test
Znaleziono 307 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "ppg"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31 sty (16 dni temu)
31 sty (16 dni temu)
Zgadzam się. Obiecywanie późniejszej umowy o pracę, której nigdy się nie uraczyło. Zatrudnienie przez agencję pracy. Zaplanowanie rozmowy, która miała dotyczyć dalszej współpracy, a rzucili wypowiedzeniem na dwa tygodnie przed końcem umowy. Traktowanie ludzi jak roboty, które mają wykonywać automatyczną pracę coraz szybciej i szybciej, zamiast rozwiązać problem u źródła. Dzień wolny? Zgodę z łaską ostaniesz, a potem i tak musisz przypominać o tym i udowadniać, że ją dostałeś. Komunikacja na beznadziejnym poziomie, frustracja gwarantowana. Nie polecam.
użytkownik
7 sty (miesiąc temu)
7 sty (miesiąc temu)
Gdzie można aplikować żeby się dostać do ppg Polifarb?
użytkownik
29.12.2018 (miesiąc temu)
29.12.2018 (miesiąc temu)
Kołchozzz!
użytkownik
13.12.2018 (2 miesiące temu)
13.12.2018 (2 miesiące temu)
Spoko zarob 2200 I utrzymaj rodzine po 15 latach pracy to ppgadamy zamiast zarabiac wiecej to jest mniej a jeszcze nawet zachorujesz nie mowie o sciemnianiu ale naprawde np zapalenie pluc pujdz na tydzien na l4 to wtedy jest extra I dalej mow ze jest ok takich idiiotow nam trzeba. Zamiast walczyc z Eby bylo lepiej to. Wy biezecie 26 na h I caly dzien 10 spoin robicie mam znajomych na spawalni wiec wiem co mowie a my nie mamy co robic wiem.ze to tez nie wasza wina ale jest problem bo albo nie mamy co robic albo noe kompletne albo zle ppspawane a na koniec h.j nie wyplata dalej zazdroscisz
użytkownik
03.12.2018 (2 miesiące temu)
03.12.2018 (2 miesiące temu)
Jak Regionalni tak rekrutują jak to wyglądało ostatnio to nie dziwie się że jest problem ze znalezieniem pracowników.
użytkownik
01.12.2018 (2 miesiące temu)
01.12.2018 (2 miesiące temu)
Najgorsze xxxxxxx do jakiego można trafić. Omijać szerokim łukiem całą firmę i ich produkty. Farby i lakiery to jakaś kpina w porównaniu z markową konkurencją.
użytkownik
28.11.2018 (2 miesiące temu)
28.11.2018 (2 miesiące temu)
Witam
Gdzie się lepiej przyjąć do ppg, czy Jsw
Która spółka polecacie?
użytkownik
25.11.2018 (2 miesiące temu)
25.11.2018 (2 miesiące temu)
Nikt jeszcze nie udzielił odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, czy udało Ci się je uzyskać z innych źródeł? A może mimo ich braku zdecydowałaś/łeś się aplikować? Jeśli tak, opisz proszę przebieg rekrutacji. Czy pracodawca przedstawił już warunki zatrudnienia?
użytkownik
23.11.2018 (2 miesiące temu)
23.11.2018 (2 miesiące temu)
Czy ze względu na warunki pracy w ppg Polifarb Cieszyn firma oferuje Wam pozapłacowe benefity? Wśród pracodawców popularne jest udzielanie dofinansowania na karty sportowe lub prywatną opiekę medyczną. Dlatego interesuje mnie, w jaki sposób ta firma nagradza swoich pracowników.
użytkownik
22.11.2018 (2 miesiące temu)
22.11.2018 (2 miesiące temu)
chromian strontu dalej w użyciu?
użytkownik
22.11.2018 (2 miesiące temu)
22.11.2018 (2 miesiące temu)
Firma bez perspektyw rozwoju. Dobra na początku po studiach-popracować rok i uciekać. Zarobki bardzo przeciętne jak na dzisiaj. Środowisko pracy trudne. Smród na halach i kontakt z substancjami rakotworczymi na dłuższą metę jest bardzo groźny dla zdrowia. Nikt na rozmowach kwalifikacyjnych o tym nie mówi. W zakładzie panuje wyścig szczurów i zła atmosfera. Ludzie uciekają
użytkownik
13.11.2018 (3 miesiące temu)
13.11.2018 (3 miesiące temu)
tam nie składaj bo marnie skończysz :) lubisz raka?
użytkownik
05.11.2018 (3 miesiące temu)
05.11.2018 (3 miesiące temu)
ile już pracujesz pod ppg?
użytkownik
04.11.2018 (3 miesiące temu)
04.11.2018 (3 miesiące temu)
Jak wyglada praca ph na tradycji? Zarobki ? Samochod? Jakis multispprt?
użytkownik
29.10.2018 (3 miesiące temu)
29.10.2018 (3 miesiące temu)
Pięknie reklamujesz firmę, oj pięknie. Dodaj tylko że szansa na premię to jakieś 10-20%, więc niewielka. A Ty brutto dostajesz do ręki? 4300 brutto to około 3000 do ręki a tyle handlowiec podstawy tu nie dostaje, tylko o kilka stówek mniej. Ale reklama piękna, potwierdzam;)
użytkownik
16.10.2018 (4 miesiące temu)
16.10.2018 (4 miesiące temu)
@Sebastian, a jak długo od momentu aplikacji czekałeś na kontakt ze strony firmy? Czy przed rozmową kwalifikacyjną przechodziłeś jeszcze jakiś etap rekrutacji? Rozumiem, że nie spytałeś, jaką stawkę może zaoferować pracodawca?
Powiedz, co Twoim zdaniem powinno się zmienić w sposobie prowadzenia procesu rekrutacyjnego, by potencjalni pracownicy czuli się lepiej.
użytkownik
11.10.2018 (4 miesiące temu)
11.10.2018 (4 miesiące temu)
Jest ok w dużych miastach. Wynagrodzenie podstawowe ok. 4300zl brutto z możliwością uzyskania dużych premii (2xpodstawa). W mniejszych miejscowościach ludzie często skazani są na samą podstawę. Opel Astra kombi, nie oklejony ale golas????
użytkownik
10.10.2018 (4 miesiące temu)
10.10.2018 (4 miesiące temu)
Taktowanie ludzi na bardzo niskim poziomie, zwalniają z dnia na dzień nie uprzedzając wcześniej o wypowiedzeniach. Brak kontaktu z przedstawicielem handlowym. Wmawianie, ze nie ma się urlopu lub nie zrobiło targetu. Nie polecam!!
użytkownik
04.10.2018 (4 miesiące temu)
04.10.2018 (4 miesiące temu)
To trzeba było się uczyć a nie teraz wylewać pomyje. Miałbyś pracę siedzącą, bez zbędnego wysiłku
użytkownik
03.10.2018 (4 miesiące temu)
03.10.2018 (4 miesiące temu)
W na przełomie sierpnia/września na rozmowie w ppg xxxxxxx we Wrocławiu. Ogólnie rozmowa miła, ogólna, 13 minut i do domu. Jak na stanowisko inżynierskie to chyba za krótka. Ale to chyba potwierdza przeczytaną tu opinię że to tylko teatrzyk który musieli zrobić. Obiecano mi przysłać e-mailem informację o wyniku rozmowy - niestety nie dotarła do dziś. Nie było rozmowy o wynagrodzeniu. Było tylko pytanie "jakie są Pana oczekiwania finansowe?" i po podaniu odpowiedzi szybko się pożegnaliśmy. Standardy HR niskie.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "ppg"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin