test

Opinie o Uniwheels Production Poland - Stalowa Wola

Korzystałeś z usług Uniwheels Production Poland - Stalowa Wola? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): bylypracownik
Data: 2014-04-03 18:29

Wizyt: 17083
Komentarzy: 262
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
03.04.2014 (4 lata temu)
03.04.2014 (4 lata temu)

Uniwheels Production Poland - Stalowa Wola

Omijac z daleka kierownictwo do kitu,byle by poniżyć człowieka!
autor
12 paź (miesiąc temu)
12 paź (miesiąc temu)
Rozumiem Murzynie????????
użytkownik
17 paź (miesiąc temu)
17 paź (miesiąc temu)
@Biały Murzyn Rozumiem, a zatem nie należy chyba z tym dyskutować. Chociaż może to się oczywiście wydawać dosyć niezrozumiałe. A jak w Superior Industries Production Poland przedstawia się aspekt dodatków pozapłacowych - macie jakieś tam zapewnione, czy jest to raczej obce temu pracodawcy?
użytkownik
22 paź (miesiąc temu)
22 paź (miesiąc temu)
Witam.tak czytam te komentarze i opinie i dochodzę do wniosku że pani xxxxxxx jest osobą po prostu zatrudnioną w zakładzie. i to jest całkiem normalne.takie badanie terenu.teź tam pracuje i jak to w pracy raz się narzeka raz jest dobrze.Jest jednak jedna sprawa która mnie potwornie denerwuje w tym zakładzie, mianowicie podejście do nowych pracowników. w większości wypadków wygląda to tak ze jak przyjdzie nowy to ludzie odpowiedzialni za niego,i tu użyję mocnych słów mają go w dupie.wyglada to tak jak by łaskę robili jak się wogole do niego odezwą.niestety młody człowiek w tych czasach nie ma gdzie złapać praktyki. a ci zamiast jakoś go powoli wdrażać to udają wielkich panów. xxxxxxx
użytkownik
23 paź (miesiąc temu)
23 paź (miesiąc temu)
Jeśli dobrze poszukacie, to na jednym z portali internetowych znajdziecie informacje, że Superior Industries Production Poland poszukuje w chwili obecnej nowych pracowników. Chcą wzbogacić swój zespół między innymi o elektryka, automatyka, mechanika czy operatora maszyn CNC. Może ktoś z Was uczestniczył ostatnio w rozmowie kwalifikacyjnej i zechce nam powiedzieć, jak ona przebiegała?
użytkownik
30 paź (miesiąc temu)
30 paź (miesiąc temu)
Witam a jak ma się sprawa z wypadkami na zakładzie pod dywan czy tak jak pisze książka
użytkownik
31 paź (miesiąc temu)
31 paź (miesiąc temu)
@12365 Twój komentarz jest naprawdę bardzo ogólnikowy, a szkoda, bo poruszasz poważną kwestię. Proponuję zatem, abyś rozwinął swoją poprzednią wypowiedź i wyjaśnił nam, o jakie wypadki Ci chodzi. Pracujesz może w Superior Industries Production Poland, czy piszesz jako ktoś w inny sposób powiązany z tą firmą?
użytkownik
2 lis (miesiąc temu)
2 lis (miesiąc temu)
A jaki jest system pracy?
użytkownik
6 lis (miesiąc temu)
6 lis (miesiąc temu)
@Monia Jeśli nikt nie zechce Ci tu odpowiedzieć, to z takim pytaniem możesz śmiało zwrócić się już bezpośrednio do Superior Industries Production Poland. Podaję Ci do nic kontakt: [email protected] A interesuje Cię jakieś konkretne stanowisko?
użytkownik
15 lis (26 dni temu)
15 lis (26 dni temu)
4 brygadowy 4 dni 1 zmian , 48 h wolnego 4 dni 2 zmian 48 h wolnego 4 dni 3 zmian 48 h wolnego.
użytkownik
15 lis (26 dni temu)
15 lis (26 dni temu)
Super, że zdecydowałeś się pomóc użytkownikowi @Monia. Jak wnioskuję - sam jesteś pracownikiem firmy Superior Industries Production Poland. Jeśli zdradziłbyś Nam coś więcej o tym pracodawcy, to bylibyśmy Ci wdzięczni. Pracownicy mogą tam liczy na pełne ubezpieczenie zdrowotne?
użytkownik
18 lis (23 dni temu)
18 lis (23 dni temu)
Edyta skończ zadawać irytujące pytania. Od razu widać, że jesteś tam zatrudniona.
użytkownik
21 lis (19 dni temu)
21 lis (19 dni temu)
Jestem zmuszona wyprowadzić Cię z błędu - w żadnym razie nie jestem bowiem zatrudniona w firmie Superior Industries Production Poland. Jestem natomiast moderatorem tego wątku i moim zadaniem jest pomoc Wam w zdobyciu wiarygodnych informacji o tym pracodawcy. Na jakim stanowisku tam pracujesz?

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Julita szymanowska

cukiernia chmielewscy

axa polska

kia marvel

pramerica

Jasło
nordea

promotech

visset

danfoss tuchom

derksen

demotrans

holbox

inter-team

dybiak

inter team

pikul

trusted shops

Netland

warsaw media house

OKNOPLAST

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin