test

Opinie o UBS Service Centre - Kraków

Korzystałeś z usług UBS Service Centre - Kraków? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gusto
Data: 2012-09-27 21:15

Wizyt: 21523
Komentarzy: 708
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)

UBS Service Centre - Kraków

Sa platne.
autor
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Nie polecam. P. Nie szanują czyjegoś czasu. Pierwsza rozmowa przez telefon, pytania nic nie wnoszące, o hobby . Pani z wrocławia wyraźnie znudzona swoimi obowiązkami. Na rozmowie dwie osoby, jedna wiek koło 20 (?), druga Pani to manager (z angielskim na poziomie b1 wg mnie). Nawet nie wiedziała o certyfikacie CAE, mimo że rekrutuje ludzi do korpo (serio??). Poziom tych osób był zatrważający. Gdy zadałam pytania kiedy przewidziane jest rozpoczęcie pracy na tym stanowisku, panie oczy na mnie, jakbym zapytała czy środowiskiem naturalnym chomików jest sklep zoologiczny. Generalnie one nie wiedzą, tylko hr. Minus za to, że nie dali odpowiedzi zwrotnej . Po dwóch miesiącach przyszedł mail wygenerowany automatycznie Dziewczynki z hr- nie przemęczajcie się aż tak. Każdy wie że nic nie robicie.. Wielkie panie po socjo w wyższej szkole w brzegu. śmiech na sali.
autor
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Poziom kultury tego komentarza jest wprost proporcjonalny do poziomu kultury piszącego. Te dziewczynki z hr, to z reguły po jakiejś socjo czy innej pedagogice w wyższej szkole w brzezi. najlepiej sam/a zamilcz
autor
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
przejść do drugiego etapu, czyli rozmowy w siedzibie ,to nie jest żaden wyczyn. Przez telefon rozmawiasz z jaką dziewoją z hr po socjo.
użytkownik
22.12.2018 (miesiąc temu)
22.12.2018 (miesiąc temu)
Witam. Sam pracuję w SS od 2 lat i planuję zmienić pracę na np. UBS. Głównie motywują mnie rozwój i lepsze zarobki. Chciałem zapytać, czy orientuje się Pan, jakie są widełki na stanowisku Accountant albo HR, lub jakie jest najniższe wynagrodzenie na tych stanowiskach? Pozdrawiam
użytkownik
22.12.2018 (miesiąc temu)
22.12.2018 (miesiąc temu)
Witam. Jakie jest wynagrodzenie w dziale Financial Reporting, w stanowisku Data Analyst, Payments Screening Specialist, Treasury Analyst, HR ?
I drugie pytanie jeżeli mam 3 letnie doświadczenie w bankowości korporacyjnej to czy za to samo stanowisko dostanę więcej niż osoba z mniejszym doświadczeniem? Od razu przyjmują mnie jako A0, a nie EE (nie znam dobrze tych ranków, ale chyba A0 jest zaraz po EE, i ile dobrze kojarzę)?
Po trzecie, gdzie w ogłoszeniu pisze na jakim ranku będę, czy EE czy wyższym? Wtedy jest dopisek 'Senior/Specialist" po nazwie stanowiska? Niestety nie bardzo się orientuję w tym.
użytkownik
24.12.2018 (miesiąc temu)
24.12.2018 (miesiąc temu)
Słyszałem, że bardzo cięzko jest się dostać do UBS, chodzi mi o działy związane z finansami. To prawda? Jaka jest rozmowa rekrutacyjna do UBS, trudne są pytania?
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Praktycznie w żadnej ofercie pracy w korporacji nie dowiesz się z samego ogłoszenia jaki to jest rank. Zazwyczaj to jest tylko widoczne dla 'internali'. Musisz spytać się rekruterki, ale i tak nie ma gwarancji, że ci powie lub że dostaniesz taki jaki był oryginalnie w ogłoszeniu (widoczny wewnętrznie) - np. gdy zażądasz znacznie mniej niż widełki to nie opłaca im się dawać ci wyższego ranku (i na odwrót).
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Czyli dobrze rozumiem? Jest ogłoszenie do danego departamentu (jakiegoś teamu) i moje kwalifikacje, doświadczenia i to ile sobie "krzyknę" będą determinować czy będę na wyższym czy na niższym stanowisku (jeśli mnie przyjmą), tak?
A jakie są widełki na tym drugim ranku? od 7- 12 tys??? gdzieś coś takiego słyszałam

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

vegan

malinex

dar group wrocław

dar group

komodus

WSP

pbsz bytom

accenture

sindbad

thales

Opoczno Mila

Darboven

tmf

Instal Complex

levis

port lotniczy bydgoszcz

fideltronik

gsk

gsk poznan

atem

color graf

budostal

Ohp

eva hotel

eva

hotel eva

COTY

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin