test

Opinie o Timken Polska - Sosnowiec

Korzystałeś z usług Timken Polska - Sosnowiec? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): gks
Data: 2009-02-23 19:21

Wizyt: 11406
Komentarzy: 508
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)

Timken Polska - Sosnowiec

Nic mi do tego,ale swoje zdanie wolno ni wyrazić. .Wiesz co,babki co używają aż tyle tapety po 25-28 roku po prostu nie wyglądają.Ale to w dużej mierze prawda,własnoręcznie sprawdzałem,sam widziałem,wszystko topi się na słońcu, w cieple i się klei,powaga.Ja też się kiedyś przykleiłem,czułem się paskudnie. Łapie się do tego cały kurz i brud , choć moja kumpela twierdziła że to opalenizna,zdania są podzielone,wolno jej.Dla mnie tragedia, naprawdę współczuję , a co póżniej? Bez tapety wiele z nich nie wygląda w ogóle .Pozostaje żywica epoksydowa i szpachelka, przy dużych ubytkach mata szklana,lub węglowa, papier zgrub 40-60-120,na nią szpachla natryskowa , papier 240 ,podkład,papier 600,800,1200 na wode ,lakier np.fluo neon kameleon(hahaha),5 warstw ,póżniej klar, znów 1600 i 2000,poler. I wychodzi dzieło,nie dotykać bo się zarysuje i czar pryśnie.Ale każdy chłopak się będzie oglądał.Da się?Da sie.
autor
30 sie (3 miesiące temu)
30 sie (3 miesiące temu)
po prostu, chyba wszystko zostało powiedziane. Ci zadowoleni, są zadowoleni i będą zadowoleni. Ci niezadowoleni są niezadowoleni i będą niezadowoleni.
użytkownik
8 wrz (3 miesiące temu)
8 wrz (3 miesiące temu)
Jadźka Kłębkowa to mojej xxxxxxx połowa
użytkownik
8 wrz (3 miesiące temu)
8 wrz (3 miesiące temu)
Jadźka Kłębkowa to końca mojego jelita połowa
użytkownik
8 wrz (3 miesiące temu)
8 wrz (3 miesiące temu)
Prawda jest taka że Jadwiga nasza liderka poniża nas na każdym kroku nie ma szacunku do nikogo wszystkich traktuje jak "kał" każdy jest dla niej zerem mobbinguje i wyżywa się na wszystkich co mają inne zdanie niż ona. Ludzi traktuje jak śmieci, każdą osobę, która ma inne zdanie niż ona sprzedaje wyżej i próbuje doprowadzić do zwolnienia takiej osoby jest wredna i zawisła już kiedyś miała sprawę o mobbing żałujemy teraz ze daliśmy się jej omamic i zeznawalismy pod nią dzisiaj to się nam czkawką odbija bo jest coraz gorzej
użytkownik
8 wrz (3 miesiące temu)
8 wrz (3 miesiące temu)
Dyrektor pijok , kierownik ćpun i kombinator liderka pani lekkich obyczajów co tu więcej powiedzieć ... Jedna sekta i xxxxxxx podczas firmowych imprez dochodzi do orgii zakrapianych alkoholem i okraszanych narkotykami , jeden wielki dom publiczny gdzie każdy robi to z każdym poza tym zmowa milczenia swoi dostają stołki i premie a reszta ma robic na elitę
użytkownik
10 wrz (3 miesiące temu)
10 wrz (3 miesiące temu)
Oni zawsze umieli przepić i przetańczyć całą pulę przeznaczoną na integrację ( roboli nie zapraszali ) , walili litrami wódę większość szybko odpadała bo tak co po niektórzy chcieli , a potem elita jechała na wolny kwadrat i wszyscy walili się na potęgę każda z każdym ! To co zostało z takiej libacji przeznaczali na tzw imprezy integracyjne dla pracowników ( chipsy piwo i paluszki za resztę sami zapłaćcie bo firma wam nie będzie stawiać alkoholu ) ps Cyrkiel pamiętasz jak ze schodów spadłeś i wziąłeś L4 ?
użytkownik
8 wrz (3 miesiące temu)
8 wrz (3 miesiące temu)
Ja mam inny powód bardzo mi się podobasz ale wstydzę się żeby do Ciebie zagadać kochał bym cie całym sobą
użytkownik
29 lip (4 miesiące temu)
29 lip (4 miesiące temu)
Są różne zdania na temat firmy. Wiem, że to dobry pracodawca natomiast opinia zależy od tego jak się pracuje!
użytkownik
3 wrz (3 miesiące temu)
3 wrz (3 miesiące temu)
Ty akurat pracujesz językiem pod biurkiem

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

ruben-bau

tmf

Murbet

Vimed

kaem

cpp rzeszów

logwin

eko led

Stal produkt Myszków

Kpmg

Lsc

jaszczyński

Pgg

sobczuk

tuv rheinland

kołacz

makro cash & carry kraków

consorfrut kraków

empol

vitro

makro cash & carry
makro

zamet industry

zamet

mączka

intersnack

skoda wałbrzych

auto sudety

webinterpret

Hsbc

biuro rachunkowe sopot

axel springer

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin