test

Opinie o Verona Consulting Lublin

Korzystałeś z usług Verona Consulting Lublin? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): agnieszka90
Data: 2016-05-14 11:16

Wizyt: 13663
Komentarzy: 182
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
14 lip (3 miesiące temu)
14 lip (3 miesiące temu)

Verona Consulting Lublin

Uczciwy i wypłacalny pracodawca premiujący osoby pracowite :)
autor
23 lip (2 miesiące temu)
23 lip (2 miesiące temu)
Dobra praca dla młodych i starych.
użytkownik
24 lip (2 miesiące temu)
24 lip (2 miesiące temu)
Dużo pracujesz, dużo zarabiasz (oczywiście jak na konsultantkę w telemarketingu :))
użytkownik
25 lip (2 miesiące temu)
25 lip (2 miesiące temu)
Nic złego w pracy tutaj, na słuchawce, nie widzę. Zło to było jak nikt nie chciał mnie przyjąć do pracy a rozesłałam kilkanaście CV.
użytkownik
26 lip (2 miesiące temu)
26 lip (2 miesiące temu)
Fajne jest to, że naprawdę zatrudniają a nie ściemniają: będziemy dzwonić...
użytkownik
27 lip (2 miesiące temu)
27 lip (2 miesiące temu)
Kto chce pracować w telemarketingu ten nie będzie zawiedziony.
użytkownik
28 lip (2 miesiące temu)
28 lip (2 miesiące temu)
Dobre call nic dodać nic ująć.
użytkownik
1 sie (2 miesiące temu)
1 sie (2 miesiące temu)
Najważniejsze, że nie picują na kasie. Uczciwie i w terminie.
użytkownik
3 sie (2 miesiące temu)
3 sie (2 miesiące temu)
wszystko fajnie ogarnąć można, kadra pomocna, pensja na czas
użytkownik
6 sie (2 miesiące temu)
6 sie (2 miesiące temu)
Verona jest liderem wśród firm z tej branży ponieważ: zasady proste, stawka premiująca pracowitych, umowa z ubezpieczeniem i co bardzo ważne (a wcale normą nie jest) wypłata zawsze bez poślizgów.
użytkownik
8 sie (2 miesiące temu)
8 sie (2 miesiące temu)
Pracowałem jeszcze w dwóch telebiurach i generalnie najlepiej jest w Veronie, bez strachu o zarobione pieniądze. Otwierają kolejny oddział w Lublinie. Stabilne call center. Szczerze polecam!
użytkownik
9 sie (2 miesiące temu)
9 sie (2 miesiące temu)
Tu mam pewność, że to co zarobię otrzymam. I o to chodzi.
użytkownik
12 sie (2 miesiące temu)
12 sie (2 miesiące temu)
Jeśli praca "na słuchawce" to tylko tutaj. Pieniądze, ludzie, projekty, polecam.
użytkownik
13 sie (2 miesiące temu)
13 sie (2 miesiące temu)
Jeśli chcesz pracować w call center to tylko w Veronie. Zasady proste, projekty banalne, pieniądze na czas i wcale nie minimalne.
użytkownik
16 sie (2 miesiące temu)
16 sie (2 miesiące temu)
Zarabiam dużo więcej niż minimalna. Fajna ekipa i znającej się na rzeczy kadra.
użytkownik
16 sie (2 miesiące temu)
16 sie (2 miesiące temu)
Jest praca a awans w perspektywie :)
użytkownik
20 sie (miesiąc temu)
20 sie (miesiąc temu)
Za darmo tu nie płacą ale za dobrą pracę uczciwie i na czas.
użytkownik
22 sie (miesiąc temu)
22 sie (miesiąc temu)
Polecam jedyne sensowne call center w Lu :)
użytkownik
24 sie (miesiąc temu)
24 sie (miesiąc temu)
Jeśli ktoś narzeka na VC znaczy, że do żadnego tm się nie nadaje.
użytkownik
30 sie (miesiąc temu)
30 sie (miesiąc temu)
Firma dająca stabilizację, rozwija się, inwestuje, otwiera nowe oddziały. Taka jest prawda i żaden nieudacznik tego nie zmieni.
użytkownik
4 wrz (miesiąc temu)
4 wrz (miesiąc temu)
Najważniejsze, że projekty niesprzedażowe. Firma rozwojowa. Pensja na czas. Wszystko dobrze zorganizowane a kadra zna się na rzeczy.
użytkownik
5 wrz (miesiąc temu)
5 wrz (miesiąc temu)
Mam dobre wspomnienia. Dobrze, że istnieje taka firma, w której można zarabiać gdy nie ma pracy w zawodzie. Polecam. Lepiej na słuchawce zarabiać niż bezczynnie na kanapie przed tv biedę klepać.
użytkownik
11 wrz (miesiąc temu)
11 wrz (miesiąc temu)
Najlepsza firma w branży. Zero niepewności o kasę, kadra zna się na telemarketingu i potrafi doradzić, zmotywować. Polecam.
użytkownik
13 wrz (miesiąc temu)
13 wrz (miesiąc temu)
Płacą za pracę także leniwi nie mają czego tu szukać. Pracowitym polecam.
użytkownik
17 wrz (miesiąc temu)
17 wrz (miesiąc temu)
Najlepsze call center. Nikomu nie zaglądają w metrykę ani w CV.
użytkownik
20 wrz (28 dni temu)
20 wrz (28 dni temu)
Kto chce pracować a nie plotkować temu polecam, dobre zarobki wypłacane na czas.
użytkownik
21 wrz (27 dni temu)
21 wrz (27 dni temu)
Lekko to nie jest. Jednak zarobić można więcej niż myślałem.
użytkownik
24 wrz (24 dni temu)
24 wrz (24 dni temu)
Krótko i na temat. Przyzwoite call center i przyzwoite pieniądze.
użytkownik
28 wrz (20 dni temu)
28 wrz (20 dni temu)
Lekko to tu nie jest ale całkiem przyjemnie i praca szybko mija. Można zarobić (przyjmują każdego kto chce pracować, nie patrząc na metrykę i doświadczenie) wszystko na czas i niczego nie wciskam. 4-
użytkownik
4 paź (14 dni temu)
4 paź (14 dni temu)
Jakiś czas tu zostanę, a jak awansuje i przejdę na umowę o pracę to może na dłużej. Fajna kasa i na czas.
użytkownik
6 paź (12 dni temu)
6 paź (12 dni temu)
Nie dają umowy o pracę, tylko zlecenie z agencją pracy
użytkownik
6 paź (12 dni temu)
6 paź (12 dni temu)
Projekty są niesprzedażowe? Umawiasz ofiary na oszustwo, ludzie których umawiacie to często samotne, bezbronne osoby. Które ulegają manipulacji. Jeżeli wystawiasz kogoś złodziejowi, to jesteś winny tak jak on.
użytkownik
8 paź (10 dni temu)
8 paź (10 dni temu)
Prawda jest taka i żaden "sklonowany" osobnik tego nie zmieni. Jak na call center to lepiej być nie może 5 gwiazdek na 6 na goworku (49 niezależnych opinii) mówi samo za siebie. Polecam wszystkim szukającym pracy bez strachu o zarobione pieniądze. Batoników nie rozdajemy.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

ingram

farutex gdańsk

dorson

two-m
Cersanit

Mittal

Celsa

3shape

Auto

wrocław myjnia

wrocław

agro market

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin