test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "state street"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
16:42 (3 godzin temu)
16:42 (3 godzin temu)
Dzień dobry,

bardzo proszę o notatki.

Pozdrawiam : ).
autor
15:50 (4 godzin temu)
15:50 (4 godzin temu)
Hej, jeśli mogę prosić o kilka porad i notatki proszę o wiadomość na state[email protected]

Pozdrawiam,
użytkownik
12:11 (8 godzin temu)
12:11 (8 godzin temu)
ja też poproszę [email protected]
użytkownik
wczoraj 16:52
wczoraj 16:52
Pierwsza umowa chyba na rok, ale jak się ktoś sprawdza to nawet po kilku miesiącach proponują umowę na czas nieokreślony.
użytkownik
wczoraj 16:42
jak wygląda praca na stanowisku financial reporting accountant, a1
użytkownik
wczoraj 12:45
wczoraj 12:45
A jaki rodzaj umowy proponuje firma nowym pracownikom? W mailu, o którym wspominasz, była taka informacja, czy dowiedziałaś się tego dopiero w momencie odbioru swojej umowy? Pytam, ponieważ stabilna umowa o pracę na dłuższy okres czasu to dość istotny aspekt zatrudnienia.
użytkownik
wczoraj 8:55
wczoraj 8:55
Nie polecam tej firmy , liczy się tylko wynik ! Nie liczą się ludzie ! ludzie którzy zostają Menagerami tam to zakapleksione osoby . Zarządzanie strachem ! Nie ma szacunku absolutnie i jeszcze jedno znajomosci w grupie szefostwa :) relacja szef pracowNik tak jest toksyczna .
użytkownik
wczoraj 21:26
wczoraj 21:26
hej, mogę prosić o materiały? [email protected]
Dzięki
użytkownik
10 gru (2 dni temu)
10 gru (2 dni temu)
Czekać ;)
użytkownik
10 gru (2 dni temu)
10 gru (2 dni temu)
Hej dzisiaj dzwonili do mnie że zaczynam pracę 7 stycznia miałem po rozmowie dostac maila z informacjami niestety nie dostałem nic, czekać czy dzwonić ?
użytkownik
10 gru (2 dni temu)
10 gru (2 dni temu)
Dzień dobry,

Jeżeli byłaby taka możliwość, również proszę o przesłanie notatek oraz informacji. Z góry dziękuję.
[email protected]
użytkownik
9 gru (3 dni temu)
9 gru (3 dni temu)
Czy również mogę prosić o przesłanie materiałów na maila [email protected] Z góry dziękuję bardzo za pomoc.
użytkownik
9 gru (3 dni temu)
9 gru (3 dni temu)
Część, prosze o wysłanie materiałów na adres [email protected] Z góry bardzo dziękuję:)
użytkownik
9 gru (3 dni temu)
9 gru (3 dni temu)
jak wygląda praca na stanowisku financial reporting accountant, a1
użytkownik
8 gru (3 dni temu)
8 gru (3 dni temu)
Jak wygląda praca w dziale AML? Jaki poziom Excela jest wymagany na poziomie Associate 1?
użytkownik
8 gru (4 dni temu)
8 gru (4 dni temu)
Dzięki za szybką odp. To jest bardzo ciekawe. Ja zalogowałam się na konto, którego użyłam do wysłania aplikacji na myworkday i tam czekały na mnie taski. To by wyjaśniało brak pierwszego maila z danymi do logowania.
użytkownik
8 gru (4 dni temu)
8 gru (4 dni temu)
Dostałam dwa maile: w jednym był link do Workday, a w drugim link do ustawienia hasła. Po zalogowaniu się czekały na mnie taski. Zrobiłam to, czego wymagano i po prostu czekałam aż ktoś się do mnie odezwie. Tydzień przed zatrudnieniem dostałam maila od SS z informacjami odnośnie pierwszego dnia: od której godzinie mamy być, co nas czeka, przypominajka odnośnie dress code.
użytkownik
8 gru (4 dni temu)
8 gru (4 dni temu)
Cześć,

mam mieć w poniedziałek rozmowę o pracę w siedzibie firmy. Czy myślicie, że jeśli wydrukuje swoje cv i ewentualnie przykładowe pytania do rekruterów to wyjde na jakiegoś nieprzygotowanego ? (po prostu wole mieć ściągę w razie gdybym zapomniał o czymś powiedzieć)
użytkownik
8 gru (4 dni temu)
8 gru (4 dni temu)
Ok, a czy od razu otrzymałaś dwa maile od myworkday? Ja na razie mam tylko jeden. Wypełniłam taski i czekam.
użytkownik
8 gru (4 dni temu)
8 gru (4 dni temu)
Hej, czy możesz podzielić się informacją na temat tego, jak długo czekałaś na feedback po wysłaniu wypełnionych dokumentów o zatrudnieniu? Również mam pytanie, czy byłaś poproszona o przesłanie skanów świadectw pracy, dyplomów itp? Z góry dziękuję za odpowiedź
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "state street"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Toruń

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin