test

Opinie o Wyższa Szkoła Humanitas - Sosnowiec

Korzystałeś z usług Wyższa Szkoła Humanitas - Sosnowiec? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): a
Data: 2013-08-14 16:16

Wizyt: 15694
Komentarzy: 117
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
14.08.2013 (5 lat temu)
14.08.2013 (5 lat temu)

Wyższa Szkoła Humanitas - Sosnowiec

Bardzo rodzinna atmosfera, każdy dokłada swoją cząstkę, by stworzyć coś wspaniałego!
autor
19.11.2017 (rok temu)
19.11.2017 (rok temu)
Fajnie Olu ☺
autor
19.11.2017 (rok temu)
19.11.2017 (rok temu)
Fajna szkola ☺
użytkownik
15.01.2018 (rok temu)
15.01.2018 (rok temu)
Dokładnie tak Agata. Studiuje w Humanitas drugi rok i nie zmieniłabym na dobrą sprawę uczelni na inną,
użytkownik
15.01.2018 (rok temu)
15.01.2018 (rok temu)
nigdzie nie jest i nie będzie idealnie, pamiętajcie - ja mam dobrą opinię o Humanias i zdania nie zmienię, przekonajcie się sami, a na pewno będziecie mieć takie samo zdanie:-)
użytkownik
21.01.2018 (rok temu)
21.01.2018 (rok temu)
Ukończyłam magisterskie w 2011 roku kier administracja. W tych latach naprawdę (bo ten czas mogę ocenić )było super. Poziom nie był jak opisujecie niski. Najwięcej mają do powiedzenia Ci , którym za wiele w życiu nie wyszło. Trzeba poprostu być obiektywnym.
użytkownik
20.02.2018 (11 miesięcy temu)
20.02.2018 (11 miesięcy temu)
Dudek?
użytkownik
25.02.2018 (11 miesięcy temu)
25.02.2018 (11 miesięcy temu)
nie polecam. Ja się przenoszę. Za dużo studentów i oblewaja za byle co
użytkownik
09.03.2018 (11 miesięcy temu)
09.03.2018 (11 miesięcy temu)
Cześć wszystkim jestem pracownikiem zacząłem pracę w 2007 roku i szkoła z roku na rok zmieniała się na lepsze kiedyś nie było tak wspaniale jak teraz nie było parking oraz tak wspaniałej kadry pozdrawiam wszystkich studentów i pracowników oraz wykładowców.
Pracownik który co weekend pilnuje pożądku na parkingu.
użytkownik
09.04.2018 (10 miesięcy temu)
09.04.2018 (10 miesięcy temu)
Posiadasz najnowsze informacje dotyczące poziomu wynagrodzeń w Wyższa Szkoła Humanitas? Twoja opinia może okazać się ważna.
użytkownik
01.08.2018 (6 miesięcy temu)
01.08.2018 (6 miesięcy temu)
Ja byłam na studiach podyplomowych i podobało mi się. Wykładowcy bardzo na +. Nie wiem jak jest na studiach licencjackich czy magisterskich. Rozważam kolejne podyplomowe na tej uczelni, chociaż początkowo byłam sceptycznie nastawiona bo ta uczelnia nie jest raczej żadną rozpoznawalną marką... a to też się trochę liczy. No ale ogólnie zajęcia bardzo fajnie prowadzone bez względu na renomę uczelni albo jej brak
użytkownik
02.08.2018 (6 miesięcy temu)
02.08.2018 (6 miesięcy temu)
Czy dowiem się jaką umowę dostaje nowy pracownik szkoły? Na jakie wynagrodzenie można liczyć?
użytkownik
02.08.2018 (6 miesięcy temu)
02.08.2018 (6 miesięcy temu)
Umowa na czas określony (próbny 3 miesiace). Później różnie. A wynagrodzenie... Jak będziesz miał szczęście to troszkę więcej niż najniższa krajowa.
użytkownik
26.08.2018 (5 miesięcy temu)
26.08.2018 (5 miesięcy temu)
@Radziu, mógłbyś napisać jaka jest atmosfera w pracy i relacje ze współpracownikami? Jesteś z nich zadowolony? Napisz kilka słów na temat dodatków do wynagrodzenia. Czy pracodawca oferuje premie, szkolenia lub pakiet socjalny? Czekam na Twoją opinię.
Na stronie Wyższej Szkoły Humanitas są oferty pracy na stanowiska: specjalista do spraw sprzedaży, specjalista do spraw organizacji szkoleń, koordynator terenowy Uniwersytetów Dziecięcych. Pracodawca oferuje umowę o pracę, wsparcie organizacyjne, niezbędne narzędzia pracy, możliwość wykazania się własną inicjatywą i autorskimi pomysłami, możliwość udziału w szkoleniach i korzystania z oferty edukacyjnej uczelni, przyjazną atmosferę pracy. Link do strony http://www.humanitas.edu.pl/pl/praca Zainteresowani mogą aplikować bezpośrednio na stronie firmy. Zachęcam Was do do dodania swojej opinii na temat rekrutacji.
użytkownik
27.09.2018 (4 miesiące temu)
27.09.2018 (4 miesiące temu)
Odpowiadając na pytanie:
Atmosfera pracy - xxxxxxx bo generalnie nie trzeba pracować.
Relacje - zależy z kim...złe lub poprawne.
Dodatki - nie słyszałem o takich.
Socjal - zero
Szkolenia - prawie w ogóle. I tylko dla wybranych ulubieńców
Reasumując, dla ludzi leniwych i mało ambitnych fajne miejsce. Taka moja opinia.
użytkownik
27.09.2018 (4 miesiące temu)
27.09.2018 (4 miesiące temu)
@Radziu, w każdej pracy trzeba pracować. Może po prostu nie przykładasz się do swoich obowiązków? Czy po trzymiesięcznym okresie próbnym można liczyć na umowę długoterminową? Często rodzaj umowy jest dla nowych pracowników czynnikiem decydującym przy podejmowaniu zatrudnienia.
Na stronie szkoły http://www.humanitas.edu.pl/pl/praca są poszukiwani pracownicy na stanowisko bibliotekarz, specjalista do spraw pedagogicznych studiów podyplomowych. Jeśli zdecydujecie się na rozmowę rekrutacyjną napiszcie jak przebiegała?
użytkownik
29.12.2018 (miesiąc temu)
29.12.2018 (miesiąc temu)
Co za geniusz PR kazał to napisać...? Oby nie Krystian d. bo stracę resztki szacunku
użytkownik
29.12.2018 (miesiąc temu)
29.12.2018 (miesiąc temu)
Wszystko super, uczelnię polecała koleżanka która robiła studia i mówi, że zajęcia na naprawdę fajnym poziomie. Lepszy niż konkurencyjna uczelnia która ma kilka oddziałów na śląsku. tylko uczelnia Humanitas powinna wziąć pod uwagę że ludzie pracują czasem w godzinach 9-17. Chciałam zapisać się na studia podyplomowe, ale pracuję do 17 i niestety dla mnie to byłby problem żeby pojawiać się o 16.30. Teraz większość korporacji pracuje w takich godzinach (9-17), szkoda że uczelnia nie bierze tego pod uwagę. Dla mnie możliwość studiowania podyplomowo w tygodniu jak najbardziej na plus i z tego powodu chciałam ich wybrać, gdyby nie to że zajęcia zaczynają się dla mnie za wcześnie. Pytałam czy to jakiś problem, że przychodziłabym trochę później na zajęcia ale nikt nie odpisał więc pewnie mają z tym problem

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

vegan

malinex

dar group wrocław

dar group

komodus

WSP

pbsz bytom

accenture

sindbad

thales

Opoczno Mila

Darboven

tmf

Instal Complex

levis

port lotniczy bydgoszcz

fideltronik

gsk

gsk poznan

atem

color graf

budostal

Ohp

eva hotel

eva

hotel eva

COTY

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin