test
Znaleziono 363 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "pneumat system"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
Często w tej grupie klientów powstają pomysły i impulsy do nowych rozwiązań, które stają się podstawową „produkcją jutra” – obojętnie czy dotyczą systemów kontroli ciśnienia w ogumieniu, zaworów do pneumatycznych układów zawieszenia, czy też specjalnych zaworów dla pojazdów hybrydowych.



Aby sprostać innowacyjności przemysłu motoryzacyjnego, utworzyliśmy kompetentną grupę rozwojową oraz odpowiednio wyposażone laboratorium.
Nasza główna filia, położona w centralnych Niemczech, wspomagana przez współpracowników z Ameryki, Azji i wschodniej Europy, oferuje łatwo i szybko dostępne wsparcie dla rozwoju międzynarodowych projektów naszych klientów.

Umiejętności naszego zespołu są ciągle rozwijane poprzez kooperację z dostawcami oraz uczelniami wyższymi.



Ważna jest także sprawna praca z gotowymi produktami. Precyzyjnie przygotowane plany logistyczne oraz elastyczność produkcji, umiejscowionej w centrum Europy, pozwalają na punktualne dostawy ponad 250 mln części rocznie.

Ciągły rozwój naszych procesów jest oczywiście równie ważny, jak zarządzanie jakością według norm ISO/TS 16949.


ALLIGATOR Certyficat
ISO/TS 1 odpowiedz
garsia 2017-01-18 12:09 Ryby stanowią najbardziej zróżnicowaną i zarazem najliczniejszą grupę żyjących obecnie kręgowców. Prawdopodobnie istnieją na świecie już od 480 milionów lat. Poruszają się za pomocą płetw oraz oddychają skrzelami. Wiele gatunków posiada także zęby.

A jakie są rozmiary ryb oceanicznych?

Obecnie rozróżnia się około 32 tysiące gatunków ryb. Każdego roku naukowcy dokonują odkrycia 150 do 200 nowych osobników. Największą zagadką są bardzo niedostępne ryby głębinowe.

Aby zobrazować rozmiary ryb oceanicznych, należy porównać najmniejsze osobniki z największymi. Jednak nie sposób przedstawić rozmiarów ponad 30 tysięcy różnych ryb.

Tabela przedstawia porównanie rozmiaru najmniejszej i największej ryby oceanicznej

Nazwa ryby Rozmiar
Trimmatom nanus 8-10 mm
Rekin wielorybi max. 18,8 m (przy wadze ok. 15 ton)


Trimmatom nanus jest rybą zamieszkującą pasmo tropikalne Oceanu Indyjskiego, oraz zachodnie i centralne Oceanu Spokojnego. Żyje na głębokości od 5 do 30 metrów. Księga Rekordów Guinnesa podaje, iż jest to najmniejsza ryba i dodatkowo najmniejszy kręgowiec na Ziemi.
Rekin wielorybi występuje we wszystkich wodach tropikalnych i subtropikalnych, poza Morzem Śródziemnym. Naukowcy zaobserwowali, iż te gatunki pojawiają się cyklicznie w tych samych miejscach o tych samych porach roku. Prawdopodobnie związane jest to z obecnością planktonu, którym się żywią oraz z okresami godowymi.

Czy wiesz że?

Rekiny wielorybie zostały objęte ochroną na całym świecie, z racji możliwości wyginięcia. Mimo to, głównie na Tajwanie i Filipinach, dochodzi do nielegalnych połowów tych ryb. Sprawę ułatwia fakt, iż wieloryb jest łagodny w stosunku do ludzi i nie ucieka na ich widok. W zachodniej Australii wielką atrakcją jest nurkowanie w asyście tej olbrzymiej ryby.

A Ty jaką najmniejsza lub największą rybę miałeś okazję widzieć? Czy miałbyś odwagę nurkować w towarzystwie największej ryby na świecie? Co sądzisz o takim rodzaju atrakcji? odpowiedz
garsia 2017-01-18 12:14 Jeśli zamierzamy podróżować samolotem, jedną z najważniejszych rzeczy, jaką musimy wziąć pod uwagę podczas pakowania, są wymiary bagażu. W bagażu podręcznym możemy umieścić jedynie najbardziej potrzebne, osobiste przedmioty. Inne z kolei należy włożyć do bagażu rejestrowanego.

Wymiary obu typu bagażów są ściśle uzależnione od konkretnych linii lotniczych oraz od klasy, w której wykupimy bilet. W wypadku bagażu podręcznego dopuszczalna waga mieści się w granicach od 6 do 12 kg. Z kolei bagaż rejestrowany może być przewożony w systemie sztukowym (np. 2 sztuki – zwykle po około 32 kg każda).


Bagaż podręczny i rejestrowany w wybranych liniach lotniczych:
Linie lotnicze Klasa Bagaż podręczny

Bagaż rejestrowany


LOT


Klasa Biznes 2 sztuki do 9 kg każda 23*40*55 cm
3 sztuki do 32 kg każda (USA, Kanada Chiny)
2 sztuki do 32 kg każda (Europa, Afryka Północna, Bliski Wschód)
158 cm
Premium Club 2 sztuki do 12 kg łącznie 23*40*55 cm 2 sztuki do 23 kg każda (USA, Kanada, Chiny) 158 cm
Klasa Ekonomiczna 1 sztuka do 8 kg 23*40*55 cm 1 sztuka do 23 kg (rejsy dalekiego, średniego i krótkiego zasięgu) 158 cm
Wizz Air 1 sztuka do 10 kg
42*32*25 cm (mały bagaż podręczny)
56*45*25 cm (duży bagaż podręczny
6 sztuk do 32 kg każda 149,9*119,4*171*5 cm
Ryanair 1 sztuka do 10 kg
55*40*20 cm
35*20*20 cm (mała torebka)
2 sztuki po 15 lub 20 kg każda 81*119*119 c
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
Często w tej grupie klientów powstają pomysły i impulsy do nowych rozwiązań, które stają się podstawową „produkcją jutra” – obojętnie czy dotyczą systemów kontroli ciśnienia w ogumieniu, zaworów do pneumatycznych układów zawieszenia, czy też specjalnych zaworów dla pojazdów hybrydowych.



Aby sprostać innowacyjności przemysłu motoryzacyjnego, utworzyliśmy kompetentną grupę rozwojową oraz odpowiednio wyposażone laboratorium.
Nasza główna filia, położona w centralnych Niemczech, wspomagana przez współpracowników z Ameryki, Azji i wschodniej Europy, oferuje łatwo i szybko dostępne wsparcie dla rozwoju międzynarodowych projektów naszych klientów.

Umiejętności naszego zespołu są ciągle rozwijane poprzez kooperację z dostawcami oraz uczelniami wyższymi.



Ważna jest także sprawna praca z gotowymi produktami. Precyzyjnie przygotowane plany logistyczne oraz elastyczność produkcji, umiejscowionej w centrum Europy, pozwalają na punktualne dostawy ponad 250 mln części rocznie.

Ciągły rozwój naszych procesów jest oczywiście równie ważny, jak zarządzanie jakością według norm ISO/TS 16949.


ALLIGATOR Certyficat
ISO/TS 1 odpowiedz
garsia 2017-01-18 12:09 Ryby stanowią najbardziej zróżnicowaną i zarazem najliczniejszą grupę żyjących obecnie kręgowców. Prawdopodobnie istnieją na świecie już od 480 milionów lat. Poruszają się za pomocą płetw oraz oddychają skrzelami. Wiele gatunków posiada także zęby.

A jakie są rozmiary ryb oceanicznych?

Obecnie rozróżnia się około 32 tysiące gatunków ryb. Każdego roku naukowcy dokonują odkrycia 150 do 200 nowych osobników. Największą zagadką są bardzo niedostępne ryby głębinowe.

Aby zobrazować rozmiary ryb oceanicznych, należy porównać najmniejsze osobniki z największymi. Jednak nie sposób przedstawić rozmiarów ponad 30 tysięcy różnych ryb.

Tabela przedstawia porównanie rozmiaru najmniejszej i największej ryby oceanicznej

Nazwa ryby Rozmiar
Trimmatom nanus 8-10 mm
Rekin wielorybi max. 18,8 m (przy wadze ok. 15 ton)


Trimmatom nanus jest rybą zamieszkującą pasmo tropikalne Oceanu Indyjskiego, oraz zachodnie i centralne Oceanu Spokojnego. Żyje na głębokości od 5 do 30 metrów. Księga Rekordów Guinnesa podaje, iż jest to najmniejsza ryba i dodatkowo najmniejszy kręgowiec na Ziemi.
Rekin wielorybi występuje we wszystkich wodach tropikalnych i subtropikalnych, poza Morzem Śródziemnym. Naukowcy zaobserwowali, iż te gatunki pojawiają się cyklicznie w tych samych miejscach o tych samych porach roku. Prawdopodobnie związane jest to z obecnością planktonu, którym się żywią oraz z okresami godowymi.

Czy wiesz że?

Rekiny wielorybie zostały objęte ochroną na całym świecie, z racji możliwości wyginięcia. Mimo to, głównie na Tajwanie i Filipinach, dochodzi do nielegalnych połowów tych ryb. Sprawę ułatwia fakt, iż wieloryb jest łagodny w stosunku do ludzi i nie ucieka na ich widok. W zachodniej Australii wielką atrakcją jest nurkowanie w asyście tej olbrzymiej ryby.

A Ty jaką najmniejsza lub największą rybę miałeś okazję widzieć? Czy miałbyś odwagę nurkować w towarzystwie największej ryby na świecie? Co sądzisz o takim rodzaju atrakcji? odpowiedz
garsia 2017-01-18 12:14 Jeśli zamierzamy podróżować samolotem, jedną z najważniejszych rzeczy, jaką musimy wziąć pod uwagę podczas pakowania, są wymiary bagażu. W bagażu podręcznym możemy umieścić jedynie najbardziej potrzebne, osobiste przedmioty. Inne z kolei należy włożyć do bagażu rejestrowanego.

Wymiary obu typu bagażów są ściśle uzależnione od konkretnych linii lotniczych oraz od klasy, w której wykupimy bilet. W wypadku bagażu podręcznego dopuszczalna waga mieści się w granicach od 6 do 12 kg. Z kolei bagaż rejestrowany może być przewożony w systemie sztukowym (np. 2 sztuki – zwykle po około 32 kg każda).


Bagaż podręczny i rejestrowany w wybranych liniach lotniczych:
Linie lotnicze Klasa Bagaż podręczny

Bagaż rejestrowany


LOT


Klasa Biznes 2 sztuki do 9 kg każda 23*40*55 cm
3 sztuki do 32 kg każda (USA, Kanada Chiny)
2 sztuki do 32 kg każda (Europa, Afryka Północna, Bliski Wschód)
158 cm
Premium Club 2 sztuki do 12 kg łącznie 23*40*55 cm 2 sztuki do 23 kg każda (USA, Kanada, Chiny) 158 cm
Klasa Ekonomiczna 1 sztuka do 8 kg 23*40*55 cm 1 sztuka do 23 kg (rejsy dalekiego, średniego i krótkiego zasięgu) 158 cm
Wizz Air 1 sztuka do 10 kg
42*32*25 cm (mały bagaż podręczny)
56*45*25 cm (duży bagaż podręczny
6 sztuk do 32 kg każda 149,9*119,4*171*5 cm
Ryanair 1 sztuka do 10 kg
55*40*20 cm
35*20*20 cm (mała torebka)
2 sztuki po 15 lub 20 kg każda 81*119*119 c
użytkownik
9 gru (3 dni temu)
9 gru (3 dni temu)
system 4/2 ma być ponoć wprowadzany w marcu 2019 a i zmiany finansowe również ponoć rozważają wprowadzić od marca 2019

Fajnie by było jeszcze jakby ten fotel na podwójnej nie był taboret tylko pneumatyk.

Pozdro
użytkownik
2 gru (10 dni temu)
2 gru (10 dni temu)
Mój ma pneumatyczne zawieszenie , ta firma to dziadostwo jeszcze parę dni i L4 i szukanie czegoś normalnego systemy są tutaj chore .....ale przynajmniej jest trochę zonek do zaspokojenia i nie trzeba się martwić ,że stary wróci wcześniej ????????????
użytkownik
30 lis (12 dni temu)
30 lis (12 dni temu)
Czesc. Widze wiele komentarzy osob niezadowolonych jak i zadowolonych. Moge wam powiedziec jak wyglada praca kierowcy z mojej strony chociaz dopiero niedlugo beda 3 miesiace jak tutaj pracuje. Slyszalem wiele narzekan ale poznalem tez kierowcow ktorzy sa zadowoleni. Mimo wszystko przedzial w jakim pracuja ludzie czy zadowoleni czy tez mniej to okolo 5 do ponad 10 lat. Narzekanie , ze zjazdy busami bo kiedys bylo ciezarowkami. Jak dla mnie to nie minus tymbardziej, ze bus jest nie przerobiony z blaszaka tylko sa to bardzo wygodne busy pod przewoz osob. Busem nie kieruja kierowcy z ciezarowek to rowniez pracownicy firmy ale jezdza tylko busami. Jak widzicie dla innych minusy, a dla mnie juz plus. Narzekania na Ukraine. Jak do tego czasu kazdy kogo spotkalem z firmy i pochodzi z Ukrainy jest wporzadku. Prowadzi mnie chlopak z Ukrainy i musze powiedziec , ze on ciezko pracuje i bardzo fajnie uklada dla mnie prace. Czas w domu to az ponad pelny tydzien w systemie z tygodniem w domu bo zjazdy sa w piatek , a wyjazdy w niedziele. Dla mnie extra gdyz w dawnej firmie w domu bywalem w sobote o 1 w nocy , a wyjazdy byly we wtorki okolo 22. Pozniej sie to zmienilo na srody. I to tez bylo 3/1 wiec widac roznice. Auto mam swoje, jak narazie zaden skoczek nie narozrabial. Pieniadze bardzo okey, firma co wam obieca to wam zaplaci. Na minus czas czekania na reszte po podstawie az do 25 dnia miesiaca chyba maximum. Ja mialem jakos do 20. Slyszalem opowiesci o obciazeniach jak tez o kierowcy ktory przetarl przewody pneumatyczne o ziemie bo nie zauwazyl ze szoruja po ziemi i zablokowal hamulce przyczepy. Firma go obciazyla 250 zlotych za opony i ten sie zwolnil. Pozdrawiam kolego z parkowki od histori. Nie wiem moim zdaniem to jesli o to chodzi i zdarl opony to doskonale kazdy z was wie jak takie opony wygladaja-smietnik. Ile kosztuje opona ? A w przyczepach sa dwie oski z blizniakami ale okey 250 zl. Ja bym policzyl za komplet opon. Parkowki jak kto lubi ale firma naciska zeby stawac na autohofach. Wiec jak dla mnie kolejny plus. Wiecie autohof to autohof mozna sie umyc i zjesc za free jak ludzie i bezpieczniej. Swiatek piatek czy niedziela do kogo z dzialu nie zadzwonie jakiego kolwiek to odbieraja telefony. Potrzeba przelew gotowki, jest niedziela mimo to odebrane. Pytanie do dzialu technicznego odebrane, spedycja ten to juz po sygnale odbiera. Kazdy robi robote. Ja jestem kierowca i wykonuje swoja, gdybym byl leniem to bym kierowca nie zostal. Sa tez i ludzie co niszcza sprzet oczywiscie zdaza sie nawet najlepszym. Chcieliscie mojego zdania, firma na 5 plus. Ile ludzi tyle charakterow i nie dogodzi sie kazdemu ale dla mnie jest warta polecenia innym kierowca. Opinia o tandemie: Jezdzilem poprzednio u innego pracodawcy kon plus naczepa, tutaj wsiadlem na tandem i bardzo duzy plus dla tandemu. Nieporownywalny komfort. Auta tez nie w najbiedniejszych wersjach. Ja mam robura euro 6, na pneumatyce caly, najwieksza kabina i oczywiscie plaska podloga, doswietlanie zakretow i nawet airbagi ma no i automat :) wiec to nie sa tgle w budzie do robienia 100 km dziennie tylko fajne dla kierowcy miedzynarodowego ciezarowki. Przyczepy to przelotowki czyli nie trzeba rozpinac tylko opuszcza sie blache i juz :) Sami ocencie . Wedlug mnie to bardzo dobry pracodawca. Co jest dla mnie tez wazne tutaj czyste tacho i jazda zgodna z czasem pracy kierowcy. Weekendy wykrecam same 45
użytkownik
30 lis (12 dni temu)
30 lis (12 dni temu)
Tu nie trzeba dużo wysiłku i imprez,dodatkowych trąb,wystarczy dać podstawę(konkurencyjną)+dieta,do tego bardziej ludzkie systemy pracy i auta dostosowane do podwójnej obsady(podstawa dwa fotele pneumatyczne i kabina Giga Space).Ludzie by się trzymali wtedy tej firmy ,ale wyraźnie nikomu na tym nie zależy ,a szkoda.
użytkownik
30 lis (12 dni temu)
30 lis (12 dni temu)
Nie zgodzę się z poprzednią opinią gdyż moje doświadczenia z tą firmą są zgoła odmienne. Bałagan, chaos i niekompetencja to jedyne określenia, które przychodzą mi na myśl kiedy przypomnę sobie współpracę handlową z tą firmą.
W moim przypadku nawet próby załatwienia sprawy z szefostwem tej firmy nie przyniosły żadnych efektów a jedynie obnażyły przyczynę problemu, źródło bałaganu i niekompetencji. Wiele pejoratywnych opinii o Polskich firmach rodzinnych nabiera sensu gdy pozna się firmę pneumat i jej szefostwo.
Zdecydowanie nie polecam.
użytkownik
29 lis (13 dni temu)
29 lis (13 dni temu)
A ja sobie chwalę współpracę z firmą pneumat. Jest wiele rzetelnych pracowników i widać, że znają się na swojej robocie. Stawiają na rozwój i to mi się podoba.
użytkownik
28 lis (13 dni temu)
28 lis (13 dni temu)
Rozwija się i rozwija... ale to niedorozwój a nie rozwój :)
Teraz firma żyje z oprowadzania wycieczek i sprzedawania biletów na występy cyrkowe?
Wreszcie obrali słuszna drogę :)
W budynku na przeciw to dopiero jest cyrk z clownami :)
użytkownik
28 lis (14 dni temu)
28 lis (14 dni temu)
Byłyśmy wczoraj 27.11.2018 w Firmie na prezentacji :) oprowadzał Nas p.Krzysztof M
Widać że Firma się rozwija, dobrze rokuje na przyszłość i stawia na innowacyjne rozwiązania...lecz 1 pracownik ubrany na niebiesko przykuł mój wzrok, był chyba w czerwonym kasku i wydziarany.
Moja opinia jest na temat Firmy bardzo dobra ale pracownik już nie.
W skrócie jego sposób pracy i poruszania się był tak wolny że już bardziej się chyba nie da. Chyba nie ma z niego pożytku za bardzo...
Sposób w jaki nosił kask...ciśnie mi się na usta słowo-klown
Nie musiałam iść do Cyrku czy urodziny dziecka by go zobaczyć.
Takiego pracownika bym odrazu zmieniła, albo dała ultimatum...albo się zmienia albo do widzenia ! Krótko i na temat.
Pozdrawiam i trzymam kciuki za sukcesy Firmy
użytkownik
27 lis (15 dni temu)
27 lis (15 dni temu)
Cześć. Interesuje mnie praca na stanowisku inż sprzedaży. Oddzial Poznański. Mam kilka lat doświadczenia w sprzedaży technicznej, m.in. pneumatyki. Chciałbym uzyskać jakąś rzetelną opinię. Jakie są stawki netto/msc? Jak wyglada system premiowania? Jak wyglada praca na tym stanowisku? Czy tylko "przynosi" się tematy od klientów, nad którymi pracuje jakieś wsparciem techniczne, czy wygląda to inaczej? Jaka atmosfera? Jakie samochody przysługują inż sprzedaży? Czy praca jest stabilna? Pytam, bo jedyne informacje jakie dostałem z rynku, to informacje o dużej rotacji i zwalnianiu pracowników po roku, żeby kolejny przyniósł nowe kontakty i klientów, a nie szukam raczej pracy na rok. Czy to faktycznie tak wygląda, czy ludzie sami rezygnują a w świat idzie plotka o zwalnianiu i rotacji? Bardzo zależy mi na obiektywnych opiniach i o takie też bardzo proszę :)
użytkownik
20 lis (21 dni temu)
20 lis (21 dni temu)
Szanowna Agnieszko. Dawno chciałem już zabrać głos na tej stronie, ale jakoś brakowało mi bodźca. A Twoje pytania sa konkretne i dlatego chciałbym Ci pomóc. Nie będę się wdawał w dyskusje z wcześniejszymi wypowiedziami ludzi którzy nie rozumieją, że fajny zespół się współtworzy, a nie przychodzi i wymaga. Chciałbym Ci odpowiedzieć na Twoje wszystkie pytania, ale nie mam takiej wiedzy. Co do biura to logistyka nie jest na open space-ie,ma swoje pomieszczenie. Koleżanka która jest kierownikiem działu jest jedną z moich ulubionych pomimo nie zawsze takiego samego zdania. Bez problemu można się z nią dogadać. Co do ilości pracy jeżeli nie byłoby jej dużo to nie szukalibyśmy nowej osoby do działu który tak jak cała firma dynamicznie się rozwija. Atmosfera będzie taka jaką wokół siebie stworzysz, osobiście uważam, że jest bardzo dobra. Oczywiście nie zawsze jest różowo, ale nie jesteśmy fermą króliczków. Pracuję już ładnych kilka lat i nie żałuję swojej decyzji o zmianie pracy sprzed tych kilku lat. Naprawdę mogę polecić pracę w Pneumacie. Tym bardziej, że mi również zależy na tym aby pracować w fajnym zespole i jeżeli zostaniesz zatrudniona to na pewno będziemy współpracować. Pozdrawiam serdecznie.
użytkownik
20 lis (22 dni temu)
20 lis (22 dni temu)
Praca czyni wolnym a pieniądze szczęścia nie dają. Jak nie dajesz rady z telefonami i mailami to możesz przyjść na siódmą i posiedzieć do osiemnastej za fryty oczywiście.
Zebrania są żeby można było znaleźć winnych błędów zarządu i wymyślić kolejne głupoty za które później będzie się szukać winnych.
Szkolenia służą do robienia kosztów, przerzucania ich na browar i żeby uciec z vatem albo wziąć dotację na innowacje.
Lizusy wciąż wierzą, że im skapnie z pańskiego stołu i przetrwają do kolejnego zebrania.
Firma rodzinna potrzebuje służby.
użytkownik
19 lis (22 dni temu)
Wchodzisz na najlepszyfachowiec.pl to skorzystaj z niego i poczytaj.
Stanowisko jak inne w tej firmie:
pół biureczka jak w call center, milon telefonów, maili i ciśnienie, pośpiech, ciężka atmosfera, duża ilości zebrań na których rozstrząsa się w nieskończoność te same błahe tematy pomijając te niewygodne, rozwiązuje te same w kółko nierozwiązane sprawy i oczywiście nic nie wnoszące szkolenia mielące ten sam materiał od lat.
Stres, niepewność, brak zaufania, donosiciele, lizusy, niekompetencja.
użytkownik
19 lis (23 dni temu)
19 lis (23 dni temu)
Proszę swoich żali nie wylewać na moją osobę. Jeśli ta firma jest dla Ciebie tak zła to załatw to i pokieruj swoim życiem bez żółci bo taki odzew z tych komentarzy bije. Zadałam konkretne pytania o konkretne rzeczy - jeśli nie potrafisz mi opowiedzieć nic o dziale logistyki to proszę daj mi możliwość uzyskania informacji od innych.
użytkownik
19 lis (23 dni temu)
19 lis (23 dni temu)
Pytałam o pracę na konkretnym stanowisku logistyka. Nie dostałam merytorycznej odpowiedzi, na która czekam. Poniżej moje pytania.
Przepraszam ale nie będę wdawała się w polemikę z rozżalonymi pracownikami, byłymi czy obecnymi. Przeczytałam komentarze i nie wnoszą nic do mojego pytania. Proszę o odpowiedź innych, którzy mogliby mi odpisać na moje wcześniejsze pytania.
Dziękuje
użytkownik
18 lis (24 dni temu)
18 lis (24 dni temu)
Agnieszko, nie zrozumiałaś treści 180 komentarzy na tym forum?
Może Ty już pracujesz w tej firmie a Twój wpis jest kolejną prowokacją żeby pod innym nickiem dodać kolejny wpis o tym jak to jest wspaniale i cudownie w pneumat system?
Tak czy siak nie polecam żadnego stanowiska w tej firmie, bo to nie jakieś stanowisko jest problemem a sama firma.
Powodzenia.
użytkownik
16 lis (25 dni temu)
16 lis (25 dni temu)
Dzień dobry. Proszę o informację na temat stanowiska specjalisty do spraw zakupów i logistyki. Ukazało się ogłoszenie, chcę aplikować. Jakie zarobki, jaki jest przełożony, czy bardzo dużo pracy, jaka atmosfera w biurze, jacy ludzie i czy stanowisko jest w dużym open space czy czymś bardziej przyjemnym. Zależy mi na czasie. Będę wdzięczna i czekam na odpowiedź.
użytkownik
28 paź (miesiąc temu)
28 paź (miesiąc temu)
Warto wspomnieć o wyroku Sądu Najwyższego z 24 marca 1999 r. (I PKN 631/98), który uznał, że wypowiedzenie umowy o pracę, złożone w innej formie niż pisemna, na przykład w formie ustnej, jest niezgodne z przepisami prawa pracy, ale skuteczne i w konsekwencji umowa o pracę zostaje rozwiązana. Składając pracownikowi wypowiedzenie w formie ustnej, które jest niezgodne z przepisami prawa pracy, należy pamiętać, że ma on prawo odwołać się do sądu pracy. W sytuacji, w której pracownik odwoła się do sądu, wypowiedzenie umowy o pracę nie doprowadzi do jej zakończenia.
Ważne!
Wypowiedzenie umowy o pracę złożone w formie elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu jest równoznaczne z oświadczeniem woli złożonym na piśmie, czego nie można już powiedzieć o faksie czy mailu.
użytkownik
28 paź (miesiąc temu)
28 paź (miesiąc temu)
Po co podpisujesz porozumienie stron???
To się nie opłaca!!!
Przecież jeśli pracownikowi przysługuje miesięczny okres wypowiedzenia, to musi on trwać co najmniej miesiąc i kończyć się z końcem miesiąca kalendarzowego.
Czyli jeśli oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o pracę zostanie złożone na początku miesiąca np. 2 marca, to okres wypowiedzenia nie upłynie w dniu 31 marca, bo do tego czasu nie upłynie wymagany miesiąc. W takim wypadku okres wypowiedzenia skończy się dopiero z upływem dnia 30 kwietnia.
Analogicznie będzie w przypadku innych terminów wypowiedzenia (w wypadku 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia, które zostało złożone 2 marca, zakończy ono swój bieg po 30 czerwca, czyli prawie po 4 miesiącach).
Jak pracodawcy się spieszy i nie chce już was oglądać, to niech zwolni was z obowiązku świadczenia pracy na okresie wypowiedzenia.
Pracodawca musi płacić do końca okresu wypowiedzenia a pracownik siedzi sobie w domku i bierze pieniąszki :D
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "pneumat system"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Toruń

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin