test
Znaleziono 318 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "pneumat system"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
Często w tej grupie klientów powstają pomysły i impulsy do nowych rozwiązań, które stają się podstawową „produkcją jutra” – obojętnie czy dotyczą systemów kontroli ciśnienia w ogumieniu, zaworów do pneumatycznych układów zawieszenia, czy też specjalnych zaworów dla pojazdów hybrydowych.



Aby sprostać innowacyjności przemysłu motoryzacyjnego, utworzyliśmy kompetentną grupę rozwojową oraz odpowiednio wyposażone laboratorium.
Nasza główna filia, położona w centralnych Niemczech, wspomagana przez współpracowników z Ameryki, Azji i wschodniej Europy, oferuje łatwo i szybko dostępne wsparcie dla rozwoju międzynarodowych projektów naszych klientów.

Umiejętności naszego zespołu są ciągle rozwijane poprzez kooperację z dostawcami oraz uczelniami wyższymi.



Ważna jest także sprawna praca z gotowymi produktami. Precyzyjnie przygotowane plany logistyczne oraz elastyczność produkcji, umiejscowionej w centrum Europy, pozwalają na punktualne dostawy ponad 250 mln części rocznie.

Ciągły rozwój naszych procesów jest oczywiście równie ważny, jak zarządzanie jakością według norm ISO/TS 16949.


ALLIGATOR Certyficat
ISO/TS 1 odpowiedz
garsia 2017-01-18 12:09 Ryby stanowią najbardziej zróżnicowaną i zarazem najliczniejszą grupę żyjących obecnie kręgowców. Prawdopodobnie istnieją na świecie już od 480 milionów lat. Poruszają się za pomocą płetw oraz oddychają skrzelami. Wiele gatunków posiada także zęby.

A jakie są rozmiary ryb oceanicznych?

Obecnie rozróżnia się około 32 tysiące gatunków ryb. Każdego roku naukowcy dokonują odkrycia 150 do 200 nowych osobników. Największą zagadką są bardzo niedostępne ryby głębinowe.

Aby zobrazować rozmiary ryb oceanicznych, należy porównać najmniejsze osobniki z największymi. Jednak nie sposób przedstawić rozmiarów ponad 30 tysięcy różnych ryb.

Tabela przedstawia porównanie rozmiaru najmniejszej i największej ryby oceanicznej

Nazwa ryby Rozmiar
Trimmatom nanus 8-10 mm
Rekin wielorybi max. 18,8 m (przy wadze ok. 15 ton)


Trimmatom nanus jest rybą zamieszkującą pasmo tropikalne Oceanu Indyjskiego, oraz zachodnie i centralne Oceanu Spokojnego. Żyje na głębokości od 5 do 30 metrów. Księga Rekordów Guinnesa podaje, iż jest to najmniejsza ryba i dodatkowo najmniejszy kręgowiec na Ziemi.
Rekin wielorybi występuje we wszystkich wodach tropikalnych i subtropikalnych, poza Morzem Śródziemnym. Naukowcy zaobserwowali, iż te gatunki pojawiają się cyklicznie w tych samych miejscach o tych samych porach roku. Prawdopodobnie związane jest to z obecnością planktonu, którym się żywią oraz z okresami godowymi.

Czy wiesz że?

Rekiny wielorybie zostały objęte ochroną na całym świecie, z racji możliwości wyginięcia. Mimo to, głównie na Tajwanie i Filipinach, dochodzi do nielegalnych połowów tych ryb. Sprawę ułatwia fakt, iż wieloryb jest łagodny w stosunku do ludzi i nie ucieka na ich widok. W zachodniej Australii wielką atrakcją jest nurkowanie w asyście tej olbrzymiej ryby.

A Ty jaką najmniejsza lub największą rybę miałeś okazję widzieć? Czy miałbyś odwagę nurkować w towarzystwie największej ryby na świecie? Co sądzisz o takim rodzaju atrakcji? odpowiedz
garsia 2017-01-18 12:14 Jeśli zamierzamy podróżować samolotem, jedną z najważniejszych rzeczy, jaką musimy wziąć pod uwagę podczas pakowania, są wymiary bagażu. W bagażu podręcznym możemy umieścić jedynie najbardziej potrzebne, osobiste przedmioty. Inne z kolei należy włożyć do bagażu rejestrowanego.

Wymiary obu typu bagażów są ściśle uzależnione od konkretnych linii lotniczych oraz od klasy, w której wykupimy bilet. W wypadku bagażu podręcznego dopuszczalna waga mieści się w granicach od 6 do 12 kg. Z kolei bagaż rejestrowany może być przewożony w systemie sztukowym (np. 2 sztuki – zwykle po około 32 kg każda).


Bagaż podręczny i rejestrowany w wybranych liniach lotniczych:
Linie lotnicze Klasa Bagaż podręczny

Bagaż rejestrowany


LOT


Klasa Biznes 2 sztuki do 9 kg każda 23*40*55 cm
3 sztuki do 32 kg każda (USA, Kanada Chiny)
2 sztuki do 32 kg każda (Europa, Afryka Północna, Bliski Wschód)
158 cm
Premium Club 2 sztuki do 12 kg łącznie 23*40*55 cm 2 sztuki do 23 kg każda (USA, Kanada, Chiny) 158 cm
Klasa Ekonomiczna 1 sztuka do 8 kg 23*40*55 cm 1 sztuka do 23 kg (rejsy dalekiego, średniego i krótkiego zasięgu) 158 cm
Wizz Air 1 sztuka do 10 kg
42*32*25 cm (mały bagaż podręczny)
56*45*25 cm (duży bagaż podręczny
6 sztuk do 32 kg każda 149,9*119,4*171*5 cm
Ryanair 1 sztuka do 10 kg
55*40*20 cm
35*20*20 cm (mała torebka)
2 sztuki po 15 lub 20 kg każda 81*119*119 c
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
Często w tej grupie klientów powstają pomysły i impulsy do nowych rozwiązań, które stają się podstawową „produkcją jutra” – obojętnie czy dotyczą systemów kontroli ciśnienia w ogumieniu, zaworów do pneumatycznych układów zawieszenia, czy też specjalnych zaworów dla pojazdów hybrydowych.



Aby sprostać innowacyjności przemysłu motoryzacyjnego, utworzyliśmy kompetentną grupę rozwojową oraz odpowiednio wyposażone laboratorium.
Nasza główna filia, położona w centralnych Niemczech, wspomagana przez współpracowników z Ameryki, Azji i wschodniej Europy, oferuje łatwo i szybko dostępne wsparcie dla rozwoju międzynarodowych projektów naszych klientów.

Umiejętności naszego zespołu są ciągle rozwijane poprzez kooperację z dostawcami oraz uczelniami wyższymi.



Ważna jest także sprawna praca z gotowymi produktami. Precyzyjnie przygotowane plany logistyczne oraz elastyczność produkcji, umiejscowionej w centrum Europy, pozwalają na punktualne dostawy ponad 250 mln części rocznie.

Ciągły rozwój naszych procesów jest oczywiście równie ważny, jak zarządzanie jakością według norm ISO/TS 16949.


ALLIGATOR Certyficat
ISO/TS 1 odpowiedz
garsia 2017-01-18 12:09 Ryby stanowią najbardziej zróżnicowaną i zarazem najliczniejszą grupę żyjących obecnie kręgowców. Prawdopodobnie istnieją na świecie już od 480 milionów lat. Poruszają się za pomocą płetw oraz oddychają skrzelami. Wiele gatunków posiada także zęby.

A jakie są rozmiary ryb oceanicznych?

Obecnie rozróżnia się około 32 tysiące gatunków ryb. Każdego roku naukowcy dokonują odkrycia 150 do 200 nowych osobników. Największą zagadką są bardzo niedostępne ryby głębinowe.

Aby zobrazować rozmiary ryb oceanicznych, należy porównać najmniejsze osobniki z największymi. Jednak nie sposób przedstawić rozmiarów ponad 30 tysięcy różnych ryb.

Tabela przedstawia porównanie rozmiaru najmniejszej i największej ryby oceanicznej

Nazwa ryby Rozmiar
Trimmatom nanus 8-10 mm
Rekin wielorybi max. 18,8 m (przy wadze ok. 15 ton)


Trimmatom nanus jest rybą zamieszkującą pasmo tropikalne Oceanu Indyjskiego, oraz zachodnie i centralne Oceanu Spokojnego. Żyje na głębokości od 5 do 30 metrów. Księga Rekordów Guinnesa podaje, iż jest to najmniejsza ryba i dodatkowo najmniejszy kręgowiec na Ziemi.
Rekin wielorybi występuje we wszystkich wodach tropikalnych i subtropikalnych, poza Morzem Śródziemnym. Naukowcy zaobserwowali, iż te gatunki pojawiają się cyklicznie w tych samych miejscach o tych samych porach roku. Prawdopodobnie związane jest to z obecnością planktonu, którym się żywią oraz z okresami godowymi.

Czy wiesz że?

Rekiny wielorybie zostały objęte ochroną na całym świecie, z racji możliwości wyginięcia. Mimo to, głównie na Tajwanie i Filipinach, dochodzi do nielegalnych połowów tych ryb. Sprawę ułatwia fakt, iż wieloryb jest łagodny w stosunku do ludzi i nie ucieka na ich widok. W zachodniej Australii wielką atrakcją jest nurkowanie w asyście tej olbrzymiej ryby.

A Ty jaką najmniejsza lub największą rybę miałeś okazję widzieć? Czy miałbyś odwagę nurkować w towarzystwie największej ryby na świecie? Co sądzisz o takim rodzaju atrakcji? odpowiedz
garsia 2017-01-18 12:14 Jeśli zamierzamy podróżować samolotem, jedną z najważniejszych rzeczy, jaką musimy wziąć pod uwagę podczas pakowania, są wymiary bagażu. W bagażu podręcznym możemy umieścić jedynie najbardziej potrzebne, osobiste przedmioty. Inne z kolei należy włożyć do bagażu rejestrowanego.

Wymiary obu typu bagażów są ściśle uzależnione od konkretnych linii lotniczych oraz od klasy, w której wykupimy bilet. W wypadku bagażu podręcznego dopuszczalna waga mieści się w granicach od 6 do 12 kg. Z kolei bagaż rejestrowany może być przewożony w systemie sztukowym (np. 2 sztuki – zwykle po około 32 kg każda).


Bagaż podręczny i rejestrowany w wybranych liniach lotniczych:
Linie lotnicze Klasa Bagaż podręczny

Bagaż rejestrowany


LOT


Klasa Biznes 2 sztuki do 9 kg każda 23*40*55 cm
3 sztuki do 32 kg każda (USA, Kanada Chiny)
2 sztuki do 32 kg każda (Europa, Afryka Północna, Bliski Wschód)
158 cm
Premium Club 2 sztuki do 12 kg łącznie 23*40*55 cm 2 sztuki do 23 kg każda (USA, Kanada, Chiny) 158 cm
Klasa Ekonomiczna 1 sztuka do 8 kg 23*40*55 cm 1 sztuka do 23 kg (rejsy dalekiego, średniego i krótkiego zasięgu) 158 cm
Wizz Air 1 sztuka do 10 kg
42*32*25 cm (mały bagaż podręczny)
56*45*25 cm (duży bagaż podręczny
6 sztuk do 32 kg każda 149,9*119,4*171*5 cm
Ryanair 1 sztuka do 10 kg
55*40*20 cm
35*20*20 cm (mała torebka)
2 sztuki po 15 lub 20 kg każda 81*119*119 c
użytkownik
20 wrz (26 dni temu)
Pracę tutaj chwalą sobie zazwyczaj osoby mające bardzo złe doświadczenia z poprzednich firm.
Wsparcia w przełożonych nie ma wiele bo kierownik czy dyrektor nie ma tu nic do powiedzenia, liczy się tylko zdanie zarządu nawet jeśli jest on w błędzie. Czasem zdaje się, że specjalnie wybiera się tu na przełożonych osoby z niskimi kompetencjami ale posłuszne. Jesli chodzi o pensję na czas to nikt nikomu nie robi łaski płacąc na czas tak jak nikt nie robi łaski, że przychodzi na czas do pracy albo pracuje w tej pracy. Jest umowa a w niej zakres obowiązków obu jej stron. Często osoby mało robiące a dużo opowiadające co to nie oni są stawiane na piedestał i na odwrót. Sama uczciwa praca, sumienność i efektywność nie przyniesie tu kokosow a i posiadanie własnego rozumu nie jest cnotą.
użytkownik
20 wrz (26 dni temu)
A ja sobie chwalę pracę w tej firmie, może dlatego że wcześniej przyszło mi pracować w gorszych. Uważam, że jest wsparcie w przełożonych, płace na czas - nienajgorsze, jasne warunki, zasady i obowiązki. W tak dużej firmie zdarzają się różni ludzie, mniej i bardziej kompetentni. Uważam, że atmosfera jest przyjazna. Niezadowoleni są zazwyczaj Ci, którzy chcieliby niewiele dać od siebie i zarabiać kokosy. Wiadomo, że stawia się na efektywność pracy i wyniki, bo z czegoś musi być pensja. Kto uczciwie przykłada się do pracy i ma trochę rozumu, nie będzie narzekał. Jedyne zastrzeżenie mogę mieć takie, że nowo zatrudnione osoby są przyjmowane na lepszych warunkach płacowych niż długoletni pracownicy. Stąd są zgrzyty i słuszne niezadowolenie. Uważam, że nie powinno być rozbieżności między podstawą płacy na takich samych stanowiskach w zależności od oddziału.
Generalnie firma prężnie się rozwija. Dochodzą nowe produkty i rozwiązania. Firma jest stabilna. Ja się nie wstydzę, że pracuję w pneumat system.
użytkownik
19 wrz (27 dni temu)
19 wrz (27 dni temu)
Fajnie że już mozna pisać bo jest o czym. Najgorsza firma w jakiej było mi dane pracować. Najgorsza bo polska. Żaden inny naród nie traktuje rodaków tak jak Polacy. Bardzo niskie i niesprawiedliwe wynagrodzenia, traktowanie ludzi z góry, ciężka, nieprzyjazna atmosfera, niekompetentni, stronniczy i niesprawiedliwi przełożeni, brak poszanowania praw.
użytkownik
17 wrz (28 dni temu)
17 wrz (28 dni temu)
Jesteśmy firmą rodzinną, rodziną? Bracia Darku, Tomku, Robercie, Krzysztofie czemu wieloletni, lojalny, doświadczony pracownik zarabia mniej niż nowy człowiek, czemu nowy dostaje o połowę większą podstawę od wieloletniego pracownika? Czemu szkolimy nowych, pomagamy im i pracujemy za nich a zarabiamy po latach mniej niż nowi dostają na start?
użytkownik
16 wrz (miesiąc temu)
16 wrz (miesiąc temu)
Bedzie tego nie wiadomo od czego zacząć. Może od kar, potrąceń i obciążeń? Chytry dwa razy traci Kto sieje wiatr
użytkownik
15 wrz (miesiąc temu)
15 wrz (miesiąc temu)
najlepszyfachowiec.pl już nie blokuje dodawania komentarzy na forum o pneumat system a więc może warto opisać kilka ciekawostek jake tu czyhają na nieświadomego przyszłego pracownika? Tylko bardzo proszę o kulturalne i merytoryczne wypowiedzi na temat tej firmy żeby nie dawać administratorowi forum pretekstu do cenzurowania prawdy i faktów jak miało to miejsce pare miesięcy wcześniej.
użytkownik
13 wrz (miesiąc temu)
13 wrz (miesiąc temu)
Co znaczy normalnie? Normalnie jak na pneumat? Tak.
Powodem jest blokowanie przez najlepszyfachowiec.pl negatywnych komentarzy na ich temat.
użytkownik
12 wrz (miesiąc temu)
12 wrz (miesiąc temu)
Czy firma normalnie funkcjonuje? Co jest powodem, że zupełnie nikt tu nie zagląda?
użytkownik
8 wrz (miesiąc temu)
8 wrz (miesiąc temu)
zastanawiam się jak słabe życie trzeba prowadzić aby siedzieć przed kompem i z uporem maniaka kopiować tekst ze strony i minuta po minucie wklejać jeden po drugim na portal chcą zaśmiecić pozostałe opinie. Jakim trzeba być człowiekiem aby siedzieć o 5.30 na portalu najlepszyfachowiec.pl i obsesyjnie spamować.

Ponieważ część ludzi ciężko pracuje aby zamulić wszystkie sensowne wpisy pozwolę zebrać je w jeden post wraz z autorami.

worker 23.08.2018 22:23
Co tu dużo mówić. Czytając serię wpisów można odczuć generalny klimat panujący w firmie. Wyrażone opinie są opiniami obecnych jak i byłych pracowników. Ilość jasno sugeruje, że nie jest to powielana opinia jednego czy drugiego sfrustrowanego pracownika. Ze swojej strony dodałbym kilka charakterystycznych aspektów dla pracy w SMC:

- raporty, raporty, raporty - wszędzie i ze wszystkiego.

- spotkania z klientami 5-6 dziennie. mając ograniczoną liczbę klientów często zdarza się, że dane firmy trzeba odwiedzać co tydzień - wywołując frustrację klientów. Nie ważne po co... ale trzeba jechać aby wyrobić liczbę spotkań. Po pewnym czasie klienci przestają odbierać telefony - bo ile można.

- tylko wielkie firmy - za odwiedzanie innych trzeba się tłumaczyć. Lider światowego rynku nie rozmawia z byle kim.

- kierownicy oddziałów - mierni, zakompleksieni, bez wizji i poziomu. Przykłady można mnożyć: ocenianie potencjału firmy po liczbie aut na parkingu, albo wielkości hali ze street view, albo google earth. pomawianie konkurencji, oczernianie byłych pracowników. Brak konsekwencji w działaniu, brak logiki, brak doświadczenia. "Imprezy firmowe" rozliczane z budżetu szkoleń z klientami. "Wciąganie" w pracy, ale to pewnie efekt przeziębienia klimą w aucie.

- bzdurna polityka cenowo rabatowa. Kurs euro 5,60zł i rabaty na poziomie 70%

- wszędobylska propaganda - największy producent, doganianie Festo, udział w rynku. Szkoda, że rynek tego nie potwierdza, ale tabela w excelu wszystko przyjmie...

- pompowanie balonika -milionowe projekty, które nigdy nie wychodzą, ale warto o nich mówić. Zawsze jednak warto wpisać kilka w tabelę aktualnych projektów - bo ładnie to wygląda

- polityka sprzedaży projektowych - tylko projekty, bo bieżąca sprzedaż nawet największa... brzmi gorzej niż projekt.

- systematyczne umniejszanie roli handlowców - bo sprzedaż u jednego czy drugiego klienta - sama się zrobiła. Jak mantra powtarzane są slogany mające na celu bagatelizować wkład handlowca w generalny wynik. To zawsze jest efekt szczęścia, przypadku, wcześniejszych relacji z klientem albo nieudolnej konkurencji. Słowa podziękowania, gratulacji - nie istnieją.

Takich bzdur i głupot można by mnożyć. Jakiś czas temu myślałem, że pracuję w dużej poważnej firmie, gdzie profesjonalna kadra pozwoli rozwinąć skrzydła. W tej chwili nie mam już złudzeń. Kierownicy SMC pogardliwie i z dużą szyderą wypowiadają się w temacie mniejszych firm czy konkurencji. Prawda jest taka, że sami nie są wysokich lotów. Tak jak wspomniało kilka osób wcześniej - generalnie wzbudzają litość i zażenowanie wśród własnych zespołów. Mój kierownik w poczuciu własnej doskonałości nie widzi, że jest obiektem kpin, i głupich komentarzy. Nie ma szacunku ani uznania w swoim zespole. Gdy wchodzi na open space nagle wszyscy milkną. Ucinają się rozmowy, nastaje grobowa cisza. W jednym pomieszczeniu siedzi kilka osób i nikt z nikim nie rozmawia. Ale on tego nie dostrzega nie czuje. Kiedyś myślałem, że tylko głupota i ograniczenia jednego kierownika a nie większa polityka firmy. Niestety podobny klimat panuje w wielu innych oddziałach.

Na koniec powiem tylko tyle... Poznałem też fajnych, wartościowych ludzi. Niestety spora część opuściła już firmę z własnej lub korporacyjnej woli. Pozostali aktywnie szukają zmian i jak tylko trafi się "okazja" ewakuują się z ej firmy. Moim zdaniem firma jest na równi pochyłej... i dobrze już było. Teraz poziom absurdu sięga coraz dalej.
==========
a 24.08.2018 12:38
@worker 23.08.2018 22:23
brawo,trafne uwagi. szczególnie to o szacowaniu potencjału poprzez gabaryt. Jeden z genialych strategów oszacował np na 150 tys zł zakupów pneumatyki rocznie ..... magazynu wysyłkowego Zalando pod Szczecinem, " bo budynek tak wielki,że go widać z obwodnicy". Powodzenia :)
===========
totti 28.08.2018 17:28
@worker 23.08.2018 22:23
"worker", dziękuję Ci, że poświęciłeś czas i napisałeś tak dużo prawdziwych słów o naszej firmie. Wiedz, że nie tylko Twój kierownik jest mierny. W moim dziale kierownik faworyzuje dwóch kolegów. Jeden z nich ma klientów "samogrających", bo tych gdzie nic nie wskórał oddał innym i robi większość planu sprzedaży całego działu. Drugi kolega sam nic nie sprzeda więc kierownik jeździ z nim, a i tak dostał klientów zaliczanych do samograjów.
Kierownik zarządzać nie umie nic a nic. Zachowuje się jakby miał 2,10cm wzrostu, a wiemy ile ma. To już mój kolejny kierownik w tej firmie więc czekam na zmianę na lepszego menedżera :)
=========

WIĘCEJ MERYTORYCZNYCH KOMENTARZY ZNAJDZIE MIĘDZY SPAMEM.
użytkownik
6 wrz (miesiąc temu)
6 wrz (miesiąc temu)
SMC is the worldwide leading expert in pneumatics. With 12,000 basic products and over 700,000 variations SMC offers solutions from air preparation, instrumentation, through to valves, and actuators covering practically every single step in the automation process.

SMC was established in 1959, in Tokyo, Japan, as a Sintered Metal Filters and filtration systems manufacturer. The evolution from the basics pneumatics to the more sophisticated automation solution, has granted SMC a global market share of 30%, and a 65% in the Japanese market.

With its headquarters in Tokyo, SMC counts with 500 sales offices in 83 countries worldwide, offering automation solutions in all 5 continents. A sales force of 8,300 sales engineers always in close communication to our customers.

SMC not only stands for global and unique supplier but also stands for Innovation. For three consecutive year, Forbes included SMC in its list of the top 100 most innovative companies in the world.

SMC´s 36 production facilities around the globe and its overall global network guarantee a stable and continuous supply of high quality and innovative products anywhere in the world.
użytkownik
6 wrz (miesiąc temu)
6 wrz (miesiąc temu)
zastanawiam się jak słabe życie trzeba prowadzić aby siedzieć przed kompem i z uporem maniaka kopiować tekst ze strony i minuta po minucie wklejać jeden po drugim na portal chcą zaśmiecić pozostałe opinie. Jakim trzeba być człowiekiem aby siedzieć o 5.30 na portalu najlepszyfachowiec.pl i obsesyjnie spamować.

Ponieważ część ludzi ciężko pracuje aby zamulić wszystkie sensowne wpisy pozwolę zebrać je w jeden post wraz z autorami.

worker 23.08.2018 22:23
Co tu dużo mówić. Czytając serię wpisów można odczuć generalny klimat panujący w firmie. Wyrażone opinie są opiniami obecnych jak i byłych pracowników. Ilość jasno sugeruje, że nie jest to powielana opinia jednego czy drugiego sfrustrowanego pracownika. Ze swojej strony dodałbym kilka charakterystycznych aspektów dla pracy w SMC:

- raporty, raporty, raporty - wszędzie i ze wszystkiego.

- spotkania z klientami 5-6 dziennie. mając ograniczoną liczbę klientów często zdarza się, że dane firmy trzeba odwiedzać co tydzień - wywołując frustrację klientów. Nie ważne po co... ale trzeba jechać aby wyrobić liczbę spotkań. Po pewnym czasie klienci przestają odbierać telefony - bo ile można.

- tylko wielkie firmy - za odwiedzanie innych trzeba się tłumaczyć. Lider światowego rynku nie rozmawia z byle kim.

- kierownicy oddziałów - mierni, zakompleksieni, bez wizji i poziomu. Przykłady można mnożyć: ocenianie potencjału firmy po liczbie aut na parkingu, albo wielkości hali ze street view, albo google earth. pomawianie konkurencji, oczernianie byłych pracowników. Brak konsekwencji w działaniu, brak logiki, brak doświadczenia. "Imprezy firmowe" rozliczane z budżetu szkoleń z klientami. "Wciąganie" w pracy, ale to pewnie efekt przeziębienia klimą w aucie.

- bzdurna polityka cenowo rabatowa. Kurs euro 5,60zł i rabaty na poziomie 70%

- wszędobylska propaganda - największy producent, doganianie Festo, udział w rynku. Szkoda, że rynek tego nie potwierdza, ale tabela w excelu wszystko przyjmie...

- pompowanie balonika -milionowe projekty, które nigdy nie wychodzą, ale warto o nich mówić. Zawsze jednak warto wpisać kilka w tabelę aktualnych projektów - bo ładnie to wygląda

- polityka sprzedaży projektowych - tylko projekty, bo bieżąca sprzedaż nawet największa... brzmi gorzej niż projekt.

- systematyczne umniejszanie roli handlowców - bo sprzedaż u jednego czy drugiego klienta - sama się zrobiła. Jak mantra powtarzane są slogany mające na celu bagatelizować wkład handlowca w generalny wynik. To zawsze jest efekt szczęścia, przypadku, wcześniejszych relacji z klientem albo nieudolnej konkurencji. Słowa podziękowania, gratulacji - nie istnieją.

Takich bzdur i głupot można by mnożyć. Jakiś czas temu myślałem, że pracuję w dużej poważnej firmie, gdzie profesjonalna kadra pozwoli rozwinąć skrzydła. W tej chwili nie mam już złudzeń. Kierownicy SMC pogardliwie i z dużą szyderą wypowiadają się w temacie mniejszych firm czy konkurencji. Prawda jest taka, że sami nie są wysokich lotów. Tak jak wspomniało kilka osób wcześniej - generalnie wzbudzają litość i zażenowanie wśród własnych zespołów. Mój kierownik w poczuciu własnej doskonałości nie widzi, że jest obiektem kpin, i głupich komentarzy. Nie ma szacunku ani uznania w swoim zespole. Gdy wchodzi na open space nagle wszyscy milkną. Ucinają się rozmowy, nastaje grobowa cisza. W jednym pomieszczeniu siedzi kilka osób i nikt z nikim nie rozmawia. Ale on tego nie dostrzega nie czuje. Kiedyś myślałem, że tylko głupota i ograniczenia jednego kierownika a nie większa polityka firmy. Niestety podobny klimat panuje w wielu innych oddziałach.

Na koniec powiem tylko tyle... Poznałem też fajnych, wartościowych ludzi. Niestety spora część opuściła już firmę z własnej lub korporacyjnej woli. Pozostali aktywnie szukają zmian i jak tylko trafi się "okazja" ewakuują się z ej firmy. Moim zdaniem firma jest na równi pochyłej... i dobrze już było. Teraz poziom absurdu sięga coraz dalej.
==========
a 24.08.2018 12:38
@worker 23.08.2018 22:23
brawo,trafne uwagi. szczególnie to o szacowaniu potencjału poprzez gabaryt. Jeden z genialych strategów oszacował np na 150 tys zł zakupów pneumatyki rocznie ..... magazynu wysyłkowego Zalando pod Szczecinem, " bo budynek tak wielki,że go widać z obwodnicy". Powodzenia :)
===========
totti 28.08.2018 17:28
@worker 23.08.2018 22:23
"worker", dziękuję Ci, że poświęciłeś czas i napisałeś tak dużo prawdziwych słów o naszej firmie. Wiedz, że nie tylko Twój kierownik jest mierny. W moim dziale kierownik faworyzuje dwóch kolegów. Jeden z nich ma klientów "samogrających", bo tych gdzie nic nie wskórał oddał innym i robi większość planu sprzedaży całego działu. Drugi kolega sam nic nie sprzeda więc kierownik jeździ z nim, a i tak dostał klientów zaliczanych do samograjów.
Kierownik zarządzać nie umie nic a nic. Zachowuje się jakby miał 2,10cm wzrostu, a wiemy ile ma. To już mój kolejny kierownik w tej firmie więc czekam na zmianę na lepszego menedżera :)
=========

WIĘCEJ MERYTORYCZNYCH KOMENTARZY ZNAJDZIE MIĘDZY SPAMEM.
użytkownik
5 wrz (miesiąc temu)
5 wrz (miesiąc temu)
Title: Engineer - Graduate Opportunities
Category: European Technical Centre
SMC: UK Location: Milton Keynes

Description:
Our next recruitment for Graduates will be in September 2018. SMC Corporation is the world’s leading manufacturer of pneumatic components and systems for industrial automation. We have an outstanding reputation for high quality, reliable, advanced performance products, backed up with technical and application orientated customer support. The European Technical Centre in Milton Keynes is part of our global technical organisation and our engineers deliver innovation and excellence in design, development and technical support for the European market.


Essential duties:
Reviewing requests for customised existing pneumatic products from sales to ensure specification is clear and viable. - Working with designers to create cost effective designs to meet customer’s request. - Carrying out testing of pneumatic products. - Responsible for ensuring timely completion of own projects. - Participation on larger projects with supervision from senior Engineer. - Provide technical product support to SMC sales subsidiaries. - Visiting customers to determine technical requirements for special products. - Participating in technical market research activities. - Technical support concerning directives and standards relevant to pneumatic products (mainly Pressure equipment directive, ATEX, machinery safety standards) (Prior knowledge not essential).


Minimum requirements:
Engineering degree 2:1 or better preferred. - Ability to run small projects. - Appreciation of working in a design environment. - Ability to write technical reports. - Ability to work as part of a multicultural team. - “Team player” and able to work in a “results by consensus culture". - Travel to European customers when required. - PC skills: minimum MS Word and Excel. - Excellent spoken and written English.


Other skills:
Send your CV and Covering letter to [email protected]pneumatics.co.uk
użytkownik
5 wrz (miesiąc temu)
5 wrz (miesiąc temu)
SMC posiada fabryki na całym świecie, w których prowadzona jest produkcja seryjna i rozwiązań specjalnych. Jedną z największych inwestycji w Europie jest zakład produkcyjny w Czechach, w Wyszkowie pod Brnem.

Zakład w Wyszkowie skupia się na produkcji komponentów standardowych, do napędzania i sterowania układami pneumatycznymi i elektrycznymi. Dzięki powierzchni 135 000 metrów kwadratowych w tym 31 000 m2 powierzchni produkcyjnej, zaopatruje klientów w całej Europie. Zaplanowana na najbliższe lata rozbudowa fabryki pozwoli sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na komponenty automatyki przemysłowej w Europie.

Oddani jakości i innowacji
Jako część grupy SMC Corporation, zakład wytwarza wszystkie produkty zgodnie z najwyższymi japońskimi standardami jakości i normami. Procesy zarządzane są według japońskich koncepcji KAIZEN i GEMBA. Ciągły proces rozwoju gwarantuje pięć ośrodków R&D (w Japonii, Chinach, Niemczech, Anglii i USA), stabilny rozwój firmy i praca w oparciu o system jednozmianowy. Zakład posiada wdrożone systemy Zarządzania Jakością ISO 9001 i ISO 14001, a co za tym idzie podlega corocznym audytom.

Szeroka oferta produktów - od siłowników po wyspy zaworowe
Portfolio produktów standardowych SMC obejmuje zestawy przygotowania powietrza, czujniki, zawory, złącza, napędy i elementy podciśnienia. Zakład w Wyszkowie, aktualnie specjalizuje się w produkcji napędów i wysp zaworowych.
Napędy: C55, C75, C76, C85, C(P)96, CQ2,CQM, MGP, MGQ, CG1, CJ2, CM2, CY, MY
Wyspy zaworowe: SY3/5/7000, VQZ, VV100, SV

Największy pracodawca w regionie, ze stałym wzrostem zatrudnienia
Szybko rosnąca liczba pracowników spowodowała, że zakład w Wyszkowie stał się jednym z największych pracodawców w regionie Brna. Tam gdzie było 26, aktualnie jest 170 pracowników produkujących standardowe elementy na rynek europejski w czystym, bezpiecznym dla ludzi i maszyn środowisku pracy.
użytkownik
3 wrz (miesiąc temu)
Praca dla serwisanta
Zatrudnimy serwisanta z wykształceniem technicznym i uprawnieniami SEP 1KV, praca w systemie trzyzmianowym. Oferujemy bogaty pakiet socjalny. CV na [email protected]
Dr. Schneider Automotive Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Radomierzu k. Jeleniej Góry to jeden z zakładów produkcyjnych grupy, zatrudniający ponad 1450 pracowników. GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU: -utrzymywanie w stałej sprawności technicznej urządzeń montażowych, -przeprowadzanie systematycznych przeglądów, napraw i konserwacji urządzeń montażowych zgodnie z harmonogramem, opracowywanie i wdrażanie optymalizacji urządzeń montażowych, -diagnozowanie i usuwanie awarii urządzeń produkcyjnych, prowadzenie wymaganej dokumentacji maszyn i urządzeń, OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY: -wykształcenia technicznego, -doświadczenia zawodowego w obszarze utrzymania ruchu w firmie produkcyjnej wykorzystującej systemy automatyki przemysłowej, -znajomości zagadnień dotyczących systemów automatyki przemysłowej, sensoryki, pneumatyki, -mile widziana znajomość wizyjnych systemów kontrolnych oraz zagadnień z zakresu robotyki przemysłowej (KUKA, ABB), -podstawowej znajomości sterowników SIEMENS, BECKHOFF, JETTER, -uprawnień SEP do 1 KV, -gotowości do pracy w trybie trzyzmianowym, -dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego. CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: [email protected]
użytkownik
31 sie (miesiąc temu)
31 sie (miesiąc temu)
To Ja Wam powiem tak,praca podobna jak w Demo , izotermy Amazona po UE ,za system 3/1 7500zł , podwójne obsady.Start z PL ciężarówką lub autem osobowym do bazy w D,powrót osobówką do PL (Firmową).Auta lepiej wyposażone jak w Demo ,bo w dużej kabinie i obydwa fotele pneumatyczne.Kasa na konto,podstawa,dieta.Ogólnie podstawa+50-55e.Minusem jest dojazd do D ale nie za darmo i nie swoim autem.Robota ta sama.Także sobie porównajcie.
użytkownik
27 sie (miesiąc temu)
27 sie (miesiąc temu)
@KOLO, jesteś pracownikiem firmy? Mógłbyś napisać swoją opinię na temat warunków pracy i zatrudnienia? Interesują mnie szczegóły dotyczące dodatków do wynagrodzenia i umów jakie są zawierane z pracodawcą.
Obecnie pracodawca szuka pracowników na stanowiska: konstruktor do spraw zabudowy zespołów napędowych, konstruktor do spraw obliczeń aeromechaniki, konstruktor do spraw struktur lotniczych, pilot doświadczalny, starszy specjalista do spraw etyki i zgodności oraz bezpieczeństwa, konstruktor do spraw systemów hydraulicznych i pneumatycznych. Oferują przeszkolenie w miejscu pracy, stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych, grupowe ubezpieczenie na życie, dobrą atmosferę pracy w ambitnym zespole, możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży. Jesteście zainteresowani pracą w firmie. Jeśli ktoś z Was będzie aplikował niech da znać jak wyglądała rozmowa rekrutacyjna.
użytkownik
27 lip (2 miesiące temu)
27 lip (2 miesiące temu)
ISOVER Marka ISOVER wchodzi w skład oferty produktów budowlanych firmy Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o. Jesteśmy renomowaną marką najwyższej jakości materiałów izolacyjnych - liderem wśród producentów wełny mineralnej. W Polsce jesteśmy laureatem wielu prestiżowych nagród oraz wyróżnień, jak Budowlana Marka Roku, Konsumencki Lider Jakości, Premium Brand, Herkules, Top Builder, a od 2006 roku nieprzerwanie szczycimy się godłem Teraz Polska. Dołącz do nas!

OPIS STANOWISKA
Co będzie należało do Twoich zadań?

Zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy urządzeń procesu produkcyjnego oraz obiektów i terenów zewnętrznych
Zapobieganie oraz usuwanie awarii urządzeń i instalacji na zmianie produkcyjnej
Wykonywanie prac przeglądowych i remontowych urządzeń
JAKICH KANDYDATÓW SZUKAMY:
Jakich kandydatów szukamy?

Z wykształceniem technicznym (preferowanie średnie) o profilu mechanicznym – budowa maszyn
Mających praktyczną wiedzę i umiejętności czytania rysunków technicznego - mechaniki/ ślusarstwa/ pneumatyki/ spawalnictwa/ hydrauliki
Mających uprawnienia SEP do 1 kV, mile widziane inne uprawnienia
Posiadających doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale utrzymania ruchu
CO OFERUJEMY?
Co oferujemy?

Zatrudnienie w firmie, będącej jednym z liderów rynku materiałów budowlanych w Polsce i na świecie
Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z motywującym systemem premiowym
Bogaty pakiet szkoleń i stały rozwój w wymagającym środowisku
Opieka medyczna Medicover dla całej rodziny, ubezpieczenie grupowe
Pracę w profesjonalnym i przyjaznym zespole ludzi pełnych pasji i zaangażowania, ciekawe wyzwania i świetną atmosferę
Dalszy rozwój zawodowy w ramach firmy i w Grupie Saint-Gobai
użytkownik
13 lip (3 miesiące temu)
13 lip (3 miesiące temu)
No wreszcie ktoś pomyślał,też się przyłączamy.Jakbyśmy faktycznie stanęli,to nie ma siły,bez Nas te auta nie pojadą.Klim postojowych nie mamy,foteli pneumatycznych nie mamy,podstawy nie mamy.Kasa za systemy powinna być wypłacana od razu po zjeździe,a nie jakieś niby premie.Tylu Nas jest i dajemy się tak dymać.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "pneumat system"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Gliwice

tatuum Opole

Warszawa

Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany tarnowskie Góry

Kraków

Głogów

Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Lublin

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin peri Katowice

Katowice

Opole

discover Kraków

Toruń

fliziarz 575919340 Kraków fliziarz Kraków gaczynska Karolina

Sochaczew

Kruk logistiki transportu Za Szkołą

Leszno

Jaworzno

jastrzebie Zdrój

Świdnik

Mielec

Skawina

ochrona Bydgoszcz

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin