test

Opinie o Verona Consulting Lublin

Korzystałeś z usług Verona Consulting Lublin? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): agnieszka90
Data: 2016-05-14 11:16

Wizyt: 14244
Komentarzy: 461
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
14.05.2016 (2 lata temu)
14.05.2016 (2 lata temu)

Verona Consulting Lublin

Witam,
czy ktoś pracował w tej firmie w oddziale lubelskim? Nigdzie nie mogę znaleźć o nich opinii i nie wiem czy brak wiadomości traktować jako dobrą wiadomość? ;)
Wiem, że w innych miastach sporo narzeka się na tą firmę, a chciałabym sobie dorobić właśnie w Lublinie. Czekam na opinie i dzięki z góry za pomoc!!!
autor
22 paź (miesiąc temu)
22 paź (miesiąc temu)
Po prostu: najlepsze call center w Lublinie, tylko pracować trzeba a nie szukać dziury w całym.
użytkownik
23 paź (miesiąc temu)
23 paź (miesiąc temu)
Co robisz w tej przyszłościowej, prestiżowej firmie? Wypełniasz tabelki w Excelu, czy zarządzasz zespołem stażystów na zmywak albo do McDonalda (czytaj: psychologów po KUL-u i UMCS-ie?). Czym przysłużyłeś się bardziej niż ulotkarz? Bo opowiadanie bajek przez telefon o darmowych, nowoczesnych badaniach i prezentach zgodnie z wyuczoną po tygodniu, kilkuzdaniową regułką potrafi każdy.
użytkownik
23 paź (miesiąc temu)
23 paź (miesiąc temu)
Śmieszny trolliku, nie oceniaj mnie swoją miarką... Lepiej opowiedz o sobie - bo o tym, że nie masz pojęcia o pracy w Veronie to już zauważyłem - pisz śmiało, czym się zajmujesz i jakie to szkoły kończyłeś? Jeśli nie widzisz, że twoje opinie wszyscy mają w d (wystarczy spojrzeć na ilość * nadawanych jednorazowo z niepowtarzalnych IP) to znaczy, że wzrok straciłeś. Powiedz co ty ważnego w życiu robisz oprócz wywalania gnoju na Pracowników? Jesteś tylko pasożytem, który się nudzi?
użytkownik
23 paź (miesiąc temu)
23 paź (miesiąc temu)
Niestety papież jest dalej.
użytkownik
23 paź (miesiąc temu)
23 paź (miesiąc temu)
Niestety papież jest
użytkownik
23 paź (miesiąc temu)
23 paź (miesiąc temu)
Więc co robisz poza czytaniem z kartki i siedzeniem cały dzień przed automatycznie wybieranymi numerami ludzi grożących ci prawnikami, RODO, skarżących się o nękanie, przetwarzanie danych osobowych bez zgody etc., których tylko denerwujesz bo wydzwaniasz do nich wiele razy dziennie? Nic. Wiem o tym i to bardzo dobrze. Żebyście chociaż jakieś tabelki w Excelu wypełniali ale nie, bo cała ta praca ogranicza się do klikania i siedzenia więc nie trzeba tam mieć kompetencji jak w ulotkach, zamiataniu ulic, ścieleniu łóżek, zbieraniu puszek itd. a każdy po drugiej stronie, kto z wami rozmawia i słucha co macie do powiedzenia robi to z czystej litości żebyś dostał wynagrodzenie za telespam.
użytkownik
26 paź (miesiąc temu)
26 paź (miesiąc temu)
Verona jest przyzwoitym call center, dobre zarobki, normalna kadra, niesprzedażowe projekty. Trollują ci, którzy po prostu się nie nadają i nie spełnili wymagań: punktualność i chęć do pracy.
użytkownik
9 lis (miesiąc temu)
9 lis (miesiąc temu)
Proste zasady, łatwa praca, ponad 2000 na rękę. I nędzy nie ma.
użytkownik
20 lis (23 dni temu)
20 lis (23 dni temu)
Przynajmniej niczym nie handluję i nie oszukują przy wypłatach. Spoko kadra i załoga
użytkownik
wczoraj 15:05
wczoraj 15:05
Pracowałem tam rok temu i było wtedy ciężko zapraszanie na badania projekty długie, zanim to wszystko powiesz rzucą ci słuchawką 100x, tak mi się życie potoczyło że wróciłem znowu po roku z braku laku. wróciłem z zagranicy do mojego LBN i szukałem 3 tygodnie pracy mimo podwójnego wyższego bez skutku, wysłałem z 50 CV odezwali sie z 1 firmy i tak mnie nie przyjęli. Pracuje od niecałych 2 tygodni, i sobie teraz te prace chwale jestem raczej osobą zamkniętą i wyciszoną mimo to zapisuje przyzwoitą ilość ludzi prawdopodnie to z powodu tych darmowych upominków. Mozna tu przezimowac a na wiosne wrócic porobic za granice.
użytkownik
20 paź (miesiąc temu)
20 paź (miesiąc temu)
Co w przypadku nie wyrabiania 30 godzin tygodniowo?
użytkownik
23 paź (miesiąc temu)
23 paź (miesiąc temu)
Dobre cc, a praca jak to w telemarketingu... Nagadać się trzeba.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Euro apteka

Konstanty Arkadiusz

Colop bytom

Pro-inhut

styrobud

Assa abloy

Omega Pilzno

Marche kuchnia

Toalety Kraków

Marche Toalety
Mieszko

Eurobox przesiadlow

Dragon

gotec

Sunrise system

CNC grupa polska

awbud

Księgowa

teletorium

gotec jastrzębie

linde material

Ujazd

borgers

bitner

Doktor leks wrocław ENIRO

gerard

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin