test
Znaleziono 29 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "visset"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
23 lis (19 dni temu)
23 lis (19 dni temu)
Jeżeli coś podnoszą ( podstawę wynagrodzenia ), to oznacza, że sypie się im skład dobrych współpracowników, brak dodatkowych benefitów, w skład podstawy został wliczony ZUS i opłata za księgowość, stąd taka podstawa, ale to już było poprzednio, z tym, że podstawa była niższa a ZUS i opłata za księgowość była dopisywana do faktury. Konkludując, jest prawie to samo, tylko w inny sposób pokazane. Jeżeli współpracownik terenowy otrzyma rejon " kiepski" , przerobiony już od lutego 2017 roku, czyli od momentu uruchomienia windykacji terenowej ( WT ) i nie będzie otrzymywał systematycznie nowych zleceń, bo są takie rejony, gdzie w tygodniu można otrzymać jedno - dwa nowe zlecenia, to nie wróżę sukcesów. Należy też tu dodać fakt, że nowy współpracownik jak otrzyma zestaw zleceń, to będą one pozbawione komentarzy które zostały wprowadzone przez poprzednika. Będzie to dla nowego współpracownika wyglądało jako nowa sprawa. To jest powód dlaczego rozpoczęła się w tej firmie rotacja WT. Ci co zorientowali się, że już brak możliwości i nie otrzymywali nowych zleceń to zrezygnowali, gdyż ciągłe takie jeżdżenie pod te adresy, bez wsparcia sądowo- komorniczego to nie jest praca tylko "nękanie" ( kodeks karny ), dobrze by było, aby Kaktus to przemyślał . Na tym forum powinno się podawać prawdziwe zdarzenia, nie można pisać "odradzam", ani zachwalać czegoś co nie jest zgodne z prawdą. Czytają to osoby, które szukają zajęcia w tej firmie, oraz osoby z kierownictwa tej firmy. Dla jednych ma być tu wskazówka czy warto aplikować na dane stanowisko, dla drugich co ewentualnie można zmienić, bądź poprawić. Są osoby " zadaniowe" więc według mojego doświadczenia i mojej wiedzy można im taką prace polecić, otrzymają samochód, telefon, tablet, podstawę i wyimaginowane pułapy ściągania należności od dłużników. Od poniedziałku do soboty, od rana do wieczora po tych samych adresach po kilkanaście razy, aż do znudzenia, praca OK !. Natomiast dla osób ambitnych i przedsiębiorczych, oraz z pomysłami, tej pracy nie polecam. Pracowałem w tej firmie od samego początku przez ponad rok. Nie było żadnych szkoleń merytorycznych, choćby z zakresu prawnego dochodzenia roszczeń z prawnikiem. Na zakończenie, każdy szukający zatrudnienia w tej bądź innej firmie powinie odpowiedzieć sobie sam na podstawowe pytanie, chcę pracować na kogoś czy dla siebie, jestem zadaniowcem, czy osobą przedsiębiorczą.

użytkownik
19 lis (23 dni temu)
19 lis (23 dni temu)
Co jest przyczyną tego, że w visset z Poznania podstawa uległa polepszeniu i wypłaty są wyższe? Czy poza tym można pracując w tej firmie liczyć na jakiekolwiek wynagrodzenie pozapłacowe? Różnego rodzaju benefity?
autor
16 lis (26 dni temu)
16 lis (26 dni temu)
Ci co rozpoczynali to odeszli, były perspektywy, zespół windykatorów kompetentny, zespół kierowniczy beznadziejny, szkoda, że tego nie widzi prezes, to nie jest windykacja w wydaniu tej ekipy, ja teraz po odejściu z firmy robię prawdziwą windykację, nie jeżdżę bezsensownie do dłużników więcej niż jeden dwa razy, chyba że spłacają terminowo, w przeciwnym razie robię ustalenia, sprawa do sądu, i towarzyszę komornikowi podczas egzekucji. To jest właśnie prawdziwa windykacja, i byłem przekonany, że tak będzie wyglądała sprawa w visset, o tym była też rozmowa na pierwszym spotkaniu wyjazdowym w "Olandi". Ale sprawa się rypła, gdy do zespołu został przyjęty "Sudoku" na stanowisko menagerskie, to za jego sprawą dobrzy windykatorzy podziękowali za współpracę, rozpoczął się chaos, nawet zrezygnowała Pani, która tworzyła ten dział. Szkoda, bo firma w pierwszym zestawie windykatorów dobrze merytorycznie przygotowanych do pracy w terenie, wyposażonych w odpowiednie narzędzia, pod dobrym kierownictwem, mogła zajść daleko. Firma w której rozpoczyna się ciągła rotacja, nie odnosi sukcesów. Życzę wszystkim wytrwałości, może dojdzie kiedyś do zmiany i pod wodzą nowego, merytorycznie przygotowanego zarządzającego firma odniesie sukces.
użytkownik
16 lis (26 dni temu)
16 lis (26 dni temu)
pracuję od ponad roku, narzekają słabi :), choć najsłabsi już odeszli, jak zawsze baletnicy przeszkadzają pantofelki, na pewno można zarobić, ale trzeba pracować, a nie udawać, nie ma tu odbijania od adresów jak niektórzy lubią tylko porządna praca, polecam, każdemu kto chce zarobić, bo system wynagrodzeń jest bardzo obiecujący, ale dla tych którzy znają się na pracy w terenie, a nie skaczą jak piłeczka, ważny dla mnie jest kontakt z bazą, szef mocno wspomaga
użytkownik
14 lis (29 dni temu)
Przeciwnie. Skoda Citigo jako samochód mały, pozwala łatwo zaparkować, co jest korzyścią. Nieporozumieniem są słabe zarobki i forowanie niektórych windykatorów którzy otrzymują cynk od Kierownika Działu, że Dłużnik wpłacił i należy wysłać fikcyjny raport, że był pod tym adresem aby otrzymał premię. Jeszcze niedawno była rewelacyjna ekipa, która osiągała dobre wyniki. Dziś po częściach ludzi pozostało tylko wspomnienie a pracują słabsi. Dziwię się właścicielowi, że nie dostrzega problemu odchodzenia skutecznych Windykatorów i zatrudniania ludzi słabszych.
użytkownik
24 paź (miesiąc temu)
24 paź (miesiąc temu)
Skoda Citigo to nieporozumienie w pracy WT. Brak poszanowania dla bezpieczeństwa i komfortu pracowników.
użytkownik
22 paź (miesiąc temu)
22 paź (miesiąc temu)
Szkoda, że tak późno. Kilku dobrych windykatorów odeszło. Duża rotacja pracowników nie pozwoli zbudować silnej firmy.
użytkownik
19 paź (miesiąc temu)
19 paź (miesiąc temu)
Co do tego stanowiska to zarobki się trochę zmieniły. Podstawa jest teraz wyższa.
użytkownik
15 paź (miesiąc temu)
15 paź (miesiąc temu)
Ja natomiast słyszałam, że firma jest dobrym pracodawcą więc musi być dobrze.
użytkownik
15 paź (miesiąc temu)
15 paź (miesiąc temu)
Atmosfera jest dobra, flota to Skody Citigo. Problem to niskie zarobki xxxxxxx , i słaba baza Dłużników. Większość spraw które windykator terenowy obsługuje to sprawy przedawnione, odzysk możliwy tylko wśród naiwnych którzy nie wiedzą, że sprawa z roku 2012 na której nie działo się nic, jest przedawniona. xxxxxxx Pożyczkę visset spłaca ten kto chce. Jak ktoś nie chce to nie spłaca, Komornika nie będzie. Jedyna sankcja to wpis do rejestrów dłużników. Znając realia od wewnątrz - odradzam.
użytkownik
3 sie (4 miesiące temu)
3 sie (4 miesiące temu)
Czy zmieniły się w firmie zarobki, narzekaliście na zbyt niskie. Interesuje mnie aplikacja do firmy i nie ukrywam zarobki są istotne.
użytkownik
2 sie (4 miesiące temu)
2 sie (4 miesiące temu)
Proszę o informacje jak wygląda podstawa w firmie, czy są jakieś poza płacowe benefity?
użytkownik
6 maj (7 miesięcy temu)
6 maj (7 miesięcy temu)
Rzetelne opinie dotyczące pracy w danym przedsiębiorstwie, to cenne wskazówki dla osób, które rozważają zatrudnienie w firmie. Posiadasz informacje na temat atmosfery panującej w visset Sp. z o.o.? Napisz o tym!
użytkownik
5 kwi (8 miesięcy temu)
5 kwi (8 miesięcy temu)
Jesteście pewni, że nic pozytywnego nie można napisać?
użytkownik
7 mar (9 miesięcy temu)
7 mar (9 miesięcy temu)
Jaka flota ? bo o tym cisza...
użytkownik
22 lut (9 miesięcy temu)
22 lut (9 miesięcy temu)
Może brak ludzi do pracy wpłynie na firmę i podniosą wynagrodzenia?
użytkownik
22.12.2017 (11 miesięcy temu)
22.12.2017 (11 miesięcy temu)
Zarobki niestety słabe w stosunku do konkurencji. Własna działalność i niska podstawa. Atmosfera pracy nie jest zła ale firma mało perspektywiczna. Generalnie praca na krótki czas bo można się rozczarować. Firma niskich lotów , brak profesjonalizmu.
użytkownik
10.08.2017 (rok temu)
10.08.2017 (rok temu)
JUŻ nie polecam.
użytkownik
27.07.2017 (rok temu)
27.07.2017 (rok temu)
Lepiej iść do konkurencji niż męczyć się w tak chaotycznej firmie............
użytkownik
01.07.2017 (rok temu)
01.07.2017 (rok temu)
Podstawa jest tragiczna - 1500 zł. O etacie nie ma mowy, tylko działalność gospodarcza. Jeśli nie podniosą podstawy to ludzie pouciekają. Atmosfera pracy dobra.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "visset"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Toruń

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin