polpharma to solidna firma i mam nadzieje, że uda mi się dostać pracę przy kontrolingu. Zastanawiam się jakie mają wymagania na dzień dobry, może ktoś się orientuje? Czy atmosfera jest ok? Zarobki to pewnie ustalają indywidualnie
potwierdzam słowa Martino Vladimira-2 razy bylem w wawce na rekrutacji na medycznego i zostalem poinformowany zarowno przez kierowników na 1 etapie, ze 2 etap to formalnosc. Po 1-firma nie daje odp zwrotnej-zenua w dziisiejszych czasach dla firmy z 1ej 5tki rankingowej, wstydzcie sie. 2 rzecz-jak ktos na 2 etapie informuje cie, ze to juz wszystko i byles jdynym kandydatem, masz referencje, spelniasz wymagania itp- to droga Pani z Hr/Kierownik coi takiego sie raptem stalo, ze w dwoch przypadkach na 2 rozne linie pofatygowaliscie mnie i z tego co slysze, nie tylko mnie na daemo bez zwrotu kosztow? Powiedzcie wprost-trafil sie ktos z dobrego polecenia. Moim zdaniem, takie praktyki bylyby jeszcze dopuszczalne, gdybyscie byli obarczeni zwrotem kosztow za dojazd dla kandydatow oraz nie klamali w zywe oczy co do ostatecznosci etapow. Kazdy wie, ze sandozik bierze jak polpharma czy sanofi z dobrego polecenia. wiec darujcie sobie wciskanie kanddyatmo, ze hejtuja na forach.
...niech medyczni wezmą się za prawdziwą robotę u lekarzy, a nie proponują pieniądze w aptekach, za każde podmienione opak. urzędówki (ustalona stawka dla farmaceuty). Byłem świadkiem takiej rozmowy, za to jest kryminał. Powodzenia pseudomedyczni. pulmo dodam jeszcze.
Byłem zainteresowany, ale ............Za cały komentarz, przeczytajcie WYMAGANIA dla "Młodszy Specjalista IT". Rozumiem, że wynagrodzenie też jak dla "Młodszego" ??? To co w takim razie robi ADMINISTRATOR w tej FIRMIE ???
: https://www.praca.pl/mlodszy-specjalista-it_2155764.html?rf=sub&utm_source=subskrypcje&utm_medium=systemowa&utm_campaign=16.00&utm_term=aktualne&utm_content=2018.11.13
Niestety to co piszę to jest gorzka prawda i większość moich kolegów i koleżanek podobnie myśli. Kapitaliści wyzyskiwacze znaleźli sobie na Podkarpaciu "dojną krowę" i bogacą się kosztem zwykłych pracowników, którzy zarabiają o wiele mniej od swoich kolegów z innych firm przejętych przez "Wspaniałą Polpharmę"
Bardzo generalizujesz, a może być tak, że takie drastycznie rozwiązanie wcale nie jest potrzebne. Ponadto wyrażasz się o innych w dosyć nieprzychylny sposób, co nie jest zgodne z regulaminem najlepszyfachowiec.pl: https://najlepszyfachowiec.pl/regulamin A dalej jesteś zatrudniony w polpharma, czy może już postanowiłeś odejść?
Najlepiej gdyby tą firmę zakupił zagraniczny kapitał. Wtedy może jakoś by to funkcjonowało. A tak Polacy swoją głupotą i zacofanym myśleniem doprowadzają ten zakład do kompletnej ruiny.
@Edziu, nikt nie odpowiedział na Twój komentarz, czy zdobyłeś informacje, które Cię interesują? Zamierzasz starać się o stanowisko przedstawiciela handlowego? Może wysłałeś już aplikację? Jeśli tak, czekam na relację z rekrutacji- czy proces jest wieloetapowy? Jakie pytania padły podczas rozmowy kwalifikacyjnej?
@Acdc Dziękuję zatem, że jeszcze postanowiłeś uściślić swoją poprzednią wypowiedź. Skoro owe problemy były zgłaszane Dyrektorowi firmy polpharma oddział produkcyjny w Nowej Dębie, to może należałoby pójść z tym problem do wyżej usytuowanych instytucji. Jak uważasz?
Mój opis nawet w 10% nie pokazuje jaki debilizm i głupota panują w tej firmie. Całkowity chaos organizacyjny, brakuje większości rzeczy potrzebnych do produkcji, próby zgłoszenia tych problemów nie przynoszą pożądanych rezultatów, liderzy i kierownicy mają to wszystko daleko w tylnej części ciała, wszędzie xxxxxxx Przełożeni zwracają się do podległych pracowników gorzej jak do psów. Można by tu wypisać jeszcze mnóstwo rzeczy ale tylko szkoda męczyć klawiaturę.
@Nicki123 Ostatnio mało osób wypowiada się tu na temat tego pracodawcy, ale mam nadzieję, że uda Ci się zdobyć informacje, które są Ci niezbędne. A już dostałaś propozycję pracy w polpharma na tym stanowisku, czy dopiero jesteś na etapie aplikowania? Pamiętaj, aby informować nas na bieżąco.
Mimo, że pracy w Polpharmie w Nowej Dębie nie dostałam to jestem bardzo zadowolona z przebiegu rekrutacji. Rozmowa kwalifikacyjna była prowadzona przez Panią z HR oraz dwójkę Kierowników. Rozmowa przebiegała w bardzo miłej atmosferze. Miałam możliwość opowiedzenia o swojej wiedzy, umiejętnościach, oczekiwaniach wobec pracodawcy itd. Po upływie 2 tygodni otrzymałam informację, z jakiego powodu nie dostałam tej pracy. Niestety w moim przypadku zdyskwalifikowało mnie małe doświadczenie. Podsumowując, najbardziej profesjonalna rekrutacja, w jakiej do tej pory brałam udział.
@Acdc Rozumiem, że możesz być rozżalony z powodu tego, co Cię spotkało w firmie polpharma, ale to nie daje Ci sposobności do pisania o innych w tak obraźliwy sposób. Proponuję, żebyś powiedział nam, co konkretnie masz do zarzucenia temu pracodawcy. Jak długo i na jakim stanowisku byłeś tam zatrudniony?
Na stronie internetowej polpharma widnieje informacja o tym, że firma w październiku będzie brała udział na targach w Madrycie. Czy pracownicy mają możliwość uczestniczenia w takich wydarzeniach? Może pracodawca organizuje spotkania na przykład na uczelniach, gdzie można lepiej poznać firmę?
@Meg, nie jestem osobą, za którą mnie bierzesz. Zajmuję się moderacją tego wątku opiniowego i moim zadaniem jest pomoc innym osobom poszukującym zatrudnienia. Rzetelne opinie są bardzo ważne dla innych. Masz zastrzeżenia co do kadry kierowniczej, a jak jest z innymi kwestiami?
@Taak, dlaczego masz negatywne zdanie na temat firmy? Wpisy poparte argumentami są bardziej wiarygodne.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "polpharma" załóż nowy temat
Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
WYCIĄG Z REGULAMINU
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Udostępnianie wpisu
Aby polubić lub udostępnić wpis należy nacisnąć przycisk "Lubię to" lub "Udostępnij":
Udostępnianie wpisu
Aby udostępnić wpis na Tweeter należy nacisnąć przycisk "Tweetnij":