test
Znaleziono 9 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "pgd warszawa"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
20 lut (7 miesięcy temu)
20 lut (7 miesięcy temu)
Jeżeli jesteś młody, pełen energii, uważasz że pieniądze to nie wszystko bądź po prostu nudzisz się w domu ta praca jest właśnie dla ciebie!!!! Codzienna walka o roboczogodziny i progi które rzadko kiedy osiągniesz (albo wcale) "już witał się z gąską" będą twoją dodatkową motywacją, ale nie martw się nie będziesz sam, są tam ludzie którzy jak i ty biorą udział w tej zabawie. Z każdym dniem będziesz odczuwał jak mityczny wielki czarny fallus pgd posuwa cię coraz głębiej, z czasem po prostu przyzwyczaisz się do tego, bądź pękniesz. Jesteś ambitny, chcesz się rozwijać pakiet szkoleń mógłby ci to zapewnić ale nie ma pieniędzy na tak błahe sprawy. Dołącz i ty do tej gry! Kołchoz stoi przed tobą otworem, dosłownie z szeroko wypiętą......... Szkoda chłopaków. Pozdro
użytkownik
25 sty (8 miesięcy temu)
25 sty (8 miesięcy temu)
Dziadostwo jakich mało kiepsko płacą 1 człowiek od części na wszystkie marki haha.Spróbujcie się dodzwonić aby sprawdzić lub zamówić cześć, po 3 dniach zrezygnowałem. Przekierowania gdzieś na Kraków nie maja od reki nic podstawowych klocków. Masakra i wyzysk, progi wywindowane w kosmos. Szkoda czasu
użytkownik
13.07.2017 (rok temu)
13.07.2017 (rok temu)
porażka!!!!!!!!! taka sama sytuacja co w poprzednich komentarzach ))) odradzam !!!! szkoda czasu i nerwów!
użytkownik
12.07.2017 (rok temu)
Praca w pgd Blacharnia ul. Uczniowska to porażka ,
brak wody w upały , założyli filtry ale przez kilka lat nie wymieniane .
Mobbing stosowany przez pseudo kierownika Bogdana Kurkowskiego to pomyłka kto mu na to pozwala wylicza nam pensje jak chce pomyłka
Uważa każdego pracownika za złodzieja a sam najwięcej kradnie sprzedając złom, aluminium i makulaturę ostatnio musimy odkładać dobre części żeby sobie sprzedał jakim prawem tak nas traktują !!!!!!!!!!!!!
A kamer i to niektóre z mikrofonami jakim prawem !!!!!!!!!!
jednym słowem to OBÓZ PRACY a nie dobra firma !!!!!!!!!!!!
Z klientem też nie potrafi rozmawiań wyzwie od IDIOTÓW i.t.p
użytkownik
29.10.2016 (rok temu)
29.10.2016 (rok temu)
Praca w pgd daje motywacje do tego żeby iść na bezrobocie. To wyzysk. Omijanie prawa pracy i presja na wyniki ocierająca się o mobing. Prezes jest zadowolony z siebie, bo jest rotacja zatrudnienia. NIe ma nawet wody do pica. Podłączyli filtr pod kran i każą pić. Jak były upały to przywieźli wodę mineralną ale tylko dla klientów. Zarobki marne i okraszone premią prowizyjną ale żeby ją wziąć t trzeba próg wyrobić. Przy tym obcinają stawki godzinowe i nie można nadążyć za uciekającym progiem a co zrobić jak nie ma roboty?
Ludzie omijajcie ten syf. Zresztą to niedługo padnie. Ten okręt jest już bez kapitana a i pierwsi oficerowie też schodzą z pokładu.
użytkownik
21.04.2016 (2 lata temu)
21.04.2016 (2 lata temu)
HAHAHA
użytkownik
09.02.2015 (3 lata temu)
09.02.2015 (3 lata temu)
Darku, z tego co wiem-sprzedaż przez bezpośrednich odbiorców firmy-Dystrybutorów (np.pgd,Delko itp).Klienci-sklepy detal.(tradycja) w przydzielonym rejonie. Wizyty ok 20 dziennie (70% aktywne).Narzędzia (auto z GPS,telefon,tablet) Budżet-bagażnik + opcja kasy na paletówki, wystawki itp. Realna kasa - zależy od realizacji targetów (ok. 2-3 tys. netto )
Pozdr.
użytkownik
27.07.2012 (6 lat temu)
27.07.2012 (6 lat temu)
Kazik, po pierwsze nie OTC Sp z o.o. pgdP OTC, tylko według zapisów Polska Grupa Dostawców Preparatów OTC Sp. z o.o. - to tak dla ogólnego porządku... Firma OK...
użytkownik
11.02.2011 (7 lat temu)
11.02.2011 (7 lat temu)
Lestera już nie ma teraz jest pgd ale pracują tam wciąż ci sami ludzie którzy nie powinni, między innymi xxxxxxx są to ludzie którzy własne kompleksy rekompensują sobie gnojąc innych ludzi, sami nie są wyjątkowi i nie wnoszą do firmy nic innowacyjnego, oni stwarzają problemy zamiast je rozwiązywać, są obłudni , fałszywi i zawistni
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "pgd warszawa"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole

Warszawa

Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany tarnowskie Góry

Kraków

Głogów

Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Lublin

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin peri Katowice

Katowice

Opole

discover Kraków

Toruń

fliziarz 575919340 Kraków fliziarz Kraków gaczynska Karolina

Sochaczew

Kruk logistiki transportu Za Szkołą

Leszno

Jaworzno

jastrzebie Zdrój

Świdnik

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin