test
Znaleziono 101 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "viamind"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
26 maj (5 miesięcy temu)
26 maj (5 miesięcy temu)
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa bardzo istotną rolę. Czy tak samo jest w viamind? Podzielcie się informacjami, wyrażając swoją opinię na ten temat!
użytkownik
25 kwi (6 miesięcy temu)
25 kwi (6 miesięcy temu)
Dziękujemy za zainteresowanie. Oczywiście, zachęcamy do zapoznania się z naszymi aktualnymi ogłoszeniami pracy. Firma viamind i jej oferty pracy są dostępne na takich portalach jak: pracuj.pl oraz OLX. Wystarczy wpisać nawzę pracodawcy, czyli w tym wypadku viamind i pojawią sie wszystkie dostępne oferty. Zachęcamy do przesyłania swoich aplikacji.
W odpowiedzi na drugie pytnie , czy warto? Oczywiście, że tak! Już od samego początku zapewniamy szkolenia dla nowych pracowników oraz dodatkowe systemy motywacyjne. Naszym priorytetem jest dobro pracownika, otaczamy go opieką na okres wdrożenia, zapewniamy wsparcie kierownika salonu oraz trenera, do momentu usamodzielnienia. Jesteśmy pomocni i otwarci na rozmowy na wszystkie możliwe tematy. Tylko w taki sposób budujemy wzajemne zaufanie i szacunek.
pozdrawiamy viamind
użytkownik
23 kwi (6 miesięcy temu)
23 kwi (6 miesięcy temu)
Czy firma ma jakieś nowe oferty pracy? Warto aplikować?
użytkownik
22 kwi (6 miesięcy temu)
22 kwi (6 miesięcy temu)
Kiedyś było super, jest coraz gorzej.
Na początku mojej przygody zarabialam naprawdę sporo - druga podstawa, do tego jagoda z p4, byłam bardzo zadowolona. Po zmianie systemu premiowego jest zdecydowanie gorzej. W chwili obecnej w firmie nie da się zarobić sensownej kasy, nawet zakładając realizację planu aktywacji, aneksow i wszystkich wskaźników, ta kwota jest po prostu niska.
Sama praca jest w porządku, atmosfera panująca w salonach na duży plus, wypłata zawsze na czas.
Natomiast jest kilka osób, które psują obraz viamindu. Pan Tomasz odzywa się mailowo raz na kilka mcy kiedy chce "zmotywować" posy do zamknięcia planu. Oczywiście według niego "nie ma osób niezastapionych" i sugeruje, że jeśli nie damy rady, to być może powinniśmy zmienić pracę. Bardzo pouczające. Dzięki.
Obecna RKS obiecuje przez telefon duuuużo różnych rzeczy, tylko później jest problem to wyegzekwować, no bo przecież oficjalnie nie masz pod to żadnej podkładki. Nie wspomnę nawet o komunikacji - właściwie jej nie ma. Opisane tutaj sytuacje z wypowiedzeniem, o którym chłopaki dowiedzieli się nie twarzą w twarz i nie u źródła to prawda. Ogromny wstyd. Prawdę mówiąc pewnie trzeba zrobić kolejny konkurs na to stanowisko.
No i jeszcze szczególne wyrazy uznania dla pana Rafała - kierownika magazynu, króla akcesoriów. Pan Rafał koniecznie musi przejść jakiekolwiek szkolenie w zakresie rozmów z pracownikami, bo może się to dla niego skończyć jakąś aferą. Abstrahując od upierdliwosci, Rafał proponuje w celu zwiększenia sprzedaży akcesoriów najzwyczajniej w świecie oszukiwać klienta. Oczywiście też proponuje to tylko telefonicznie - nic mailowo - w białych rękawiczkach.
Pozostali ludzie z "centrali" - chętni do pomocy, odpowiedzialni i sympatyczni.
Ogromna rotacja pracowników, co utrudnia zbudowanie zespołu w salonie.
użytkownik
9 kwi (7 miesięcy temu)
9 kwi (7 miesięcy temu)
Bzdury co piszecie, 2 lata jak pracowałem, nikt z firmy nie zapytał jak się pracuję, o satysfakcję czy jakiekolwiek potrzeby. 2250 brutto podstawy po 2 "podwyżkach" to jakaś kpina, jak wyżyć za takie coś w większym mieście. Kategorie i wymagania tak ustawione byś tej podstawy nie dostał. Grafiki tak rozwalone, nieraz kończyłem o 21, a na drugi dzień już na 9, a w całym tygodniu po 50h. Macie w poważaniu pracowników i taka jest prawda.
użytkownik
4 kwi (7 miesięcy temu)
4 kwi (7 miesięcy temu)
Dziękujemy za opinię. Postaramy się zbadać zaistniałą sytuację. Standardy i dobro naszych pracowników są dla nas priorytetem. Wszelkie sugestie i sygnały zgłaszane przez pracowników nie są nam obojętne. Reagujemy najszybciej jak to możliwe. Zależy nam na wzajemnych relacjach i szacunku. Dlatego działamy według określonych zasad. Dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości uniknąć ewentualnych sytuacji, w których nasz pracownik czuje niezadowolenie. Dodatkowo polecamy zgłaszać wszelkie sugestie na bieżąco, co pozwoli nam zareagować natychmiast. Każdy pracownik jest dla nas najwyższą wartością, dlatego zawsze może liczyć na naszą pomoc.
użytkownik
4 kwi (7 miesięcy temu)
4 kwi (7 miesięcy temu)
Współpraca z firmą viamind, to moje pierwsze doświadczenie w świecie pracy.

Pracowałem na terenie dolnego śląska i muszę powiedzieć, byłem bardzo zadowolony. Od samego początku wiedziałem na co się piszę. Byłem zatrudniony na umowę zlecenie, w ciągu miesiąca wyrabiałem trochę więcej lub trochę mniej godzin od osób zatrudnionych na pełen etat.
Do pracy przychodziłem z pozytywnym nastawieniem, wiedziałem czego się ode mnie oczekuje, jaki jest mój zakres obowiązków. Wyrobienie miesięcznego targetu nie było problemem, dla chcącego nic trudnego. viamind jako firma mnie nie zawiodła, wypłaty były na czas, problemów z wypłatą premii również nie było, wystarczyło się przykładać do systematycznego weryfikowania i wysyłania dokumentów czy o to naprawdę tak trudno ? Tę godzinkę/dwie przed zamknięciem dnia, kiedy godziny szczytu już przeminęły, poświęcić na weryfikację dokumentów, ogarnięcie meili tak trudno poświęcić ?

Szkolenia, e-learningi, zdobycie certyfikacji w łodzi, sprawiły mi wiele frajdy i wyniosłem z nich sporo wiedzy, przydatnej we wszelakich relacjach międzyludzkich oraz masy super wspomnień. Same szkolenie, trenerka sieci sprzedażowej moim zdaniem jest osobą kompetentną, pełną werwy oraz żywo zaangażowaną w to co robi, dzięki czemu czas spędzony podczas takiego szkolenia jest czasem dobrze spożytkowanym.


Co do kwestii zarobków dla osoby, która jest uczniem/studentem, jest zainteresowana pracą w handlu i chce się rozwijać w tej dziedzinie, praca w strukturach firmy viamind zapewnia wysokie wynagrodzenie. Dobrą stawkę godzinową brutto, dodatkowo premie, tzw. pakiet 500 na start, pokrywa koszta delegacji na szkolenie i nie tylko.

Także z całym szacunkiem, ale czytając komentarze tutaj o tym jaki to viamind zły i nie dobry i w ogle, robi mi się po prostu słabo.
użytkownik
21 mar (7 miesięcy temu)
21 mar (7 miesięcy temu)
@Zawiedziony, dziękuję za Twoją opinię. A może jednak uda Ci się znaleźć jakieś plusy pracy w viamind Sp. z o.o.?
@Tomasz, rozumiem, że pracujesz w viamind Sp. z o.o. - czy ta praca jest dla Ciebie satysfakcjonująca? Na jakim stanowisku pracujesz? Czy pracownicy wysyłani są na przykład na jakieś dodatkowe szkolenia podnoszące ich kompetencje?
użytkownik
21 mar (7 miesięcy temu)
21 mar (7 miesięcy temu)
Pracowałem w tej firmie kilka lat było to centru handlowe nie zachowywanie doby pracowniczej to standard mimo że pracowaliśmy na poczatku w 4-5 osób na 3 stanowiska, niska podstawa ciągłe walki o to żeby wypłacił Ci premiera za zrealizowanie 100-120 proc planu raz się dostawało kasę raz nie raz więcej raz mnie i nie wiadomo dlaczego, skany dowodów wysyłałem w większej rozdzielczosci i w większym rozmiarze ale nigdy nie wiadomo czy Ci je zaakceptowali i potraktowali umowę do wypłaty tym samym do planu a zawsze upewnialem się ze wszystko jest widoczne. Przez jakiś czas pracowałem bez umowy. Mobilna ze strony kierownika regionalnego z Play szukanie choćby milimetra kwadratowego kurzu. Zawsze się coś znalazło żeby tylko nie wypłacić premii przepracowywalem się, kierowniczka potrafiła zadzwonić gdy miałem wolne z prośbą o przyjście do pracy np po 5 dniach gdy miałem po 12h nonstop gdy wkoncu chciałem odpocząć. Musiałem podpisywać umowy na siebie żeby zrobić plan. Tzw 6. Nigdy więcej takich nerwów. Kolegę zwolnili nie wiadomo dlaczego. Uciekajcie z tej firmy jeżeli jesteście pracownikami. Teraz mam pracę w której zarabiam 3 razy więcej za 3 razy mniej pracy i nerwów.
użytkownik
23 sty (9 miesięcy temu)
23 sty (9 miesięcy temu)
Idealnych firm nie ma. Dobry pracownik nie jest zwalniany i jest zadowolony z pracy.
użytkownik
19 sty (9 miesięcy temu)
19 sty (9 miesięcy temu)
no właśnie to nie jest bzdura...
użytkownik
19 sty (9 miesięcy temu)
19 sty (9 miesięcy temu)
Jestem obecnie na wypowiedzeniu, które zostało mi podłożone pod nos i rzekomo jest wypowiedzeniem za porozumieniem stron - także myślę, że w tym momencie mogę wyrazić swoją opinię na temat tej firmy.

Pracuję w niej od niecałych trzech miesięcy. Przeszedłem cały okres wdrożeniowy, tj. testy, szkolenie we Wrocławiu i od niecałego miesiąca posiadam uprawnienia sprzedażowe. W połowie miesiąca dowiedziałem się, że salon w którym pracuję jest nierentowny i z końcem stycznia zostanie zamknięty. Na obecną chwilę jest w nim zatrudnionych pięcioro pracowników - i tu pojawia się pierwszy paradoks. Mianowicie przy takiej ilości konsultantów udostępnione są tylko 2 stanowiska do obsługi klientów. Naprawdę dziwna polityka firmy... Przy bardzo miernym ruchu w salonie zatrudnianie tylu osób, to jak strzał w kolano. I weź tu człowieku zrealizuj jakikolwiek target, jak nie masz tak właściwie na czym pracować... Do tego kasa fiskalna udostępniona wyłącznie na jednym stanowisku. Ileż to czasami trzeba było się nagimnastykować, by móc wybić paragon za zwykłe doładowanie, za sprzedane akcesoria, czy telefon...

Pomijając sprawy techniczne, a jest ich znacznie więcej, to najbardziej boli mnie fakt, że o zamknięciu salonu zostałem powiadomiony nie bezpośrednio od kierownictwa, a od koleżanki - konsultantki. Świetnie, że informacja ta nie dotarła do mnie jeszcze później, bym miał jeszcze mniej czasu na szukanie nowej pracy. Musiałem zrobić z siebie błazna i zadzwonić do kierowniczki regionalnej, by móc się dowiedzieć jaki będzie mój dalszy los w tej firmie. Dowiedziałem się tylko tyle, że "chyba rozwiążemy umowę". Dobrze znać takie konkrety i wiedzieć na czym się stoi... Troje konsultantów otrzymało informację, że zostaną przeniesieni do innych salonów, a ja wraz z kolegą zostaliśmy najzwyczajniej w świecie i kolokwialnie mówiąc olani i potraktowani po macoszemu.

Może od początku nie byłem rekinem sprzedaży (chociaż sprzedaję dopiero od niecałego miesiąca). Może popełniałem błędy, które i tak starałem się w jakiś sposób poprawić... Chociaż nie sądzę, by były to błędy dyskwalifikujące mnie z dalszego rozwoju w tej firmie. Uważam, że zostałem potraktowany niesprawiedliwie. Do tej pory nie otrzymałem konkretnego powodu, dla którego viamind miałby nie podjąć ze mną dalszej współpracy. Otrzymałem jedynie wypowiedzenie, które jest wypowiedzeniem za porozumieniem stron - podpisałem je , chociaż jest to tylko względnie porozumienie, ponieważ kierownicy nie byle na tyle łaskawi, by chociaż podjąć ze mną próbę dialogu w tej sprawie.

Wiem, że ani viamind ani Play nic nie stracą po zwolnieniu takiego pracownika jak ja, lecz duży niesmak po całej tej sytuacji pozostanie... Szkoda tylko czasu poświęconego na okres wdrożeniowy/szkolenie, by koniec końców po tak krótkim stażu pracy potraktować mnie w ten sposób. Osobiście nie polecam, chociaż wiem, że są konsultanci zadowoleni ze współpracy z tymi firmami - mam nadzieję, że nadal tak pozostanie i nie zawiodą się tak jak ja.
użytkownik
12.12.2017 (11 miesięcy temu)
12.12.2017 (11 miesięcy temu)
Nie polecam nikomu
Można się nabawić nerwicy nic wiecej
Bo zarobić można kolo 1600 także się nie opłaca .
użytkownik
09.12.2017 (11 miesięcy temu)
09.12.2017 (11 miesięcy temu)
Regionalny głos słyszę...
Dawno tu mnie nie ma, ale jak czytam bez zmian
Kulturalnie napiszę: Bardzo Niski Poziom Oceny adekwatny do zarządu i kadry (pionków) zarządzających
użytkownik
08.11.2017 (rok temu)
08.11.2017 (rok temu)
Nie jest to prawda. Fakt zdarza sie ze spłaca się błędy innych pracowników, a to dltego ze jest się zespołem! A zespół musi pomagać.
użytkownik
07.11.2017 (rok temu)
07.11.2017 (rok temu)
Już parę m-cy temu zakończyłem z nimi współprace, ale czytajac inne opinie no aż trzeba też napisać.
Pracowałem w salonie na południu kraju przez blisko 2 lata. Tak jak wszyscy piszą to szukali haka by nie wypłacić premii. RKS to osoby nieodpowiedzialne, niekompetentne, a wręcz kłamią, szkolenia to dno. Nic tam nie wyniosłem, a osoby, które potem przychodziły do salonu po szkoleniu także miały podobne odczucia i najbardziej z wycieczek do Łodzi zapamiętały ulicę Piotrkowską.

Powiedzmy o premiach. Argumentem firmy, że podstawa jest niska, bo się zarabia na premiach, bo to motywacja. Pensja 1599zł do ręki tak motywuje, że można się zesikać ze xxxxxxx . Ale pomówmy o słynnych premiach. Za każdym razem gdy się realizowało plan, a wyrabiałem taki zawsze, to nie można było mieć pewności, że się otrzyma premie, bo np ktoś nie wysłał dokumentów i już premia była zamrażana na 2 miesiące. Albo gdzieś brakowało podpisu u kogoś z salonu na umowie to i tak była odpowiedzialność zbiorowa. Nikogo nie obchodzi, że Ty jesteś czysty. Do tego HIT: kasa w salonie wspólna, ktoś zrobił manko to solidarnie się składamy.
Ponadto od kiedy do punktów wprowadzono akcesoria (etui, itp) to zaczęło się najgorsze - ciągłe telefony i maile z żalami, pretensjami, a także xxxxxxx mobbingiem czemu nie sprzedajecie. Nikogo nie obchodzi, że ceny tych produktów są zawyżone, jakość kiepska, a obok przeważnie jest konkurencja, która ma ten sam produkt nawet o połowę taniej.
Ponadto nie można nie wspomnieć o tej firmie w kontekście pracy. Z powodu szanowania pracowników w każdym salonie obecnie brakuje ludzi. Można by powiedzieć, że to ze względu na rozwój firmy, ale tak raczej nie jest. Nagminne są sytuacje, gdzie pracownik ma maksymalnie jeden weekend wolny w miesiącu, a czasem siedzi całymi dniami sam w punkcie, bo nie ma ludzi do pracy. Nie jest to odosobniony przypadek.

Także polecam serdecznie pracę w tej firmie.

Dodam, że moja ostatnia premia przepadła, kiedy złożyłem wypowiedzenie.
Dziękuję serdecznie tej firmie i polecam.
użytkownik
07.11.2017 (rok temu)
07.11.2017 (rok temu)
Rotacja tam jak w najgorszym call center. Wymagaja niewiadomo czego. Kadra kierownicza to banda idiotów bez kompetencji.
użytkownik
02.11.2017 (rok temu)
02.11.2017 (rok temu)
viamind oszuści, omijac tą firmę szerokim łukiem, współpracowałem z nimi, zalega pieniądze, trzeba wojowac z nimi po sądach, jak czytam wasze opinie nie tylko jako partner w biznesie mają wartośc śmieciową oszuści ale również jako pracodawcy, firma cwaniaków,
użytkownik
23.09.2017 (rok temu)
23.09.2017 (rok temu)
Praca byłaby znośna gdyby nie ciągły nacisk na standardy obsługi klienta, z których rozliczani są pracownicy podczas audytów czy też wizyt tajemniczego klienta. Specjalnie organizowane szkolenie w tym celu w Łodzi nie ma moim zdaniem sensu. Pracownicy salonów i tak nie stosują się do tych zasad, wystarczy wejść do pierwszego lepszego salonu. Do klientów trzeba mieć indywidualne podejście, a nie wyuczone na pamięć formułki. Sam jestem klientem i na zwrot" co pan o tym sądzi" (wypowiadane na koniec prezentacji oferty przez konsultantów) po prostu mnie mdli, już nie wspomnę o tym nieszczęsnym "w czym mogę doradzić". Inteligentny klient w sekundzie wyczuje sztuczność takiego pracownika.
użytkownik
27.06.2017 (rok temu)
27.06.2017 (rok temu)
Co za bzdura.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "viamind"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Lublin

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin peri Katowice
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin