test
Znaleziono 227 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "pieprzyk"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
29.11.2018 (miesiąc temu)
29.11.2018 (miesiąc temu)
Czy pracownicy starają się w jakiś sposób podejmować dialog z pracodawcą? Ciekawa jestem, jak on na to reaguje, choć wychodzenie z własną inicjatywą zawsze powinno być odbierane na plus. Czy jakieś kwestie jeszcze powinny ulec zmianie w Grupie Firm pieprzyk?
użytkownik
28.11.2018 (miesiąc temu)
28.11.2018 (miesiąc temu)
Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
szanować pracowników i słuchać co mają do powiedzenia
autor
14.11.2018 (2 miesiące temu)
14.11.2018 (2 miesiące temu)
Rozumiem, że właśnie takie stanowiska oferuje między innymi pracodawca, jakim jest Grupa Firm pieprzyk, tak? Może warto skontaktować się bezpośrednio z nim, choć trzymam oczywiście kciuki za to, aby osoby mające jakąś wiedzę w temacie, wypowiedziały się na forum.
użytkownik
14.11.2018 (2 miesiące temu)
14.11.2018 (2 miesiące temu)
Czy ktoś wie czy prowadzony jest nabór na zbieracza grzybów w pieczarkarni w Górze? Jakie są warunki??
autor
06.11.2018 (2 miesiące temu)
06.11.2018 (2 miesiące temu)
@KARMA WRACA, pisząc opinie o firmie na forum nie powinniśmy skupiać się na konkretnych osobach związanych z danym miejscem, ale na różnych czynnikach ważnych z punktu widzenia pracownika. Pracujesz jeszcze obecnie w Grupie Firm pieprzyk?
użytkownik
04.11.2018 (2 miesiące temu)
04.11.2018 (2 miesiące temu)
xxxxxxx
autor
29.09.2018 (3 miesiące temu)
29.09.2018 (3 miesiące temu)
@Aleksandra, jeśli masz jakieś uwagi co do obsługi klienta, to może warto to zgłosić w jakiś inny sposób? Przypomnę, że na forum najlepszyfachowiec.pl dzielimy się opiniami na temat pracodawców i liczymy w głównej mierze na ten pochodzące od pracowników firm.

Czy pracuje ktoś z Was, kto jest użytkownikiem forum, obecnie w Grupie Firm pieprzyk? Co możecie powiedzieć o tym pracodawcy?
użytkownik
28.09.2018 (3 miesiące temu)
28.09.2018 (3 miesiące temu)
Zmiencie w końcu panią kierownik z bucza. 20 kilka lat A zachowuje się jak prezes firmy. Wymadrzala I chamska dla mnie jako klienta. Wchodząc na stację pogaduszki z koleżanką i telefon w reku
Nie polecam stacji w buczu tylko przez obsługę. Pracownicy którzy mnie tankowal, pełen profesjonalizm, nie to co na kasie
użytkownik
24.09.2018 (3 miesiące temu)
24.09.2018 (3 miesiące temu)
(Będzin, Cieszkowskiego)Tak było. Ale cieszyło mnie to, gdy Pani Kierowniczka Renata pojechała po tych starych kwokach, między innymi po Stępce i pieprzykowej, że źle pracują i źle uczą nowych pracowników. Gdybyście widzieli miny tych kwok i słyszeli obelgi, jakie rzucały na Panią Renatę. :-))))
użytkownik
24.09.2018 (3 miesiące temu)
24.09.2018 (3 miesiące temu)
Pani "doktor" jest niekompetentnym lekarzem, oprócz powyższych opinii dotyczących samego zachowania co do pacjentów (z którymi zgadzam się w 100%) jest jeszcze ważniejsza sprawa mianowicie samego leczenia i kierowania na odpowiednie badania i kierowania leczenia w odpowiednim kierunku.Albo moja rodzina ma do jej humorów i kompetencji pecha albo nie wiem.Syn zaczoł tyć nagle (w ciągu 6 m-cy 5 kg to jak na dziecko 8-letnie które ma treningi 3 razy w tyg piłki nożnej + basen to trochę dużo) ale pani "doktor stwierdziła , że taka jego uroda i ,że je za dużo słodkości.Zrobiłam prywatnie badania ,które uważałam za potrzebne i słuszne i okazało się ,że ma chorą tarczyce,po czym pani "doktor"narobiła paniki i stwierdziła ,że jednak to musi być u specjalisty.Druga sytuacja z moim mężem dokładnie co jakiś czas boli go kręgosłup w dolnym odcinku i chciał prześwietlenie bo często mu się to powtarza,pani "doktor" stwierdziła ,że jest za gruby i musi schudnąć bo to od tuszy(dodam tylko ,że jak na jego wzrost wagę ma mieszczącą się skali lekkej nadwagi).Jeszcze kilka różnych sytuacji było takich( córka ma nieregularne pieprzyki na ciele,stwierdzenie "pd", (taka uroda) ,że śmiem twierdzić iż dyplomy lekarskie powinny być jakoś weryfikowane bo czasami mam dużą wątpliwość w kompetencje.
autor
23.09.2018 (4 miesiące temu)
23.09.2018 (4 miesiące temu)
@Kasia, rozumiem jak najbardziej, że możesz nie być zadowolona z podwyżki cenowej, ale chciałabym przypomnieć, że forum najlepszyfachowiec.pl służy wymianie opinii na temat pracodawców.

Czy są na forum osoby pracujące w Grupie Firm pieprzyk? Zachęcam Was do dodawania swoich opinii na temat tego pracodawcy!
użytkownik
22.09.2018 (4 miesiące temu)
22.09.2018 (4 miesiące temu)
Jestem zawiedziona Stacja paliw Krzeszyce -lubuskie Cena gazu butlowego 11 kg na stacji pieprzyk w ciągu tygodnia wzrosła o 20%
autor
23.08.2018 (5 miesięcy temu)
23.08.2018 (5 miesięcy temu)
@adelajda, czy piszesz z perspektywy pracownika Grupy Firm pieprzyk, skoro "temat znasz bardzo dobrze"? Jeśli tak, to napisz proszę więcej na forum o pracy w tym miejscu i sytuacji firmy.

Widziałam, że firma poszukuje obecnie między innymi konstruktorów - opis stanowiska i wymagania znajdziecie tutaj: https://www.pieprzyk.pl/Oferty_Pracy_ecc.html . Polecacie aplikować?
użytkownik
19.08.2018 (5 miesięcy temu)
19.08.2018 (5 miesięcy temu)
na stacji pracują dwie osoby jedna na placu druga przy kasie jak jest natężenie ruchu to przy kasie jedna osoba nie nadąża z obsługą i robią się długie kolejki to zniechęca mnie czasem do tej stacji .
użytkownik
18.08.2018 (5 miesięcy temu)
18.08.2018 (5 miesięcy temu)
No z tym tankowaniem to przesada jeden na placu jedna na kasie i kolejki przy kasie masakra bo ten he FV tamten hot-doga i jeszcze sporo innych sytuacji a klienta przy kasie w kolejce to denerwuje
użytkownik
18.08.2018 (5 miesięcy temu)
18.08.2018 (5 miesięcy temu)
a co tu się interesować, zatrudniając swoich firma nie pociągnie długo. Jakoś mi nie szkoda, i wiem co piszę bo temat znam bardzo dobrze...
autor
17.08.2018 (5 miesięcy temu)
17.08.2018 (5 miesięcy temu)
@MORIS, może rekrutacja trwa, ale rozmowy kwalifikacyjne się jeszcze nie rozpoczęły? Trzymam kciuki! Przypominam także, że wątek dotyczy pracy w Grupie Firm pieprzyk w Rawiczu.
@Franek, bądźmy wyrozumiali. Niektórzy tylko wykonują swoją pracę i myślę, że nie ma co się irytować takimi drobnymi rzeczami. Pozdrawiam i uśmiechu życzę!
użytkownik
17.08.2018 (5 miesięcy temu)
17.08.2018 (5 miesięcy temu)
Mnie jako klienta najbardziej denerwują na stacji paliw pracownicy podjazdu rozumiem że to ich praca ale mam dwie ręce to umiem tankować owszem pytają się czy zatankować niektórzy to już nawet wlew paliw otworzą zanim wyjdę z auta, powiem dziękuję poradzę sobie to oni mówią że muszą przymnie być bo mogą zostać ukarani karą lub zwolnieniem przez opiekunów stacji gdyż nie tankują przecież to jest CHORE jak ktoś nie potrafi zatankować to podejdzie poprosi o pomoc a innym niech dadzą spokój.
użytkownik
17.08.2018 (5 miesięcy temu)
17.08.2018 (5 miesięcy temu)
Witam,
Właściciel firmy mógłby się zainteresować stacją w KLUCZBORKU i jej kierownictwu. Wątek jest taki że ostatnio poszukiwali do pracy... składając swoje CV ja czy też mój kolega i pewnie wiele innych osób nawet nie zostaliśmy zaproszeni na rozmowę, nadmienię jeszcze iż np. doświadczenie do pracy na stacji paliw posiadam gdyż pracowałem na stacji konkurencyjnej. Po jakimś czasie okazuje się że na stacji pracuje kolejna osoba z rodziny kierownika. Tyle co wiem to też pracuje przyjaciel kierownika więc jest taka klika kierownika. No nie powinno tak być Kluczbork jest małym miastem i ostatnio było głośno o stacji...
użytkownik
13.08.2018 (5 miesięcy temu)
13.08.2018 (5 miesięcy temu)
Pracowałem w JE w Będzinie. Pracowało mi się całkiem dobrze (linia ZGV OPC), miałem fantastyczną liderkę, która zawsze nam pomagała w sytuacjach awaryjnych. Niestety nie mogę tego powiedzieć o współpracownikach. Trzy paniusie (Stępka, pieprzyk i Rozalinda - nazwiska zmienione) uważały się niemalże za dyrektorki i jechały po kolegach i koleżankach. Pomógł jedynie donos do liderki. Jedną z nich usunięto na inną linię :))
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "pieprzyk"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Radomsko
Działdowo

Mława

Kielce

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin