test
Znaleziono 82 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "went serwis"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
28.11.2018 (2 miesiące temu)
28.11.2018 (2 miesiące temu)
Firma posiada pracowników bez żadnej wiedzy ... firma wysyła pracowników typowo z ulicy np. Do serwisu wentylacji czy klimatyzacji... Firma bierze się za montaże klimatyzacji bez żadnych uprawnień do tego i żadnego doświadczenia.

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
Płacić pieniądze na czas.
Z niewolnika nie ma pracownika...
użytkownik
28.08.2018 (5 miesięcy temu)
28.08.2018 (5 miesięcy temu)
Skromne pytanko szczera odpowiedź kto ostatnio pracował jako serwisant wentylacji szczere odpowiedzi? Jak tak to dla jakich firm agencja zatrudnia i jakie warunki
użytkownik
27.08.2018 (5 miesięcy temu)
27.08.2018 (5 miesięcy temu)
Swietnie pracuje sie jako serwisant urzadzen wentylacyjnych, trzeci raz tam jade.
użytkownik
27.08.2018 (5 miesięcy temu)
27.08.2018 (5 miesięcy temu)
Przez Job Plus, bylem wyslany jako serwisant urzadzen wentylacyjnych. w tej samej co ten typ pod pseudo Uwaga.
użytkownik
27.08.2018 (5 miesięcy temu)
27.08.2018 (5 miesięcy temu)
Witam. Czy był Pan zatrudniony przez Agencje do firmy Cleanroom na stanowisko serwistan wentylacji proszę o odpowiedź?
użytkownik
27.08.2018 (5 miesięcy temu)
27.08.2018 (5 miesięcy temu)
Szanowny Panie , moze Pan sie ujawni. Dobrze znam te firme i tam pracowalem. firma super na obiady i kolacje pracodawca zaprasza , nawet na swiata wszyscy po rowno dostaja talony. Jak sie poszulalo innej pracy, to teraz gnoi sie innych. Polecam prace serwisant urzadzen wentylacyjnych.
użytkownik
22.08.2018 (5 miesięcy temu)
22.08.2018 (5 miesięcy temu)
[email protected]wentylacja.info, firma prowadzi rekrutację na stanowiska: monter instalacji wentylacji, monter klimatyzacji, serwisant klimatyzacji, elektryk w branży HVAC, automatyk w branży HVAC
użytkownik
20.08.2018 (5 miesięcy temu)
20.08.2018 (5 miesięcy temu)
Sama agencja raczej spoko wyplaty na czas ale odradzam i przestrzegam przed praca jako serwisANT URZADZEN wentYLACYJNYCH dziecinada zero pojecia o prowadzeniu firmy czlowiek pracuje od rana do wieczora na kanapkach zabraniali sie wody napic trzeba sobie samemu kupowac w szpitalach obiady bo po tygodniu na kanapkach mozna zle skonczyc traktuja ludzi jak xxxxxxx bez szkoly mobing w czystej postaci cos powiesz nie tak wolne dostaniecie az sami zrezygnujecie NIE POLECAM TEJ OFERT PRACY UWAZAJCIE serwisANT URZADZEN wentYLACYJNYCH mozna posac i posac co t sie wyrabia.....zglosic tylko do zamkniecia
użytkownik
29.07.2018 (6 miesięcy temu)
29.07.2018 (6 miesięcy temu)
lepiej niech się wezmą za ogarnięcie jakiejś porządnej wentylacji bo tym skisłym powietrzem w takie upały nie da się oddychać na serwisie!!! zdechnąć idzie...
użytkownik
25.07.2018 (6 miesięcy temu)
25.07.2018 (6 miesięcy temu)
Kasia zapomniałaś? Tak ładnie odpisywał na zumi i wentylacji w tematach ngt serwis.
użytkownik
11.07.2018 (7 miesięcy temu)
11.07.2018 (7 miesięcy temu)
Darek. Dziękuję za opinię, ale mógłbyś jeszcze się zastanowić. W SCPL nie harujemy tylko pracujemy wszyscy równo i uczciwie. Nie za grosze, bo nikt nie zarabia poniżej 2450 PLN a jak doliczysz dodatki + 500 , oraz socjal , imprezy, 100% zwroty za dojazd oraz premię roczną gdzie operatorzy otrzymują od 500 do 2300 PLN to pokaż mi gdzie płacą lepiej. Na hali nie ma toksycznych oparów, a jak raz pracownik coś takiego sugerował na jednym ze stanowisk to dnia następnego wykonano badania aparatem przez firmę zewnętrzną i nie wykazało nic (dosłownie 0). Zapach jest ale ograniczony przez wentylację, poza tym jesteśmy tłocznią i pachnie tłocznią. Latem jest gorąco to prawda ale jest dopasowana do tego letnia odzież robocza. Zimą jest ciepło, grzeją dwie centrale w trybie auto nadzorowane przez serwis zewnętrzny. Myśląc o tresurze piszesz o szkoleniach? Szkolenia trzeba doceniać a nie się ich czepiać. Do toalety możesz wychodzić kiedy chcesz, ale w dobrym zwyczaju jest powiedzieć że idziesz na wypadek jakbyś nie daj Boże zemdlał to możesz liczyć na pomoc, a jakbyś po prostu zniknął to miałbyś problem. Normy nie są wysokie i uwzględniają też to że wychodzisz do toalety :) . np. 7,2h (bo tyle pracujemy w SCPL) x 35 szt/min = 15120 szt/ zmianę na produkt jednogniazdowy. Podaj przykład gdzie jest wymagany taki output? Normalnie wymagane jest w tym przypadku około 8600 szt. tylko dlatego że policzone są czynności około procesowe. Nigdy nie słyszałem od przełożonych że jestem słaby a nie raz nie udało się zrobić normy. Jedynie za nie merytoryczną krytykę w SCPL można zostać upomnianym. Pomyśl jeszcze
użytkownik
09.07.2018 (7 miesięcy temu)
09.07.2018 (7 miesięcy temu)
Niech Pani Pani Joanno nie będzie śmieszna i Siebie przy okazji się nie ośmiesza, żeby TM nie wiedział co się dzieje w sieci, ale oświecę Panią z centrali co jest nie tak. Jak moi przedmówcy wskazali pieniądze przede wszystkim. Na nagrody w Pierding Stars was stać żeby jednej osobie dać 10000 dolarów i zafundować wycieczkę do Dubaju, a dla pracowników nie ma pieniędzy. Zwolniliście Prezesa zarządu bo chciał ludziom dać pieniądze w końcu a wzięliście osobę, która uwielbia ciąć finanse i jeszcze mówi, że on podwyżek nie obiecywał i gra dla was i gitara bo problem z głowy. Wymyślacie denne promocje (2x daliście ciała z naklejkami i samochodzikami i niczego was to nie nauczyło) i w dodatku zatrudniacie niewykwalifikowanych ludzi w centrali co tabelki w Excelu nie potrafią porządnie zrobić jednocześnie źle informując stację o wielu rzeczach w dodatku zmieniacie zasady gry, kiedy wam się to podoba obarczając ludzi dodatkową pracą i stresem. Podpisujecie denne umowy z dostawcami i cierpią na tym MA i pracownicy stacji. Zatrudniacie pasożytów CMów co nic nie robią jedyne co to potrafią to skutecznie odstraszać i zniechęcać ludzi do pracy i płaczą non stop, że pieniędzy nie mają. Kolejna sprawa to cały pakiet kontroli i ludzie słupy w postaci MA na których można wylać wszystko i obciążyć za wszystko i w dodatku jeszcze odpowiadają przed PIP,em, ZUSEM, US itd. Kolejne dno to serwisy stacji każecie pracownikom stacji paliw czyścić wentylatory pod sufitem, wymieniać żarówki, malować pasy na jezdni co jest niezgodne z przepisami BHP, a promujecie cel zero. Dbacie tylko o tych MA i pracowników stacji gdzie macie największe kokosy z FAŁPAŁERÓW, a oni wam pięknie wchodzą w kakao, a resztę czyli około 400 stacji macie w pompie. Dodatkowo te wasze targety i śmieszne konkursy gdzie malutcy nie mają szans nawet konkurować z stacjami o dużym ruchu ahhh Ci HIEROŁSI. Reasumując zatrzymaliście się na latach 90ątych i myślicie, że człowiekowi do przeżycia wystarczy kiełbasa i litr wódki, mały news dla świty shellowskiej mamy rok 2018 i trochę się od tego czasu zmieniło, ale nie martwcie się obecną sytuacją zaraz sami będziecie musieli zakasać rękawy i zapieprzać na podjeździe i na kasie dodatkowo szczerzyć zęby do Tajemniczego Klienta radzić Sobie z oszołomami klientami, którym wiele rzeczy nie pasuje i do tego wszystkiego zero przerwy na kawkę czy bułeczkę tylko bite 12h zapieprzania za najniższą krajową. Także powodzenia i ktoś kto komuś by polecił pracę w takiej firmie to by naprawdę był człowiekiem bez sumienia i jakiegokolwiek kręgosłupa moralnego. Powiem tak OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM WYZYSKIWACZY !!!!!!! P.S. Na koniec ostatnie stwierdzenie brak wam po prostu jaj aby uderzyć do guldenów o większe pieniądze dla ludzi w Polsce bo trzęsiecie porami, że stracicie pracę i źródełko łatwej kasy się skończy i jak ma się w temacie cokolwiek zmienić skoro w elicie shellowskiej panuje zmowa milczenia i kolesiostwo. Tyle w temacie. Pozdrawiam.
użytkownik
26.05.2018 (8 miesięcy temu)
26.05.2018 (8 miesięcy temu)
Firma bardzo fachowa, wytłumaczyli panowie wszystko czego potrzebowałem się dowiedzieć. Wybór klimatyzacji naprawde duży i rozpiętość cenowa . Zamontowane precyzyjnie, działa bez zarzutu i serwisy w tej firmie również w przystępnej cenie. Polecam z czystym sumieniem i dodam, że naprawde nie należy się bać klimatyzacji w domu, bo nie generuje dużych kosztów - a przyjemny chłód w lecie rekompensuje nawet pieniądze wydane na klimatyzator z górnej półki!
użytkownik
21.12.2017 (rok temu)
21.12.2017 (rok temu)
Witam, na wstępie chciałbym zauważyć, że firma PIT-RADWAR S.A. to dawny Bumar Elektronika a jeszcze dawniejsze PIT (Przemysłowy Instytut Telekomunikacji) i RAWAR, dlatego w wątkach o tych firmach można również uzyskać informację jak tu jest.
Jako już były pracownik serwisu mogę napisać:
1. Najważniejsze płace: inżynierowie w serwisie bez względu na poziom doświadczenia i umiejętności zarabiają na początek 3600 zł brutto później pensja rośnie około 100 - 200 zł brutto na rok. Technicy około 1000 zł mniej. Jest możliwość pracy w nadgodzinach, które są płatne lub do odbioru uzależnione jest to od ilości i terminów realizowanych projektów.
2. Na korytarzu śmierdzi moczem i kałem gdyż nikt nie zamyka drzwi od toalety a wentylacja nie działa bo jej nie ma. Osoby które przeszły rekrutację w budynku biurowym (luksusowym) na dzień dobry doznają szoku i zachodzą w głowa jak można pracować w takim syfie. Ogólnie prawie cały budynek produkcji wymaga remontu.
3. Możliwości rozwoju i awansu.
Pracownicy podzieleni są na 2 grupy osób. Osoby zatrudnione do brania pieniędzy po znajomości bez doświadczenia i wykształcenia oraz osoby zatrudnione do pracy z umiejętnościami i wykształceniem. Awanse i podwyżki w pierwszej kolejności przeznaczone są dla tej pierwszej grupy. Tak naprawdę nie znam ani jednej osoby z tej drugiej grupy, która by awansowała.
4. Praca w serwisie urządzeń wojskowych wiąże się częstymi wyjazdami serwisowymi. Około połowę czasu pracy spędza się w delegacjach. Warunki pracy takie jakie pogoda ustali – w zimę mróz i wiatr, w lato – upał albo deszcz (błoto). Często udaje się też popracować w optymalnych warunkach pogodowych. Praca na posterunkach radiolokacyjnych wiążę się z wystawianiem własnej osoby na zwiększone dawki promieniowania mikrofalowego ma to niekorzystny wpływ na męskie organy rozrodcze i powoduje ogólne osłabienie organizmu – nie jest to w żaden sposób rekompensowane przez pracodawcę.
5. Pracownik po okresie próbnym jeżeli jest zainteresowany dalszą współpracą poddawany jest weryfikacji przez ABW, która później wystawia certyfikat bezpieczeństwa – jest to trochę upierdliwe i często sprowadza się do tłumaczenia się, że nie jest się wielbłądem.
6. Narzędzia i wyposażenie.
Na początek dostaje się stare zdezelowane biurko i krzesło, do tego komputer PC, który lata świetności ma już za sobą. Lepszy sprzęt trzeba sobie zorganizować samemu. W raz z upływem czasu pracownik wyposażany jest w laptopa i telefon komórkowy. I tu loteria czasami można trafić na funkiel nówkę a czasami na szrota po kimś kto umarł lub odszedł na emeryturę. Podobnie jest z narzędziami i przyrządami pomiarowymi.
Samochody służbowe są w miarę nowe i niezdezelowane niestety nie można wykorzystywać ich w prywatnych sprawach (tylko do wyjazdów w delegację), chyba że się ma koneksje i znajomości wtedy inna bajka.
Osobną kwestią jest odzież robocza rodem z PRL. W zimę jest w niej zimno ale latem gorąco. Odzieży nie można przed zamówieniem przymierzyć co stwarza przy odbiorze komiczne sytuacje. Podobnie jest z butami – czasami pasują.
7. Kadra kierownicza to ludzie z układów, którzy kombinują jak najlepiej się dorobić na pracy swoich podwładnych. Częstą sytuacją jest, że kierownik ma niższe wykształcenie i kompetencje niż podwładny (mało który potrafi powiedzieć 3 słowa po angielsku). Jest ich oczywiście bardzo dużo i czasami nie wiadomo komu się podlega.
8. Nagrody są raz do roku (jeżeli są) na poziomie 50% - 70% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od widzimisię kierownictwa. Dodatkowo można liczyć na bony świąteczne 500 - 1000 zł brutto.
9. Prace produkcyjne wykonywane są na tzw. rymapł bez żadnego planu i pomyślunku. Skutkuje to bardzo niską jakością produktów a przecież to one po przekazaniu do Użytkownika mają dbać o nasze wspólne bezpieczeństwo.
Podsumowując. Niskie zarobki i brak ścieżki kariery dla inżynierów po najlepszych uczelniach technicznych w tym kraju nie pozwalają polecić pracy w serwisie. W innych działach z tego co pamiętam były lepsze warunki, ale to już niech się wypowiadają pracownicy tych działów...
użytkownik
12.12.2017 (rok temu)
12.12.2017 (rok temu)
Ujmę to tak, w porównaniu z tym co było kilka lat temu jest widoczna poprawa, stawki poszły w górę, dodali bonus. Stawki wahają się od 20-30 wzwyż zł brutto w zależności od stanowiska i umiejętności, bonus średnio 2,5 zł do godziny, bo jak się ludziom nie chce i robią na odpierdziel to potem są poprawki i bonus mniejszy o 0,50-1 zł.
Temat spawarek, spora większość jak nie wszyscy spawacze jadą na młodych modelach Migatronica lub Lincolnach Speedtec, monterzy za to używają starszych maszyn i tu akurat się nie dziwię, bo przy tylu ludziach z firm zewnętrznych, a w większości to właśnie monterzy, maszyny jeszcze częściej odwiedzały by serwis. Brak szacunku do maszyny którą pracujesz to wady tych ludzi.
Kwestia pracy: robota jak robota, wchodzisz robisz 8-12 w zależności od ochoty, poza wiecznie nie wyrabiającą się przygotówką, bo tam co chwilę proszą ludzi o nadgodziny ale to już kwestie organizacyjne i brak hali z samymi wycinarkami plazmowymi i giętarkami. A propos kawy, telefonu i papierosa to do pracy chyba przychodzi się pracować, a od takich rzeczy są przerwy ale nikt nikomu głowy za kawę nie zetnie, a jak wyślesz smsa do żony, żeby już się rozbierała, bo wracasz, też nikt ręki nie udupi, grunt to zrobić to co masz zaplanowane, a same normy są, po pewnym czasie, łatwe do wyrobienia. Nie każdy przecież przychodząc w pierwszy dzień do pracy wie wszystko, mimo 99-cio letniego stażu w wieku 33 lat.
Temat hali : hala stara ma ponad 40 lat, na plus to, że została ocieplona i jest w miarę możliwości ogrzewana, w zeszłym roku w krytycznych mrozach tj -15°C na dworze na hali było jakieś 10°C co przy tak dużej hali i imbecylach, którzy nie potrafią za sobą zamykać bram, jest chyba dobrym wynikiem, zazwyczaj temperatura waha się w okolicach 15-18°C w zimę, w lato jest ok bo hala jest dość wysoka. A propos brudu i syfu, zakład ma swoje lata, większość tego kurzu jest jeszcze z tamtych czasów, przy tak pojemnej hali ciężko utrzymać porządek na białe rękawiczki, a panom którzy takiej pracy szukają polecam szukać pracy względem tego kiedy hala była remontowana, bądź postawiona, a nie względem potrzeby pracy.
Temat łaźni: no tutaj niestety się zgodzę z wszystkimi negatywnymi odpowiedziami, na sufitach przy wentylacji pod farba zbiera się grzyb, co jakiś czas jest zdrapywany o niestety zamalowywany na nowo, nigdy nie czuć środków grzybobojczych, prędzej świeżą farbę, najczęściej przed kontrolami. Ciśnienie wody pod prysznicami, gdy wszystkie kabiny są oblegane, jest bardzo małe, da się po "ludzku" wymyć, lecz nie jest to komfortowe.
Temat toalet dla Pana światowego spawacza, właśnie je remontują, szkoda tylko, że pewnie chołota szybko je doprowadzi do stanu prawie jak z przed remontu.
Minusem dla mnie bynajmniej jest rotacja ludzi, a w sumie firm zewnętrznych, przez to produkcja i sama organizacja nie jest w najlepszym stanie, kolejny to brak kabiny srutowniczej takiej, aby każda tajla była odpowiednio spreparowana. A największym o czym wolę się nie wypowiadać, bo brak na to słów to Podtrzymanie Ruchu.
Ogólnie polecam pracę w firmie, ponieważ z roku na rok prosperuje co raz lepiej, stary jak widać w końcu zaczyna inwestować w firmę, a nie w jachty i swawole.
użytkownik
08.12.2017 (rok temu)
08.12.2017 (rok temu)
http://serwisy.gazetaprawna.pl/praca-i-kariera/artykuly/909954,wezwanie-do-zaplaty-zaleglego-wynagrodzenia.html
użytkownik
31.10.2017 (rok temu)
31.10.2017 (rok temu)
Bardzo dawno pojawiały się wpisy na temat Uni-Klima,a szkoda, bo akurat firma szuka MONTERA/serwisANTA SYSTEMÓW KLIMATYZACJI I wentYLACJI http://www.uni-klima.pl/praca.html i gdyby coś się działo na forum to wtedy osoby zainteresowane tym stanowiskiem mogłyby dowiedzieć się czegoś o firmie. Zatem może ktoś chciałby coś dodać od siebie na temat Uni-Klima?
użytkownik
01.10.2017 (rok temu)
do wszystkich zachwalających. Napiszcie mi w jakich oddziałach firmy pracowaliście, a powiem innym co robiliście i jaką macie motywację żeby kłamać ludziom.... żenada, weźcie się w reszcie za uczciwą robotę! Chyba, że rozliczacie się za tą "propagandę" zarabiając na tym jako zatrudnieni przez grupę impel zewnętrznie. Albo dobrze Wam bo roboty ambitniejszej tam nie macie. Gratuluję Wam szanowni współpracownicy (którzy tyle pomocy dostaliście za figę) zniszczonego kontraktu z Seforą, dzięki Wam zajmują się nią teraz konkretni ludzie i nikt nie narzeka.
7 lat pracy w najlepszym i najbardziej rentownym oddziale firmy mam tam za sobą. Wszystkiego, czego się nauczyłem to chyba tylko dzięki serwisantom, których już tam nie ma (ZERO szkoleń i inwestycji w pracownika). O reszcie oddziałów nie będę nawet pisać, poza pozdrowieniami dla Poznania, "pomocnego" jak zawsze. Na stanowiskach zarządzających działami zatrudnia się ludzi bez kompetencji i jakiegokolwiek wykształcenia czy doświadczenia odpowiedniego do tego celu. Degradują i niszczą firmę. Nie słuchają ludzi pracujących od lat "na otwartym organizmie" czy usłudze serwisowej, doświadczonych bardziej od nich. Nie mają pojęcia o technicznym utrzymaniu nieruchomości, o tym w jaki sposób teraz realizuje tą usługę konkurencja, która jest o co najmniej 10 lat do przodu. Impel cleaning i security nie wyszedł (metoda ucisku i grożenia, zatrudniania za grosz, "lepiej nigdzie nie znajdziesz, ciesz się, że pracujesz" dawno się skończyła), dlatego teraz (za późno) zauważyli potencjał w Impel Tech Solutions (która zaraz przestanie istnieć na korzyść Impel Synergy - resetu marki(?) /lepiej jakby wycięli przedrostek "Impel" bo to na rynku w opinii działa jak alergia z objawem ataku śmiechu i wyparcia/). Najlepszy zespół w oddziale warszawskim (klimatyzacja i wentylacja), niestety został kompletnie zdegradowany przez co chwilę zmienianych zarządzających oddziałem warszawskim. Kompletnie wkręconych w układy, biurokrację i nie realne dla firmy i rynku procedury, przez co nie mieli czasu żeby pomyśleć. Wygonili sukcesywnie ostatnich, bardzo dobrych ludzi i serwisantów z oddziału przez 4 lata. Zastraszaniem, motywacją w stylu UB i komunistów: jebać karać, nie wyróżniać. Ostatnio jeden z tych "wspaniałych" restrukturyzatorów (który w poprzednich miejscach pracy spalił mosty) motywuje zwolnieniami i zastraszaniem. Teraz już chyba przemyślał co nie co i nie nie wtrąca się w nowozatrudnionych pozostawiając im możliwość łatania tych dziur. Poza tym przez te wszystkie lata nie doprosiłem się drobnej podwyżki , pod koniec już nawet nie wiedziałem kogo prosić i z kim rozmawiać bo zasiana wewnątrz pracowników dezinformacja całkowicie zaciemniła wiedzę na temat kompetencji. W ostatnich chwilach mojej wytrzymałości nie byłem w stanie zrealizować ok 15 tematów serwisowych i montażowych z powodu nie opłaconych zaległości ....okazuje się, że na rynku poza Impel istnieje zupełnie inna rzeczywistość....
użytkownik
25.05.2017 (rok temu)
25.05.2017 (rok temu)
Opinia o Bolid-Dantof Klimatyzacja wentylacja Ogrodzenia Bramy
Lubin, Małomicka 14

Szczerze nie polecam a dlaczego jak zamówisz u nich usługe , serwis , montaż sam zobaczysz... do tej pory nie wiem gdzie mi uszkodzili kabel a jezeli chodzi o szczelnosc to juz dwa razy byli w koncu zadzwonilem do polarisa i wszystko gra polecam
użytkownik
16.05.2017 (rok temu)
16.05.2017 (rok temu)
Kolego Waldi z Malty to nie sam się zwolniłeś tylko ZOSTAŁEŚ ZWOLNIONY a to różnica, miałeś pensję adekwatną do swoich umiejętności i zaangażowania (moim zdaniem za dużo dostawałeś za samo przychodzenie do pracy i przeszkadzanie innym) nie umiałeś prawidłowo obsługiwać BMSa oświetlenie zewnętrzne ustawiałeś ponad tydzień, o sterownikach PLC nie wspomnę, Centrala wentylacyjna dzięki tobie też nie działała prawidłowo, musiał nawet przyjechać serwis za który zapłaciła firma, a powinieneś ty.
Bajki na temat twojej pensji 4,5tyś to zię zgadza ale kwartalnie. Niestety Amazon na magazynie tyle nie płaci...
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "went serwis"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Bytom

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin