test
Znaleziono 30 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "saternus"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
25 lut (7 miesięcy temu)
25 lut (7 miesięcy temu)
Co myślicie na temat pracy w saternus? Czy od czasu dodania ostatniej opinii warunki zatrudnienia w przedsiębiorstwie uległy zmianie?
użytkownik
06.11.2017 (11 miesięcy temu)
06.11.2017 (11 miesięcy temu)
Jaka jest atmosfera w firmie? Mam zamiar aplikować , podpowiedzcie czy warto?
użytkownik
24.04.2017 (rok temu)
24.04.2017 (rok temu)
Mam pytanie jak ma sie praca w SD na dziale technicznym słyszałem ze odkąd jest nowy Dyrektor Techniczny jest lepiej.W końcu zatrudnili ludzi kompetentnych nowy energetyk w końcu potrafi zorganizować prace elektryczno energetyczne i poprowadzić pracowników.Dobrze ze Pan Dyrektor saternus obstawił się dobrymi kolegami i kompetentnymi fachowcami.Tak słyszałem może ktoś z działu technicznego się wypowie ??
użytkownik
25.01.2017 (rok temu)
Drodzy Pracownicy,



W związku z sygnałami, jakie docierają w ostatnim czasie do Dyrekcji SuperDrob O/Łódź, informuję, iż jeszcze w dniu dzisiejszym (25.01.2017) zostanie zorganizowane spotkanie z kadrą zarządzającą naszego oddziału celem omówienia tematów poruszanych na forum.

Jednocześnie informuję, iż w tym tygodniu zostaną uruchomione na stołówkach pracowniczych SKRZYNKI na pomysły i anonimowe uwagi kierowane do Dyrekcji. Będę na nie odpowiadał raz w miesiącu poprzez publikowanie odpowiedzi w postaci listu na stołówkach pracowniczych oraz w postaci e-mail.

W przyszłym tygodniu odbędę SPOTKANIA Z PRZEDSTAWICIELAMI ZAŁOGI każdego działu tak, aby zapoznać się z problemami i wyzwaniami, jakie macie na swoich stanowiskach pracy.

Informuję jednocześnie, że będę odpisywał na Państwa pytania poprzez te dwa kanały komunikacji, abyśmy mogli jak najszybciej i efektywnie rozwiązać potencjalne problemy.







Robert saternus

Dyrektor Zakładu SuperDrob S.A. O/Łódź
użytkownik
07.05.2016 (2 lata temu)
07.05.2016 (2 lata temu)
W tej chwili nie ma żadnych ofert, no ale z czasem można się czegoś spodziewać @jnakjkmn, sama firma swoim pracownikom zapewnia szkolenia czy też jakieś spotkania integracyjne
użytkownik
24.08.2015 (3 lata temu)
24.08.2015 (3 lata temu)
Szukają osoby do pracy, wiec raczej nie może być tak źle jak mówisz @brygadzista. Bo po co była bym i wtedy nowa osoba... Więc ktoś z wykształceniem księgowego jest poszukiwany. Oferta umieszczona jest na portalu pracuj.pl jak ktoś ma ochotę zerknąć. Za żałuje, że nie mam takiego wykształcenia kierunkowego.
użytkownik
16.04.2015 (3 lata temu)
16.04.2015 (3 lata temu)
saternus mial i ma problemy finansowe, wydaje wiecej niz ma. A czy jest rentowny oczywiscie ze nie. Lata swietnosci saternusa juz minely!!!!!
użytkownik
05.03.2015 (3 lata temu)
05.03.2015 (3 lata temu)
ja również przeprowadziłam stosowne badania opinii społecznej we własnym zakresie i raczej wychodzi z tego że firma saternus ma się całkiem dobrze, a do tego ludzie bardzo ja sobie chwalą jako pracodawcę. wyślę im dzisiaj cv, czas przekonać się o tym na własnej skórze.dlaczego pisaliście że nie ma u nich rozwoju pracownika?
użytkownik
18.02.2015 (3 lata temu)
18.02.2015 (3 lata temu)
uważacie że firma saternus jest obecnie mało rentowna? tak się rozglądam, pytam, analizuję i raczej z moich obserwacji subiektywnych wygląda to całkowicie inaczej. ewentualnie dlatego chcę własnie w tej firmie zdobyć zatrudnienie pilnie, myślicie że znajdą się dla osoby po studiach dopiero jakieś miejsca pracy u nich?
użytkownik
11.12.2014 (3 lata temu)
11.12.2014 (3 lata temu)
Czy ktoś z pracowników jest w stanie to potwierdzić? Oczywiście może to być efekt małej rentowności firmy czy przynoszenia zdecydowanie niższych wyników finansowych. Tylko wątpię, żeby wzrosły one w momencie gdy ludzie będą pracowali za jeszcze niższe pieniądze niż poprzednicy. Nie powinno się w ten sposób kreować polityki finansowej.
użytkownik
17.06.2014 (4 lata temu)
17.06.2014 (4 lata temu)
to odchodzenie pracowników jest pokłosiem wymieniania kardy na coraz tańszą w utrzymaniu. Przykre. Prawdziwe. Ale chyba saternusa to nie dotyczy
użytkownik
25.03.2014 (4 lata temu)
25.03.2014 (4 lata temu)
Według mnie ludzie oczekują od pracy nie wiadomo czego, a prawda jest taka, że w niewielu firmach stawiają teraz na szkolenie pracownika. Bo pracownik jest jak pszczółka - dzisiaj na tym kwiatku jutro na tamtym - po co mają szkolić pracownika, który i tak odejdzie...
użytkownik
19.02.2014 (4 lata temu)
19.02.2014 (4 lata temu)
Rozumiem panowie, że firma nie organizuje wam żadnych szkoleń. Ale jakiś kontakt z klientem chyba macie zapewniony co nie?
użytkownik
17.11.2013 (4 lata temu)
17.11.2013 (4 lata temu)
Zgadzam się z przedmówcą, w saternusie człowiek się cofa, a nie rozwija!!!!!!!
użytkownik
13.11.2013 (4 lata temu)
13.11.2013 (4 lata temu)
powiem tak nie warto tam wogole pracowac. Czlowiek sie w saternusie cofa a nie rozwija!!!!
użytkownik
09.10.2013 (5 lat temu)
09.10.2013 (5 lat temu)
Witam, czy ktoś pracuje w saternusie jako architekt? Proszę o opinię, dziękuję http://www.saternus.pl/pl/architect-area/
użytkownik
03.10.2013 (5 lat temu)
03.10.2013 (5 lat temu)
zatrudnij sie i zobaczysz!!!
użytkownik
31.07.2013 (5 lat temu)
31.07.2013 (5 lat temu)
dużo jest tych "dyrektorów"? jak atmosfera wśród pracowników? są jakieś zebrania pracownicze? szkolenia?
użytkownik
05.07.2013 (5 lat temu)
05.07.2013 (5 lat temu)
wynagrodzenie zalezy od stanowiska, ale najwiecej zarabiaja ci ktorzy nic nie robia tzn. dyrektorzy ktorzy niewiadomo po co tam sa ....
użytkownik
01.07.2013 (5 lat temu)
01.07.2013 (5 lat temu)
Są luzy, ale nie można liczyć na nic więcej niż stałe wynagrodzenie (dla ścisłości mógłbyś/mogłabyś napisać jaka to kwota?)
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "saternus"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Błonie

Gliwice

tatuum Opole

Warszawa

Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany tarnowskie Góry

Kraków

Głogów

Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Lublin

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin peri Katowice

Katowice

Opole

discover Kraków

Toruń

fliziarz 575919340 Kraków fliziarz Kraków gaczynska Karolina

Sochaczew

Kruk logistiki transportu Za Szkołą

Leszno

Jaworzno

jastrzebie Zdrój

Świdnik

Mielec

Skawina

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin