test

Opinie o Totolotek S.A - Warszawa

Korzystałeś z usług Totolotek S.A - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): asdasd
Data: 2013-05-03 23:08

Wizyt: 19480
Komentarzy: 1929
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
03.05.2013 (5 lat temu)
03.05.2013 (5 lat temu)

Totolotek S.A - Warszawa

to

Firma zarabia na majówce kokosy (przez te 3 dni utarg nie całe 1500 zł) zapewne u was nie lepiej, Miejmy nadzieje że po podliczeniu strat nie wpadną na pomysł pracy w następne dni świąteczne.Co roku tak jest i co roku tak otwarte :) To samo Wigilia, przez 3 lata nie było więcej niż 150 zł w Centrum Wawy, ale otwarte :D Cóż, ich liczyć nie uczono...
autor
10 lis (10 dni temu)
10 lis (10 dni temu)
Podwyżka będzie od nowego roku
użytkownik
10 lis (10 dni temu)
10 lis (10 dni temu)
Noo no czekam na nia zobaczymy jaka bedzie ta podwyzka.. Jak mala to czas spadac z Totolotka!!!Bo tak naprawde zarabiamy najmniej z Bukmacherstwa!
użytkownik
11 lis (9 dni temu)
11 lis (9 dni temu)
Jak najmniej?? Przeciez sts czy Fortuna tez Daje najnizsza krajowa :)
użytkownik
11 lis (9 dni temu)
11 lis (9 dni temu)
Z tego co wiem stdy maja umowy i na dzien dobry 2400 a my 2100
użytkownik
11 lis (9 dni temu)
11 lis (9 dni temu)
z tytułu dbania o doświadczonego i dobrego pracownika.
użytkownik
11 lis (9 dni temu)
11 lis (9 dni temu)
Nic innego nie mają. Pracowałem w sts i niczym się nie różni w placach i umowach. Od nas. A pozatym jakie podwyżki od nowego roku. Ludzie kochani....... Przecież podniosą najniższą krajową to nam też podniosą.
użytkownik
12 lis (8 dni temu)
12 lis (8 dni temu)
Dokladnie.... Mialem ostatnio propozycje prscy w sts I Pani MI zaproponowala najnizsza krajowa... Z tego Co slyszalem to premie Tam sa bardzo rzadko od Pani menager ktora przydziela komu chce I Ile chce. Dodatkowo jak potrzebuje zastepstwa to musisz jechac do innego miasta a w totolotku akurat Co do tego to nie MA takich cyrkow. Uwazam ze jest to chore zmuszac kogos w wolny dzien do wziecia zastepstwa a jak nie to ponoc wielki foch p menager. MI sie udalo kilka razy wziasc bardzo dobra wyplate w totolotku dzieki premii
użytkownik
12 lis (8 dni temu)
12 lis (8 dni temu)
Ale bzdury piszesz Ilekroć wyrobiłem cel zawsze coś dodatkowo wpadło czasem nawet cel osiągał próg 145 procent i 800 zl premii dostałem fakt nie zdarza się to często ale się zdarza nie słyszałem żeby sts czy fortuna dawały pracownikowi takie premie
użytkownik
12 lis (8 dni temu)
12 lis (8 dni temu)
Ale daja umowy a to bardzo duzo!!!A premie jak wyrobilam dwa razy do roku bo takie mi dawali cele ze nie mialam szans to Soryyyy.Macie prawo pracowac w tej firmie ja przeszlam do konkurencji i jestem zadowolona pracuje mniej a pieniadze te same a nawet wieksze .Sorki ale pracowalam w tej firmie kilka dobrych lat i kokosow tam nie zarobisz.!!A swieta wszystkie bedziecie pracowac bo firma do tego dazy!!!Siedziec po 200 h a gdzie zycie ludzie!!!!!!
użytkownik
12 lis (8 dni temu)
12 lis (8 dni temu)
To fakt jedyny plus sts to jest to ze odrazu masz umowe, najpierw na 3 miesiace a potem nie wiem na Ile ale przynajmniej umowa o prace. Ale poza tym nie dostaniesz nic :))) a o premii mozna zapomniec. I przychodzisz 5 dni z rzedu po 12 g....
użytkownik
13 lis (7 dni temu)
13 lis (7 dni temu)
Z takiego ze za 12 zł na h nie da się żyć?
użytkownik
13 lis (7 dni temu)
13 lis (7 dni temu)
A jak święta w Totolotku? Ktoś coś wie?
użytkownik
13 lis (7 dni temu)
13 lis (7 dni temu)
No pewnie 26 27 nieczynne?
użytkownik
13 lis (7 dni temu)
13 lis (7 dni temu)
Ale pewniw 1 stycznia w pracy hehe
użytkownik
13 lis (7 dni temu)
13 lis (7 dni temu)
Ile macie na zleceniu? Tez 12 zł na rękę?
użytkownik
13 lis (7 dni temu)
13 lis (7 dni temu)
Jak ludzie ze zlecenia się dają to idą.. jakby się zbuntowali to by nie poszli i byłoby zamknięte. Nie mówię tu o umowie bo zdecydowana mniejszość ma umowie o prace
użytkownik
13 lis (7 dni temu)
13 lis (7 dni temu)
Wigilia do 15 - 16 a 25 I 26 nieczynne
użytkownik
14 lis (6 dni temu)
14 lis (6 dni temu)
A 31?
użytkownik
14 lis (6 dni temu)
14 lis (6 dni temu)
Do 18 :00tak jak w kazdy poniedzialek nie ma co liczyc ze skroca i 1 praca!
użytkownik
14 lis (6 dni temu)
14 lis (6 dni temu)
31 pewnie normalnie do 18 :) no i 1 go nie wiadomo... W Tamtym roku bylo otwarte Chyba do 16. Ale jesli Macie umowe zlecenie to poprostu powiedzcie ze nie mozecie :)))
użytkownik
14 lis (6 dni temu)
14 lis (6 dni temu)
A jak macie umowy o prace to na zadanie:))))
użytkownik
14 lis (6 dni temu)
14 lis (6 dni temu)
czesc mam pytanie, jak przeniesc aplikacje totolotek ze smartfonu na nowy smartfon
użytkownik
14 lis (6 dni temu)
14 lis (6 dni temu)
12 niestety
użytkownik
15 lis (5 dni temu)
15 lis (5 dni temu)
14,50 na rękę
użytkownik
15 lis (5 dni temu)
15 lis (5 dni temu)
Może warto zwrócić się z tym pytaniem bezpośrednio do pracowników w punkcie Totolotek? Forum najlepszyfachowiec.pl koncentruje się na sprawach pracowniczych i rynku pracy. Dlaczego chciałbyś przenosić aplikację? Czy nie łatwiej będzie ją po prostu zainstalować od nowa na nowym urządzeniu?
użytkownik
15 lis (5 dni temu)
15 lis (5 dni temu)
Ale prosiłas o podwyżkę?
użytkownik
16 lis (4 dni temu)
16 lis (4 dni temu)
14 brutto
użytkownik
16 lis (4 dni temu)
16 lis (4 dni temu)
14,50 na reke??? To w jakim miescie jesli moge wiedziec
użytkownik
17 lis (4 dni temu)
17 lis (4 dni temu)
Ostatnio przychodzę do jednego z punktów (duże miasto) a znajomy pracownik mówi, że jak wygram to żebym jutro nie przychodził przed południem. Dlaczego pytam. A on na to, że zamknięte. Jak to? Przecież normalny dzień. Bo ludzi brakuje :)

Czemu się zwalniacie drodzy pracownicy totolotka? Gdzie wam będzie tak dobrze?

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

maspex

sitel polska

foodcare

agata meble

polmlek

gellwe

kaczorowski

rohlig suus

tutajpolecam

brygada99

Famix

brw

quatro gdańsk

Raben Tarnów

Raben

Konica minolta business solutions

Sweet sit

tarczyński

Bakalland

andrzej pierścionek

Schwer

lubliniec
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin