test
Znaleziono 228 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "tpi"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
8 maj (3 miesiące temu)
8 maj (3 miesiące temu)
Podpowiedzcie na jaka umowę można liczyć i czy rekrutację ciężko jest przejść?
użytkownik
11 kwi (4 miesiące temu)
11 kwi (4 miesiące temu)
Przestaliście być na tym forum aktywni. Od ostatniego Waszego zamieszczonego postu minęło już prawie 28 dni. Może jednak zdecyduje się ktoś na opisanie aktualnej kondycji przedsiębiorstwa tpi (Contact Center)? Czy coś przez ten długi okres się zmieniło? Poszukiwane są nowe osoby do pracy?
użytkownik
10 kwi (4 miesiące temu)
10 kwi (4 miesiące temu)
Firma tpi (Contact Center) poszukuje nowych pracowników. Aktualne oferty pracy znajdują się na stronie http://www.contactcenter.pl/pl/kariera/oferty-pracy/97 Poszukiwani są między innymi Doradcy Klienta w Warszawie, Elblągu oraz Rawie Mazowieckiej. Firma oferuje stałą stawkę i prowizję. Czy ktoś z Was może przekonać niezdecydowane osoby, do aplikowania do tej firmy?
użytkownik
9 kwi (4 miesiące temu)
9 kwi (4 miesiące temu)
Zuza w CC cały czas szukają pracowników w sprawie pracy skontaktuj się z [email protected] center pl lub [email protected]
Zapraszamy miła i przyjemna atmosfera :)
użytkownik
7 kwi (4 miesiące temu)
7 kwi (4 miesiące temu)
Firma ma opinię dobrego pracodawcy, dziwię się co tu niektórzy piszą!
użytkownik
24 mar (4 miesiące temu)
24 mar (4 miesiące temu)
W Warszawie jest bardzo fajnie. Dobra atmosfera Pracy, kasa na czas, kierownicy traktują pracowników jak ludzi.
użytkownik
6 mar (5 miesięcy temu)
6 mar (5 miesięcy temu)
@administrator jeśli zachęcasz do opinii to proszę bardzo opowiem Ci jaka patologia dzieje się w Elblągu! Najgorsze zło przyszło pozwalniało dobrych ludzi, Ci jeszcze lepsi zaczynają odchodzić... A wielce Pani kierownik jest na tyle słaba, że broniąc się poprostu ich zwalnia. Czy ktoś miał przyjemność z nią rozmawiać? Bo jak tak. Dno totalne. Szczerze Wam powiem, jeśli macie możliwość uciekajcie! Bo z taką osobą będzie tylko gorzej! Po co kolejny raz wdawać się w sprawy o mobbing, skoro można sobie tego oszczędność. Mam nadzieję, że więcej osób się tu wypowie na jej temat. To Tyle.
użytkownik
5 mar (5 miesięcy temu)
5 mar (5 miesięcy temu)
Zdecydowanie czas! W miejscu,gdzie panuje strach nie da się pracować.
użytkownik
24 lut (5 miesięcy temu)
24 lut (5 miesięcy temu)
Zachęcam do pozostawiania opinii na temat pracodawcy Contact Center Sp. z o.o., będzie to pomocne dla osób, które myślą o zatrudnieniu się w tej firmie.
użytkownik
24 sty (6 miesięcy temu)
24 sty (6 miesięcy temu)
Gratulujemy wyboru nowej kierowniczki, która ma dwa wyroki za mobbing! z jednego mniejszego zła, przyszło drugie. Czas na zmianę pracy.
użytkownik
17.12.2017 (8 miesięcy temu)
17.12.2017 (8 miesięcy temu)
Czy firma potrzebuje ludzi do pracy? Nie piszecie na forum bo jest tak dobrze?
użytkownik
06.12.2017 (8 miesięcy temu)
06.12.2017 (8 miesięcy temu)
Hej ja też się wybieram na rozmowę i też się czegoś dowiem o obsludze sklepu internetowego.
użytkownik
06.12.2017 (8 miesięcy temu)
06.12.2017 (8 miesięcy temu)
Hej. Ktoś pracował w cc na obsłudze sklepu internetowego? Jakie są zarobki i jak to wyglada ? Bo ide na rozmowę tam :)
użytkownik
02.10.2017 (10 miesięcy temu)
02.10.2017 (10 miesięcy temu)
@Hanna Już się tu wypowiadałem, ale może pominęłaś moją opinię. Ogólnie praca w CC nie należy do najprzyjemniejszych. Rzadko kiedy dostaniesz premię za kalkulację/warsztaty SN bo pomijając wyrobienie norm należy jeszcze się uplasować w konkretnym procencie najlepszych konsultantów, co na dobrą sprawę jest loterią. Grafik bardzo elastyczny, sama sobie ustalasz w wewnętrznym programiku. Tak naprawdę grafik to jedyna dobra rzecz w tej pracy. Atmosfera między pracownikami jest okej, ale co z tego jak cały czas siedzisz pod telefonem, wpada połączenie za połączeniem i często nie masz nawet czasu na podrapanie swojego zadka. Klienci to buce i buraki, jasne zdarzają się i milsi, ale wystarczy jeden telefon od zidiociałego klienta, który niewiedząc nic jest przekonany że wie wszystko zepsuje Ci humor. Jeżeli masz możliwość złapania pracy w innym miejscu to leć tam bo tutaj się zawiedziesz, chyba że masz nerwy z hartowanej stali to okej, ale i tak wtedy ta stal zostanie mocno nadwyrężona. Koordynatorzy/wsparcie? Nawet spoko, ale czuć już na tym poziomie pewne kolesiostwo i faworyzowanie. Pamiętam, jak do pracy przyszła dziewczyna i po kilku miesiącach została już koordynatorem, więc albo włazisz wyższym hierarchią w tyłek i się im podlizujesz, albo gnij na słuchawie :) No i lokalizację. Nie są one bardzo oddalone od siebie. Jest to trójkąt Włochy (Równoległa VCC), Okęcie (tpi) i Mokotów (Konstruktorska KBC). Na dobrą sprawę najlepiej jest na KBC, choć czuje się tam jak w typowym korpo i miejscu dla niewolników. Sprzęt i soft działa najlepiej, ale nie ma to znaczenia w przypadku gdy wina leży po stronie klienta i albo nie ma zasięgu albo ma telefon tak zepsuty, że masz wrażenie że rozmawiasz z kimś znajdującym się pod wodą.

A no rekrutacje wewnętrzne też są, ale większość z nich to też słuchawa tylko że w innym dziale no i wtedy może nasilenie połączeń jest mniejsze (choć to zależy. Najwięcej jest na infolinii ogólnej PZU SA/PZU Życie i rejestracji szkód).
użytkownik
11.09.2017 (11 miesięcy temu)
11.09.2017 (11 miesięcy temu)
@nick czyli nie potrafisz aspektów zatrudnienia, które wymagają zmiany? Oczywiście, że główna praca nad zmianami w firmie leży w obowiązku pracodawcy, ale mimo wszytako to pracownicy są najlepszym źrodłem informacji.
użytkownik
10.09.2017 (11 miesięcy temu)
10.09.2017 (11 miesięcy temu)
Contact Center ma ofertę również dla studentów, to ciekawe?
użytkownik
10.09.2017 (11 miesięcy temu)
10.09.2017 (11 miesięcy temu)
W pierszej kolejności zmienie prace, postanowione nie pracować na nierobów z cc. A to oni maą myśleć co zmienić ne ja
użytkownik
23.08.2017 (11 miesięcy temu)
23.08.2017 (11 miesięcy temu)
@nick co w takim razie sprawia, że nie oceniasz go jako przyjazne? Co twoim zdaniem powinno się zmienić w pierwszej kolejności? To może być pomocne dla innych pracowników, a nawet być przydatną informacją dla Contact Center.
użytkownik
22.08.2017 (11 miesięcy temu)
22.08.2017 (11 miesięcy temu)
Contact Center ma ostatnio w najnowszej ofercie sporo potrzeb kadrowych. Czym to jest spowodowane? Może ktoś mógłby napisać kilka słów informacji dla zainteresowanych pracą w firmie. Jak sie tu pracuje?
użytkownik
22.08.2017 (11 miesięcy temu)
22.08.2017 (11 miesięcy temu)
nie jest przyjazne, ale dali nowe sluchawki , jest na czas wyplata
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "tpi"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Mielec

Skawina

ochrona Bydgoszcz

Kraków

Tychy

Gliwice

Ustroń

Skoczów

Skarszewy

Rzeszów

Zambrów

sprzatania Łódź

poszukuje sprzatania mieszkania Łódź apteka Piastów

Warszawa

eurocash Wrocław

Wrocław

zatrudnie pomocnika budowlanego Łomża

Bydgoszcz

Lublin

Puławy

Radom

Zwoleń
logopeda Warszawa
sistema Gliwice

Lubartów

Łomża

linga Skierniewice 2018 lipiec Nowe nowe 2018 lipiec Piastów

ursus Warszawa

ursus 2018 Warszawa

mechanik Wrocław

zamel Pszczyna
Czarnków
2018 Nowe nowe 2018 lipiec Pruszków 2018 lipiec grodzisk Nowe

Sieradz

pracownik produkcji Konstantynów
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin