test

Opinie o Thr partner Warszawa

Korzystałeś z usług Thr partner Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): 121
Data: 2016-06-01 23:43

Wizyt: 6342
Komentarzy: 58
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
01.06.2016 (2 lata temu)
01.06.2016 (2 lata temu)

Thr partner Warszawa

Lubią szukać ludzi do ciężkiej pracy z dnia na dzień, a potem nie ma kasy. Zero kontaktu, oraz nie odbierają. Także jak ktoś lubi czasy pańszczyzny to może tam po xxxxxxx za darmo. ;)
autor
24 maj (4 miesiące temu)
24 maj (4 miesiące temu)
Wynagrodzenie nie jest przelewane do pracowników tylko w jednym przypadku: braku dopełnienia formalności. Zapraszam do kontaktu: 794 759 000, chętnie rozwiążemy problem.
Informacje znajdujące się w ogłoszeniu znajdują swoje odzwierciedlenie w umowie, jeśli jakikolwiek zapis nie jest jasny, chętnie wyjaśnimy.
użytkownik
1 cze (4 miesiące temu)
1 cze (4 miesiące temu)
To samo jest bardzo nie zadowolona
Bez ubiezpieczenie to jeszcze nie wypłacają
autor
1 cze (4 miesiące temu)
1 cze (4 miesiące temu)
Proszę o jaśniejszą wypowiedź, nie jesteśmy w stanie odnieść się.
użytkownik
5 cze (4 miesiące temu)
5 cze (4 miesiące temu)
Kiedy tylko potrzebują pracownika to milusi są, wszystko przyłożyć do rany przytulić, jak przychodzi czas wypłaty... masakra! W umowie sami nie mają punktu o terminie płatności, jednak chcąc się zabezpieczyć sama taki dopisałam (sami potwierdzili by tak zrobić) umowa była na cotygodniowe wynagrodzenie. Ja sobie dopisałam że do 7 dni po wysłaniu podsumowania godzin. Minęły 2 tygodnie a wypłaty jak nie było tak nie ma, łamią tym umowę. Na dodatek nie tylko ja mam ten problem. Ciągle się tłumacza wszystkim... Powiedzieli nawet ze wysłali przelew, a ja oraz oni jesteśmy w tym samym banku a przelew jeszcze nie doszedł. Każdy wie że z tych samych banków przelewy są w 3 sekundy. Porażka, zdecydowanie nie polecam nikomu
użytkownik
16 wrz (miesiąc temu)
16 wrz (miesiąc temu)
nie rozumiem tego bulwersu, ja dostaje pieniadze regularnie. Mi akurat powiedziano ze nie przeslalem wszystkich papierów na początku i fakt, musialem wysłać komplet żeby dostać wynagrodzenie. Co do ciezkiej pracy tp kazdy sam wybiera sobie zlecenie z dostepnej listy wiec to akurat kwestia wyboru. Wiadomo ze nie są to prace lekkie, ale tez za cos trzeba te pieniądze dostawac :P
użytkownik
5 cze (4 miesiące temu)
5 cze (4 miesiące temu)
Zgadzam się w 100%! Najgorsza agencja pracy, proszenie o wypłatę, brak jakiejkolwiek odpowiedzi, wieczne " prosze byc cierpliwym", "proszę oddzwonic za godzinę" po czym caly dzien poczta głosowa. A wypłaty jak nie było tak nie ma, nie polecam!!!
użytkownik
12 cze (4 miesiące temu)
12 cze (4 miesiące temu)
Ja widzę jedno wyjście dla was kochani, polecam oskarżyc firmę do sądu o odszkodowanie za czynności które zrobiliście i za brak wpłat na konto bankowe. Jeżeli to zrobicie jesteście wygrania i jeżeli macie umowy jeszcze i pokażecie je w sądzie :) pozdrawiam.
użytkownik
3 paź (19 dni temu)
3 paź (19 dni temu)
zrealizowalam za ich posrednictwem 2 zlecenia i wszystko byli ok, dobry kontakt, jasne warunki pracy i stawka, zgadzalo sie

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

trenkwalder

Poltel

Indesit łódź

whirlpool łódź

szymanowska

archicom

gralbet

whirlpool

termetal

KORAB

budimex
casus

sekretariat kraków

sekretariat

Wspólny sekretariat

randstad tychy

randstad

Exclusive Białystok

geopartner

konsalnet poznań

konsalnet realizacja

danae

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin