test
Znaleziono 141 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "wydawnictwo Sfinks"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Każdy ma czasem lepszy/gorszy dzień, ale co? Taka praca - jako sprzedawca książek - masz sprzedawać książki. Tyle w temacie. Ja nie narzekam
użytkownik
12 paź (4 dni temu)
12 paź (4 dni temu)
To nie jest normalna praca, to wyzysk ludzi. Każą dzwonić do starszych osób i sprzedawać rzeczy za kilkaset złotych. Jak człowiek chce odejsc to zastraszają, byle tylko mieć niewolnika do pracy. Płace? Są tak żenujące że zasługują na tytuł głodowych. Nie płacą w terminie, obcinanają za nieodebrane przesyłki. Forma zatrudnienia - mówią że jest umowa o pracę a jak się idzie do zusu to człowiek się dowiaduje że nie jest zatrudniony. No i wieczne wyzwiska na pracowników. Omijać z daleka !
użytkownik
2 cze (4 miesiące temu)
2 cze (4 miesiące temu)
wydawnictwo Sfinks opublikowała na stronie najlepszyfachowiec.pl ogłoszenia o pracę /oferta/pracownik-dzialu-reklamy-i-marketingu,6668728,dabrowa-zielona Czy warto wysłać CV?
użytkownik
1 cze (4 miesiące temu)
1 cze (4 miesiące temu)
wydawnictwo Sfinks żerują na starszych osobach dzwoniąc do nich i nakłaniając ich na kupno książek i obrazów które kosztują fortune . Mojego 80-letniego tate niespełna rozumu nakłonili najpierw na śpiewnik za 150 zł ,sprawa oczywiście została zgłoszona do Wydawnictwa które zapewniło nas że nie będzie już pod ten numer dzwonić ale po dwóch tygodniach sprawa się powtórzyła, sprawa znowu została zgłoszona po awanturze którą zrobiłam powiedzieli nam że usuną ten numer po czym nie dzwonili do niego przez 6 miesięcy, ostatnim czasem sprawa znowu się powtórzyła nakłonili mojego Tate na obraz za 200zł. wydawnictwo Sfinks to banda oszustów i złodzieji Nie Polecam!!!!
użytkownik
15 kwi (6 miesięcy temu)
15 kwi (6 miesięcy temu)
Wymieniajmy się opiniami na temat pracodawcy wydawnictwo Sfinks, ale pamiętajmy o wzajemnym szacunku wobec innych ludzi, w tym pracowników tej firmy, którzy również mogą czytać Wasze posty. Każda wypowiedź ma sens, jeśli jest poparta argumentami i nie krzywdzi dóbr osobistych innych.
użytkownik
4 kwi (6 miesięcy temu)
4 kwi (6 miesięcy temu)
bo tak tam mniej więcej jestabsurd goni absurd
użytkownik
17 mar (6 miesięcy temu)
17 mar (6 miesięcy temu)
Dla niektórych zadowolenie przyniosłyby negatywne opinie o firmie. To jest już niedobrze!!!!!
użytkownik
25 lut (7 miesięcy temu)
25 lut (7 miesięcy temu)
Pic na wodę - Fotomontaż !!!! - Same pozytywne opinie !!! To się nie zdarza w normalnym realu !!! Musza być ci ci lubią i ci co anie lubi !! Nie może być tylko ok 99, 99% tylko zachwyconych !!!! tak było za komuny w PRL !!!!!
użytkownik
26 sty (8 miesięcy temu)
26 sty (8 miesięcy temu)
Witam, poszukują Państwo może pracownika magazynu?
użytkownik
2 sty (9 miesięcy temu)
2 sty (9 miesięcy temu)
Słyszałam, że wydawnictwo Sfinks ma opinię super pracodawcy. Podpowiedzcie czy aktualnie potrzebują ludzi?
użytkownik
13.12.2017 (10 miesięcy temu)
13.12.2017 (10 miesięcy temu)
Witamy! Bardzo dziękujemy za Pani uwagi. Jednocześnie chcielibyśmy się troszkę usprawiedliwić: dokonaliśmy subiektywnego wyboru, gdyż na 16 stronach nie da się zamieścić strojów z każdego regionu. Myślimy nad opracowaniem kolejnej kolorowanki prezentującej inne stroje ludowe, także prosimy o odrobinę cierpliwości i serdecznie pozdrawiamy!!!
użytkownik
10.12.2017 (10 miesięcy temu)
10.12.2017 (10 miesięcy temu)
Witam,kupiłam książeczkę do kolorowania dla dzieci na poczcie w Gdańsku,akurat nie dla dziecka ale dla osoby z postępującą demencją,jest bardzo fajnie zrobiona z naklejkami i dużymi postaciami wszystko jest ok......mam tylko pytanie czy to jest koniec cyklu strojów ludowych?myślę że nie....bo pominięto nasz region kaszubski który jest bardzo ważnym dla Polski miejscem i szczyci się pięknymi tradycyjnymi strojami,jestem bardzo zaskoczona i zdziwiona takim wydrukiem że dysryminuje się pewne regiony w kraju.Jeżeli to jest pierwsza czę$ć strojów ludowych to czekamy na drugą......pozdrawiam Anna z Gdańska.????
użytkownik
03.12.2017 (10 miesięcy temu)
03.12.2017 (10 miesięcy temu)
Rozmowa kwalifikacyjna i pierwsza część szkolenia (w biurze) -po prostu praca marzeń dla takiej gaduły jak ja. Dzwonisz, pobajerujesz i już masz klienta.
W praktyce zderzasz się z rzeczywistością i potencjalnym klientem: "nie!", "nie jestem zainteresowana", "Boże, znowu?" i po prostu po którymś razie serio się odechciewa mimo ciągłego starania się w zbiciu obiekcji wyuczoną formułką.. Praca dla cierpliwych / ambitnych.

PLUS:
Atmosfera naprawdę mega! Wielu pozytywnie nastawionych, starają się być wsparciem na każdym kroku :)

MINUS:
Ty rozmawiasz przez telefon, a na sali leci głośne xxxxxxx bo komuś coś nie wyszło.. i jak słuchacz w telefonie ma odbierać taką rozmowę, xxxxxxx Polecam na to zwrócić uwagę..
użytkownik
14.11.2017 (11 miesięcy temu)
14.11.2017 (11 miesięcy temu)
Ja byłem na rozmowiei szkoleniu, nie nadaje sie do takiej pracy, ale wszystko wygladalo spoko, prowadzacy, czesc pracownikow nie wygladaja na niezadowolonych
użytkownik
26.10.2017 (11 miesięcy temu)
26.10.2017 (11 miesięcy temu)
Firma jest zajebistą i tyle. xxxxxxx mnie obchodzi kto co se myśli ja xxxxxxx wiem swoje.Ludzie są mega równiachy,wszyscy sobie pomagają - dziwnie brzmi ale tak jest,to nir jest corpo a atmosfera prawie jak w rodzinie.Do szefa zawsze drzwi otwarte,nie słyszałem o sytuacji w której komuś by nie pomógł czy to finansowo czy przede wszystkim psychicznie.Poza kilkoma razami nie słyszałem żeby ktoś został z stamtąd zwolniony.ja pracuje na zleceniu.Robie kiedy mi się chce a chce mi się cały czas bo mam parcie na kasę.Mam to wszystko xxxxxxx bo przychodzę do pracy i chce tam chodzić.A do prezesa mam wielki szacunek bo nieraz mi pomógł i wielu xxxxxxx innym ludziom ratował nawet życie.Kazdemu życzę takiej roboty w tej xxxxxxx .Niektorzy zarabiają ponad 4 koła na rękę mają swoją bazę i jak jest jakaś nowość to Szcze siedzą nic nie robią tylko obdzwanają swoich klientów.Duzo klientow = dużo siana.Proste?Jakis temat jabłek się toczy. xxxxxxx Moze niektórzy chcą witaminy ja chcę kasę bo życie to zdrowie i mamona. Dopóki zgadza mi się każą złego nie powiem
użytkownik
26.10.2017 (11 miesięcy temu)
26.10.2017 (11 miesięcy temu)
A ja pracuję drugi miesiąc i nie narzekam. Ciepło, miło, a praca jak praca - nie każdy się nadaje, ale jest ok.
użytkownik
10.09.2017 (rok temu)
10.09.2017 (rok temu)
Dzięki za informację
użytkownik
31.08.2017 (rok temu)
31.08.2017 (rok temu)
Pracowałem w TRW. Tam nie tylko były jabłka. Ale także: soki, kawa, herbata, woda, poczęstunki na święta, itp. I co z tego? Jak poza tym były tylko: rygor, wyzysk, mobbing, kolesiostwo, nienawiść, zazdrość, pomiatanie, niszczenie psychiczne i fizyczne, ......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Wystarczy
użytkownik
28.08.2017 (rok temu)
28.08.2017 (rok temu)
Jabłkami nie wykarmie rodziny :-)

Chociaż fjny pomysł.
użytkownik
25.08.2017 (rok temu)
25.08.2017 (rok temu)
Dziś znowu były jabłka dla wszystkich pracowników :D
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "wydawnictwo Sfinks"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Gliwice

tatuum Opole

Warszawa

Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany tarnowskie Góry

Kraków

Głogów

Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Lublin

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin peri Katowice

Katowice

Opole

discover Kraków

Toruń

fliziarz 575919340 Kraków fliziarz Kraków gaczynska Karolina

Sochaczew

Kruk logistiki transportu Za Szkołą

Leszno

Jaworzno

jastrzebie Zdrój

Świdnik

Mielec

Skawina

ochrona Bydgoszcz

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin