test
Znaleziono 470 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "sitech polkowice"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
To co się dzieje w centrali i na magazynach to też wielki żart. Firma powoli budzi się z ręką w nocniku. W Polkowicach jest coraz większa rotacja pracowników bo coraz więcej ludzi odchodzi z firmy, nie tyczy się to wyłącznie magazynów ale również biur a duża rotacja nie świadczy przecież dobrze o firmie. I tak o to kierownicy nie posiadający żadnego wykształcenia zaczynają się dziwić, że nie ma pracowników za najniższą i nie mają rąk do pracy. Strefa poszła dawno do przodu (sitech, VW) a CCC pozostaje w tyle i wielkie zdziwienie.

Otóż pozwólcie, że wam wytłumaczę jak to na magazynie jest. Pracujesz za możliwie najniższą kwotę jaką się da. Najczęściej się trzeba dobrze narzucać kartonów a zimowe buty nie są lekkie i jeśli nie chcesz przyjść w sobotę do pracy wielkie zdziwienie bo czym masz niby być zmęczony? Wielkie zdziwienie, że nie chcesz przyjść w sobotę do pracy w tak super firmie. A propos, za tą przepracowaną sobotę nie zapłacą Ci w pełni przy wypłacie tylko połowę dostaniesz w bieżącym miesiącu a drugą połowę na koniec kwartału więc co to za motywacja? jeśli ok 50 zł dostaniesz w tym miesiącu a druga pięćdziesiątkę za 3 miechy?

Motywacja to też temat rzeka.... raczej wyschnięta rzeka bo kierownicy na Logistyce, a w szczególności Ty kierowniku z miasta Łodzi nie potrafisz zmotywować do niczego ludzi a wręcz ich demotywujesz. Nie jesteś w żaden sposób przygotowany na to co Cię czeka już nie długo... Starzy pracownicy, którzy jeszcze jakoś pracują powoli tracą motywację do czegokolwiek i 50% twojej załogi myśli o odejściu i szuka nowej pracy. A Twoją siłę kierowniku z miasta Łodzi są twoi pracownicy a nie Ty. Bo czym byś był bez tych paru ogarniętych osób? Bez specjalistów? Bez dobrych ekip na sorterze?

Firma tak docenia swoich pracowników, że co pół roku daje po 15 zniżek na te marne buty i na święta 300 zł, no chyba że masz na rękę 2700 wtedy to jest 200 zł, no i do tego jeszcze jest trzynastka. ok, jest ale nigdy nie ma pewności czy nadal będzie bo nigdy nie wiadomo czy prezes pozwoli wypłacić trzynastki. Dla porównania VW czy sitech dają ok 2000 na święta + wczasy pod gruszą + trzynastki + 200% za niedzielę, no i wszystko wypłacają w terminie w nie pod koniec kwartału.

Pani Julito polecam zrewidować stanowiska kierownicze i płace na magazynie bo już teraz nie macie rąk do pracy a firma się rozwija a nie cofa.... a tych 35 pracowników z UKRAINY nie zastąpi wam doświadczonych osób.

Ale z drugiej strony jak Ci się nie podoba to możesz odejść bo nie jesteś przywiązany łańcuchem do firmy i nie myśl sobie, że ktoś będzie próbował Cie zatrzymać, bo pomimo że nie ma ludzi do pracy gdy pracownicy odchodzą żaden z kierowników nie poniży sie do tego stopnia żeby dać te 300 400 zł podwyżki żebyś został. Wolą zatrudnić nowego pracownika o ile go znajdą.... za najniższą oczywiście, który za rok czy półtora odchodzi i tak to się kręci...

Witaj w CCC! nie rozsiadaj się za bardzo bo zaraz będziesz chciał stąd odejść.
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Jako były pracownik sitech polkowice mogę tylko napisać że ktokolwiek mający jakieś ambicje nie będzie chciał pracować w tym obozie.
użytkownik
28.12.2018 (miesiąc temu)
28.12.2018 (miesiąc temu)
Są tylko prywatne. sitech nie dofinansowuje dojazdów. Kolega wprowadził Cię w błąd.
użytkownik
27.12.2018 (miesiąc temu)
27.12.2018 (miesiąc temu)
to już zgupiałem...
na rozmowie rekrutacyjnej powiedziano mi, że nie ma autobusów do i z Lubina...
użytkownik
26.12.2018 (miesiąc temu)
26.12.2018 (miesiąc temu)
Jeździ autobus na wszystkie 3 zmiany na 100%
użytkownik
15.12.2018 (2 miesiące temu)
15.12.2018 (2 miesiące temu)
WITAM WSZYSTKICH,

MAM JEDNO PYTANIE:

CZY JEŻELI ZOSTAŁBYM ZATRUDNIONY W FIRMIE sitech, TO CZY SĄ JAKIEKOLWIEK DOWOZY PRACOWNICZE DO TEJ FIRMY (NP. JAKIŚ BUS) Z LUBINA?
NIE MAM PRAWA JAZDY ANI SAMOCHODU, WIĘC CHCIAŁBYM ZASIĘGNĄĆ JAKIEJŚ INFORMACJI NA WASZYM FORUM...

POZDRAWIAM
użytkownik
02.12.2018 (2 miesiące temu)
02.12.2018 (2 miesiące temu)
Postaraj się spojrzeć na forum nieco inaczej. To miejsce w sieci odwiedza codziennie tysiące osób. Wypowiadają się tutaj byli, obecni i potencjalni pracownicy, lub po prostu użytkownicy. Dzięki serwisowi wiele osób może uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania i dyskutować na tematy związane z firmą. Nie istnieje zbyt wiele miejsc w sieci, posiadających wewnętrzny regulamin, gdzie można uzyskać takie informacje. To dobrze, że wykonujesz swoje obowiązki w sitechu. Jednak jeśli masz czas i ochotę, po godzinach pracy zawsze możesz wypowiedzieć się w tym miejscu.
użytkownik
02.12.2018 (2 miesiące temu)
02.12.2018 (2 miesiące temu)
użytkownik
25.11.2018 (2 miesiące temu)
25.11.2018 (2 miesiące temu)
Nie wiem, tu się pracuje a nie wypisuje pierdoły na forach internetowych...
użytkownik
22.11.2018 (2 miesiące temu)
22.11.2018 (2 miesiące temu)
Jak zaznaczyłeś, przez kilka lat pracowałeś w sitechu. Jakimi spostrzeżeniami możesz się z nami podzielić z perspektywy byłego pracownika? Rozumiem, że Twoja opinia przeważa na niekorzyść firmy, jednak na pewno zdarzały się także pozytywne chwile. Zazwyczaj w każdym miejscu pracy oprócz wad można wymienić choćby kilka zalet lub neutralnych aspektów zatrudnienia. Czekamy na Twój komentarz.
użytkownik
10.10.2018 (4 miesiące temu)
10.10.2018 (4 miesiące temu)
Witam,
jak wyglądają zarobki w dziale jakości ?września
użytkownik
01.10.2018 (4 miesiące temu)
01.10.2018 (4 miesiące temu)
Też zwolniłem się po kilku latach pracy w tym zakładzie.... szkoda że wcześniej nie miałem w sobie tyle samo zaparcia żeby to zrobić.... teraz wiem że nie było warto się męczyć w sitechu. Pozostałym życzę siły i determinacji do zmiany życia na LEPSZE :)
użytkownik
01.10.2018 (4 miesiące temu)
01.10.2018 (4 miesiące temu)
Mówiąc o zakładzie we Wrześni, niektórzy są mili, niektórzy nie. Kasę oferują podobną jak wszędzie, a praca praktycznie na akord, bo ciągła gonitwa za linką VW'a. Nie polecam. Szkoda zdrowia i nerwów.
użytkownik
22.09.2018 (4 miesiące temu)
22.09.2018 (4 miesiące temu)
@Kierowcy, czy sytuacje o których piszesz mają miejsce od dawna? Jeśli sukcesywnie utrudniają pracę być może należy odpowiednio zareagować? Warto rozmawiać jeśli zależy nam na wyklarowaniu sytuacji. Czy długo pracujesz w sitechu? Czekamy na Twoją odpowiedź.
użytkownik
04.07.2018 (7 miesięcy temu)
04.07.2018 (7 miesięcy temu)
@7TP, czy możesz powiedzieć coś więcej na ten temat? Jak rozumiem, jesteś pracownikiem firmy?
@Wiktor, aktualne oferty pracy dostępne są na stronie sitechu. Można wysłać CV za pośrednictwem specjalnego formularza. http://www.sitech.com.pl/Kariera/Oferty-pracy.html . Jesteś zainteresowany pracą w tym miejscu?
użytkownik
28.06.2018 (7 miesięcy temu)
28.06.2018 (7 miesięcy temu)
xxxxxxx 12 godzin dziennie i niektórym jeszcze w soboty? I to jest cywilizowana firma?
użytkownik
20.06.2018 (7 miesięcy temu)
20.06.2018 (7 miesięcy temu)
Podpowiedzcie czy firma potrzebuje pracowników?
użytkownik
20.06.2018 (7 miesięcy temu)
20.06.2018 (7 miesięcy temu)
Jak robią nadgodziny to narzekają. Ale wypłatę 2x wezmą. Jak kiedyś nie było nadgodzin to narzekali że by się przydały... Zastanówcie się ludzie. A jak ktoś jest pewien że nie warto to niech nie robi i koniec.
użytkownik
02.06.2018 (8 miesięcy temu)
02.06.2018 (8 miesięcy temu)
Alfons CzarnejKotki z Torunia
użytkownik
19.05.2018 (9 miesięcy temu)
19.05.2018 (9 miesięcy temu)
@Kraj Rad Jednak muszę spytać dlaczego. Widzisz, dbamy o to, aby każda opinia była prawdziwa, a taka powinna jednak zawierać jakieś informacje. Nie napisałeś żadnych. W związku z tym właśnie, chcę Cię prosić, abyś jednak napisał coś na temat pracy w firmie sitech. Jak przebiegała Twoja współpraca oraz na jakich warunkach pracowałeś?
Odpowiedź na te pytania sprawi, że Twoja opinia będzie bardziej wiarygodna.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "sitech polkowice"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Bytom

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin