test

Opinie o Verona Consulting Lublin

Korzystałeś z usług Verona Consulting Lublin? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): agnieszka90
Data: 2016-05-14 11:16

Wizyt: 12874
Komentarzy: 165
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
14 lip (miesiąc temu)
14 lip (miesiąc temu)

Verona Consulting Lublin

Uczciwy i wypłacalny pracodawca premiujący osoby pracowite :)
autor
23 lip (27 dni temu)
23 lip (27 dni temu)
Dobra praca dla młodych i starych.
użytkownik
24 lip (26 dni temu)
24 lip (26 dni temu)
Dużo pracujesz, dużo zarabiasz (oczywiście jak na konsultantkę w telemarketingu :))
użytkownik
25 lip (24 dni temu)
25 lip (24 dni temu)
Nic złego w pracy tutaj, na słuchawce, nie widzę. Zło to było jak nikt nie chciał mnie przyjąć do pracy a rozesłałam kilkanaście CV.
użytkownik
26 lip (24 dni temu)
Fajne jest to, że naprawdę zatrudniają a nie ściemniają: będziemy dzwonić...
użytkownik
27 lip (23 dni temu)
27 lip (23 dni temu)
Kto chce pracować w telemarketingu ten nie będzie zawiedziony.
użytkownik
28 lip (21 dni temu)
28 lip (21 dni temu)
Dobre call nic dodać nic ująć.
użytkownik
1 sie (17 dni temu)
1 sie (17 dni temu)
Najważniejsze, że nie picują na kasie. Uczciwie i w terminie.
użytkownik
3 sie (16 dni temu)
3 sie (16 dni temu)
wszystko fajnie ogarnąć można, kadra pomocna, pensja na czas
użytkownik
6 sie (12 dni temu)
6 sie (12 dni temu)
Verona jest liderem wśród firm z tej branży ponieważ: zasady proste, stawka premiująca pracowitych, umowa z ubezpieczeniem i co bardzo ważne (a wcale normą nie jest) wypłata zawsze bez poślizgów.
użytkownik
8 sie (10 dni temu)
8 sie (10 dni temu)
Pracowałem jeszcze w dwóch telebiurach i generalnie najlepiej jest w Veronie, bez strachu o zarobione pieniądze. Otwierają kolejny oddział w Lublinie. Stabilne call center. Szczerze polecam!
użytkownik
9 sie (10 dni temu)
9 sie (10 dni temu)
Tu mam pewność, że to co zarobię otrzymam. I o to chodzi.
użytkownik
12 sie (7 dni temu)
12 sie (7 dni temu)
Jeśli praca "na słuchawce" to tylko tutaj. Pieniądze, ludzie, projekty, polecam.
użytkownik
13 sie (6 dni temu)
13 sie (6 dni temu)
Jeśli chcesz pracować w call center to tylko w Veronie. Zasady proste, projekty banalne, pieniądze na czas i wcale nie minimalne.
użytkownik
16 sie (2 dni temu)
16 sie (2 dni temu)
Zarabiam dużo więcej niż minimalna. Fajna ekipa i znającej się na rzeczy kadra.
użytkownik
16 sie (2 dni temu)
16 sie (2 dni temu)
Jest praca a awans w perspektywie :)

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Ozen

feno

Pri7

dom
chemik
Pet

Farmina pet

pneumat system

armatis kraków

lsi

mccomp

armatis

value media

piersa

Obi
winkelmann
Tauron
Grupa pracuj

agata meble

polmlek

majami

Redan

karst

topmed

velmer

Salzgitter

Orion Tobacco

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin