test
Znaleziono 261 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "tpi"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
20 wrz (2 miesiące temu)
20 wrz (2 miesiące temu)
@Weronika, oczywiście, rozumiem. Raz jeszcze pozdrawiam!

Czy któryś z użytkowników forum pracuje obecnie w Contact Center i chciałby napisać kilka słów na temat tego pracodawcy? Gorąco zachęcam! Wasze wypowiedzi mogą być cenne dla innych osób.
użytkownik
18 wrz (2 miesiące temu)
18 wrz (2 miesiące temu)
Pani Natalio. Pani chyba myli trochę pojęcia. "Niedogadanie" było by gdybym ja nie zapytała o dni pracy a założyła, że są takie i takie. To było wprowadzenie w błąd, oszustwo, a nie "niedogadanie".
autor
14 wrz (2 miesiące temu)
14 wrz (2 miesiące temu)
@Weronika, rozumiem, szkoda, że tak się stało, ale może lepiej, że to "niedogadanie" wynikło jeszcze na szkoleniu, a nie już później w trakcie pracy. Pozdrawiam i życzę wiele dobrego!

Widzieliście aktualne oferty pracy w Contact Center w Warszawie? Znajdziecie je tutaj: http://www.contactcenter.pl/pl/kariera/oferty-pracy/97 . Polecacie aplikować?
użytkownik
10 wrz (3 miesiące temu)
10 wrz (3 miesiące temu)
W moim przypadku powiedziano mi inne godziny i dni pracy na rozmowie niż później na szkoleniu lider mi powiedział. W czasie szkolenia zrezygnowałam bo nie pasowały mi takie te dni i godziny. Zmarnowałam niestety przez panią z rekrutacji po prostu czas.
Pozdrawiam.
autor
7 wrz (3 miesiące temu)
7 wrz (3 miesiące temu)
@Gwiazda, zwróć proszę uwagę na dwie kwestie - po pierwsze, wątek dotyczy pracy w Contact Center w Warszawie,a po drugie, na forum nie podajemy imion i nazwisk osób trzecich - takie dane podlegają ochronie.
@Weronika, na czym polegały rozbieżności, o których wspominasz w swoim komentarzu? Czy finalnie podjęłaś pracę w tej firmie, czy zrezygnowałaś z niej? Daj znać!
użytkownik
6 wrz (3 miesiące temu)
6 wrz (3 miesiące temu)
Z pewnością nie polecam pani od rekrutacji w tej firmie w wawie. Co innego mówi na rozmowie rekrutacyjnej a co innego słyszy się od lidera zaczynając pracę. Z tego co słyszałam mój przypadek nie był jedyny. Więc jeżeli firma chce zatrudniać ludzi zaczynając od oszustw to nie świadczy o niej dobrze.
użytkownik
5 wrz (3 miesiące temu)
5 wrz (3 miesiące temu)
Nikomu nie polecam tej pracy!
Elbląg najgorsza praca jaka może być. Najbardziej nie polecam Pani lider Aleksandra Murawska. Dama jakich mało. Siedziała na słuchawce A teraz wielka szefowa. Wyżej sra niż xxxxxxx ma
autor
30 sie (3 miesiące temu)
30 sie (3 miesiące temu)
@Ariel54, rozumiem, że kawa oraz jedzenie, o których piszesz, zapewniane są przez pracodawcę, tak? Po Twojej wypowiedzi wnoszę, że pracujesz w Contact Center w Warszawie. Długo już jesteś związany z tą firmą?

Widziałam, że firma prowadzi obecnie trochę rekrutacji - wszystkie aktualne oferty znajdziecie tutaj: http://www.contactcenter.pl/pl/kariera/oferty-pracy/97 . Polecacie aplikować?
użytkownik
30 sie (3 miesiące temu)
30 sie (3 miesiące temu)
Hehe każdy tylko liczy na darmową wyżerkę. Akcja z kawą była niezła, od rana się dopytywali co z kawą co z kawą a jak była to rzucili się jak na chleb za komuny jedna wielka masakra i żenada
użytkownik
26 sie (3 miesiące temu)
26 sie (3 miesiące temu)
widzę, że nic się w takim razie nie zmieniło. Natomiast nie zgadzam się, że jak się zalogujesz w jednej lokalizacji to w drugiej z automatu resetuje się hasło. Hasła co 30 dni trzeba zmieniać i jest to normalne, więc jeśli przez miesiąc jesteś na tpi to siłą rzeczy na kbc hasło wygaśnie i na odwrót.

P.S. na Twoim miejscu nie podpisywałabym się cudzym imieniem i nazwiskiem. Kto pracuje/pracował w PZU domyśli się o którą Adę chodzi.

Praca mega nieprzyjemna. Stawki to śmiech na sali, dopraszanie się przez kilka godzin o przerwę gdzie wg. kodeksu pracy podczas pracy przy komputerze przypada 6 minut na każdą godzinę pracy (tak wiem- kodeks pracy obowiązuje przy umowie o pracę), nieczytelny system wynagrodzeń- niby każdy wie a nikt na prawdę nie wie. Szkolenia oderwane od rzeczywistości, system szkoleniowy to porażka. Jakość sprzętu pozostawia wiele do życzenia. Wieszające się komputery, system, rozklekotane słuchawki dodatkowo nie pomagają w pracy.

Nie wiem jakim cudem wytrzymałam tam rok, doprawdy nie wiem. Rynek pracy należy teraz do pracownika i bez trudu można znaleźć pracę biurową 8-16 pn-pt za co najmniej 2,5k netto bez większych wymagań. W PZU muszą pracować sami masochiści. Ja dziękuję, postoję.
użytkownik
22 sie (3 miesiące temu)
Muszę się nie zgodzić, fakt praca jest ciężka, sprzęt jest kiepski i zarobki marne ale twoja opinia zawiera kilka bzdur ciężkiego kalibru:

1- Problemy z logowaniem. Totalna bzdura, fakt na każdej lokalizacji masz inny login i inne hasło (chociaż wystarczy wykazać odrobinę mózgu i po prostu ustawić takie samo wszędzie...) ale nie ma takiej opcji żeby zablokować sobie hasło na KBC zmianą hasła na VCC czy złym logowaniem na tpi, to jest po prostu bzdura i fizycznie niemożliwe. Nikt kto miał faktyczny kontakt z CC PZU w to nie uwierzy, może faktycznie nie ogarniasz?
2- Kierowalność - ostatnim miesiącem w jakim była kierowalność na komunikacji był hmm kwiecień max, od tej pory jest nowy model obsługi i oceny są z mentaxa + jakości bo kierowalności już nikt nie liczy... Dostałaś wyniki kierowalności z maja? Nie? Zgadnij dlaczego...
3- Ilość zarejestrowanych szkód na godzinę - to już totalna bzdura, sam pracowałem od lutego i już wtedy tego nie było. 7-8 szkód na godzinę na komunikacji? Fizycznie niewykonalne bo rozmowa musiała by mieć maksymalnie 8 min 30 sek. AC w tym czasie zarejestrujesz, jeśli faktycznie jesteś ogarnięty i dzwoni ogarnięty klient lub pracownik SNki, OC sprawcy? Zapomnij, rozmowy trwają od 10 min do 30, zależnie jak ogarnięty jest klient a zazwyczaj nie jest. Do tego nawet 7 szkód na godzinę x 8 h to jest 56 szkód na dzień. Gwarantuję Ci że NIKT tyle nie miał, dam sobie rękę uciąć, nawet w poniedziałki. Znajdź mi osobę która ma codziennie 30 na komunikacji a stawiam Ci piwo cały rok.
4- Brak omawiania rozmów - nieprawda, nie znam osoby która na komunikacji nie miała by omówienia swojej oceny, ja swoją ocenę znałem ludzie z mojej grupy szkoleniowej też, może nie było to jakoś super przejrzyste, nie dostawaliśmy konkretnej rozpiski ile punktów jest za co (co akurat rozumiem bo to pozwala na granie systemem, wystarczy troszkę pomyśleć), natomiast stwierdzenie że nikt tam z nikim nie omawia rozmów jest nieprawdą.

Przesadzasz i wyolbrzymiasz, i to bardzo mocno. Rozumiem że Ci się tam nie podobało, może nawet czujesz się skrzywdzona, bo faktycznie jak już wspomniałem robota jest ciężka, niewdzięczna, dużo się zmienia do tego czasami te zmiany nie mają wielkiego sensu a zarobki są kiepskie. Sam odszedłem głównie ze względu na kasę, ale nie wmawiaj mi że wyższe stawki są nieosiągalne, przez te kilka miesięcy nie miałem niższej stawki niż +2 czy +3 a do najlepszych tam nie należałem i niestety muszę się zgodzić z komentarzem wyżej że większość ludzi tam się po prostu opieprza i zlewa robotę, choć można to zrozumieć przynajmniej po części bo zarobki nie motywują ale typowych opier***aczy jest tam mnóstwo.

Nie twierdzę że do takich należysz ale twoja "opinia" mocno mija się z prawdą i bardziej przypomina wylewanie żali. I daruj sobie proszę teksty że kogoś w PZU zapiekła niepochlebna opinia, ja laurki CC PZU nie wystawię, jest tam sporo problemów i pracy raczej bym nie polecił, sam już tam nie pracuję ale to nie znaczy że trzeba wymyślać bzdury z kosmosu i ziać jadem.
użytkownik
21 sie (3 miesiące temu)
21 sie (3 miesiące temu)
Pracowałam w PZU w dziale rejestracji szkód od listopada. Pierwsze, co mnie uderzyło, to szkolenia - a raczej udawanie szkolenia. Typ klepał, byle klepać, bez ładu i składu, ciągle żartował z Volkswagenów i Passatów, jak symulowaliśmy rejestrację w systemie, to często nic nie działało, ale "nie przejmujcie się, to jest tylko testowy". Skoro testowy system nie działa, to po co on jest w ogóle? Później, gdy pracę rozpoczęłam samodzielnie, przekonałam się, jak te "szkolenia" odbiegały od rzeczywistości. Poza rozpoznawaniem polis, by wybrać właściwy formularz, nie nauczyli mnie niczego. Wszystkiego musiałam nauczyć się sama lub co chwilę (przez ok. 2-3 tyg.) biegać do wsparcia, gdzie z osób, które były wsparcie może 2 potrafiły pomóc (a jest ich z 5-7)... Byłam na osobówkach, czyli rejestracji szkód osobowych - przyjemny dział, szybko się wypełnia formularz. Pracowałam przez większość czasu po kilka godzin dziennie (czasem 8) przez kilka dni w tygodniu, bo studiowałam dziennie i miałam luźny plan i mogłam sobie dorobić. To był jedyny plus tego, że nie bywałam tam codziennie i tak pracowałam. Zawsze trochę kasy wpadło :)
Gorzej, gdy na wakacje zdecydowałam się pracować codziennie pon-pt 8-16 (dalej na zleceniu). Jak już tu pisali moi poprzednicy - komputery, systemy, monitory i słuchawki to masakra!!!! Monitory najtańsze i najstarsze, mimo ustawionej jasności na maxa są ciemne, komputery też stare i wolne, system (SLS i Intranet) działały strasznie topornie i wolno, słuchawki słabe, pozaklejane taśmą, słabo przez nie słychać... Widać, że lecą po najmniejszej linii oporu. Mistrzostwem jest to, że mają kilka lokalizacji (tpi - Św. Barbary, KBC - Konstruktorska, VCC - VOICE - WKD Raków, Matuszewska, CCiG - Wołoska) i WSZĘDZIE W INNY SPOSÓB SIĘ LOGUJE DO KOMPUTERA (WINDOWS) - INNE LOGINY I HASŁA, W INNY SPOSÓB LOGUJE SIĘ DO SYSTEMU (SLS) I INTRANETU. P O R A Ż K A!!!!!
Do tego wszystkiego, gdy np. pracujesz na KBC, a później masz zmianę na tpi - hasło się resetuje i trzeba iść do koordynatorów, którzy z wielką łaską zresetują ci hasło.
Nie polecam tej pracy z uwagi na przestarzały sprzęt, który może się odbić na zdrowiu (krzywy kręgosłup, uszkodzony wzrok). Nawet w kuchni mają dziadowskie mikrofalówki - po ustawieniu na maxa trzeba czekać ok. 6-7 min. by jedzenie choć trochę było ciepłe...
Na minus także klimatyzacja - na dworze 30 stopni, a w biurze ustawione na 17... Nic nie dało upominanie się, że jest za zimno (pozdrawiam osoby, które w takich warunkach pracowały w soczewkach - jeden chłopak miał notorycznie problem ze wzrokiem, bo soczewki mu wysychały...). Liderzy i wsparcie tylko na początku wydawali się w porządku - z czasem po prostu byli niemili i mieli cię w [email protected] i nie przykładali się do pomocy.
Pieniądze, jak dla osoby, która jest tylko kilka razy w tygodniu - spoko. 12 zł do ręki dla studenta, który jest 2-3x przez kilka godzin (4-8) jest ok, ale na stałe pon-pt 8-16 nie polecam. Ciężko wysiedzieć dzień w dzień w tym kurniku. Do tego ja miałam projekt osobówki, a wrzucali mnie bardzo często na komunikację, gdzie jest telefon za telefonem, ciężej się rejestruje i klepie dziennie 40x tą samą formułkę. Wisienką na torcie jest to, że co chwilę dodawali nam nowe obowiązki, ale wynagrodzenie już nie wzrastało - np. dali nam część obowiązków statusu szkody (sprawdzenie, na jakim etapie jest szkoda), rejestracja z opieki medycznej, rejestracja jeszcze jakiegoś innego dziadostwa...
Na zleceniu nie można liczyć na stały grafik - nawet jak ja składałam dyspozycyjność na 2 miesiące do przodu, to pierwszeństwo mieli z umową o pracę (to rozumiem), ale nie rozumiem tego, że np. przydzielili ci tylko 1 dzień w tygodniu, a reszta wolna (oczywiście bezpłatne wolne)... Ciągle rekrutują ludzi, ciągle jest ktoś nowy i ciągle obcinają godziny. Skoro nie są w stanie zapewnić 8h dziennie, to po co przyjmują tyle osób? Bardzo często były maile od pewnej laski od grafików o godz. 9, że jak ktoś chce iść do domu to może iśc już o 10 lub 11, bo potrzebują miejsc. Śmiech na sali.

Podsumowując: praca dorywcza dla studenta kilka godzin przez kilka dni tygodniowo jest spoko, ale dzień w dzień nie. Nikt normalny tego nie wytrzyma, no chyba że nie ma wyjścia. Kokosów się tam nie zarobi, nawet na umowie o pracę. Są nierealne cele (kierowalność, ilość zarejestrowanych szkód na godzinę), których nikt nie jest w stanie osiągnąć, co dałoby wyższą stawkę (13 czy tam 14 zł netto). Sprzęt i system bardzo słabe - jeśli ktoś nosi soczewki, okulary, ma problemy z kręgosłupem to niech sobie daruje. Jest bardzo głośno, te ścianki między stanowiskami nic nie dają, słuchawki mają 1 słuchawkę na 1 ucho, a na drugie nie. No i ta klimatyzacja - DRAMAT!

Ogólnie to nie polecam. To jest dobra praca na chwilę, by trochę dorobić. Na stałe nie polecam, a jestem osobą, która naprawdę jest cierpliwa, wyrozumiała i nie kręci nosem.

Mam nadzieję, że moja opinia komuś się przyda i ktoś się dobrze zastanowi, zanim się zdecyduje na pracę w PZU. Nie oczekuj dużo
autor
19 sie (3 miesiące temu)
19 sie (3 miesiące temu)
@Monika, faktycznie nie było to może zbyt dobre posunięcie. Dziękuję za Twoje wypowiedzi w wątku i pozdrawiam!

Czy znajdą się na forum osoby, które pracują aktualnie w Contact Center? Czy praca w tej firmie jest rozwojowa, czy dla pracowników organizowane są jakieś szkolenia podnoszące ich kompetencje?
użytkownik
17 sie (3 miesiące temu)
17 sie (3 miesiące temu)
Juz konczac odchodzac z pracy poprosilam o referencje. Kierownik wydrukowal z internetu wpisal tylko moje imie taka filozofia. Moj nowy pracodawca parsknal smiechem. Sami sobie wystawiaja opinie. Zal
autor
13 sie (3 miesiące temu)
13 sie (3 miesiące temu)
@Monika, oczywiście, że nie samą atmosferą żyje człowiek, ale jest to bardzo ważny aspekt w pracy. Rozumiem jednak Twój punkt widzenia. Dziękuję bardzo za rozmowę i pozdrawiam!

Widziałam na stronie internetowej kilka aktualnych ofert pracy w tej firmie: http://www.contactcenter.pl/pl/kariera/oferty-pracy/97 . Polecacie aplikować na którąś z nich?
użytkownik
10 sie (4 miesiące temu)
10 sie (4 miesiące temu)
Nie sama atnosfeea zyke xzlowiek. Duzo jest tam ludzi ktorzy ciezko pracuja na chleb bo maja na utrzymaniu rodziny. Ja gdybym nie miala swoich zaoszczedzonych pieniedzy nie wytrzymalabym w Warszawie miesiaca. Nigdy nawet 2 tysiecy na reke nie mialam. Smieszni sa. Na dobra sprawa nie oplacisz mieszkania. Wspolczuje ludziom ten pracujacym I zycze ambitniejszych wyzwan :)
autor
7 sie (4 miesiące temu)
7 sie (4 miesiące temu)
@Monika, jakby nie patrzeć, atmosfera w miejscu pracy odbywa bardzo istotną rolę, więc dobrze, że w Contact Center jest ona oceniana na plus. Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!

Czy któryś z użytkowników forum pracuje w tej firmie? Jak oceniacie warunki oferowane przez pracodawcę?
użytkownik
2 sie (4 miesiące temu)
2 sie (4 miesiące temu)
Plusem jest jedynie atmosfeea.
autor
1 sie (4 miesiące temu)
1 sie (4 miesiące temu)
@Monika, dziękuję za Twoją opinię. Może jednak jesteś w stanie wymienić jakieś plusy pracy w Contact Center? Często najchętniej piszemy o wadach, a zapominamy o zaletach.
@Anonim, rozumiem, dziękuję Ci bardzo za Twoją odpowiedź. Miejmy nadzieję, że w firmie niebawem zajdą zmiany, które podniosą atrakcyjność tego pracodawcy na rynku.
@Lola, a czy w firmie można szybko awansować? Jaka atmosfera panuje w Twoim dziale? Myślę, że takie informacje mogą być bardzo cenne dla innych użytkowników forum.
użytkownik
1 sie (4 miesiące temu)
1 sie (4 miesiące temu)
Nie znam firmy, w której wszystko byłoby super. Ja tu pracuję kilka lat, dostałam umowę o pracę. Możliwość rozwoju poprzez szkolenia, prace na nowych ciekawszych projektach. Dodatkowo są rekrutacje wewnętrzne gdzie można spróbować swoich sił w działach wsparcia. Polecam, miła rodzinna atmosfera.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "tpi"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wolbrom
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin