szarego pracownika nie spotkałam w żadnej dotychczasowej pracy. ODRADZAM.
użytkownik
9 sie (2 miesiące temu)
9 sie (2 miesiące temu)
To dawne Eco Vital, ostrzegam wszystkich, pewnie znów zwolnią kilkaset osób, zmienią nazwę i poszukają kolejnych ofiar...
użytkownik
11 sie (2 miesiące temu)
11 sie (2 miesiące temu)
Ta "firma" to jedna wielka pomyłka, zmieniają nazwy ale sposób działania i oszukiwania oraz traktowania pracowników nic się nie zmienił. Odradzam. Zdecydowanie.
użytkownik
14 sie (2 miesiące temu)
14 sie (2 miesiące temu)
Chcesz pracować? To poszukaj jakiejkolwiek innej firmy. Tutaj możesz się tylko zniechęcić i nabawić wrzodów.
użytkownik
14 sie (2 miesiące temu)
14 sie (2 miesiące temu)
Podobno już jedną nogą na Ukrainie. Odradzam.
użytkownik
16 sie (2 miesiące temu)
16 sie (2 miesiące temu)
Wszystko fajnie tylko na fb... żenada, ucinają pensje za wydumane błędy i zachowanie, najgorsze call center, potwierdzam i odradzam.
użytkownik
20 sie (2 miesiące temu)
20 sie (2 miesiące temu)
Niewiarygodna firma.
użytkownik
20 sie (2 miesiące temu)
20 sie (2 miesiące temu)
Po przepracowaniu miesiąca, przy wypłacie okazało się, że dostałam 150 złoty mniej... Za błędy o których nie wiedziałam.
użytkownik
22 sie (2 miesiące temu)
22 sie (2 miesiące temu)
Tego krzaczora, hybrydy zmieniającej nazwy, nie polecam nikomu.
użytkownik
24 sie (miesiąc temu)
24 sie (miesiąc temu)
Jedyne co się zmieniło to nazwa, gnój pozostał.
użytkownik
30 sie (miesiąc temu)
30 sie (miesiąc temu)
Jeśli chcesz naprawdę przekonać się co to znaczy firma z "kadrą" bez pojęcia, co znaczy stres czy dostaniesz tyle ile zarobiłaś, co znaczy nasłuchać się przekleństw i pretensji. Idź tam.
użytkownik
4 wrz (miesiąc temu)
4 wrz (miesiąc temu)
To jest rzeźnia.
użytkownik
5 wrz (miesiąc temu)
Praca 7 dni w tygodniu do późnej nocy. Chamska "kadra" po gimnazjum. Wszystko to wielka ściema. Odradzam.
użytkownik
6 wrz (miesiąc temu)
6 wrz (miesiąc temu)
Śmieszna sprawa :) Obecnie szukam pracy w call center i tak sobie śmigam po necie, sprawdzam, czytam opinie, googluję, zauważyłem, że wasza firma kopiuje negatywne opinie na swój temat, i po niewielkich przeróbkach (polegających na błędnej pisowni :)))) wrzuca je na stronę lub google maps innej firmy. To jest zabawne i strasznie cienkie. Ale przynajmniej wiem, że nie chcę u was pracować. Natomiast "osoby" dające po 5 gwiazdek założyły sobie maila tylko po to by dać pochwalną 1 opinię. Interesujące :D Dalej! "Biegnijcie" szybko uzupełnić ją "ocenami" miejsc, o których nie macie pojęcia. Żeby nie było... Na googlach też to wkleję.
użytkownik
8 wrz (miesiąc temu)
8 wrz (miesiąc temu)
Witam szanownych zadowolonych :)) pracowników. Skoro tyle pozytywnych opinii, zadowolenia i cudowności tych dziesiątków by nie powiedzieć setek "osób" to czemu tylko ledwo 2 gwiazdki? IP zabrakło? Czy może jest tak: pozytywne opinie namiętnie wklepuje jedna/dwie te same osoby? Pytania bez odpowiedzi...
Jedyne co potraficie to zrzucać winę na "lenią (sic!) i śmierdzielom" lub konkurencję. Nie bierzecie pod uwagę zwyczajnych osób (kilkuset) które jeszcze jako ECO VITAL zrobiliście na szaro?
Czy nie może wam przyjść do głowy, że naprawdę jesteście do kitu i na telemarketingu znacie się tyle co na ortografii (poziom podstawówki)? Na zmanipulowanej google (czy fb) opinii przeczytałem następujące kłamstwo "Człowieka dobrej woli...", który to na początku swoich "rozważań" pisze, że jest byłym pracownikiem tele promo, na koniec zaś, że ciągle pracuje. Tak to jest jak się nie mówi prawdy. Można się pogubić... Ponadto pisze, że za 180 godzin w miesiącu (przy stawce 11,70/h) każdy dostaje tam 2500 netto :)) naprawdę ludzi macie za idiotów? Wystarczy pomnożyć... W jednym ma rację: karma wraca! Niech będzie przygotowany na falę odpadków i szlamu, która go zaleje.
Nie jestem pracownikiem konkurencji :) tylko byłym waszym, wystrychniętym na dudka i was po prostu nie trawię. Chcę ostrzec innych. W pogłoskach mówiących o waszych przenosinach na Ukrainę musi być wiele z prawdy, bo po co ten kierownik co tylko kur...de :) potrafi wybełkotać? Czy nie było nikogo godnego z szanownego i wykształconego grona obecnej kadry:)? Dobrze radzę opuścić tą firmę nim zatonie razem z załogą, bo kapitan już pewnie bezpieczny, tak jak kiedyś odpłynął z eco vital do tele promo tak niebawem do, jak zaproponował Sky, GŁUCHOJ TELEFON.
użytkownik
14 wrz (miesiąc temu)
14 wrz (miesiąc temu)
Uciekajcie póki nie zmienią nazwy i nie zrobią was na szaro!!!
użytkownik
19 wrz (miesiąc temu)
19 wrz (miesiąc temu)
dramat, urządzają "łapanki" pod biurami innych call center :)))
użytkownik
21 wrz (miesiąc temu)
Jest taka piosenka T.LOVE "JEST SUPER, JEST SUPER, WIĘC O CO CI CHODZI???" 2 gwiazdki na 6 na gowork. To nie fb którym można manipulować. KTO MA OCZY NIECH PATRZY kto ma rozum niech myśli. Wszystko na temat. Nie dajcie się złapać na batonika. W trawie piszczy, że już działa oddział na Ukrainie. DORADZAM EWAKUACJĘ.
użytkownik
27 wrz (25 dni temu)
27 wrz (25 dni temu)
"Kadra" już się EWAKUUJE.
użytkownik
2 paź (19 dni temu)
2 paź (19 dni temu)
M a s a k r a. Tylko naiwna, niepełnoletnia dzieciarnia może chcieć jeszcze tam pracować.
użytkownik
18 paź (4 dni temu)
18 paź (4 dni temu)
Mam odmienne zdanie na ten temat, zarobki są w porządku, elastyczny czas pracy + premia
Pracuję już 1,5 roku i nie narzekam.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

aelia

trenkwalder

Poltel

Indesit łódź

whirlpool łódź

szymanowska

archicom

gralbet

whirlpool

termetal

KORAB

budimex
casus

sekretariat kraków

sekretariat

Wspólny sekretariat

randstad tychy

randstad

Exclusive Białystok

geopartner

konsalnet poznań

konsalnet realizacja
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin