test

Opinie o Wspólny Sekretariat Techniczny Programu Interreg Polska - Słowacja Kraków

Korzystałeś z usług Wspólny Sekretariat Techniczny Programu Interreg Polska - Słowacja Kraków? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): pracownik
Data: 2018-09-06 14:50

Wizyt: 432
Komentarzy: 6
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
6 wrz (miesiąc temu)
6 wrz (miesiąc temu)

Wspólny Sekretariat Techniczny Programu Interreg Polska - Słowacja Kraków

Wspólny Sekretariat Techniczny Programu Polsko - Słowackiego Intereg w Krakowie - Centrum Projektów Europejskich
Oferty zamieszczane na stronach programu polsko-słowackiego oraz centrum projektów europejskich dot. pracy we wspólnym sekretariacie technicznym (WST PLSK) w Krakowie wyglądają interesująco, natomiast prawda jest dużo gorsza.
Od czasu gdy na początku 2018 r. kierownikiem została tam pani d w ciągu ośmiu miesięcy z pracy odeszli lub zostali zwolnioni wszyscy merytoryczni pracownicy o stażu powyżej pół roku. Przyczyną wszystkich odejść jest właśnie ta pani. Wcześniej też nie było dobrze, ale sytuacja gwałtownie pogorszyła się po jej przyjściu.
Jeśli jednak zdecydujecie się na pracę tam nie liczcie na pomoc bardziej doświadczonych osób, bo ich już nie ma, a pani kierownik poza pustymi frazesami na pewno nie pomoże wam, bo na programie nie zna się wcale, ale w razie problemów, co przy narastającej liczbie zadań i zmniejszającej się liczbie pracowników jest nieuniknione, nie będzie stawała w waszej obronie, tylko dowiecie się jak wszyscy tu pracujący, że jesteście beznadziejni, nie potraficie pracować itp. itd.
Do tego dodajcie brak kultury, kłamstwa i naciąganie faktów używane w rozmowach dyscyplinujących z pracownikami i ich ocenach, wrzaski, promowanie donosicielstwa jednej z koleżanek k, bałaganiarstwo i chaos w jej działaniach potęgujące dezorganizację pracy, za które zapłacicie siedząc po godzinach, niekoniecznie mając to na papierze. Jeśli postanowicie pracować tam uważnie przeczytajcie regulamin pracy - elastyczny czas pracy należy się wam wszystkim, choć interpretacja pani kierownik jest zgoła inna, spróbujcie wyrazić swoją opinię.
Jeśli liczyliście na pracę w standardach instytucji państwowej, takich jak: przestrzeganie kodeksu pracy, odpowiadanie na pisma, procedury przewidujące możliwość odwołania się to się niestety zawiedziecie.
Rekomendacje: Szerokim łukiem omijać, naprawdę są lepsze miejsca do pracy niż to, chyba że ktoś ma ochotę na pracę w obozie, kołchozie, jak kto woli.
użytkownik
11 wrz (miesiąc temu)
11 wrz (miesiąc temu)
Wspólny Sekretariat Techniczny polsko słowackiego Interregu w Krakowie nie ma szczęścia do kierownictwa. Poprzedni kierownik GG wyrzucony ponad rok temu, na jego miejsce wyznaczono tymczasowo panią MB, która poza dużymi ambicjami własnymi nie wykazała się niczym więcej. Następnie wybrano panią DW, która pogrążyła tę instytucję w permanentnym chaosie. Osoba, która najwyraźniej ma jakieś problemy ze sobą, przenosi je na sposób kierowania (jeśli można to w ogóle nazwać kierowaniem), wrzaski, donosy, półprawdy, kłamstwa, naginanie i przedziwne interpretacje przepisów ogólnie obowiązujących i wewnętrznych regulaminów, przekazywanie podwładnym, że są beznadziejni, leniwi i pracują źle jest jej sposobem mobilizowania zespołu. Zespołu, który od czasu jej przybycia stracił wszystkich merytorycznych pracowników o staży dłuższym niż rok. To instytucja, która opiera się w tym momencie na stażystach i wolontariuszach, która odwołuje zaplanowane imprezy i wydarzenia. To miejsce, w którym prym wśród pracowników wiedzie Pani KR, która mając usta pełne frazesów o wolności i demokracji sama donosi na wszystkich po kolei, robiąc to przy innych pracownikach, wchodzi bez wazeliny pani kierownik prezentując jednocześnie bardzo negatywne o niej zdanie poza jej plecami oczywiście. Reszta zespołu, która jeszcze nie odeszła myśli gdzie się przenieść. Nadzór nad instytucją sprawuje Centrum Projektów Europejskich, którego kierownictwo (nie wiadomo dlaczego rozrośnięte z 1 do 3 osób) ma w głębokim poważaniu to że zespół wdrażający środki europejskie warte miliony został rozłożony w ciągu kilku miesięcy i nie tylko nie pomaga w rozwiązaniu problemów, ale z jakichś powodów (strach przed ministerstwem, kierownikiem, tchórzostwo, brak jakiejkolwiek koncepcji czy jakichkolwiek innych?) nie zrobiło i nie zamierza z tym zrobić nic, choć nawet gdyby nie zwróciło uwagi na odejście ponad połowy całego zespołu to było wprost informowane o sytuacji. Praca tam to prawdziwy horror.
użytkownik
8 paź (8 dni temu)
8 paź (8 dni temu)
Potwierdzam. Aktualnie trwają nabory na stanowiska do CPE WST PLSK. Jeśli ktoś skusił się na wysłanie aplikacji, to mam prośbę, żeby przemyślał to jeszcze raz i jeszcze raz. Potem usiadł i przemyślał raz kolejny, żeby mógł powiedzieć, że podjął świadomą decyzję. Jeśli jednak ktoś potraktuje tę pracę jako wyzwanie zarządcze/indywidualne/jakiekolwiek - niech pamięta proszę, że z osobami nadającymi się do leczenia psychiatrycznego ciężko jest współpracować a co dopiero wypracować cokolwiek sensownego. Organizacja mówi pięknie o partnerstwie, współpracy ponad granicami i zaufaniu, ale sami nie potrafią utrzymać tych wartości wewnątrz zespołu. A szkoda, bo temat programu niejednego zmotywował do rzeczy pięknych i potrzebnych. Szkoda, że został z tego tylko temat.
autor
11 paź (5 dni temu)
11 paź (5 dni temu)
A ja wręcz przeciwnie - nie potwierdzam. Jeśli ktoś ceni sobie pracę, która daje poczucie sensu i znaczenia, w dodatku w kameralnym, międzynarodowym środowisku, w organizacji nie przypominającej „korpo”, to tutaj się świetnie odnajdzie. Pracuję w WST już jakiś czas i nie spotkałam się z żadnym ze wspomnianych niżej zjawisk. Atmosfera jest sympatyczna, ludzie mili i chętni do pomocy – dzięki temu udało się wyjść na prostą ze sporych zaległości pozostawionych w spadku. Zarządzanie zespołem jest przyjazne i profesjonalnie, załoga zresztą w większości kompetentna i samodzielna. Z pewnością zadowoleni są wszyscy, którzy nie lubią ciągłej kontroli zwierzchnika i stałego meldowania o drobiazgach. Jeśli ktoś oczekuje niespiesznej i tkwiącej w samozadowoleniu atmosfery „towarzystwa wzajemnej adoracji”, to tu raczej nie znajdzie, jednak niemal zawsze znajdzie sympatyczną duszę do wyjścia w przerwie na lunch.
autor
11 paź (5 dni temu)
11 paź (5 dni temu)
A ja wręcz przeciwnie - nie potwierdzam. Jeśli ktoś ceni sobie pracę, która daje poczucie sensu i znaczenia, w dodatku w kameralnym, międzynarodowym środowisku, w organizacji nie przypominającej „korpo”, to tutaj się świetnie odnajdzie. Pracuję w WST już jakiś czas i nie spotkałam się z żadnym ze wspomnianych niżej zjawisk. Atmosfera jest sympatyczna , ludzie mili i chętni do pomocy – dzięki temu udało się wyjść na prostą ze sporych zaległości pozostawionych w spadku. Zarządzanie zespołem jest przyjazne i profesjonalnie, załoga zresztą w większości kompetentna i samodzielna. Z pewnością zadowoleni są wszyscy, którzy nie lubią ciągłej kontroli zwierzchnika i stałego meldowania o drobiazgach. Jeśli ktoś oczekuje niespiesznej i tkwiącej w samozadowoleniu atmosfery „towarzystwa wzajemnej adoracji”, to tu raczej nie znajdzie, jednak niemal zawsze znajdzie sympatyczną duszę do wyjścia w przerwie na lunch.
użytkownik
14 paź (2 dni temu)
14 paź (2 dni temu)
Ja też nie potwierdzam. Pracuję w WST od niedawna i jest ok. Rzeczywiście nie jest to zwykły "urząd", chociaż procedur tutaj dużo. Za to praca ciekawa, bo z projektami i ciągle coś się dzieje. Ludzie w większości mili i pomocni (nie wszyscy, ale do tych wymienionych w postach nie mam zastrzeżeń). Pracy nie jest mało, bo dużo tu zaległości, przez to dużo się można nauczyć i praca samodzielna. Na ten moment mnie się podoba.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Premium cigars

Bar maciek Łódź

Ranczo Łódź

Łódź

Hays

Łódź tollegno

clever frame

Allepaznokcie

Kirchhoff Gniezno

Alle paznokcie

Reda Rumia

skanpol

aramex

Wejherowo

ESTOM TOMASZ ZMYSŁOWSKI

Tauron wydobycie

Kirchhoff gniezno

Arka noego

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin