test

Opinie o Volkswagen - Poznań

Korzystałeś z usług Volkswagen - Poznań? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): gruby
Data: 2013-04-22 11:32

Wizyt: 33694
Komentarzy: 8462
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)

Volkswagen - Poznań

Do tych którzy niedługo podejmą harówkę w tym zakładzie, kupcie sobie śpiwory i pożegnajcie się z rodziną, poza tym relanium też się przyda! Powtarzam!
autor
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Nie, nic takiego nie było.
użytkownik
3 sty (miesiąc temu)
3 sty (miesiąc temu)
Moje sugestie dla Volkswagen Motor Polska Sp.z.o.o:
Witam co z 6 stycznia ? Dla ludzi, któzy mają nocke i zaczynają w nd
użytkownik
3 sty (miesiąc temu)
3 sty (miesiąc temu)
Nie wiem czy to przejdzie z racji na różne obszary ale dowiem się po przerwie
użytkownik
3 sty (miesiąc temu)
3 sty (miesiąc temu)
Ja np. na zarobki nie nrzekam, pracuje od kilku lat i podwyżki były. Trzeba niestety pamiętać, że nawet jak siedzisz tu 10 lat, to kasa jest zależna od tego co robisz. W pewnym momencie podwyżki się kończą, na produkcji nigdy nie będziesz zarabiać tyle co xxxxxxx . Popytaj znajomych, ile zarabiają w innych zakładach to się zdziwisz i przestaniesz narzekać na wypłate tutaj.
użytkownik
3 sty (miesiąc temu)
3 sty (miesiąc temu)
Masz calkowita racje
użytkownik
4 sty (miesiąc temu)
4 sty (miesiąc temu)
Pracowac trzeba i lekko nie jest, ale jako 24 latek jestem w stanie robic 5 dni z rzedu po 13h, wiec chyba tragedii nie ma. Po 7 miesiacach 4250 brutto podstawy, z paroma nadgodzinami da sie wyciagac po 5-6 brutto. Na najzizszej stawce(monter) w 2019 roku zaczynacie od 3500 brutto i w 1.5 roku macie zagwarantowane 3 podwyżki na finalne 4800 brutto podstawy.
użytkownik
4 sty (miesiąc temu)
4 sty (miesiąc temu)
Zarobki spoko, praca do przeżycia. Ale! Natrętne proszenie się o nadgodziny, w tym straszenie przez lidera majstrem to już jest coś nie halo...
użytkownik
5 sty (miesiąc temu)
5 sty (miesiąc temu)
Słyszałem, ze w niektorych teamach tak jest choć u mniej kompletnie na odwrot. To raczej pracownicy chodzą do lidera i wypytuja sie o nadgodziny, bo to wlasnie glownie z nich jest spoko kasa. Podstawa nie powala, ale jak juz sie widzi z 45zl/h brutto na nadgodzinach to spoko sumka.
użytkownik
5 sty (miesiąc temu)
5 sty (miesiąc temu)
U mnie tak samo, ludzie chodzą prosić się o nadgodziny i jak nie dostaną po narzekają.
użytkownik
8 sty (miesiąc temu)
8 sty (miesiąc temu)
Obóz pracy, praca za kare
użytkownik
8 sty (miesiąc temu)
8 sty (miesiąc temu)
Nie polecam nikomu, kto chce zatrzymać zdrowie i mieć czas zeby zpedzić go z rodziną. Harujemy jak woły w tygodniu, do tego nam dowalają nadgodziny, całe weekendy. No suuuper, ze więcej płącą, ale to ich obowiązak!!!!!! Do tego te przeniesienia, na własną reke ludzie muszą dojezdzac do wrzesni a zatrudniali sie przecież w poznaniu i jeszcze mówi się o zwolnianiach. Ludzie, nie zarabiamy aż tyle, żeby poświęcać swoje życie i zdrowie!! Jakbyśmy się wszyscy zebrali i zbuntowali to może coś by z tego wyszło, ale do tego kilka osób nie starczy
użytkownik
8 sty (miesiąc temu)
8 sty (miesiąc temu)
Kiedy następne przejścia na vwp września??

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kik textil

Aspen polska

archman

Kik

taxify

uber eats

Art reno Zabrze

Art reno

Artykuły Reno

Zabrze

italimport

lingua house katowice

atem

Promedica24

nokia

transcom gdańsk

transcom
Ing Bank

dentus

Zpd kalisz pomorski

Kppd szczecinek

Medim

Metaltech mirosławiec

Plum

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin