test

Opinie o VF POLSKA(LEE, WRANGLER) - Warszawa

Korzystałeś z usług VF POLSKA(LEE, WRANGLER) - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Ger
Data: 2013-06-13 15:35

Wizyt: 9380
Komentarzy: 49
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
13.06.2013 (5 lat temu)
13.06.2013 (5 lat temu)

VF POLSKA(LEE, WRANGLER) - Warszawa

Nie polecam !!
Typowe korporacyjne podejście do pracownika. Fałszywi ludzie, którzy obgadują się za plecami. Praca za marne grosze a wymagania z kosmosu. Tworzą się małe państwa w państwie, a cała "góra" ma mydlone oczy.
użytkownik
26.06.2013 (5 lat temu)
26.06.2013 (5 lat temu)
Jesli chcesz pracowac w firmie, ktora prawo pracy ma gleboko w powarzaniu, traktuje ludzi jak produkt ktory jak sie wypali to wyrzuca, ktora posiada niekompetentna osobe ds. HR, a jedynym motywatorem dla pracownikow jest najnizsza krajowa i łaska ze mozesz pracowac dla tak wielkiej pseudo korporacji, za co powinienes caly czas okazywac wdziecznosc!!! ktora nie ma zielonego pojecia o prowadzeniu sklepow, a ponadto jest obraza i zenujaca odnogą Amerykańskiej korporacji - to szczeże polecam !! Kazdy odwraca wzrok od problemow i zrzuca odpowiedzialnosc na nizej ranga polozonego pracownika. Radze uciekac i nie dac sie omotac falszywej grupce regionalnych i HRce.
użytkownik
14.02.2014 (4 lata temu)
14.02.2014 (4 lata temu)
xxxxxxx myślałaś, że zostałaś gwiazdą w korpo a tam to nie działa, raczej tylko na plebanii... ubliżanie innym to twoja specjalność jak mniemam no ale rozumiem i wspólczuje, tyle ci tylko pewnie zostało już. Cód, że cie tyle czasu tam trzymali, ja bym tego nie zrobił. Życze sukcesów w babraniu się!
użytkownik
10.07.2013 (5 lat temu)
10.07.2013 (5 lat temu)
W całej swojej karierze nie spotkałam tak niekompetentnych pracowników w biurze !!!! Kodeks pracy dla nich NIE ISTNIEJE - żenująca firma - SZCZEŻE ODRADZAM
użytkownik
10.07.2013 (5 lat temu)
10.07.2013 (5 lat temu)
Kierownicy sklepów wzięci są chyba z łapanki, Pani HR nie ma zielonego pojęcia o prawdziwym HR-u - pewnie zarabia niewiele więcej od sprzedawców w sklepach. Żal mi garstki sensownych i pracowitych ludzi, którzy tam pracują, ponieważ nie zostaną ani docenieni ani pochwaleni za wysiłek i pracę jaką wkładają w tą firmę za śmieszne pieniądze. Nic tylko się zwolnić !! Dopiero z perspektywy czasu i pracy w innych firmach można zobaczyć, że to była najgorsza praca w moim życiu. Jeszcze jedna rada dla prezesa - radzę otworzyć zamydlone oczy na to co się dzieje w strukturach firmy. Życzę powodzenia i nawrócenia się na właściwą drogę
użytkownik
22.07.2013 (5 lat temu)
22.07.2013 (5 lat temu)
pracownik dlaczego odradzasz pracę w firmie VF POLSKA DISTRIBUTION SP.Z.O.O? jak tam mają się zarobki?
użytkownik
13.08.2013 (5 lat temu)
13.08.2013 (5 lat temu)
zależy jakie stanowiska...ale bez kokosów. Na rozmowie o pracę opowiadają bajki, że wynagrodzenie z premią to będą kokosy...a później okazuje się, że niestety premii nie ma przez około 8/12 miesięcy. W biurze spoko ale ludzie pracują tam po naście lat, a nowi to po znajomości się dostają, a później mają takie plecy że nie ruszysz. W biurze zarabiają z pewnością bardzo baaardzo dobrze, ale w sklepach nie szanują pracowników i dają najniższą krajową...
użytkownik
13.08.2013 (5 lat temu)
13.08.2013 (5 lat temu)
Brak szacunku do wolnego czasu pracownika, o wolny dzień musisz dosłownie żebrać, o wolnej niedzieli zapomnij - takie rarytasy tylko dla kierowników, najniższa krajowa, podnoszą tak wysoko targety, że nie sposób je osiągnąć a to się łączy z brakiem premii, w prywatnych sklepach lee wrangler płacą lepiej...wymagają żebyś przez 8 godzin biegał skakał i chodził uśmiechnięty od ucha do ucha, robił wszystko...dosłownie...a jak masz problem to Ci powiedzą, że na Twoje miejsce jest milion nowych osób...więc brak szacunku do pracownika...brak stosowania przepisów prawa pracy DOSŁOWNIE o gorszych rzeczach nie wspomne bo aż mi głupio pisać
użytkownik
17.01.2016 (2 lata temu)
17.01.2016 (2 lata temu)
zagadam sie, w/w ma zupelna racje. Nowy pracownik bardzo zle sie czuje na poczatku w takim hermetycznym zespole, zle sie pracuje.
użytkownik
17.01.2016 (2 lata temu)
17.01.2016 (2 lata temu)
zagadam sie, w/w ma zupelna racje. Nowy pracownik bardzo zle sie czuje na poczatku w takim hermetycznym zespole, zle sie pracuje.
użytkownik
19.08.2013 (5 lat temu)
19.08.2013 (5 lat temu)
pierr czy możesz jeszcze napisać coś o zarobkach w firmie VF POLSKA DISTRIBUTION SP.Z.O.O? jakiej są wysokości?
użytkownik
23.08.2013 (5 lat temu)
23.08.2013 (5 lat temu)
Takich rzeczy się nie ujawnia
użytkownik
24.09.2013 (5 lat temu)
24.09.2013 (5 lat temu)
od tego jest chyba taki portal pracy pierr prawda? zresztą co to za tajemnica? nikt tu nikogo nie będzie rozliczał z urzędem ;)
użytkownik
05.12.2013 (5 lat temu)
05.12.2013 (5 lat temu)
Czy ktoś orientuje się może jak wygląda płaca na stanowisku kierownika sklepu (Lee Wrangler)? Mam ofertę pracy, a że obecnie też jestem kierownikiem, to chcę wiedzieć czy warto startować? Obecnie zarabiam z premią prawie 2 tys. Czy ktoś mógłby mi chociaż orientacyjnie określić czy zmiana pracy wyjdzie mi finansowo lepiej?
użytkownik
13.02.2014 (4 lata temu)
13.02.2014 (4 lata temu)
Pracuję w tej firmie już chwilę i moim zdaniem jest to miejsce pracy dla tych, którym chce się pracować i chcą się rozwijać. Spotkałem się tu z dobrym traktowaniem pracowników i dobrymi warunkami pracy, świetni=ymi i pomocnymi ludźmi. Ogólnie jestem zadowolony i chciałbym w tej firmie przepracować jeszcze jakiś czas. Jeśli ktoś szuka pracy, w której "przesiedzi" czas to rzeczywiście odradzam to miejsce pracy. Na pewno nie będzie usatysfakcjonowany i wyleje się z niego żółć tak jak niektórym powyżej.
użytkownik
13.02.2014 (4 lata temu)
13.02.2014 (4 lata temu)
Zupełnie zgadzam się z moim przedmówcą ponieważ dzięki pracy w VF rozwinąłem swoje skrzydła i moje doświadczenie docenił kolejny pracodawca. Dzięki poprzedniemu pracodawcy dziś przede wszystkim jestem szczęśliwym człowiekiem. Dziekuję wszystkim oraz pozdrawiam VF.
użytkownik
08.05.2014 (4 lata temu)
08.05.2014 (4 lata temu)
No niestety, ale korporacje rządzą się trochę innymi prawami jak małe firmy, warto o tym pamiętać aplikując do VF Polska Distribution.
użytkownik
11.09.2014 (4 lata temu)
11.09.2014 (4 lata temu)
Zdecydowanie nie polecam.
użytkownik
20.10.2014 (4 lata temu)
20.10.2014 (4 lata temu)
Możesz powiedzieć dlaczego nie polecasz ich jako pracodawcy, co jest w nich takiego, co kategorycznie trzeba uznać za wielki negatyw? Z tego co widzę marka VF Polska jest doświadczoną firmą, która powinna sporo oferować pracownikom - zarówno pod względem wynagrodzenia, warunków pracy i relacji pracownik-pracodawca.
użytkownik
05.11.2014 (4 lata temu)
05.11.2014 (4 lata temu)
Nie idzcie tam. Zaoferują nędzną podstawę plus premie ( dla obniżenia płacenia składek) Zero podwyżek, ludzie obgadują za plecami, umowa próbna a póżniej dadzą Wam na 2-3 lata 2 umowę! firma co można zobaczyć w KRS jest w likwidacji. Więc pewnie zniknie i nie zapłaci na koniec egzystencji. Już zwalniają ludzi. Praca na pewno dla mało ambitnych i pozwalających sobie wchodzic na głowę ludzi- tzw desperatów - byle by mieć pracę.
użytkownik
06.11.2014 (4 lata temu)
06.11.2014 (4 lata temu)
gdzie to można w tym KSR sprawdzić czy rzeczywiście firma jest w likwidacjio na dzień dzisiejszy. jeśli tak to bardzo szkoda bo mi niejedna osoba polecała własnie VF Polska jako pierwsze miejsce do pracy. już kiedyś byłem kierownikiem na sklepie także miałbym szansę na pewno na coś fajnego u nich, życze miłego dzionka
użytkownik
20.01.2015 (3 lata temu)
20.01.2015 (3 lata temu)
Nie polecam pracy w tej firmie, szczerze, nie z hejtu, i obalam mit jako ze firma jest w likwidacji. Nie polecam bo? nierówne traktowanie pracownikow, nieprofesjonalizm managerów, kierowników regionalnych, oraz niekompetentny HR, brak wiedzy w centrali, słabe pensje (podstawa to placa min.), targety z centrali ustawione tak by top management wykazal sie i dostal dobrą premie za zrobienie planu, brak wsparcia, w centrali nieprzyjemna atmosfera, uklady, lizodupstwo,osoby ktore pracuja tam dluzej czekaja juz chyba tylko do cieplej emeryturki, warto poszukać lepszego pracodawcy i nie doświadczać powyższego.
użytkownik
07.02.2015 (3 lata temu)
07.02.2015 (3 lata temu)
Cóż, ja widac nie kazdy odnajduje się tutaj w pracy, czasem iwną tez jest podejście z cyklu, czy sie stoi, czy się lezy, pensja się należy. Ja umiem cięzko pracowac i zastanawiam sie, czy nie spróbowac poszukac pracy w VF Polska, bo ich marki jak Lee i Wrangler są dobre i nie sa tanie, to i pracownicy powinni być podobni - dobrzy i nie tani, ale jak z tym jest?
użytkownik
08.02.2015 (3 lata temu)
08.02.2015 (3 lata temu)
Moi drodzy pracowałam w VF trochę i pracowałam w kilku ich sklepach,wiem jak to wygląda z każdej strony. Smutną prawdą jest to, że jak na pracę w handlu to i tak warunki są w miarę ok (jeśli jest premia). Kłopotem jest to że w niektórych sklepach VF kłopoty z premią są częste gdyż są to sklepy sezonowe (TNF i Vans). Jeśli chodzi o Lee czy Wranglera to to chyba najlepsze wyjście bo ten towar ma zbyt przez cały rok. I zazwyczaj te premie są większe,bądź mniejsze ale są. Średnio i tak wypłata wypada na poziomie ok.1500,1600 zł. Kłopotem VF-u jest podstawa. Podstawą jest najniższa krajowa więc jeśli premii nie zrobisz to 1280 zł musi Ci wystarczyć. W innych sklepach odzieżowych może premie są mniejsze ale podstawa zazwyczaj jest wyższa. Finalnie wyjdzie na to samo,ale nie przeżyjemy szoku gdy w kolejnym m-cu zamiast 1800 zł dostaniesz 1280. Ogólnie w jeansie te premie nie są jakieś mega wielkie,więc nie spodziewajcie się kokosów. Zarząd dba o to aby nie stracić za wiele więc czasem targety potrafią nieźle zaskoczyć i działa to raczej demotywująco gdy na początku m-ca widzisz że premii nie będzie. Myślę że taka praca jest ok na okres przejściowy lub dla ludzi którzy nie mają zbyt wielkich wydatków (mieszkają z rodzicami,lub czynsz mają mega niski). Jak w każdej pracy trzeba się narobić,ale moja rada jest taka. Jeśli jesteście z tych co potrafią zasłużyć na docenienie ale nie przez włażenie kierownictwu w tyłek tylko przez ciężką pracę to nie róbcie nic co nie leży w waszych kompetencjach.Jeśli nie zgadzacie się na robienie roboty kierownictwa,lub denerwuje Was niesprawiedliwość i nieróbstwo (co poniektórych) kierowników, nie wytykajcie im tego. Róbcie po cichu swój target i nie wychylajcie się. Niestety w tej firmie jeśli nie włazisz w tyłek kierownictwu to choćbyś nie wiem jak był człowiekiem kumatym i pracowitym to nikt Cię nie doceni. Docenia się tylko tych co się podlizują.
użytkownik
12.03.2015 (3 lata temu)
12.03.2015 (3 lata temu)
Hej, a co do takiej codziennej pracy w sklepie, to nie ma problemu aby wyjść siku, czy coś zjeść? Co jesli jestem osobą paląca, moge sobie wychodzić, czy mam rozplanowac 15 minutowa przerwę na wszystkie wyjścia łącznie z jedzeniem? Trudno sie tu było dostac, czy raczej biora kazdego chętnego do pracy?
użytkownik
27.03.2015 (3 lata temu)
27.03.2015 (3 lata temu)
Ja kiedyś pracowałam w sprzedaży jeansów ale nie w Lee i Wrangler. Pracowałam dla Big Stara i tak się zastanawiam czy również na chwilę obecną nie wrócić do sprzedaży - być może w tej firmie . Chciałabym tylko się dowiedzieć czy pracownikom oferowane są względnie dobre warunki socjalne i finansowe. Dziękuje za wszelką pomoc.
użytkownik
09.07.2015 (3 lata temu)
09.07.2015 (3 lata temu)
Sporo negatywów o nich - w sumie nie wiem dlaczego skoro pracodawca oferuje w miarę stałe zatrudnienie. Poszukiwałem ostatnio pracy gdzieś w branży i od dłuższego czasu nie widzę żadnej szczególnej oferty - ktoś może wie jakie są perspektywy na zmiany w VF Polska w najbliższym czasie ? Będę wdzięczny za info.
użytkownik
10.07.2015 (3 lata temu)
10.07.2015 (3 lata temu)
Perspektywy raczej marne, bo patrząc w przeszłość i to kiedyś było lepiej a robi się coraz gorzej. Moim zdaniem to nawet nie kwestia zarobków bo w jeansach ta premia zazwyczaj jest (raz lepsza raz gorsza ale te 1600,1800 średnio wyciągniesz), problemem są ludzie. Jeśli nie przeszkadza Ci, że jest to wyścig szczurów i ciągła walka o klienta, lubisz taką walkę to spoko. Znam takich co im to nie przeszkadza i dają radę. Mnie wkurzało, że trzeba było rzucać się na klientów, bo niby premia dla całego sklepu ale jeśli ktoś odstawał to mógł pożegnać się z pracą. Dużo też zależy od kiero na jakiego trafisz. Więc ryzyk fizyk. Spróbować zawsze można, sam ocenisz. Tylko wybieraj galerię w której jest ruch, bo jeśli ogólnie słabo w danej galerii to i premie liche.
użytkownik
21.07.2015 (3 lata temu)
21.07.2015 (3 lata temu)
do Kkar - wyścig wyścigiem, jest rzeczywiście, ale system premiowania jest jasny i przejrzysty, a co najważniejsze - możliwy do osiągnięcia przez wszystkich. no i nie jest tak, że tylko kilka osób może dostać premię, ale nieskończona ilość ludzi, za przekroczenie jakiegoś ustalonego progu. do dzieła
użytkownik
28.08.2015 (3 lata temu)
28.08.2015 (3 lata temu)
ale przecież po to są premie, nie wiem o co Wam chodzi, ta kasa co macie 100% to jest podstawa, a to normalne, że premia raz jest a raz jej nie ma, tak działa każda firma. A wrangler to bardzo znana firma jeansowa i ceny takiej pary spodni sa wysokie, więc na pewno premie od sprzedaży też są wysokie o to cały raban.
użytkownik
08.10.2015 (3 lata temu)
08.10.2015 (3 lata temu)
Pracowałem tam kiedyś i też mi się wydawało, że wszędzie indziej jest lepiej, przywykłem do wynagrodzenia, premii, deputatu i benefitów, które mają całkiem fajne no i zmieniłem... teraz mogę o większości z nich tylko pomarzyć chociaż teoretycznie dostaję parę groszy więcej to dużo wydaję na rzeczy, które tam dostawałem lub kupowałem po symbolicznych cenach. Nie wyszedłem na tej zmianie do przodu, ale cóż... ryzyk-fizyk.
użytkownik
09.10.2015 (3 lata temu)
09.10.2015 (3 lata temu)
napiszcie jeśli wiecie jak wygląda ta praca 'od kuchni', że tak to ujmę, ciekawa jestem czym taki koncern dokładnie się zajmuje i czy istnieje szansa na odbycie praktyk studenckich u nich w dziale marketingu, w branży chyba całkiem nieźle się pozycjonują, dlatego uważam, że byłaby to spora lekcja dla mnie :)
użytkownik
09.10.2015 (3 lata temu)
09.10.2015 (3 lata temu)
Ja za to zmieniłam i jestem zadowolona, ludzie z którymi pracowałam niektórzy jeszcze pracują więc i tak zamawiam rzeczy taniej ;) Jak pisałam wcześniej praca jest spoko raczej dla ludzi młodych, moim zdaniem nie jest to nic na stałe. Warunki materialne są dobre (tylko czasem kłopot z brakiem premii jest przytłaczający bo 1280 boli jak musisz wyżyć za to przez kilka m-cy). Dlatego najlepiej pracować właśnie w jeansach bo to towar całoroczny. Kłopot jest z kierownictwem, mnie strasznie irytowało to, że odwalałam czarną robotę ale że nie wchodziłam w tyłek to nie było opcji awansu. Awansują Ci co się podlizują. Zmieniając pracę doszłam do wniosku, że jeśli uda mi się pracować w lepszych godzinach (czyt nie do 22), a z kasą wyjdę podobnie, to jestem w stanie poświęcić te deputaty. Poza tym uważam, że im jesteśmy bliżej 30 lat i nadal nie awansujemy to później szansę na znalezienie czegoś gdzie można posiedzieć do emeryturki się zmniejszają.
użytkownik
13.11.2015 (3 lata temu)
13.11.2015 (3 lata temu)
z pewnoscia osoby zatrudniane na stanowiskach sprzedawcow i innych pokrewnych nie maja zle, dostaja umowy, premie, benefity, wiadomo ze trzeba sie starac bo za darmo nikt nikomu tego nie da, ale nawet same rabaty i znizki pracownice zachcecaja do staran, poza tym jakies doswiadczenie wobsludze klienta trzeba miec
użytkownik
15.02.2016 (2 lata temu)
15.02.2016 (2 lata temu)
Ale wiesz @123 że takie są początki w prawie każdej firmie, to trochę zależy od siły naszego własnego przebicia i tego jak się zachowamy, ja mam kłopoty z aklimatyzacją, ale czasami jest ok, różnie
użytkownik
12.04.2016 (2 lata temu)
12.04.2016 (2 lata temu)
123' tylko że sklepów jest w Polsce masa w każdej przeważnie galerii handlowej jest sklep, zauważ że w każdym pracują inni ludzie wiec jest inaczej i kierownictwo jest inne.
użytkownik
14.05.2016 (2 lata temu)
14.05.2016 (2 lata temu)
No jest masa bo VF POLSKA(LEE, WRANGLER) ma się dobrze i będzie miało jak sądze jeszcze lepiej, więc ok
użytkownik
24.01.2017 (rok temu)
24.01.2017 (rok temu)
Orientujecie się czy ta firma sprzedaje stoki odzieżowe zewnętrznym hurtowniom?
użytkownik
24.07.2017 (rok temu)
24.07.2017 (rok temu)
Czy ktoś z forumowiczów może podzielić się informacją na temat warunków zatrudnienia w VF POLSKA(LEE, WRANGLER)? Czy firma prowadzi aktualne procesy rekrutacyjne? Każda merytoryczna odpowiedź będzie pomocna dla osób, które są w trakcie poszukiwania pracy.
użytkownik
16.11.2017 (rok temu)
16.11.2017 (rok temu)
Czy mógłby ktoś napisać kilka zdań jak się teraz pracuje? Bardzo dawno nikt nie pisał i nie wiem co o tym sądzić? Słyszałam o firmie dobre opinie ale może coś więcej się dowiem??
użytkownik
12 lut (10 miesięcy temu)
12 lut (10 miesięcy temu)
Był ktoś na rozmowie w VF POLSKA(LEE, WRANGLER)? Chcesz opisać cały proces rekrutacyjny i ocenić poziom rozmowy kwalifikacyjnej?
użytkownik
6 lip (5 miesięcy temu)
6 lip (5 miesięcy temu)
NIE RÓBCIE TEGO!
Uciekajcie od tej firmy jak najdalej! Porażka, z pracownikiem się wgl nikt nie liczy, najważniejszy jest tylko klient. Trzeba do każdego podchodzić, jak nic nie chce to za nim chodzić i obserować. Praca jak na jakimś bazarze z proponowaniem rzeczy... Wyrabiać dzienne targety sprzedaży, które są niemożliwe do zrobienia, jak nie to opieprz od kierowniczki, prawie codziennie, bo sklep musi miec wyniki!! Jest licznik wejść w bramkach. Drogie rzeczy w sklepie, a pracownikowi nie dają wgl zarobić, marne grosze, premie niby od sprzedaży ale nikt ich nie widzi bo nie da rady wyrobić tych targetów. Umowa zlecenie, i zero zniżek na produkty firmowe, a jest wymóg żeby chodzić w jeansach i koszulce od nich, wiec pracownik musi sobie sam kupić, spodnie za ok 300zl i koszulke za 110zl -.- Na umowie trzeba podpisać, że nie chce sie od nich żadnego ubezpieczenia. Nic nie dają zero, żadnych benefitów! Wszędzie kamery! Jak sie tylko oprzesz o coś to już opieprz, albo jak widzą, że gadałaś chwile z dziewczynami i ktoś wszedł do sklepu, to odrazu lecą screeny zdjęć z kamery, i masz przewalone! Praca czesto po 10/12 godzin bo nie ma kto tam pracować! Zero szkolenia dla nowych pracowników odrazu trzeba wszytsko samemu umieć, bo zgarnia sie opieprz, nieprzyjemne spojrzenia od kierowniczki! NIE PRACUJCIE TAM TO JEST JAKIS DRAMAT!!!!
użytkownik
6 lip (5 miesięcy temu)
6 lip (5 miesięcy temu)
Czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje?
użytkownik
17 lip (4 miesiące temu)
17 lip (4 miesiące temu)
Czyżby konkurencja zaczęła inspirować do pisania?
użytkownik
26 wrz (2 miesiące temu)
26 wrz (2 miesiące temu)
serdecznie odradzam porace dla VF polska ze szczególnym uwzględnieniem Wranglera w Arkadii. pani kierowniczka Katarzyna K. furiatka. przekłada swoje niepowodzenia na prace, krzyczy wyżywa się na pracownikach, próbuje ich skłócić, super destabilizuje prace w sklepie.

w sklepie liczy sie tylko sprzedaż, ma byc jak najwyższa, ale żeby zwolnic kogos znajda najgłupszy pomysł
zastanów sie dwa razy czy chcesz mieć zniszczona psyche przez ta psychopatkę! licza sie tylko koleżaneczki tej pani oraz to jak dobrze wazelina władasz
banda z biura VF nie jest lepsza ludzie pokroju przerost formy nad treścią
użytkownik
27 wrz (2 miesiące temu)
27 wrz (2 miesiące temu)
Do pracy w handlu trzeba mieć to coś. Jak nie mamy smykałki to są kłopoty bo firma oczekuje wyników!
użytkownik
27 lis (16 dni temu)
27 lis (16 dni temu)
Jakość produktów i obsługi gorsza niż na targowisku.

Moje sugestie dla VF Polska Distribution Sp. z o.o.:
Traktujcie polskich klientów na równi z tymi w Europie Zachodniej i Stanach bo wydają na Wasze produkty pieniądze relatywnie większe niż klienci np. Niemczech niż USA.
użytkownik
29 lis (14 dni temu)
29 lis (14 dni temu)
pracuje ktos w Wawie w biurze, jaka tam atmosfera? normalni ludzie?. Pytam bo jest ogloszenie na ksiegowego sie zastaniawiam
użytkownik
29 lis (14 dni temu)
29 lis (14 dni temu)
Marku, ja również jestem zainteresowana tym jak wygląda praca w VF Polska Distribution z Warszawy i liczę na szczere odpowiedzi osób tam zatrudnionych. Jeśli Ty jednak udasz się na rozmowę rekrutacyjną do firmy pamiętaj proszę, by niezwłocznie po jej przebyciu napisać swoje własne spostrzeżenia na jej temat. Będzie to bardzo cenna informacja.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

tago

Euro apteka

Konstanty Arkadiusz

Colop bytom

Pro-inhut

styrobud

Assa abloy

Omega Pilzno

Marche kuchnia

Toalety Kraków

Marche Toalety
Mieszko

Eurobox przesiadlow

Dragon

gotec

Sunrise system

CNC grupa polska

awbud

Księgowa

teletorium

gotec jastrzębie

linde material

Ujazd

borgers

bitner

Doktor leks wrocław ENIRO
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin