test

Opinie o UBS Service Centre - Kraków

Korzystałeś z usług UBS Service Centre - Kraków? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gusto
Data: 2012-09-27 21:15

Wizyt: 19796
Komentarzy: 660
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)

UBS Service Centre - Kraków

Sa platne.
autor
29 sie (miesiąc temu)
29 sie (miesiąc temu)
Hej:)
Potrzebuję waszej pomocy, byłabym ogromnie wdzięczna za wasze rady/opinie odnośnie stanowisk jak:
-Quantitative Risk Modeler – Statistical Risk Aggregation (corporate center)
-Quantitative Risk Modeler – Stress Methodology
-Business Analyst - Invoicing (Management and Business Support)

Ile można zarobić na powyższych stanowiskach ? Czy brak doświadczenia w zarządzaniu ryzykiem/modelowaniu kapitału może być dużą przeszkodą w procesie rekrutacji?

- Jak wygląda ogólna możliwość awansów/rozwoju.szkoleń w tej konkretnej firmie

Bardzo proszę o odpowiedzi każda wasza wskazówka jest szalenie dla mnie znacząca i pomocna
użytkownik
2 wrz (miesiąc temu)
2 wrz (miesiąc temu)
Na stanowiska quant doświadczenia nie trzeba mieć, ale w zamian trzeba bardzo dobrze znać modele ekonometryczne do estymacji ryzyka od strony teoretycznej. Na niższe pozycje wystarczy mieć obtrzaskane te podstawowe.
użytkownik
3 wrz (miesiąc temu)
3 wrz (miesiąc temu)
Troche pieprzysz jak potluczony. Pracowac trzeba.
użytkownik
7 wrz (miesiąc temu)
7 wrz (miesiąc temu)
Przestrzegam wszystkich przed praca w UBS!!! Tak wyglada piekło:
Agresywna komunikacja
Nudna praca
Patologia w zespole (wyzwiska, ataki, dyskryminacja, awantury, zastraszanie utratą pracy, mobing)
Traktowanie Polaków jak idiotów
Ludzie: dwie kategorie, Ci z wysoką kultura osobista (nieliczni), i menelstwo (prostackie zachowania, poniżanie - akceptowane przez Mgmt)
Pracownik jest zerem liczy się
klient/biznes
Bardzo bardzo słaby Management !
Praca w każde święto państwowe w trybie zmianowym, co jest zatajane przed kandydatem

Plusy:
Wysokie wynagrodzenie
Dobra lokalizacja biura (centrum)

Praca w ubs we Wrocławiu to istny kosmos. Największe xxxxxxx w jakim byłam w korporacyjnym świecie. Łamanie praw pracowniczych jest norma. Kwestia priorytetów. Jesli ważna jest dla Ciebie kasa - idź śmiało! Z biegiem czasu priorytety się zmieniają.
Ważne: zawsze zbierajcie feedback o mamagerze/liderze z którym macie rozmowę.
Powodzenia
użytkownik
7 wrz (miesiąc temu)
7 wrz (miesiąc temu)
Grafik zmienia się z dnia na dzień. Managerami są Janusze i Grazyny
użytkownik
14 wrz (miesiąc temu)
14 wrz (miesiąc temu)
Szkoda że w UBSie menagerowie są nie tacy jacy być powinni.
użytkownik
15 wrz (miesiąc temu)
15 wrz (miesiąc temu)
Firma jest tragiczna, niekompetencja to drugie imię większości managerów i managerek, nakłanianie do nadgodzin etc. Jeżeli chcesz tylko zarabiać pieniądze i nie zależy ci na tym aby praca była dobrze wykonana, to jest ok. Ale licz się z tym że się nie rozwiniesz, a z dużym prawdopodobieństwem nabierzesz złych nawyków.
użytkownik
25 wrz (26 dni temu)
25 wrz (26 dni temu)
Jak wygląda sprawa z dojazdem do UBS Zabierzow Business Park? Czy są jakieś pociągi lub autobusy?
użytkownik
26 wrz (25 dni temu)
26 wrz (25 dni temu)
Hej!
Czytam i czytam wypowiedzi i nigdzie nie mogę znaleźć konkretów dotyczących zarobków w UBS w Krakowie. Czy może ktoś jasno podać przykłady ile płacą? ???? Dzięki
użytkownik
14 cze (4 miesiące temu)
14 cze (4 miesiące temu)
Oceniam proces rekrutacji: poniżej jakiegokolwiek poziomu. Brak profesjonalizmu. Brak poszanowania do mojego czasu. Stracony czas, pieniądze i nerwy. Nie polecam!
użytkownik
15 wrz (miesiąc temu)
15 wrz (miesiąc temu)
Mogę potwierdzić opinię. Proces rekrutacji to kiepski żart. Nieprzygotowani ludzie, którzy przychodzą na rozmowę z ciepłym CV dopiero co wyjętym z drukarki, głupie pytania potwierdzające że nawet nie rzucili na to okiem a co gorsza na niższym poziomie kompetencyjnym niż kandydat. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem w korporacji międzynarodowej. Już nawet małe polskie firmy odrobiły lekcje i rekrutują bardziej profesjonalnie.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Pabo

polbau tera group

Energozam

Huhtamaki

Huhtamaki czeladz

inspector

hartbex

wojdyla nieruchomosci

utal urząd warszawa urząd

symphony barnsley

flame employment

mondi polska
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin